2 was de beste idd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:05 schreef DO2 het volgende:
[..]
Day of the Tentacles is Maniac Manson 2, volgens mij.
Aan die Sierra-reeks ben ik nooit begonnen.
Vond de Monkey Island reeks wel het leukste van alle adventures... Vooral deel 2 was erg sterk.
Keen was baasquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:08 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja Duke Nukem was wat later, maar ook leuk
Keen was de voorloper van Duke Nukem.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:07 schreef Moody het volgende:
[..]
2 was de beste idd.
Little Big Adventure, Disc World, Goblins, Simon, Beneath a teel Sky.....heb ze allemaal gespeeld.
Wat een eenzame puber was ik
Dit was ook een geweldig spel:quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Keen was baasDie eindlevel was zo moeilijk altijd
De truc was dat je een level open moest laten om wat leven op te kunnen pikken als je in de moeilijkste weer dood was.
Ja met mijn moederquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:12 schreef DO2 het volgende:
[..]. Alleen? Ik deed ze vaak wel samen met m'n ( jongere ) broer en/of een vriend, of zo.
Zelfs m'n moeder heeft er af en toe aan bijgedragen...
Dat was het leuke aan die spellen. Iedereen kon meedoen en meedenken,.
Tuurlijk, deed ze ook wel met vriendjes, maar vooral stiekem na bedtijd (> 20u was dat toenquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:12 schreef DO2 het volgende:
[..]. Alleen? Ik deed ze vaak wel samen met m'n ( jongere ) broer en/of een vriend, of zo.
Zelfs m'n moeder heeft er af en toe aan bijgedragen...
Dat was het leuke aan die spellen. Iedereen kon meedoen en meedenken,.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja met mijn moederik altijd door het level racen en zij zo van "daar je vergeet een muntje!!!!"
Grrrr
Een nieuwe videokaart zodat ik ONEINDIG veel kleuren had ipv 256quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:14 schreef Moody het volgende:
[..]
Tuurlijk, deed ze ook wel met vriendjes, maar vooral stiekem na bedtijd (> 20u was dat toen) op mijn 386 20mhz
Weet nog dat ik voor een paar honderd gulden extra RAM heb gekocht om SimCity2000 te kunnen spelen
Die 5 1/4" floppy's waren wel bijna net zo groot als een LP singlequote:Op woensdag 3 juli 2013 00:20 schreef debeterebob het volgende:
Ik had commander Keen gewoon op vinyl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |