quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vraag alleen wat Wyccie bedoelt met jouw 2-ling... niks negatiefs aan
quote:
Ja, maar ze vind je een lieve knuffelbeer omdat je zegt:quote:
Als dat alles is... er zijn wel meer mannen die voor 1 vrouw kiezen...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:15 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik heb voor haar gekozen en nooit een moment spijt gehad.
Dat klopt niet, hè. Hij hoeft niet per se kinderen ten koste van zijn liefde voor zijn vrouw.quote:
Dus je zoekt iemand die onvoorwaardelijk voor zijn vrouw kiest... Maar ik denk niet dat DF de enige is...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat klopt niet, hè. Hij hoeft niet per se kinderen ten koste van zijn liefde voor zijn vrouw.
Oh, dat hondje ...![]()
Ik zou zo coochie coochie in zijn wangetjes willen knijpen.
Is deze dan beter?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Huh, zo herinner ik me hem niet. Deze ziet eruit als een suffe dronkelap.
Ik heb natuurlijk veel meer endearing qualities dan datquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dus je zoekt iemand die onvoorwaardelijk voor zijn vrouw kiest... Maar ik denk niet dat DF de enige is...
Hier nog een, maar het heeft uiteindelijk geen stand gehouden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:50 schreef dyonvbaal het volgende:
Dus je zoekt iemand die onvoorwaardelijk voor zijn vrouw kiest... Maar ik denk niet dat DF de enige is...
ik heb het figuur van Winnie en het temperament van Tijgetjequote:
Maar die heb je allemaal niet genoemd en toch vind ze je een knuffelbeer en wil ze je 2-ling...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:54 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk veel meer endearing qualities dan dat
vervelend..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:54 schreef Silfen het volgende:
[..]
Hier nog een, maar het heeft uiteindelijk geen stand gehouden.
Ik ben in alles een eeyorequote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:54 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik heb het figuur van Winnie en het temperament van Tijgetje
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar die heb je allemaal niet genoemd en toch vind ze je een knuffelbeer en wil ze je 2-ling...
quote:
quote:
Lijkt er toch wel op...quote:
Ze bedoelt of er nog zo een vrij rondloopt, niet of ze mijn tweeling mag hebben!quote:
Maar nou doet ze net of jij een bijzonder iets bent.. of alle andere mannen niet voor 1 vrouw kunnen kiezen, maar achter alles aan gaat dat borsten heeft...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:59 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ze bedoelt of er nog zo een vrij rondloopt, niet of ze mijn tweeling mag hebben!
Dat lag waarschijnlijk aan zijn stemmetjequote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:00 schreef wyccie het volgende:
Booboo was toch veel schattiger? Jeugdherinneringen.![]()
Ah, de weg naar het hart van een vrouw.... Star Wars.quote:DF heeft me ook nog zijn Star Wars films gegeven, hè. Dat deed 't 'm.
nou voelde ik me nét een beetje goed over mezelfquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:02 schreef dyonvbaal het volgende:
Maar nou doet ze net of jij een bijzonder iets bent..
Staan we weer kietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:03 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
nou voelde ik me nét een beetje goed over mezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |