Om het goed te doen ja.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:29 schreef Silfen het volgende:
[..]
Je zei net dat je daar te dom voor was.
Inpakken, vouwen en al die andere meuk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:31 schreef dyonvbaal het volgende:
Vertel, wat doe je dan nu bij je nieuwe baan?
In verhouding wel, maar ik verdien niet meer.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:40 schreef dyonvbaal het volgende:
Ach ja, moet ook gebeurenKrijg je er nou wel meer voor betaald dan bij je vorige baas?
m.a.w. minder uren?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:41 schreef Sands het volgende:
[..]
In verhouding wel, maar ik verdien niet meer.
Niet doen, krijg je slecht zaad van. Tenzij je dat een goedkope en makkelijke manier van steriliseren vindt, dan moet je vooral blijven zitten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:18 schreef DragonFodder het volgende: Bovendien moet jij werken op uren dat ik lui op mijn ballen zit.
wij zijn bewust kinderloos, dus ik kan het hebben. de pijn is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet doen, krijg je slecht zaad van. Tenzij je dat een goedkope en makkelijke manier van steriliseren vindt, dan moet je vooral blijven zitten.
Ik ben gek op kinderen. Ook helemaal geen probleem met de kinderen van vrienden, ik ga graag met ze voetballen enzo.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:10 schreef wyccie het volgende:
Oh, dat had ik niet van je verwacht eigenlijk. Ik had jou wel ingeschat als kindliefhebber.
Hehe, dat klinkt vreemd.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:15 schreef DragonFodder het volgende:
Ik heb voor haar gekozen en nooit een moment spijt gehad.
zo rol ikquote:
niet dat ik weet. Misschien Yogi Bear, die lijkt wel een beetjequote:
Je zoekt een man die geen kinderen wil? Of hoe bedoel je een 2-ling broer?quote:
boobooquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:38 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij vond ik dat kleine beertje leuker.
Er is wel meer dat mij definieert, dan mijn vergeten kinderwens, Dyon!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je zoekt een man die geen kinderen wil? Of hoe bedoel je een 2-ling broer?
Ik vraag alleen wat Wyccie bedoelt met jouw 2-ling... niks negatiefs aanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:41 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Er is wel meer dat mij definieert, dan mijn vergeten kinderwens, Dyon!
Goed om te wetenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:41 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Er is wel meer dat mij definieert, dan mijn vergeten kinderwens, Dyon!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |