SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:23 schreef DO2 het volgende:
Ja, het is me inmiddels wel duidelijk dat electronische muziek niet echt besteed is aan de meesten in dit indie-hoekje.
... The Knife, The Haxan Cloak, Fuck Buttons, Burial en zelfs BoC... Het is allemaal retesaai.Electronisch wil niet helemaal he hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik doe mijn best maar dit jaar wil nog niet helemaal, al is James Blake bij mij wel binnengekomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Ja, het is me inmiddels wel duidelijk dat electronische muziek niet echt besteed is aan de meesten in dit indie-hoekje.
... The Knife, The Haxan Cloak, Fuck Buttons, Burial en zelfs BoC... Het is allemaal retesaai.Dit is niet echt aan mij besteed inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch is er wel muziek waar ik elektronisch wel waardeer. Ik houd denk ik niet van dat soort die jij geweldig vind.
Oké, niet "anno 2013 elektronisch" maar ik veronderstel dat je met Joy Division (wat meer is dan enkel twee albums) en diens opvolger(s) bekend bent?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:27 schreef debeterebob het volgende:
DO2, weet je misschien bandjes die tussen elektronisch en britpop inzitten?
Zekerquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:30 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Oké, niet "anno 2013 elektronisch" maar ik veronderstel dat je met Joy Division (wat meer is dan enkel twee albums) en diens opvolger(s) bekend bent?
Crystal Castles, Ladytron, Lykke Li... Weet ik veel. Lastig.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:27 schreef debeterebob het volgende:
Gorillaz! Een beetje...maar er moet meer zijn...ligt op puntje van mijn tongquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:27 schreef debeterebob het volgende:
Joy division electronisch??quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:30 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Oké, niet "anno 2013 elektronisch" maar ik veronderstel dat je met Joy Division (wat meer is dan enkel twee albums) en diens opvolger(s) bekend bent?
Zoals ik al zei, niet in de term die vandaag wordt gebruikt. Maar voor die tijd.. Uiteraard. En New Order al helemaal.quote:
Oh ik dacht dat je bedoelde niet uit 2013. Maar ok, die synths en zo vind ik niet écht vallen onder elektronisch....of bedoel je nog anders?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:33 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, niet in de term die vandaag wordt gebruikt. Maar voor die tijd.. Uiteraard. En New Order al helemaal.
Cut Copy ja! En Grasscut!quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:35 schreef DO2 het volgende:
Cut Copy! Dat zit vrijwel perfect tusen pop en electronisch in. En het is ook nog eens retegoed.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:31 schreef DO2 het volgende:
[..]
Crystal Castles, Ladytron, Lykke Li... Weet ik veel. Lastig.
Depeche Mode? New Order?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Gorillaz! Een beetje...maar er moet meer zijn...ligt op puntje van mijn tong
Dit is wel mijn straatje jaquote:
Die ken ik nog niet. Eens uitproberen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:35 schreef DO2 het volgende:
Cut Copy! Dat zit vrijwel perfect tusen pop en electronisch in. En het is ook nog eens retegoed.
Eigenlijk is er ook gewoon keiveel. Op Django Django ben ik beetje uitgekeken omdat het toch veel van hetzelfde is. Alt-J ben ik aan het herwaarderen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:38 schreef Norrage het volgende:
En Radiohead is ook wel een leuk maar onbekend britpop bandje dat met electronica flirt.
Of Alt-J. En django django!
Fucking LCD Soundsystemquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:40 schreef DO2 het volgende:
LCD Soundsystem zou je ook eens kunnen proberen... Als je het nog niet kent. Wat een schande zou zijn.
Minder poppy dan Cut Copy, maar jezus, wat onwijs goed.
Meeste kende ik alquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:41 schreef DO2 het volgende:
Nou, dbb kan wel weer even vooruit, denk ik.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:41 schreef Norrage het volgende:
Of uit Duitsland Marbert Rocel...
(Ik zou filmpjes posten sls ik niet op mijn telefoon zou zitten)
... The Knife, The Haxan Cloak, Fuck Buttons, Burial en zelfs BoC... Het is allemaal retesaai.Burial en BoC zijn wel vet. Maar doe mij maar psybient als ik electronisch luister. Shpongle of Entheogenic ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dé lijst der albums: https://rateyourmusic.com(...)st_i_mean_the_list_/
... The Knife, The Haxan Cloak, Fuck Buttons, Burial en zelfs BoC... Het is allemaal retesaai."Reguliere gitaarmuziek" ligt een beetje op z'n gat. Van de laaste 20 PF top tracks bijvoorbeeld, zijn er 16(!) electronisch te noemen. Ik vond het een trend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aldus.
Daar was ik ook bijquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hehe, bij Death Cab for Cutie in Paradiso in 2006 zaten wij zo'n beetje van: schiet eens op met die toegift, dan kunnen we nog Nederland - Portugal kijken op het Leidseplein
... The Knife, The Haxan Cloak, Fuck Buttons, Burial en zelfs BoC... Het is allemaal retesaai.Heuh, ikke wel! Behalve The Knife dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft iemand hier nou al de plaat van James Holden geluisterd? Die is goooehoooed!
Gibbard is nog bezig met de Postal Service-tour volgens mij. Daarvoor had ie zijn soloplaat. Aangezien we niet op een nieuwe PS plaat hoeven te hopen verwacht ik dat DCFC nu weer aan de beurt isquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar was ik ook bijUiteindelijk nog een deel van die wedstrijd gezien maar daar werd ik ook niet vrolijker van
Record gele en rode kaarten, verschrikkelijk.
Hoe zit het trouwens met DCFC? Die wil ik wel weer eens zien
dat zou erg fijn zijnquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:50 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Gibbard is nog bezig met de Postal Service-tour volgens mij. Daarvoor had ie zijn soloplaat. Aangezien we niet op een nieuwe PS plaat hoeven te hopen verwacht ik dat DCFC nu weer aan de beurt is
Ladytron al genoemd, maar Stereolab kun je ook altijd bij terecht. Die passen in elk gewenst hokje.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:27 schreef debeterebob het volgende:
Absoluut niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:23 schreef Norrage het volgende:
Ik weet niet, maar volgens mij is DCFC een van de slechtste live-bands die er is
Dat was erg fijn jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:44 schreef ranja het volgende:
Paar jaar geleden op Lowlands gezien, ook wel electroindie
Hmm. Dan zijn die 2 MTV live registraties die ik ooit gezien heb gewoon drama geweestquote:
Deed je dat niet ten tijde van het verslag schrijven dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:54 schreef Kerftminister het volgende:
Pfoe nog een verslag inleveren en dan echt vakantie, tijd om weer eens een hoop albums te verslinden.
Dat moet ik nog gaan doen. Maar tijdens het leren doe ik alleen dingen die ik al eens heb geluisterd, anders raak ik gigantisch afgeleid omdat ik dan het album probeer te raten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Deed je dat niet ten tijde van het verslag schrijven dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |