He, kom je naar de meet?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:46 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik vond t niet de moeite waard eigenlijk...
Waar is die semi kneuzerige sands gebleven die geen vrienden had en zo... Ben je met de nieuwe baan opeens populair geworden?quote:
als ik het eerder had geweten wel.. nu helaas niet.... volgende x op zeker..quote:
jammerquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:01 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
als ik het eerder had geweten wel.. nu helaas niet.... volgende x op zeker..
Nee dat dan weer nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waar is die semi kneuzerige sands gebleven die geen vrienden had en zo... Ben je met de nieuwe baan opeens populair geworden?
Dank je... nou voel ik me slecht...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:16 schreef DragonFodder het volgende:
Ik was gewoon aan het werk. Je weet wel, productief lid van de maatschappij zijn
Dat moet je niet hier vragen, dat moet je in het andere topic vragenquote:
Waarom? Ik had het over mezelf, niet over anderen. Bovendien moet jij werken op uren dat ik lui op mijn ballen zit.quote:
Aquaman telt zelfs in de Justice League niet meequote:
Daar in tegen werk ik de helft van wat jij werkt... waardoor ik dus zo weinig uren heb dat ik geen deel uit maak van de maatschappij zoals die omschreven word...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:18 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Waarom? Ik had het over mezelf, niet over anderen. Bovendien moet jij werken op uren dat ik lui op mijn ballen zit.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:19 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Aquaman telt zelfs in de Justice League niet mee
zo zie ik dat niet. Het was ook maar een grapje en meer gericht op het communistisch mantra.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daar in tegen werk ik de helft van wat jij werkt... waardoor ik dus zo weinig uren heb dat ik geen deel uit maak van de maatschappij zoals die omschreven word...
van mij was het een semi-grapjequote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:21 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
zo zie ik dat niet. Het was ook maar een grapje en meer gericht op het communistisch mantra.
volgens mij zou je zelf graag meer uren werken, toch?quote:
siquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:21 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
volgens mij zou je zelf graag meer uren werken, toch?
En ik ben te dom voor simpel werk zo heeft iedereen wel wat.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daar in tegen werk ik de helft van wat jij werkt... waardoor ik dus zo weinig uren heb dat ik geen deel uit maak van de maatschappij zoals die omschreven word...
Hoezo? Nou doe je toch niet meer simpel werk? En dan nog je werkt wel full timequote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:24 schreef Sands het volgende:
[..]
En ik ben te dom voor simpel werk zo heeft iedereen wel wat.
Jawelquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoezo? Nou doe je toch niet meer simpel werk? En dan nog je werkt wel full time
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |