nu is dat terecht.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:12 schreef DeLuna het volgende:
Het is ook wat dat ge-emogif ieder jaar op Rabo/dus nu Belkin.
twitter:TeamSky twitterde op dinsdag 02-07-2013 om 17:09:04Edvald Boasson Hagen, @chrisfroome and @richie_porte now hold 6th, 7th and 8th respectively on GC at the #TDF. Just +3" off yellow! reageer retweet
Zo zal het altijd wel zijn. Er wordt altijd gedacht dat dat de enige Nederlandse ploeg is.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:12 schreef DeLuna het volgende:
Het is ook wat dat ge-emogif ieder jaar op Rabo/dus nu Belkin.
Iedere keer zegt iedereen dat dat terecht is.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:13 schreef superniger het volgende:
[..]
nu is dat terecht.
Plek 14 is gewoon slecht
Een ploegentijdrit is geen optelsom van 9 renners en ook geen optelsom van tijdritkwaliteiten. Vaak is een combinatie van pure tijdrijders en renners die een goede proloog in de benen hebben succesvol, maar het is geen vanzelfsprekendheid dat zulke kwaliteiten zich 1 op 1 vertalen in een ploegentijdrit, waar je bijna 10 km/h harder gaat, maar ook zeker belangrijk is hoe je individueel en als ploeg rijdt.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:41 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zeker niet. Ik noemde Saxo dan net al verrassend goed, want toen ik gister hun namen zag dacht ik dat ze er niks van zouden bakken.
Echter lukt het niet iedereen om boven zichzelf uit te stijgen, hoe graag je zo'n uitschieter ook zou willen zien, misschien hadden er 4 bij Belkin wel een klote dag... Er is echter weinig om dramatisch ovet te doen. Hun prestatie is 'ok' van Saxo '(verrassend) goed'.
Gewoon lekker scoren in Californië, Utah, Pro Challenge etc. Winnen, maar geen gezeur en goed voor de sponsorquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:13 schreef Pino112 het volgende:
Volgend jaar moet Belkin maar niet meer meedoen met de Tour.
Scheelt een hoop posts
Vacansoleil wint het hele jaar door inderdaad heel erg veel. Oh wacht.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:15 schreef freaky40 het volgende:
Belkin/Rabo bakt er gewoon niets van, keer op keer laten ze het liggen. Dan heb ik meer met Vacansoleil die tenminste er het beste van maken en waar de moraal gewoon goed is.
Je zegt dus dat de moraal bij Belkin slecht is?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:15 schreef freaky40 het volgende:
Belkin/Rabo bakt er gewoon niets van individueel of als groep, keer op keer laten ze het liggen. Dan heb ik meer met Vacansoleil die tenminste er het beste van maken en waar de moraal gewoon goed is.
Slechter in iedergeval.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je zegt dus dat de moraal bij Belkin slecht is?
Heel jammer idd.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:15 schreef freaky40 het volgende:
Belkin/Rabo bakt er gewoon niets van individueel of als groep, keer op keer laten ze het liggen. Dan heb ik meer met Vacansoleil die tenminste er het beste van maken en waar de moraal gewoon goed is.
Flikker toch op man, de tour is 4 dagen bezig en daar staat men al aan wal aanwijzingen te schreeuwen. Vacansolleil presteert op hetzelfde niveau als Belkin tot nu toe.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:15 schreef freaky40 het volgende:
En een ploeg die nog wordt geleid zoals men in dat in de jaren '90 deed. Daar heb ik werkelijk geen enkele sympathie voor.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:15 schreef freaky40 het volgende:
En bijna nooit wat winnen, Blanco/Belkin heeft dit jaar 19 overwinningen en Vacansoleil 6.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:15 schreef freaky40 het volgende:
Dacht dat het aan mij lagquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:17 schreef Redefine het volgende:
Elke keer als ik Gerrans zie denk ik weer, wat heeft hij eigenlijk een raar klein hoofd
Maak even het onderscheid tussen de trolls en de milde kritiekposts op deze ploegentijdrit.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:13 schreef Pino112 het volgende:
Volgend jaar moet Belkin maar niet meer meedoen met de Tour.
Scheelt een hoop posts
Appels met peren, Belkin/Rabo bestaat wat langer he.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:18 schreef Aguero het volgende:
[..]
En bijna nooti wat winnen, Blanco/Belkin heeft dit jaar 19 overwinningen en Vacansoleil 6.
kan hij nietquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maak even het onderscheid tussen de trolls en de milde kritiekposts op deze ploegentijdrit.
Belkin bestaat pas sinds de tourquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Appels met peren, Belkin/Rabo bestaat wat langer he.
Moeten ze eens met de KNSB gaan praten, die weten wel hoe ze de ploegenachtervolgking moeten organiseren nadat het 10x fout is gegaan ofzo.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Belkin valt tegen, nog geen reden ze voor de gehele tour af te schrijven. Geef ze wat tijd om iets te presteren. Mocht Molkema 25e worden en hoogste Belkin, dan mogen ze afgeserveerd worden, nu nog niet. Waar ik met mijn kritiek op doelde, was niet zozeer één bepaald team, maar dat ik me erover verbaas dat het tijdrijden zo'n kleine rol speelt bij de Nederlandse ploegen.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Appels met peren, Belkin/Rabo bestaat wat langer he.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |