quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vraag alleen wat Wyccie bedoelt met jouw 2-ling... niks negatiefs aan
quote:
Ja, maar ze vind je een lieve knuffelbeer omdat je zegt:quote:
Als dat alles is... er zijn wel meer mannen die voor 1 vrouw kiezen...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:15 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik heb voor haar gekozen en nooit een moment spijt gehad.
Dat klopt niet, hè. Hij hoeft niet per se kinderen ten koste van zijn liefde voor zijn vrouw.quote:
Dus je zoekt iemand die onvoorwaardelijk voor zijn vrouw kiest... Maar ik denk niet dat DF de enige is...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat klopt niet, hè. Hij hoeft niet per se kinderen ten koste van zijn liefde voor zijn vrouw.
Oh, dat hondje ...![]()
Ik zou zo coochie coochie in zijn wangetjes willen knijpen.
Is deze dan beter?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Huh, zo herinner ik me hem niet. Deze ziet eruit als een suffe dronkelap.
Ik heb natuurlijk veel meer endearing qualities dan datquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dus je zoekt iemand die onvoorwaardelijk voor zijn vrouw kiest... Maar ik denk niet dat DF de enige is...
Hier nog een, maar het heeft uiteindelijk geen stand gehouden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:50 schreef dyonvbaal het volgende:
Dus je zoekt iemand die onvoorwaardelijk voor zijn vrouw kiest... Maar ik denk niet dat DF de enige is...
ik heb het figuur van Winnie en het temperament van Tijgetjequote:
Maar die heb je allemaal niet genoemd en toch vind ze je een knuffelbeer en wil ze je 2-ling...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:54 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk veel meer endearing qualities dan dat
vervelend..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:54 schreef Silfen het volgende:
[..]
Hier nog een, maar het heeft uiteindelijk geen stand gehouden.
Ik ben in alles een eeyorequote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:54 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik heb het figuur van Winnie en het temperament van Tijgetje
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar die heb je allemaal niet genoemd en toch vind ze je een knuffelbeer en wil ze je 2-ling...
quote:
quote:
Lijkt er toch wel op...quote:
Ze bedoelt of er nog zo een vrij rondloopt, niet of ze mijn tweeling mag hebben!quote:
Maar nou doet ze net of jij een bijzonder iets bent.. of alle andere mannen niet voor 1 vrouw kunnen kiezen, maar achter alles aan gaat dat borsten heeft...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:59 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ze bedoelt of er nog zo een vrij rondloopt, niet of ze mijn tweeling mag hebben!
Dat lag waarschijnlijk aan zijn stemmetjequote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:00 schreef wyccie het volgende:
Booboo was toch veel schattiger? Jeugdherinneringen.![]()
Ah, de weg naar het hart van een vrouw.... Star Wars.quote:DF heeft me ook nog zijn Star Wars films gegeven, hè. Dat deed 't 'm.
nou voelde ik me nét een beetje goed over mezelfquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:02 schreef dyonvbaal het volgende:
Maar nou doet ze net of jij een bijzonder iets bent..
Staan we weer kietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:03 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
nou voelde ik me nét een beetje goed over mezelf
Dunno, ken em nog niet persoonlijk... Maar wil jij zeggen dat de rest van de FMT mannen dan niet bijzonder zijn?quote:
huh? wat? waar heb ik jou actief een kutgevoel bezorgd?quote:
maatschappij en zo...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:04 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
huh? wat? waar heb ik jou actief een kutgevoel bezorgd?
Mij noemen ze altijd bijzonderquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:04 schreef Silfen het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat DF niet bijzonder is.
Iedereen is dat toch hier?
Ik i ieder geval wel.
Ja ik heb nog wat in te halen.quote:
dat was geen sneer naar jou lieve Dyon, helemaal niet. Sorry als dat wel zo overkwam. Het is niet alsof je er zelf voor kiest om (te) weinig werk te hebben. Dat snap ik ook wel.quote:
Maar of dat dan op de zelfde manier isquote:
Tuurlijk kies ik daar wel zelf voor... indirect door niet naar ander/meer werk te zoeken...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:06 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
dat was geen sneer naar jou lieve Dyon, helemaal niet. Sorry als dat wel zo overkwam. Het is niet alsof je er zelf voor kiest om (te) weinig werk te hebben. Dat snap ik ook wel.
Volgens mij heb je het hier uitgebreid gehad over dat je ervan baalt dat je niet meer werk hebt. Maar als je vind dat je een keuze hebt, dan moet je inderdaad zelf bepalen wat je daarmee doet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Tuurlijk kies ik daar wel zelf voor... indirect door niet naar ander/meer werk te zoeken...
Nee, ik kan wel wat hebbenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Tuurlijk kies ik daar wel zelf voor... indirect door niet naar ander/meer werk te zoeken...
Maar net of jij nou in de put zit door mijn opmerking![]()
Klinkt als een treffende beschrijving van de gemiddelde man.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:02 schreef dyonvbaal het volgende:
of alle andere mannen niet voor 1 vrouw kunnen kiezen, maar achter alles aan gaat dat borsten heeft...
Jij bent ook bijzonder, op je eigen manier.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:04 schreef dyonvbaal het volgende:
Dunno, ken em nog niet persoonlijk... Maar wil jij zeggen dat de rest van de FMT mannen dan niet bijzonder zijn?
en bedankt...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klinkt als een treffende beschrijving van de gemiddelde man.
Maar wij zijn niet gemiddeld.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
awwquote:
awwquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
De vraag is, zijn we boven- of ondergemiddeld?quote:
Ben ik niet lief?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij bent ook bijzonder, op je eigen manier.
Ik vind DF wel echt een lieve goedzak en dat vind ik niet van iedereen hier. Niet dat ik jullie klootzakken vind, voordat je dat weer verkeerd interpreteert.
Thanx, maar met een aanvullende ww heb ik zelf wel die gedachtequote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:11 schreef wyccie het volgende:
Oh, dyon, ik heb ook absoluut niet de indruk dat je van de maatschappij profiteert. Je hebt duidelijk te kennen gegeven dat je maar al te graag meer werk wilt hebben.
sta jij er wel voor open dan? Kan me niet indenken dat er niemand geinterreseerd is in je...quote:
als jij doet wat binnen je macht ligt om aan werk te komen, dan doe je precies waar die ww voor bedoeld is. Als je jezelf daarvoor schaamt en vind dat je meer zou kunnen doen, moet je dat aan jezelf verantwoorden, niet aan ons.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Thanx, maar met een aanvullende ww heb ik zelf wel die gedachte
Ik heb daar dan wel Labyrinth special edition voor teruggekregen he!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Denk het wel, maar ik heb nog geen filmserie van jou gekregen.
Oh, ik heb twee maanden werkloos en WW ontvangend thuis gezeten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Thanx, maar met een aanvullende ww heb ik zelf wel die gedachte
nice, wat gaat gij doen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, ik heb twee maanden werkloos en WW ontvangend thuis gezeten.![]()
Gelukkig ga ik binnenkort weer fulltime werken.
Dames. dames. Er is genoeg DF voor iedereen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:16 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dames. dames. Er is genoeg DF voor iedereen.Dan moet ik me vetmesten aan jou, zodat ze daarna aan mij beginnen? Lijkt me geen prettig iets...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
recycling heet dat, beste Dyonnemanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan moet ik me vetmesten aan jou, zodat ze daarna aan mij beginnen? Lijkt me geen prettig iets...
Getrouwde collega's.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:13 schreef dyonvbaal het volgende:
sta jij er wel voor open dan? Kan me niet indenken dat er niemand geinterreseerd is in je...
Altijd fijn als ze getrouwd zijn...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Getrouwde collega's.![]()
Ik ga in een ziekenhuis werken, jaja.
Het lukte Hurley niet op een onbewoond eiland..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:18 schreef dyonvbaal het volgende:
neh... ze mogen je hebben. Ik heb altijd al wat kilo'tjes kwijt willen raken... dat moet wel lukken in de bergen..
Gelukkig weeg ik dan ook geen 250 kilo zoals de beste man...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:19 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Het lukte Hurley niet op een onbewoond eiland..
Nee, ik dat nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gelukkig weeg ik dan ook geen 250 kilo zoals de beste man...
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:21 schreef wyccie het volgende:
Als DF en dyon op zijn mogen jullie aan mijn benen beginnen.
Waarom je benen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:21 schreef wyccie het volgende:
Als DF en dyon op zijn mogen jullie aan mijn benen beginnen.
Ik vind er niks makkelijk aanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:24 schreef drakin het volgende:
En dan vallen mannetjes ook nog makkelijker af
Doe je je best dan? Ik doe er namelijk niks voor... maar kom dan ook niet aanquote:
makkelijker... voor vrouwtjes is het dus nog veel moeilijker. En idd niks makkelijks aan, aankomen is wel zo gebeurd als je even niet oplet, maar andersom helaas niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |