Niet Bing gebruikenquote:Op zondag 21 juli 2013 12:53 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Geen dank.
Google is your friend, by the way.
quote:Op zondag 21 juli 2013 14:11 schreef CapnIzzy het volgende:
Ik zoek een nummer van een groep uit de jaren 60/70/..
Weet bijna zeker dat de groep "The ...." heet![]()
In de clip die ik zoek zijn het 4 mannen in pak met geel overhemd. Volgens mij zit er in de titel van het nummer 'Hills' of heten ze 'Hills'.
Wow dank!quote:
het is btw ook engels gezongen, beetje clubmix ook welquote:Op zondag 21 juli 2013 20:17 schreef bulldogking123 het volgende:
Nu heb ik dit probleem dus ook, ik hoorde hem laatst in een club.
Ik kan ook niet echt uitleggen hoe het precies ging, het was een bepaald deuntje en toen "oeh"beetje tekst "oeh" en ging zo een beetje door..
Meer kan ik er niet van maken helaas!
het was een vrouwenstem, best snel gezongen, amerikaans/engels, clubmuziek, het woord "oeh"erin, beetje kreungeluid eigenlijk.quote:Op zondag 21 juli 2013 20:22 schreef bulldogking123 het volgende:
[..]
het is btw ook engels gezongen, beetje clubmix ook wel
Ik denk dat er iets meer info nodig is dan dit; er zijn nogal wat dance nummers die daaraan voldoenquote:Op zondag 21 juli 2013 20:25 schreef bulldogking123 het volgende:
[..]
het was een vrouwenstem, best snel gezongen, amerikaans/engels, clubmuziek, het woord "oeh"erin, beetje kreungeluid eigenlijk.
quote:Op zondag 21 juli 2013 20:45 schreef bulldogking123 het volgende:
[..]
sorry dat zijn ze helaas niet, toch bedankt! Nog meer?
Good guess!quote:
Niemand?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:06 schreef Heeinz het volgende:
Ik hoorde op vakantie in Bulgarije erg vaak een bepaald nummer in de Viking, ik heb er een geluidsfragment van gemaakt in de hoop dat ik hem zou kunnen Shazammen, maar ik vind er helemaal niks mee, waarschijnlijk ook door de kwaliteit van het fragment. Het is eigenlijk alleen maar een trompet/saxofoon oid, en volgens mij helemaal geen zang er tussendoor. Hier het fragment:
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:30 schreef Tropanzia het volgende:
Ik zoek een een nummer dat is gecovered van Mungo Jerry - In the Summertime. Je hoort er een Jamaicaan doorheen zingen. (Beetje mr. Bombastic-achtig) Wie weet welke ik bedoel.
Bedankt maar is m niet. Tis dan ook echt die Jamaicaanse trillende Mr. Bombastic-stem die er telkens doorheen zingt. Wel een bont gezelschap in het clipje wat jij stuurde trouwens.quote:
Randy Dandy Oh, uitgevoerd door verschillende artiesten waaronder de Dreadnoughts.quote:
Moto Bene. Graziequote:Op maandag 22 juli 2013 19:56 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Randy Dandy Oh, uitgevoerd door verschillende artiesten waaronder de Dreadnoughts.
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:30 schreef Tropanzia het volgende:
Ik zoek een een nummer dat is gecovered van Mungo Jerry - In the Summertime. Je hoort er een Jamaicaan doorheen zingen. (Beetje mr. Bombastic-achtig) Wie weet welke ik bedoel.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:09 schreef Atemno het volgende:
HARDSTYLE achtig.
hoe heet het liedje, helemaal op het begin?
Geen dank.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:10 schreef Atemno het volgende:
[..]
Zag 't zelf al bij de comments op de pc, maar zag het niet op mijn mobiel. Alsnog bedankt!
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:20 schreef cohen het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer waarin hele snelle rap zit.
Het is een soort dance nr met rap. Mijn vrouw zegt dat de clip zich afspeelt op een boot.
En in mijn gedachten zit ook de tekst: "return of the mack" erin (en nee, het is niet het bekende zoetsappige r&b-nummer "return of the mack"
Ik weet dat het nummer gezongen/gerapt wordt door een donkere man.
Iemand een idee??? Is een nummer dat volgens mij veel op SlamFM achtige zenders werd gedraaid.
Owja, en het nummer begint met piano-achtige toonsoorten.
100% zekerquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:24 schreef pindaplukker het volgende:
ben opzoek naar het nummer in dit filmpje±
gokjequote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:35 schreef ArrogantFrog het volgende:
Ik zoek dat nummer met een hond op het eind die per blaf hoger blaft.
Vrij recente plaat volgens mij, van vorig jaar of het jaar daarvoor. Is een aantal keren op 3fm langsgekomen.
Het refrein begint met 'you say...' of iets wat daarop lijkt.
Leuk nummer maar dit is het niet. Volgens mij is het geblaf - dat al snel vervormd klinkt - ook niet helemaal aan het eind; het refrein (up-tempo) komt er nog een keer achteraan. Ik heb de melodie, maar qua tekst weet ik haast niets: refrein is twee keer (?) een zin als 'you say isn't the one' padadadie, padadadiequote:
2013 denk je?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:08 schreef ArrogantFrog het volgende:
[..]
Leuk nummer maar dit is het niet. Volgens mij is het geblaf - dat al snel vervormd klinkt - ook niet helemaal aan het eind; het refrein (up-tempo) komt er nog een keer achteraan. Ik heb de melodie, maar qua tekst weet ik haast niets: refrein is twee keer (?) een zin als 'you say isn't the one' padadadie, padadadie
Het moet gewoon een plaat van vorig jaar zijn. Ik heb hem in het najaar toch best een aantal keren gehoord (op 3fm) en ook in de supermarkt kwam ie eens langsquote:
Echt niemandquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:06 schreef Heeinz het volgende:
Ik hoorde op vakantie in Bulgarije erg vaak een bepaald nummer in de Viking, ik heb er een geluidsfragment van gemaakt in de hoop dat ik hem zou kunnen Shazammen, maar ik vind er helemaal niks mee, waarschijnlijk ook door de kwaliteit van het fragment. Het is eigenlijk alleen maar een trompet/saxofoon oid, en volgens mij helemaal geen zang er tussendoor. Hier het fragment:
Hebbes! Hond op 3:21quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:35 schreef ArrogantFrog het volgende:
Ik zoek dat nummer met een hond op het eind die per blaf hoger blaft.
Vrij recente plaat volgens mij, van vorig jaar of het jaar daarvoor. Is een aantal keren op 3fm langsgekomen.
Het refrein begint met 'you say...' of iets wat daarop lijkt.
Hahahahahah, heb daar nog nooit een hond in gehoordquote:
Deze?quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:24 schreef Burno het volgende:
Hoi allemaal,
Ik zoek een nummer, maar ik kan helaas niet veel info erover geven.
- Stukken uit de lyrics: "Tonight's, the night" of "tonight tonight"
- Klinkt een beetje als een "verloren liefde" nummer
- Het wordt gezonden door een man, verdrietige/treurige stem
- Het is een vrij rustig nummer.
- Het nummer staat in de Radio 10 Gold Top 4000, (hier luisteren we naar op het werk) maar ik vergeet iedere keer te kijken welke het is als deze voorbij komt. Gisteren (23/7) in de middag kwam het nummer weer eens langs.
Helaas kan ik niet meer over het nummer zeggen... In ieder geval, alvast bedankt!
Spotify. Verder kun je hiervoor een eigen topic aanmaken, want daar is dit topic niet voor bedoeld.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:30 schreef TwenteBoy1991 het volgende:
weet iemand een programma wat je bijvoorbeeld met een feestje kunt gebruiken.
Voor het afspelen van muziek, maar aangezien iedereen altijd zijn/haar liedje wil horen, zoek ik een programma dat je die afspeellijst kun maken, maar niet bewerken.
EVT via een app op de mobiel te bedienen
Ik hoor graag!
Dat is Wir Sind Helden - Wenn Es Passiert.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:49 schreef Bombshell het volgende:
Ik zoek een duits nummer van een aantal jaar geleden. In de videoclip zag je een man die volgens mij als een soort buiten dienst medewerker werkte ( hij reed in een auto iig) en kwam dan een stoet mensen tegen. Hij stapt uit de auto en feest met hun terwijl hij een indianen tooi op zn hoofd zet. Een beetje droevig nummer.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:44 schreef Suc het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe het nummer heet welke begint op 0:43?
Toch maar een longshot. Ik vond de zang wat weghebben van de Blitzen Trappers (en dan het nummer Furr).quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:10 schreef N.i.c.k het volgende:
Zoek het nummer dat begint op 30 seconde.
Ik ben u zeer erkentelijk ....
??quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:05 schreef daftme het volgende:
Ik zoek een Nederlandstalig nummer, en et enige wat ik weet is dat ze vrij vaak in het refrein zinge, 'he schatje', en iets met de avond, iemand enig idee? het is een vrij fout nummer maar heb et nodig voor een vrijgezellenfeest
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:05 schreef daftme het volgende:
Ik zoek een Nederlandstalig nummer, en et enige wat ik weet is dat ze vrij vaak in het refrein zinge, 'he schatje', en iets met de avond, iemand enig idee? het is een vrij fout nummer maar heb et nodig voor een vrijgezellenfeest
Weet je nog welke zender en tijdstip?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:54 schreef daftme het volgende:
Nee nee, allebei neeik hoorde het op een of andere Nederlandse radio, meer weet ik er echt niet van, dus wil een echte Hollands talige kenner van zich melden
Deze?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:18 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Ik hoorde op vakantie in het hotel een nummer op de radio. Na het nummer zei de radio DJ geloof ik dat het ???? was met het nummer ''Siren/Sirens'', zoiets in ieder geval. Tijdens het nummer was ik ervan overtuigd dat het Editors was, of iets soortgelijks. Heb zelf al gezocht maar zonder succes.
Of deze? Hoewel die niet op Editors ljiktquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:18 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Ik hoorde op vakantie in het hotel een nummer op de radio. Na het nummer zei de radio DJ geloof ik dat het ???? was met het nummer ''Siren/Sirens'', zoiets in ieder geval. Tijdens het nummer was ik ervan overtuigd dat het Editors was, of iets soortgelijks. Heb zelf al gezocht maar zonder succes.
Had 'm kunnen zijn inderdaad, maar het is 'm niet haha. Het was echt een nummer a la Editors, Joy Division. Dus een wat lagere stem en een wat sneller indie melodietje zeg maar. Het was op de Deense radio dus ik hoop niet dat het een 1 of ander bandje daarvandaan wasquote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:50 schreef CapnIzzy het volgende:
Weet iemand dat nummer dat in de ad (kom ik wel eens op YouTube tegen) wordt gebruikt van Franky Rizardo? Hij promoot iets met bloomingdale, hij laat ook z'n cd zien. In dat nummer dat ik hoorde wordt de uitspraak van Martin Luther King gebruikt I have a dream
Nope, ook niet. Maar bedankt voor de suggesties.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:57 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Of deze? Hoewel die niet op Editors ljikt![]()
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:02 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Nope, ook niet. Maar bedankt voor de suggesties.Het is natuurlijk ook lastig, misschien had die dj het over het nummer ervoor, je weet het niet, ik kwam halverwege dat nummer binnen maar lyrics onthouden of beter opletten vergeet je dan. Mja, ik was bijna zeker dat het Editors was... :p
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:58 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Had 'm kunnen zijn inderdaad, maar het is 'm niet haha. Het was echt een nummer a la Editors, Joy Division. Dus een wat lagere stem en een wat sneller indie melodietje zeg maar. Het was op de Deense radio dus ik hoop niet dat het een 1 of ander bandje daarvandaan was
Weet je nog welk radiostation het was? Kan je misschien de playlist opzoeken, of even een mailtje sturenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:02 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Nope, ook niet. Maar bedankt voor de suggesties.Het is natuurlijk ook lastig, misschien had die dj het over het nummer ervoor, je weet het niet, ik kwam halverwege dat nummer binnen maar lyrics onthouden of beter opletten vergeet je dan. Mja, ik was bijna zeker dat het Editors was... :p
Thanksquote:
Geen dank.quote:
Het was op DR, de nationale radio zeg maar daar. Maar ik zal maar de albums van Editors gaan uitpluizen, misschien kom ik het dan tegen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:05 schreef SLP_ het volgende:
[..]
[..]
Weet je nog welk radiostation het was? Kan je misschien de playlist opzoeken, of even een mailtje sturenMisschien was het de nieuwe van Editors, Formaldehyde?
http://www.dr.dk/musikquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:09 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Het was op DR, de nationale radio zeg maar daar. Maar ik zal maar de albums van Editors gaan uitpluizen, misschien kom ik het dan tegen.
Ja, maar als ik het goed begrijp bestaat de DR uit meerdere zenders net als dat wij NPO hebben, maar 3FM is heul iets anders dan Radio 6 soul & jazzquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:09 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Het was op DR, de nationale radio zeg maar daar. Maar ik zal maar de albums van Editors gaan uitpluizen, misschien kom ik het dan tegen.
Volgens mij was het kanaal 3. Ze spelen heel vaan A Ton of Love, maar die komt niet overeen met de tijden dat ik er was, en het is 'm ook niet. Ik ga maar ff op die site zoeken.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:18 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ja, maar als ik het goed begrijp bestaat de DR uit meerdere zenders net als dat wij NPO hebben, maar 3FM is heul iets anders dan Radio 6 soul & jazz
Okquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:20 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Volgens mij was het kanaal 3. Ze spelen heel vaan A Ton of Love, maar die komt niet overeen met de tijden dat ik er was, en het is 'm ook niet. Ik ga maar ff op die site zoeken.
Nog steeds niemand?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:06 schreef Heeinz het volgende:
Nena, 99 Luftballonsquote:Op zondag 28 juli 2013 18:24 schreef casper019 het volgende:
dat liedje van ... luchtballonne
dat duitse liedje
iemand aub?
Neurie of fluit het in via vocaroo.com en zet het hier neer.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:31 schreef Chen het volgende:
Dag lieve allen,
Ik ben opzoek naar een nummer wat behoorlijk jaren 70/80 funky/jazzy/soul/rock-achtig klinkt.. Ik heb het in een film gezien een paar dagen geleden maar kan mij de film niet meer herinneren en de lyrics zijn ook niet echt bijgebleven.
Het klonk als The Police een beetje.. het is echt een deuntje waar je een stoer persoon op ziet lopen tijden z'n feel good momentje.. de zanger zing zn stuk ritmisch mee met het nummer en op een gegeven moment zing ie ook een zin van het refrein heel hoog.
Ik begrijp dat ik hier echt met heel weinig kom aanzetten, maar het spookt al 't hele weekend door m'n hoofd en helaas kan je niet nurieen in Shazam om het liedje te vinden, zou alles een stuk gemakkelijker maken.
In m'n hoofd blijf ik het afspelen met de zanger die iets zingt van ''To the break down''. Ik durf alleen neit 100% zeker te zeggen dat dit ook is wat hij daadwerkelijk zingt.
Ik hoop écht dat hier een of andere genie rondsurft die met deze informatie gewoon kan zeggen welk nummer ik zoek..![]()
![]()
Waar ging de film over of weet je dat ook niet meer?quote:Op maandag 29 juli 2013 11:31 schreef Chen het volgende:
Dag lieve allen,
Ik ben opzoek naar een nummer wat behoorlijk jaren 70/80 funky/jazzy/soul/rock-achtig klinkt.. Ik heb het in een film gezien een paar dagen geleden maar kan mij de film niet meer herinneren en de lyrics zijn ook niet echt bijgebleven.
Het klonk als The Police een beetje.. het is echt een deuntje waar je een stoer persoon op ziet lopen tijden z'n feel good momentje.. de zanger zing zn stuk ritmisch mee met het nummer en op een gegeven moment zing ie ook een zin van het refrein heel hoog.
Ik begrijp dat ik hier echt met heel weinig kom aanzetten, maar het spookt al 't hele weekend door m'n hoofd en helaas kan je niet nurieen in Shazam om het liedje te vinden, zou alles een stuk gemakkelijker maken.
In m'n hoofd blijf ik het afspelen met de zanger die iets zingt van ''To the break down''. Ik durf alleen neit 100% zeker te zeggen dat dit ook is wat hij daadwerkelijk zingt.
Ik hoop écht dat hier een of andere genie rondsurft die met deze informatie gewoon kan zeggen welk nummer ik zoek..![]()
![]()
Was de film op tv? Zo ja, welke dag, hoe laat en welke zender?quote:Op maandag 29 juli 2013 11:31 schreef Chen het volgende:
Dag lieve allen,
![]()
quote:Op maandag 29 juli 2013 13:24 schreef kvd het volgende:
[..]
Was de film op tv? Zo ja, welke dag, hoe laat en welke zender?
Ik woon op 't moment niet in NL dus kan ik niet zeggen hoelaat, wanneer en welke zenderquote:Op maandag 29 juli 2013 12:48 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Waar ging de film over of weet je dat ook niet meer?
super fly van curtis mayfield komt aardig in de buurt van je eerste beschrijvingquote:Op maandag 29 juli 2013 14:55 schreef Chen het volgende:
[..]
[..]
Ik woon op 't moment niet in NL dus kan ik niet zeggen hoelaat, wanneer en welke zenderen wat betreft waar de film over ging, ik ben na 't werk nogal slaperig, dus kan 't een van de 3 zijn en nog een andere waar ik op 't moment echt ff niet op kan komen.
Starsky & Hutch (de nieuwe)
Lethal Weapon 1
Number One with a Bullet (1987)
Het is niet een donkere meneer en iets meer rockachtig wel... Overigens is dit een zéér lekker nummer ookquote:Op maandag 29 juli 2013 15:39 schreef lubje25 het volgende:
[..]
super fly van curtis mayfield komt aardig in de buurt van je eerste beschrijving
Don't you worry 'bout a thing van Stevie Wonder? (I know, wel een donkere meneer)quote:Op maandag 29 juli 2013 17:32 schreef Chen het volgende:
Ik realiseer mij opeens dat het nummer ook veel weg heeft van I heard it through the grapevine van marvin gaye.. het is niet het nummer maar ritmisch en qua melodie is het zeker vergelijkbaar!!
Helaas neen en dit nummer is veel te vrolijk en intensief...quote:Op maandag 29 juli 2013 17:45 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Don't you worry 'bout a thing van Stevie Wonder? (I know, wel een donkere meneer)
3 blinde gokjes:quote:Op maandag 29 juli 2013 11:31 schreef Chen het volgende:
Dag lieve allen,
![]()
10cc - dreadlock holiday?quote:Op maandag 29 juli 2013 11:31 schreef Chen het volgende:
Dag lieve allen,
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |