Bojan en Assaidi hebben toch een groot ego terwijl Miyaichi een keiharde werker in dienst van het team is Hij heeft echt een arbeidersmentaliteitquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:28 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik zag Bojan niet zo snel komen, maar zou hem en Assaidi allebei liever hebben dan Miyaichi. Ik denk dat die twee namelijk allebei wel doelgerichter zijn, en ik denk dat het daar nog wel eens wat tekort schiet bij ons
Maar Miyaichi zou ik ook wel een welkome versterking vinden hoor, daar niet van
Sowieso DWDD als er een Feyenoord item isquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
Elke keer als ik Sjakie zie moet ik aan dat DWDD filmpje kijken waar ze geld gingen inzamelen voor Feyenoord, wat ben ik blij dat die tijd voorbij is![]()
DWDD hoor je alleen als het slecht gaat met Feyenoord. De hele wederopstand is geen woord aan vuil gemaakt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:40 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Sowieso DWDD als er een Feyenoord item is
Jawel, toen hadden ze die debielen uitgenodigd die 7 wedstrijden voor het einde die kampioenstattoo live lieten zetten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:41 schreef Elan het volgende:
[..]
DWDD hoor je alleen als het slecht gaat met Feyenoord. De hele wederopstand is geen woord aan vuil gemaakt.
Zulke items ja of Willem met schilderijen maar werkelijk nooit iets positiefs. Altijd raar of kleinerend.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:42 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Jawel, toen hadden ze die debielen uitgenodigd die 7 wedstrijden voor het einde die kampioenstattoo live lieten zetten.
Dat met Willem was fucking baas man.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Zulke items ja of Willem met schilderijen maar werkelijk nooit iets positiefs. Altijd raar of kleinerend.
Laatst Hugo Borst en die gasten van barbier Schorem toen werd Mathijs wel ff in de zeik genomen op zn Rotterdams (terecht).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door De_Pel op 04-07-2013 00:15:06 ]Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:00 schreef De_Pel het volgende:
WillemHij zat ook wel eens bij zo'n zakenprogramma met Harry Mens keukens aan te prijzenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blablablabla
Ghalyquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:39 schreef Bombvis het volgende:
Zoals het hoort, als er gevochten wordt zijn er Feyenoorders bij
[ afbeelding ]
Ben benieuwd of dat wel de insteek is, en dat ze het niet voor zelfverreiking (anders dan promotie) doenquote:'Opel wil door met Olli'
Geschreven op 2013-07-04 om 06:57:06 | Bekeken: 3511 | Reacties: 6 | Foto: VI-Images | Bron: AD/Rotterdams Dagblad
Het Duitse automerk Opel, tevens de nieuwe hoofdsponsor van Feyenoord, heeft ook plannen om zich hard te maken voor Diergaarde Blijdorp. Net zoals voormalig hoofdsponsor ASR afgelopen jaar optrad als patron van de dierentuin. Dat zegt Blijdorp-directeur Marc Damen, die meldt dat binnenkort 'oriënterende gesprekken' worden gevoerd met Opel, onder meer over de populaire knuffelolifant Olli.
'Het is duidelijk dat Feyenoord-supporters door willen met het knuffeldier. Maar het is wel het symbool van de oude sponsor ASR. Gekeken wordt welke rol Opel kan spelen.' Olli komt uit een verbond tussen verzekeraar ASR, Blijdorp en Feyenoord. Sinds de introductie begin dit jaar zijn er meer dan 53.000 exemplaren verkocht.
quote:Bruma-transfer onzeker; Feyenoord kan 350.000 euro mislopen
Geschreven op 2013-07-04 om 07:05:35 | Bekeken: 3243 | Reacties: 6 | Foto: VI-Images |
Iedereen dacht dat een transfer van Jeffrey Bruma naar PSV in kannen en kruiken was. De Eindhovenaren zouden 3,5 miljoen euro overmaken naar Chelsea en Feyenoord zou zodoende een leuk zakcentje tegemoet kunnen zien van tien procent van dat bedrag. Een overgang van de verdediger staat echter op losse schoeven, nu blijkt dat Bruma niet door de medische keuring is gekomen. Doktoren gaan aanvullend onderzoek doen, waarbij men vooral gaat kijken naar het hart van de 21-jarige voetballer, meldt ochtendkrant De Telegraaf donderdag.
De kabel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:22 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dat wel de insteek is, en dat ze het niet voor zelfverreiking (anders dan promotie) doen
[..]![]()
[ afbeelding ]
...............................................................................................................................................Zie ze geisoleerd staan
Lolquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:39 schreef Bombvis het volgende:
Zoals het hoort, als er gevochten wordt zijn er Feyenoorders bij
[ afbeelding ]
Hopen op weer eens een thuiswedstrijd, is voor mijn gevoel al jaren geledenquote:LOTING KNVB BEKER 2013/’14
De loting voor de KNVB beker seizoen 2013/’14 vindt donderdag 4 juli plaats in het KNVB Bondsbureau te Zeist. De loting wordt verricht door competitieplanner Heinrich Welling van de KNVB en Luciano Narsingh (PSV), die momenteel in het Sportmedisch Centrum van de KNVB revalideert. De KNVB zendt de loting vanaf 14.00 uur live uit via het eigen YouTube-kanaal.
In totaal komen 82 teams uit in het KNVB bekertoernooi. Tijdens de loting zijn de betaaldvoetbalorganisaties, de kampioenen van de Topklassen en de (plaatsvervangend) periodekampioenen van de Topklassen vrijgesteld van de eerste speelronde. Ook worden er vier amateurverenigingen vrijgeloot; zij stromen in de tweede speelronde in.
Bekeropzet 2013/’14
Het toernooi om de KNVB beker kent komend seizoen de volgende opzet:
1e ronde woensdag 28 augustus 2013:
36 deelnemers (amateurverenigingen)
18 wedstrijden (zoveel als mogelijk zaterdag- tegen zondagverenigingen)
2e ronde dinsdag 24, woensdag 25 en donderdag 26 september 2013:
64 deelnemers (18 winnaars 1e ronde + vrijgestelde en vrijgelote clubs)
32 wedstrijden (Europees spelende clubs komen niet tegen elkaar uit)
3e ronde dinsdag 29, woensdag 30 oktober en donderdag 31 oktober 2013:
32 deelnemers (32 winnaars 2e ronde)
16 wedstrijden (Europees spelende clubs komen niet tegen elkaar uit)
1/8e finales dinsdag 17, woensdag 18 en donderdag 19 december 2013:
8 wedstrijden (16 winnaars 3e ronde)
1/4e finales dinsdag 21, woensdag 22 en donderdag 23 januari 2014:
4 wedstrijden (8 winnaars 1/8e finales)
1/2e finales dinsdag 25, woensdag 26 of donderdag 27 maart 2014:
2 wedstrijden (4 winnaars 1/4e finales)
Finale zondag 20 april 2014 (1e Paasdag), 18.00 uur:
Winnaar van eerst gelote halve finalewedstrijd wordt als thuisspelend team in de finale aangemerkt.
Hm, valt achteraf mee: 20 september 2011, AGOVV thuis. Wedstrijd erna verloren we bij GAEquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:55 schreef Kerftminister het volgende:
Laatste was Roda thuis die op pingels verloren ging onder Been?
Inderdaas gewoon een topper thuis in een avondwedstrijdquote:
Een kwartier na de wedstrijd zat nog heel het stadion te hossen. Wat een avond was dat zeg.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Inderdaas gewoon een topper thuis in een avondwedstrijd![]()
Anders tegen Sparta, toch nog de derby.
Het gossip gedeelte trouwens.quote:
http://www.thesun.co.uk/s(...)nglish-football.htmlquote:ARSENAL’S Ryo Miyaichi is off back to Feyenoord on loan.
The Japan midfielder, 20, had a spell in Holland in 2011 and Gunners boss Arsene Wenger wants him to gain more experience.
Ook weer een bron van niks.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:01 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Het gossip gedeelte trouwens.
[..]
http://www.thesun.co.uk/s(...)nglish-football.html
twitter:JanDirkStouten twitterde op donderdag 04-07-2013 om 12:24:55Vertrek Guyon Fernandez nabij. RKC, NEC of Pec Zwolle zullen de aanvaller van #Feyenoord huren. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 04-07-2013 om 12:33:41Martin van Geel ontkent dat #Feyenoord Ryo Miyaichi opnieuw huurt. Binnen enkele weken verwacht de TD geen actie op dit vlak. #Rijnmond reageer retweet
Waarom ben je teleurgesteld? Alsof je The Sun zou moeten geloven.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:37 schreef BoxeurDesRues het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 04-07-2013 om 12:33:41Martin van Geel ontkent dat #Feyenoord Ryo Miyaichi opnieuw huurt. Binnen enkele weken verwacht de TD geen actie op dit vlak. #Rijnmond reageer retweet
Nee natuurlijk geloof ik the Sun niet, maar elk gerucht wordt iedere keer steevast van tafel geveegd. Wat natuurlijk ook goed is van Yellow, maar toch zou ik nog graag wat versterkingen zien.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom ben je teleurgesteld? Alsof je The Sun zou moeten geloven.
Contract tot 2015.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:48 schreef Sunri5e het volgende:
Kunnen we die gast niet gewoon kopen? Ik weet niet of hij ook op rechts uit de voeten kan?
JP is van origine een rechtsbuiten, dus dan zal Schaken op de bank belanden, logisch natuurlijk. Heb je ook nog wat op de bank voor een hopelijk druk schema met Europees voetbal.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:48 schreef Sunri5e het volgende:
Kunnen we die gast niet gewoon kopen? Ik weet niet of hij ook op rechts uit de voeten kan?
Krabby is anders altijd de eerste die het tot op het bot uitzoekt en iets ontkracht of juist bevestigt. Ik heb hem nog nooit iets zomaar over zien nemen van een krant als de Sun.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:55 schreef -jos- het volgende:
Ik geloof eerder van Geel dan The Sun. Verhaal zal dus wel niet kloppen.
Is JP een rechtsbuiten? Dat wist ik serieus nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
JP is van origine een rechtsbuiten, dus dan zal Schaken op de bank belanden, logisch natuurlijk. Heb je ook nog wat op de bank voor een hopelijk druk schema met Europees voetbal.
Ryo en JP zijn beide rechtsbenig.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:00 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Is JP een rechtsbuiten? Dat wist ik serieus nietIs zijn rechterbeen dan ook zijn sterkste been? Ryo is wel puur links toch? Met voorzetten vanaf links en rechts kan Pelle nog beter tot zijn recht komen met de kop.
Met zijn snelheid en ijver kom je al best ver als buitenspeler. Hij zal de afgelopen jaren wel wat meer geleerd hebben en daarnaast hebben we KGB nogquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:06 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik vond die Miyaichi maar een eendagsvlieg eerlijk gezegd![]()
Weet niet of ik blij zou zijn met zijn komst
Ik heb zelden zo'n snelle en behendige speler als Ryo gezien. Beetje type Wallcotquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:06 schreef zoekeenleven het volgende:
Dude.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:06 schreef zoekeenleven het volgende:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:06 schreef zoekeenleven het volgende:
Speelde 3 wedstrijden werkelijk briljant en daarna werd het al snel minder. Heb je überhaupt iemand nodig aan de linkerkant als Cissé er straks weer bij is?quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:06 schreef zoekeenleven het volgende:
Cissequote:Op donderdag 4 juli 2013 13:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Speelde 3 wedstrijden werkelijk briljant en daarna werd het al snel minder. Heb je überhaupt iemand nodig aan de linkerkant als Cissé er straks weer bij is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |