nu is dat terecht.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:12 schreef DeLuna het volgende:
Het is ook wat dat ge-emogif ieder jaar op Rabo/dus nu Belkin.
twitter:TeamSky twitterde op dinsdag 02-07-2013 om 17:09:04Edvald Boasson Hagen, @chrisfroome and @richie_porte now hold 6th, 7th and 8th respectively on GC at the #TDF. Just +3" off yellow! reageer retweet
Zo zal het altijd wel zijn. Er wordt altijd gedacht dat dat de enige Nederlandse ploeg is.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:12 schreef DeLuna het volgende:
Het is ook wat dat ge-emogif ieder jaar op Rabo/dus nu Belkin.
Iedere keer zegt iedereen dat dat terecht is.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:13 schreef superniger het volgende:
[..]
nu is dat terecht.
Plek 14 is gewoon slecht
Een ploegentijdrit is geen optelsom van 9 renners en ook geen optelsom van tijdritkwaliteiten. Vaak is een combinatie van pure tijdrijders en renners die een goede proloog in de benen hebben succesvol, maar het is geen vanzelfsprekendheid dat zulke kwaliteiten zich 1 op 1 vertalen in een ploegentijdrit, waar je bijna 10 km/h harder gaat, maar ook zeker belangrijk is hoe je individueel en als ploeg rijdt.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:41 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zeker niet. Ik noemde Saxo dan net al verrassend goed, want toen ik gister hun namen zag dacht ik dat ze er niks van zouden bakken.
Echter lukt het niet iedereen om boven zichzelf uit te stijgen, hoe graag je zo'n uitschieter ook zou willen zien, misschien hadden er 4 bij Belkin wel een klote dag... Er is echter weinig om dramatisch ovet te doen. Hun prestatie is 'ok' van Saxo '(verrassend) goed'.
Gewoon lekker scoren in Californië, Utah, Pro Challenge etc. Winnen, maar geen gezeur en goed voor de sponsorquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:13 schreef Pino112 het volgende:
Volgend jaar moet Belkin maar niet meer meedoen met de Tour.
Scheelt een hoop posts
Vacansoleil wint het hele jaar door inderdaad heel erg veel. Oh wacht.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:15 schreef freaky40 het volgende:
Belkin/Rabo bakt er gewoon niets van, keer op keer laten ze het liggen. Dan heb ik meer met Vacansoleil die tenminste er het beste van maken en waar de moraal gewoon goed is.
Je zegt dus dat de moraal bij Belkin slecht is?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:15 schreef freaky40 het volgende:
Belkin/Rabo bakt er gewoon niets van individueel of als groep, keer op keer laten ze het liggen. Dan heb ik meer met Vacansoleil die tenminste er het beste van maken en waar de moraal gewoon goed is.
Slechter in iedergeval.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je zegt dus dat de moraal bij Belkin slecht is?
Heel jammer idd.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:15 schreef freaky40 het volgende:
Belkin/Rabo bakt er gewoon niets van individueel of als groep, keer op keer laten ze het liggen. Dan heb ik meer met Vacansoleil die tenminste er het beste van maken en waar de moraal gewoon goed is.
Flikker toch op man, de tour is 4 dagen bezig en daar staat men al aan wal aanwijzingen te schreeuwen. Vacansolleil presteert op hetzelfde niveau als Belkin tot nu toe.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:15 schreef freaky40 het volgende:
En een ploeg die nog wordt geleid zoals men in dat in de jaren '90 deed. Daar heb ik werkelijk geen enkele sympathie voor.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:15 schreef freaky40 het volgende:
En bijna nooit wat winnen, Blanco/Belkin heeft dit jaar 19 overwinningen en Vacansoleil 6.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:15 schreef freaky40 het volgende:
Dacht dat het aan mij lagquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:17 schreef Redefine het volgende:
Elke keer als ik Gerrans zie denk ik weer, wat heeft hij eigenlijk een raar klein hoofd
Maak even het onderscheid tussen de trolls en de milde kritiekposts op deze ploegentijdrit.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:13 schreef Pino112 het volgende:
Volgend jaar moet Belkin maar niet meer meedoen met de Tour.
Scheelt een hoop posts
Appels met peren, Belkin/Rabo bestaat wat langer he.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:18 schreef Aguero het volgende:
[..]
En bijna nooti wat winnen, Blanco/Belkin heeft dit jaar 19 overwinningen en Vacansoleil 6.
kan hij nietquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maak even het onderscheid tussen de trolls en de milde kritiekposts op deze ploegentijdrit.
Belkin bestaat pas sinds de tourquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Appels met peren, Belkin/Rabo bestaat wat langer he.
Moeten ze eens met de KNSB gaan praten, die weten wel hoe ze de ploegenachtervolgking moeten organiseren nadat het 10x fout is gegaan ofzo.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Belkin valt tegen, nog geen reden ze voor de gehele tour af te schrijven. Geef ze wat tijd om iets te presteren. Mocht Molkema 25e worden en hoogste Belkin, dan mogen ze afgeserveerd worden, nu nog niet. Waar ik met mijn kritiek op doelde, was niet zozeer één bepaald team, maar dat ik me erover verbaas dat het tijdrijden zo'n kleine rol speelt bij de Nederlandse ploegen.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
quote:
Die heeft het woord "visie" in ieder geval niet in z'n woordenboek staan.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:19 schreef Redefine het volgende:
Als de meesten zouden weten hoe Daan Luijckx Vacansoleil leidt, zou men er niet zo positief meer over zijn. Wat een faalhaas is dat zeg
Ze rijden geen Amerikaans programma, alleen Californië.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gewoon lekker scoren in Californië, Utah, Pro Challenge etc. Winnen, maar geen gezeur en goed voor de sponsor
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kusje erop?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:19 schreef Pino112 het volgende:
Ik word zo verdrietig van dit soort posts.
Tegenwoordig hebben we in de subtop wel goede tijdrijders die hier en daar meedoen met de top. Maar die rijden nu niet allemaal bij de ploegen mee. Bovendien zijn er natuurlijk wel andere factoren dan goede tijdrijders in de ploeg hebben bij een TTT.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Belkin valt tegen, nog geen reden ze voor de gehele tour af te schrijven. Geef ze wat tijd om iets te presteren. Mocht Molkema 25e worden en hoogste Belkin, dan mogen ze afgeserveerd worden, nu nog niet. Waar ik met mijn kritiek op doelde, was niet zozeer één bepaald team, maar dat ik me erover verbaas dat het tijdrijden zo'n kleine rol speelt bij de Nederlandse ploegen.
Waarbij op de trolls niet gehapt moet worden... Degenen die happen werken immers net zo hard mee aan het verpesten van de sfeer.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maak even het onderscheid tussen de trolls en de milde kritiekposts op deze ploegentijdrit.
California zelfs dit jaar niet.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze rijden geen Amerikaans programma, alleen Californië.
Greenedge bestaat pas twee jaar, maar wint heel erg veel. Dus dat is non-opmerking.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Echt hequote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:21 schreef PowerLoungen het volgende:
Bauke vond het goed gaan![]()
Toon eens wat ambitie man
Ze rijden dit jaar wel USA Pro Challengequote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je snapt mijn opmerking duidelijk nietquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zo af en toe komt zo'n troll best serieus over.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waarbij op de trolls niet gehapt moet worden... Degenen die happen werken immers net zo hard mee aan het verpesten van de sfeer.
Negeer ze in de topics en plaats eventueel een TR. Veel lastiger is het niet...
Precies. Met zo'n instelling kom je er niet in het leven. Laffe reactie vind ik.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:21 schreef PowerLoungen het volgende:
Bauke vond het goed gaan![]()
Toon eens wat ambitie man
Dan blijven we aan het TR'en.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waarbij op de trolls niet gehapt moet worden... Degenen die happen werken immers net zo hard mee aan het verpesten van de sfeer.
Negeer ze in de topics en plaats eventueel een TR. Veel lastiger is het niet...
Dan krijgen we kramp in onze vingers ja.quote:
Belkin toch niet?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze rijden dit jaar wel USA Pro Challenge
Als heel die ploeg in deze mietjes mentaliteit blijft zitten komt er niks van terechtquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Precies. Met zo'n instelling kom je er niet in het leven. Laffe reactie vind ik.
Zou best kunnen dat hij is afgestapt.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:23 schreef Marcoss het volgende:
King staat overigens niet in het voorlopige klassement
Tja, je huidige reacties slaan ook terug op jezelf. Dat geldt ook voor Redifine. Jullie staan dichter bij de trolletjes dan je zelf doorhebt ben ik bang...quote:
Zo heel veel reageer ik er vanmiddag helemaal niet op anders.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:24 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tja, je huidige reacties slaan ook terug op jezelf. Dat geldt ook voor Redifine. Jullie staan dichter bij de trolletjes dan je zelf doorhebt ben ik bang...
Zo spel je Quintana nietquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:26 schreef sausagin het volgende:
Froome Contador Porte wordt het podium aan het einde van de Tour.
Kan Quitana goed tijdrijden? Ik zie hem trouwens geen tijd pakken op Froome en Contador in de bergen. Porte zal wel , maar die wint weer veel tijd terug in de tijdrittenquote:
Er is maar één vlakke tijdrit, en die is 30 kilometer. Daar ga je echt niet veel tijd verliezen. In die tweede kunnen de klimmers het net zo goed doen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:27 schreef sausagin het volgende:
[..]
Kan Quitana goed tijdrijden? Ik zie hem trouwens geen tijd pakken op Froome en Contador in de bergen. Porte kan misschien wel nog , maar die wint weer veel tijd terug in de tijdritten
Je hebt uiteraard gelijk dat ik ook onderdeel van het probleem ben door er op te reageren. Daarom zal ik zoveel mogelijk proberen om reacties van Syntix, capuchon, superniger, inZanity, Freaky40 en nog wat anderen te reageren.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:24 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tja, je huidige reacties slaan ook terug op jezelf. Dat geldt ook voor Redifine. Jullie staan dichter bij de trolletjes dan je zelf doorhebt ben ik bang...
Daarom zou ik het wel leuk vinden indien Valverde bij de eerste serieuze col al kraakt.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat Valverde Quintana niet terugroept bij een aanval.
Zodra er ritten komen die hem liggen. Bovendien is het nog even afwachten hoe fit hij nu is. Hij reed het begin van het jaar bijzonder goed, gezien zijn blessures. Maar de laatste weken was het wat minder.quote:
Ik zou Porte vervangen door Rodriguez.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:29 schreef sausagin het volgende:
Tja , het is gewoon mijn voorspelling. Dit zal hem wel worden :
1. Froome
2. Contador
3. Porte
4. Quintana
5. VDB
Pas actie ondernemen als er TRs zijn gemacht idd.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je hebt uiteraard gelijk dat ik ook onderdeel van het probleem ben door er op te reageren. Daarom zal ik zoveel mogelijk proberen om reacties van Syntix, capuchon, superniger, inZanity, Freaky40 en nog wat anderen te reageren.
Persoonlijk vind ik echter wel dat jullie bezig zijn met symptoombestrijding i.p.v. het aanpakken van heet probleem. Maar goed. Ik zal ze proberen te negeren.
Ik denk dat Rodriguez in 1 of andere bergetappe gaat krakenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik zou Porte vervangen door Rodriguez.
Moet ook zeggen dat het heel extreem moet worden wil ik een TR aanmaken, omdat ik dat toch altijd wat overdreven vind. Maar ik ga eens zien hoe het loopt als ik een kwart van reacties hier negeer. Wie weet wordt het nog leukquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Pas actie ondernemen als er TRs zijn gemacht idd.
Gewoon BAM alle trollzooi meteen verwijderen. Kan men er ook niet op reageren.
Dat hoop ik eerlijk gezegd ook. Quintanaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Daarom zou ik het wel leuk vinden indien Valverde bij de eerste serieuze col al kraakt.
Van Garderen gaat verdrinken in de bergn die laatste week.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat geilt iedereen hier op Quintana zeg.. ik schat m niet hoger in dan van Garderen of Rodriguez.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je hebt uiteraard gelijk dat ik ook onderdeel van het probleem ben door er op te reageren. Daarom zal ik zoveel mogelijk proberen om reacties van Syntix, capuchon, superniger, inZanity, Freaky40 en nog wat anderen te reageren.
Persoonlijk vind ik echter wel dat jullie bezig zijn met symptoombestrijding i.p.v. het aanpakken van heet probleem. Maar goed. Ik zal ze proberen te negeren.
Want alleen jullie mening is de juiste meningquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik doe met je meequote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Moet ook zeggen dat het heel extreem moet worden wil ik een TR aanmaken, omdat ik dat toch altijd wat overdreven vind. Maar ik ga eens zien hoe het loopt als ik een kwart van reacties hier negeer. Wie weet wordt het nog leuk
quote:
Zo spel je Quintana nog steeds niet.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:27 schreef sausagin het volgende:
[..]
Kan Quitana goed tijdrijden? Ik zie hem trouwens geen tijd pakken op Froome en Contador in de bergen. Porte zal wel , maar die wint weer veel tijd terug in de tijdritten
Kunnen natuurlijk altijd nog wat verschillen komen door valpartijen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:35 schreef Syntix het volgende:
Het is nu weer wachten op zaterdag, wanneer het klassement echt weer door elkaar gegooid wordt.
Ergens de weg kwijt geraakt, of maar meteen aan de volgende etappe begonnen in de zin van *tabee* ik zie jullie morgen wel bij de ravitaillering.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat hij is afgestapt.
Zo van, als ik alvast begin, ben ik morgen iig op tijd binnen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:38 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Ergens de weg kwijt geraakt, of maar meteen aan de volgende etappe begonnen in de zin van *tabee* ik zie jullie morgen wel bij de ravitaillering.
Er is er inderdaad altijd wel een bij die daardoor tijd verliest.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:38 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Kunnen natuurlijk altijd nog wat verschillen komen door valpartijen.
Normaal wel op de site van de Tour, maar die is nog niet beschikbaar zie ik. Zal nog wel komen danquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:37 schreef lytsewiete het volgende:
Is er ook ergens een individuele uitslag te zien van vandaag, zodat we kunnen kijken wie er wanneer over de streep zijn gekomen?
heb vandaag en gisteren ook best wat verwijderd (vooral ook zonder TR's hoor, maar dat maakt het net even makkelijker, het kan soms snel gaan..), waaronder ook posts van jou en redifine.. Maar zolang het getroll genegeerd wordt is er ook veel minder aan voor de trollers. Zo ingewikkeld is het niet.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gister zag ik ja, vandaag was ik er het laatste driekwartier niet.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
heb vandaag en gisteren ook best wat verwijderd (vooral ook zonder TR's hoor, maar dat maakt het net even makkelijker, het kan soms snel gaan..), waaronder ook posts van jou en redifine.. Maar zolang het getroll genegeerd wordt is er ook veel minder aan voor de trollers. Zo ingewikkeld is het niet.
Ook wel logisch als je al zo snel gelost wordt en je daarna op een gewone fiets even 47 per uur gemiddeld moet gaan rijden met je blessures..quote:
Fijnquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gister zag ik ja, vandaag was ik er het laatste driekwartier niet.
Maar goed, we proberen er maar het beste van te maken he (zie #90).
Niet té zwaar aan tillenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het twee notes waard is.
Ik hoop nog wel dat Belkin een beetje succes gaat boeken. Maar goed, het is pas dag 4, dus er kan nog van alles gebeuren.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:18 schreef Pedroso het volgende:
Weinig verschillen in de top, eigenlijk t/m plek 15 (FdJ) weinig tijdsverschillen.
Lotto verrast positief. BMC en Movistar enigszins teleurstellend maar nog weinig aan de hand.
Belkin de plek misschien tegenvallend maar tijd volgens verwachting.
wordt tijd om te realiseren dat Belkin/rabo helemaal niet de beste nederlandse renners in dienst heeftquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoop nog wel dat Belkin een beetje succes gaat boeken. Maar goed, het is pas dag 4, dus er kan nog van alles gebeuren.
Daar denk ik anders over, wie zijn volgens jou beter?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:25 schreef Ferdii het volgende:
[..]
wordt tijd om te realiseren dat Belkin/rabo helemaal niet de beste nederlandse renners in dienst heeft
die hebben toch niet echt een goede voorbereiding gehad ivm money tekort?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoop nog wel dat Belkin een beetje succes gaat boeken. Maar goed, het is pas dag 4, dus er kan nog van alles gebeuren.
In de Nederlandse top 10 van de CQ-ranking staan 7 Belkin-renners.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:25 schreef Ferdii het volgende:
[..]
wordt tijd om te realiseren dat Belkin/rabo helemaal niet de beste nederlandse renners in dienst heeft
Geld speelt dus wel degelijk een rolquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die hebben toch niet echt een goede voorbereiding gehad ivm money tekort?
ik bedoel meer, geld voor een trainingskampquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geld speelt dus wel degelijk een rol![]()
Maar ik begrijp dat ze wel een heel goed salaris hebben, dus we hoeven geen medelijden met de jongens te hebben op dat gebied.
Oh zo. Ja, is wel héél belangrijk, een goede voorbereiding.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik bedoel meer, geld voor een trainingskamp
Dat is dan weer niet het geval. Zie ook de reactie van Van_Poppel.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:25 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Wat let jequote:
Als je kijkt naar de selectie en wat Lampre gemiddeld doet is dit inderdaad een uitstekende racequote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:04 schreef Chiappucci het volgende:
Uitstekende ploegentijdrit van Lampre, dat mag toch ook gezegd worden. Las zelfs ergens dat iemand ze op de laatste plaats inschatte...
Zo moeilijk is het niet toch. Kost even wat tijd, maar dan heb je alvast een topic voor etappe 5.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:09 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Diegene die het altijd deed was erg bekwaam.
http://cqranking.com/men/asp/gen/race.asp?raceid=24032quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:27 schreef Chiappucci het volgende:
Waar kun je eigenlijk de tijden van alle renners van vandaag zien? Op de Toursite zie ik alleen de tijden van de ploegen, en niet wie er met de ploeg of later over de finish kwam.
Thanks, deze is echter nog lang niet compleet.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:29 schreef Steven184 het volgende:
[..]
http://cqranking.com/men/asp/gen/race.asp?raceid=24032
Beter nog niet kunnen vinden. Komt vanzelf.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:34 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Thanks, deze is echter nog lang niet compleet.
Ongelooflijk.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:31 schreef wimderon het volgende:
Tony Martin heeft een boete van 2000 CHF gekregen omdat hij regenboogstrepen op z'n fiets had
Kinderachtig inderdaad..quote:De jury van de Ronde van Frankrijk heeft dinsdag een geldboete uitgedeeld aan Tony Martin. De Duitser moet 1600 euro betalen omdat hij dinsdag tijdens de ploegentijdrit met een fiets met daarop de kleuren van de regenboog rond reed. De jury benadrukte dat alleen de wereldkampioen op de weg met dergelijke kleuren mag rondrijden. Martin is de regerend wereldkampioen tijdrijden. Team Omega Pharma-Quick Step, de ploeg van Martin, heeft al aangegeven dat het de boete voor de coureur zal betalen.
Omdat je tegenwoordig een WK ploegentijdrit hebt.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:40 schreef Marcoss het volgende:
Snap trouwens niet helemaal waarom Martin niet met zijn regenboogtrui mocht starten, terwijl ook nationale kampioenen niet in die trui mochten rijden. Was afgelopen jaren wel anders toch?
Weet ik, maar in de Tirreno starten ze wel met kampioenstruien, waarom dan hier niet?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Omdat je tegenwoordig een WK ploegentijdrit hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |