abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 12 juli 2013 @ 07:17:18 #176
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_128860529
Verkopen ze ook van die haarverf kwasten?
  † In Memoriam † vrijdag 12 juli 2013 @ 07:48:19 #177
37843 lady-wrb
kortaf
pi_128860666
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 07:17 schreef GimmeGore het volgende:
Verkopen ze ook van die haarverf kwasten?
van die platte? die heb ik wel eens gekocht daar ja. met een bakje erbij
pi_128860838
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:49 schreef mapima het volgende:

[..]

klopt wij hebben van die testers bij de kassa en alleen leidinggevenden mogen retouneren ed. Ik vind dat vehaal over tgoedbonnen of niks ook vreemd je zou denken dat je geld terug noet krijgen...
Ik wil gewoon een ander lampje wat het doet, voor de rest zal het me een zorg zijn :)
pi_128860843
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 01:20 schreef loecje het volgende:
Daarom een lamp bij de kassa testen. Die dingen zitten daar niet voor niets.
lampje is na een week of 5 kapot gegaan thuis :)
pi_128861445
Dan is het je eig
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 08:11 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

lampje is na een week of 5 kapot gegaan thuis :)
Dan is het je eigen verantwoordelijkheid toch? Denk dat je dan gewoon nieuwen zal moeten kopen.
pi_128861469
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 09:00 schreef c-u-t-e het volgende:
Dan is het je eig

[..]

Dan is het je eigen verantwoordelijkheid toch? Denk dat je dan gewoon nieuwen zal moeten kopen.
_O- Het moet niet nog gekker worden. Ik koop een lamp welke in plaats van de gestelde 25.000 uur al binnen 150 uur kapot gaat en dan is het mijn eigen verantwoordelijkheid. Buiten het feit dat de lamp nog niet eens aan de gestelde 25.000 uur voldoet is het ook nog eens binnen 6 maanden na aankoop. Ik hoef niet eens te bewijzen dat het een productiefout is.

Het moet niet gekker worden, de wet lijkt me meer dan duidelijk in deze.
pi_128861622
Dat bedoel ik helemaal niet. Ik denk helemaal niet aan wat de ''wet'' allemaal zegt. Het zal me werkelijk een worst wezen.

Ik bedoel meer te zeggen dat je van Action niet altijd even goede producten kan verwachten en dat je vaak wel kan weten dat sommige dingen het niet lang zullen volhouden.
Als je kwaliteit wil dan zal je denk ik beter naar een winkel kunnen gaan als de Praxis ofzo. Daar verkopen ze vast prima lampjes en zullen ze denk ik ook niet moeilijk doen als je lampje voor de houdbaarheidsdatum kapot gaat om een nieuwe te geven.

Maar goed, als je echt moeilijk doet over een nieuw lampje dan ga je toch naar die Action toe en eis je een nieuw lampje? Dan zullen ze vast niet erg moeilijk doen toch.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 09:48:57 #183
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_128862410
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 07:48 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

van die platte? die heb ik wel eens gekocht daar ja. met een bakje erbij
Dan ga ik in mijn pauze ff langs. Hopen dat ze ze nog hebben

En over gebrek aan kwaliteit. ik zou gewoon teruggaan, niet om het geld, maar misschien wijst het wel op een productiefout.En ik denk dat zij daar ook wat aan hebben. Want veel klachten kan misschien wel een reden zijn om iets niet nog eens in het assortiment op te nemen
pi_128863404
Wat vinden jullie van deze bbq. De blokker heeft ze ook voor 10 euro ofzo.

edit: Bij de action voor 7 euro



[ Bericht 9% gewijzigd door cb2013 op 12-07-2013 10:47:50 ]
pi_128863504
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 10:36 schreef cb2013 het volgende:
Wat vinden jullie van deze bbq. De blokker heeft ze ook voor 10 euro ofzo.
[ afbeelding ]
Erg leuk!
Maar is hij wel een normale grootte of kunnen er maar 3 stokjes op?

Jammer dat het weer niet mee zit, had hem best willen halen om vanavond te BBQ'en.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 12 juli 2013 @ 10:41:14 #186
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_128863523
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 10:40 schreef c-u-t-e het volgende:

[..]

Erg leuk!
Maar is hij wel een normale grootte of kunnen er maar 3 stokjes op?

Jammer dat het weer niet mee zit, had hem best willen halen om vanavond te BBQ'en.
ik heb ze ziens staan, doorsnede is iets groter dan een bord
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_128863533
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 10:41 schreef Ynske het volgende:

[..]

ik heb ze ziens staan, doorsnede is iets groter dan een bord
Haha dankje!
pi_128864436
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 09:01 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

_O- Het moet niet nog gekker worden. Ik koop een lamp welke in plaats van de gestelde 25.000 uur al binnen 150 uur kapot gaat en dan is het mijn eigen verantwoordelijkheid. Buiten het feit dat de lamp nog niet eens aan de gestelde 25.000 uur voldoet is het ook nog eens binnen 6 maanden na aankoop. Ik hoef niet eens te bewijzen dat het een productiefout is.

Het moet niet gekker worden, de wet lijkt me meer dan duidelijk in deze.
lampen worden bij andere winkels veelal ook niet vergoed.

daarbij hoe toon jij aan dat die lamp maar 6maand oud is? een bon is daarvoor niet voldoende.
enige manier is een productiedatum die binnen die 6maanden valt maar de lampen bij de action zijn vaak al ouder.

wat wel werkt is een nieuw lampje kopen en 'testen'. vervolgens de kapotte bij de servicebali inleveren als niet werkend met de nieuwe bon.
pi_128864502
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 09:48 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Dan ga ik in mijn pauze ff langs. Hopen dat ze ze nog hebben

En over gebrek aan kwaliteit. ik zou gewoon teruggaan, niet om het geld, maar misschien wijst het wel op een productiefout.En ik denk dat zij daar ook wat aan hebben. Want veel klachten kan misschien wel een reden zijn om iets niet nog eens in het assortiment op te nemen
En anders bij de wibra. Daar heb ik ze een keer vandaan gehaald.
pi_128864822
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 11:13 schreef loecje het volgende:

[..]

lampen worden bij andere winkels veelal ook niet vergoed.

daarbij hoe toon jij aan dat die lamp maar 6maand oud is? een bon is daarvoor niet voldoende.
enige manier is een productiedatum die binnen die 6maanden valt maar de lampen bij de action zijn vaak al ouder.

wat wel werkt is een nieuw lampje kopen en 'testen'. vervolgens de kapotte bij de servicebali inleveren als niet werkend met de nieuwe bon.
Een bon lijkt mij meer dan voldoende, dat is ook voldoende voor een t-shirt wat scheurt en waar op de bon staat: T-Shirt.

Het is niet mijn schuld dat ze een product leveren wat kapot gaat. Prima dat ze goedkoop zijn, maar de wet zegt simpel dat je recht hebt op een deugdelijk product met een minimale levensduur van 2 jaar. Op de verpakking zetten ze zelf 25.000 uur.

En nee, ik ga geen truukjes uithalen. Maar ik moet nog langs, nog geen tijd gehad ;)
  vrijdag 12 juli 2013 @ 11:37:29 #191
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_128865182
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 09:10 schreef c-u-t-e het volgende:
Dat bedoel ik helemaal niet. Ik denk helemaal niet aan wat de ''wet'' allemaal zegt. Het zal me werkelijk een worst wezen.

Ik bedoel meer te zeggen dat je van Action niet altijd even goede producten kan verwachten en dat je vaak wel kan weten dat sommige dingen het niet lang zullen volhouden.
Als je kwaliteit wil dan zal je denk ik beter naar een winkel kunnen gaan als de Praxis ofzo. Daar verkopen ze vast prima lampjes en zullen ze denk ik ook niet moeilijk doen als je lampje voor de houdbaarheidsdatum kapot gaat om een nieuwe te geven.

Maar goed, als je echt moeilijk doet over een nieuw lampje dan ga je toch naar die Action toe en eis je een nieuw lampje? Dan zullen ze vast niet erg moeilijk doen toch.
Dus omdat de Action goedkoop is mogen ze zomaar aan allerlei garantiebepalingen die vastgelegd zijn in wetgeving voorbij gaan volgens jou? 8)7 Dat zou een lekkere zooi opleveren als dat mogelijk was...

"Ow, die lamp heeft brand veroorzaakt, maar ja, hij was van de Action, dus je kunt verwachten dat deze niet voldoet aan Europese eisen" :')
Don't let my username fool you...
  roze vrijdag 12 juli 2013 @ 12:13:18 #192
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_128866377
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 07:17 schreef GimmeGore het volgende:
Verkopen ze ook van die haarverf kwasten?
Kun je ook voor een euro bij een kapperswinkel kopen.. kost niks en blijft eeuwen goed
Your beauty never ever scared me.
pi_128867322
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 01:20 schreef loecje het volgende:
Daarom een lamp bij de kassa testen. Die dingen zitten daar niet voor niets.
Mij vertelde de medewerker dat je bij die tester alleen gloeilampen kunt testen, spaar- en ledlampen moet je gewoon thuis proberen.
pi_128867420
waarom zou dat met ledlampen niet kunnen? dat ding kijkt alleen of de stroomkring rond is waardoor er een lampje gaat branden. dat werkt met spaar en ledlampen net zo.

action verkoopt ook geen gloeilampen meer. tenminste bij de winkels waar ik afgelopen weekend ben geweest niet.
pi_128867470
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 11:37 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Dus omdat de Action goedkoop is mogen ze zomaar aan allerlei garantiebepalingen die vastgelegd zijn in wetgeving voorbij gaan volgens jou? 8)7 Dat zou een lekkere zooi opleveren als dat mogelijk was...

"Ow, die lamp heeft brand veroorzaakt, maar ja, hij was van de Action, dus je kunt verwachten dat deze niet voldoet aan Europese eisen" :')
Dat slaat dus ook nergens op. Ik wil je dus alleen even vragen of al de producten die jij bij de Action hebt gekocht altijd een goede kwaliteit hadden? Ze kunnen het niet voor niks goedkoop verkopen. Ze kopen gewoon een enorme massa aan eenzelfde producten, maakt niet uit waar het weg komt.

Ik zeg niet dat als iets kapot gaat, het niet een enorme kutstreek is. Maar ik denk niet dat ze zoiets gaan vergoeden. Alles kan wel een keer kapot gaan ongeacht wat er op de verpakking staat.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 13:10:34 #196
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_128868205
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 12:45 schreef loecje het volgende:
waarom zou dat met ledlampen niet kunnen? dat ding kijkt alleen of de stroomkring rond is waardoor er een lampje gaat branden. dat werkt met spaar en ledlampen net zo.

action verkoopt ook geen gloeilampen meer. tenminste bij de winkels waar ik afgelopen weekend ben geweest niet.
Je weet dat LED lampen heel anders werken dan met een gloeidraadje he? Een gloeilamp gaat branden doordat door het gloeidraadje een stroom gaat en door de weerstand gaat het lampje branden. Bij een LED lamp werkt dat niet zo, daar zit nog electronica in. Er is dus niet zomaar sprake van een gesloten stroomkring met een bepaalde weerstand. Zo'n lamptester test gewoon op zo'n weerstand. Ook spaarlampen zullen volgens mij niet werken omdat die een bepaalde stroom nodig hebben om te kunnen starten, zonder die stroom is er geen gesloten stroomkring.

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 12:46 schreef c-u-t-e het volgende:

[..]

Dat slaat dus ook nergens op. Ik wil je dus alleen even vragen of al de producten die jij bij de Action hebt gekocht altijd een goede kwaliteit hadden? Ze kunnen het niet voor niks goedkoop verkopen. Ze kopen gewoon een enorme massa aan eenzelfde producten, maakt niet uit waar het weg komt.

Ik zeg niet dat als iets kapot gaat, het niet een enorme kutstreek is. Maar ik denk niet dat ze zoiets gaan vergoeden. Alles kan wel een keer kapot gaan ongeacht wat er op de verpakking staat.
Ze moeten wel, ik denk niet is geen goeie bron. Het is een garantiekwestie, punt. Natuurlijk kan zoiets kapot gaan, maar dan heb je dus recht op vervanging of reparatie. Vergelijk het eens met een TV, als die kapot gaat na een half jaar, denk je dan ook "ach, kan gebeuren, het was een goedkope"? Vast niet. Waarom bij een TV niet en bij een lamp wel? Alleen vanwege de prijs? En ook die enorme massa moet voldoen aan de Europese eisen, het maakt niet uit of ze er vijf of een hele vrachtwagen van bestellen, elk enkel product moet aan de eisen voldoen. Mochten die producten niet aan de eisen voldoen, dan mogen ze echt niet verkocht worden. Ja, kwaliteit kan minder zijn van sommige artikelen, maar dan voldoen ze nog aan de veiligheidseisen van de Europese Unie. Daarnaast sta ik gewoon in mijn recht als ik met iets terug ga dat bij normaal gebruik kapot is gegaan.
Don't let my username fool you...
pi_128868426
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 16:56 schreef mapima het volgende:
Iemand ervaring met de strappless tops voor nog geen 2 euro?
Als het de tops zijn die ik daar een maand of twee geleden heb gekocht: die zijn prima!
Kwaliteit is redelijk (al kun je voor 2 euro natuurlijk niet teveel verwachten) en ze blijven goed zitten. De twee die ik heb gekocht hebben zelfs de wasmachine al een keer overleefd. ^O^

Zijn ze er weer? Want dan ga ik ook nog eens kijken, heb achteraf spijt dat ik er niet meer heb gekocht.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_128868728
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 09:10 schreef c-u-t-e het volgende:
Dat bedoel ik helemaal niet. Ik denk helemaal niet aan wat de ''wet'' allemaal zegt. Het zal me werkelijk een worst wezen.
Het zal mij ook een worst wezen wat de wet zegt. PM me even je adres, ik kom vanmiddag je computer en televisie stelen want die heb ik nodig. Ik neem aan dat je daar geen probleem mee hebt, het staat tenslotte enkel in de wet dat dat niet mag.
pi_128868876
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 12:46 schreef c-u-t-e het volgende:

[..]

Dat slaat dus ook nergens op. Ik wil je dus alleen even vragen of al de producten die jij bij de Action hebt gekocht altijd een goede kwaliteit hadden? Ze kunnen het niet voor niks goedkoop verkopen. Ze kopen gewoon een enorme massa aan eenzelfde producten, maakt niet uit waar het weg komt.

Ik zeg niet dat als iets kapot gaat, het niet een enorme kutstreek is. Maar ik denk niet dat ze zoiets gaan vergoeden. Alles kan wel een keer kapot gaan ongeacht wat er op de verpakking staat.
Dan moeten ze voor die prijs maar goede kwaliteit producten verkopen. Dat ze goedkoop zijn is niet mijn probleem. Zolang het gekochte maar doet wat het moet doen. En dat de tekst op de lamp scheef gedrukt is bijvoorbeeld is iets wat je voor die prijs mag verwachten en doet niks af aan de functie van de lamp.

Ik verwacht van een LED lamp die ik nieuw koop met daarop de kreet 25.000 branduren dat dit ook (bij benadering en bij normaal gebruik) gehaald wordt. Als ze het niet waar kunnen maken moeten ze het er niet opzetten.

Leuk stukje om te lezen op http://www.consumentenbon(...)ntie-op-spaarlampen/
  † In Memoriam † vrijdag 12 juli 2013 @ 13:41:39 #200
43556 miss_dynastie
pi_128869284
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 13:29 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Dan moeten ze voor die prijs maar goede kwaliteit producten verkopen. Dat ze goedkoop zijn is niet mijn probleem. Zolang het gekochte maar doet wat het moet doen. En dat de tekst op de lamp scheef gedrukt is bijvoorbeeld is iets wat je voor die prijs mag verwachten en doet niks af aan de functie van de lamp.

Ik verwacht van een LED lamp die ik nieuw koop met daarop de kreet 25.000 branduren dat dit ook (bij benadering en bij normaal gebruik) gehaald wordt. Als ze het niet waar kunnen maken moeten ze het er niet opzetten.

Leuk stukje om te lezen op http://www.consumentenbon(...)ntie-op-spaarlampen/

Ik zie niet in waarom je je best doet. Het is bij de gratie van mensen die zo denken dat winkels als Action kunnen bestaan. Als iedereen terug zou gaan, zich beroepend op de regels, hebben ze een groot probleem. Ik zie dat niet als mijn probleem, dus ik ga gewoon terug in dit soort gevallen, maar iedereen die dat niet doet: bedankt :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')