Say whut?quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:35 schreef JayHovah het volgende:
Voor iemand waarbij kanker de laatste maanden (veel te) dichtbij is gekomen ontroerd deze foto mij toch echt wel...
In het laatste half jaar 3 gevallen van kanker meegemaakt, waarvan 2 bij directe familie.quote:
Shit man! Zoiets gun je niemand.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:17 schreef JayHovah het volgende:
[..]
In het laatste half jaar 3 gevallen van kanker meegemaakt, waarvan 2 bij directe familie.
Wel bizar als de dokter zegt dat het goed te behandelen is, totdat hij erachter komt dat het uitgezaaid is en beter maatregelen kan nemen. Twee weken later was de begravenis.
No worries man! Zoals ik al zei is het van een half jaar geleden. En dit is juist een hele positieve foto, als je grapjes over de ziekte zou maken is het een andere zaak.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:41 schreef dyonvbaal het volgende:
Hopelijk kan je dan voor die laatste persoon de foto waarderenSorry dat ik bad memories bij je op gehaald heb
Je kan toch al in de handleiding lezen hoe groot je kan projecterenquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:00 schreef Sands het volgende:
[..]
Nog niet, ik wacht op mijn beameren pas dan weet ik wat voor formaat projectiescherm ik kan kopen.
quote:Van de Donald Duck Facebook:
Heb jij je ingeschreven voor de luxe cassette "Het levensverhaal van oom Dagobert"? Dan is er goed nieuws! Er zijn voldoende inschrijvingen dus de uitgave gaat door!
Heb je je nog niet ingeschreven? Dan is dit je laatste kans!
De cassette kost ¤ 59,95 en via deze link kun je 't bestellen:
http://www.donaldduck.nl/pagina/dagobert
met aanvullend dit:
Alle twaalf de levensverhalen van oom Dagobert staan in de cassette. Daarnaast staan ook alle b-hoofdstukken er in.
Die b-hoofdstukken:
- 0: Van Ducks, dubbeltjes en dwaze heksen (DD Extra 6-1996 en Oom Dagobert 58)
- 3B: De cowboy-kapiten van de Cutty Sark (DD 27-1999 en Vakantieboek 2012)
- 6B: De beschermer van Beulshart klif (DD Extra 11-1997 en Oom Dagobert 68)
- 8B: De gevangene van Witte Kwelling Kreek (DD Extra 7 1/2-2007)
- 8C: Bevroren harten (Duck Extra 10-1997 en Oom Dagobert 67)
- 10B: Topdeal in Panama (Duck Extra 13-2001)
- De laatste slee naar Dawson (Duck Extra 12-1996 en Oom Dagobert 59)
- De droom van zijn leven (Duck Extra 7-2003 en Zware Jongens Vakantieboek 2012)
Ja maar het gaat om de plek waar de beamer het beste kan staan/hangen, aflopend dak enzo.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:28 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Je kan toch al in de handleiding lezen hoe groot je kan projecteren
quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
Voor Sands:
- 10B: Topdeal in Panama (Duck Extra 13-2001)
Ik lees geen mangaquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:27 schreef dyonvbaal het volgende:
Sands, er is een tentoonstelling in Rotterdam in een museum over manga
Manga is stilstaande anime en dat kijk je wel.. dacht misschien vind je het interresant, maar blijkbaar nietquote:
Geen tijdquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Manga is stilstaande anime en dat kijk je wel.. dacht misschien vind je het interresant, maar blijkbaar niet
Ik was even vergeten wat voor druk sociaal leven jij hebt....quote:
Dat lijkt mij ook wel wat.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:51 schreef drakin het volgende:
stripmuseum Groningen zou meer wat voor Sands zijn.
Dat heb ik indd!quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik was even vergeten wat voor druk sociaal leven jij hebt....
ik vond t niet de moeite waard eigenlijk...quote:
He, kom je naar de meet?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:46 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik vond t niet de moeite waard eigenlijk...
Waar is die semi kneuzerige sands gebleven die geen vrienden had en zo... Ben je met de nieuwe baan opeens populair geworden?quote:
als ik het eerder had geweten wel.. nu helaas niet.... volgende x op zeker..quote:
jammerquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:01 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
als ik het eerder had geweten wel.. nu helaas niet.... volgende x op zeker..
Nee dat dan weer nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waar is die semi kneuzerige sands gebleven die geen vrienden had en zo... Ben je met de nieuwe baan opeens populair geworden?
Dank je... nou voel ik me slecht...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:16 schreef DragonFodder het volgende:
Ik was gewoon aan het werk. Je weet wel, productief lid van de maatschappij zijn
Dat moet je niet hier vragen, dat moet je in het andere topic vragenquote:
Waarom? Ik had het over mezelf, niet over anderen. Bovendien moet jij werken op uren dat ik lui op mijn ballen zit.quote:
Aquaman telt zelfs in de Justice League niet meequote:
Daar in tegen werk ik de helft van wat jij werkt... waardoor ik dus zo weinig uren heb dat ik geen deel uit maak van de maatschappij zoals die omschreven word...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:18 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Waarom? Ik had het over mezelf, niet over anderen. Bovendien moet jij werken op uren dat ik lui op mijn ballen zit.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:19 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Aquaman telt zelfs in de Justice League niet mee
zo zie ik dat niet. Het was ook maar een grapje en meer gericht op het communistisch mantra.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daar in tegen werk ik de helft van wat jij werkt... waardoor ik dus zo weinig uren heb dat ik geen deel uit maak van de maatschappij zoals die omschreven word...
van mij was het een semi-grapjequote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:21 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
zo zie ik dat niet. Het was ook maar een grapje en meer gericht op het communistisch mantra.
volgens mij zou je zelf graag meer uren werken, toch?quote:
siquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:21 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
volgens mij zou je zelf graag meer uren werken, toch?
En ik ben te dom voor simpel werk zo heeft iedereen wel wat.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daar in tegen werk ik de helft van wat jij werkt... waardoor ik dus zo weinig uren heb dat ik geen deel uit maak van de maatschappij zoals die omschreven word...
Hoezo? Nou doe je toch niet meer simpel werk? En dan nog je werkt wel full timequote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:24 schreef Sands het volgende:
[..]
En ik ben te dom voor simpel werk zo heeft iedereen wel wat.
Jawelquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoezo? Nou doe je toch niet meer simpel werk? En dan nog je werkt wel full time
Om het goed te doen ja.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:29 schreef Silfen het volgende:
[..]
Je zei net dat je daar te dom voor was.
Inpakken, vouwen en al die andere meuk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:31 schreef dyonvbaal het volgende:
Vertel, wat doe je dan nu bij je nieuwe baan?
In verhouding wel, maar ik verdien niet meer.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:40 schreef dyonvbaal het volgende:
Ach ja, moet ook gebeurenKrijg je er nou wel meer voor betaald dan bij je vorige baas?
m.a.w. minder uren?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:41 schreef Sands het volgende:
[..]
In verhouding wel, maar ik verdien niet meer.
Niet doen, krijg je slecht zaad van. Tenzij je dat een goedkope en makkelijke manier van steriliseren vindt, dan moet je vooral blijven zitten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:18 schreef DragonFodder het volgende: Bovendien moet jij werken op uren dat ik lui op mijn ballen zit.
wij zijn bewust kinderloos, dus ik kan het hebben. de pijn is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet doen, krijg je slecht zaad van. Tenzij je dat een goedkope en makkelijke manier van steriliseren vindt, dan moet je vooral blijven zitten.
Ik ben gek op kinderen. Ook helemaal geen probleem met de kinderen van vrienden, ik ga graag met ze voetballen enzo.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:10 schreef wyccie het volgende:
Oh, dat had ik niet van je verwacht eigenlijk. Ik had jou wel ingeschat als kindliefhebber.
Hehe, dat klinkt vreemd.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:15 schreef DragonFodder het volgende:
Ik heb voor haar gekozen en nooit een moment spijt gehad.
zo rol ikquote:
niet dat ik weet. Misschien Yogi Bear, die lijkt wel een beetjequote:
Je zoekt een man die geen kinderen wil? Of hoe bedoel je een 2-ling broer?quote:
boobooquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:38 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij vond ik dat kleine beertje leuker.
Er is wel meer dat mij definieert, dan mijn vergeten kinderwens, Dyon!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je zoekt een man die geen kinderen wil? Of hoe bedoel je een 2-ling broer?
Ik vraag alleen wat Wyccie bedoelt met jouw 2-ling... niks negatiefs aanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:41 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Er is wel meer dat mij definieert, dan mijn vergeten kinderwens, Dyon!
Goed om te wetenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:41 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Er is wel meer dat mij definieert, dan mijn vergeten kinderwens, Dyon!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |