quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:00 schreef Pino112 het volgende:
Is wel een beetje een oud grapje Rolf, ik vind hem niet zo briljant.
Niet iedereen is Rudyquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:00 schreef Pino112 het volgende:
Je hoeft het niet te lezenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:00 schreef Pino112 het volgende:
Ik vond het niet eens zo bijzonder.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
SCHANDE KEN JE KLASSIEKERS GA JE SCHAMEN CEEKE!111111
Hou op ik was al te laat met het uitzetten van mijn scrobblerquote:
twitter:roos3fm twitterde op dinsdag 02-07-2013 om 11:24:41Koffie, krantje,balkon, zon. Nu jij weer. :-) reageer retweet
OH SNAPtwitter:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:28 schreef Pino112 het volgende:
twitter:roos3fm twitterde op dinsdag 02-07-2013 om 11:24:41Koffie, krantje,balkon, zon. Nu jij weer. :-) reageer retweet
OH SNAPtwitter:
ik heb een collega die altijd "beterweter" zegttwitter:ramon3fm twitterde op dinsdag 02-07-2013 om 11:38:16Een goede vriend tegen mij:"Jij bent echt een beterweter." Ik: "Betweter, bedoel je.." #tofdoen reageer retweet
Ik ben 'm alweer vergeten, hoe ging die? Met die man en vrouw waarvan de vrouw aan het eind een herseninfarct lijkt te krijgen met haar idioot gegniffel?quote:
Dat gehijg/geklaarkom van die man is Volvo.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben 'm alweer vergeten, hoe ging die? Met die man en vrouw waarvan de vrouw aan het eind een herseninfarct lijkt te krijgen met haar idioot gegniffel?
daar rij ik heul vaakquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:07 schreef Pino112 het volgende:
Flitser = remmen.
http://www.vid.nl/Camera/stream/cam_40
quote:
Minthyquote:
Ze heeft een toffe stemquote:
Goedemiddag!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik werd om 8 uur wakker, dacht ff een half uurtje blijven liggen. Word ik pas om half 12 wakker
Daag dinsdag
Ik vervloek mijn goede matras.
Hmm, volgens mij is het nog steeds dinsdag hoor.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik werd om 8 uur wakker, dacht ff een half uurtje blijven liggen. Word ik pas om half 12 wakker
Daag dinsdag
Ik vervloek mijn goede matras.
Waarvan ik de helft in bed doorbracht...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij is het nog steeds dinsdag hoor.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:53 schreef DeLuna het volgende:
Behaalde studielast zonder pakketcompensatie 41.0 EC
IK BEN OVER NAAR HET 3E JAAR HIIHHIHIIH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:53 schreef DeLuna het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
DIE TERMEN DAAR SNAP IK GEEN FLIKKER VAN [/OMAKLAAGT]quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:53 schreef DeLuna het volgende:
Jejjjjjjjjquote:IK BEN OVER NAAR HET 3E JAAR HIIHHIHIIH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Feestjequote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:53 schreef DeLuna het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
3VWO? of HAVO of VMBO? of weetikveelwat?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:53 schreef DeLuna het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest minimaal 40 studiepunten hebben om over te gaan.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:54 schreef Cee het volgende:
[..]
DIE TERMEN DAAR SNAP IK GEEN FLIKKER VAN [/OMAKLAAGT]
[..]
JejjjjjjjjGefeliciteerd!
Groep 3quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
3VWO? of HAVO of VMBO? of weetikveelwat?
iig gefeliciteerd!
Hbo Sportgezondheid.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
3VWO? of HAVO of VMBO? of weetikveelwat?
iig gefeliciteerd!
goed bezig! hihbo!quote:
Schijtirritante reclames zijn dat.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Telfortreclames
"Van golfbaan, naar bijbaan"
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Schijtirritante reclames zijn dat.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:05 schreef wolfrolf het volgende:
jeeehh vnamiddag de 1600e coen n snadre sohw :d egt zo gaaf want ceon en sanred zein de okningne vna de middga met hun geoden garpjes.. voorla cone dei is egt sow goed haha met zijin goeie doorstatrs _o_
omgquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:05 schreef wolfrolf het volgende:
jeeehh vnamiddag de 1600e coen n snadre sohw :d egt zo gaaf want ceon en sanred zein de okningne vna de middga met hun geoden garpjes.. voorla cone dei is egt sow goed haha met zijin goeie doorstatrs _o_
Terug naar de basisschool voor fatsoenlijk schrijven.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:05 schreef wolfrolf het volgende:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Terug naar de basisschool voor fatsoenlijk schrijven.
Ik serieus ingaan op een post van Wolf?quote:
Ze snapt grapjes toch niet, dat weet je tochquote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:05 schreef wolfrolf het volgende:
Whehe ik reageer ook even trugquote:
Zeg me dat je daar moeite voor moet doen. Het is gewoon serieus knap als je op deze manier snel kan typenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:05 schreef wolfrolf het volgende:
Ohja dat is het.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze snapt grapjes toch niet, dat weet je toch
Het lijkt mij inderdaad niet makkelijkquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:10 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zeg me dat je daar moeite voor moet doen. Het is gewoon serieus knap als je op deze manier snel kan typen
neuh niet zoveel moeitequote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:10 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zeg me dat je daar moeite voor moet doen. Het is gewoon serieus knap als je op deze manier snel kan typen
ik heb het tevens op mijn iPhone geschreven.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het lijkt mij inderdaad niet makkelijk
Het is een vak apart zou je bijna kunnen zeggen
Daar moet je wat mee doenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik heb het tevens op mijn iPhone geschreven.
Skillz
Neen?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
heb jij die ene dvd van the blue man group?
Je moet eerst nog even vragen of ik die ene single van The Scene heb.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:22 schreef wolfrolf het volgende:
Haha ik maak garpjes met referentie aan jouw blauwe modkleur cee hahaha
Het Woudagemaal draait weer overurenquote:
neh ik drink mijn Thé liever niet Lauquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Je moet eerst nog even vragen of ik die ene single van The Scene heb.
Altijd.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hallo supervogel, nog steeds in je oranje tenue?
hee klinksquote:
Dat vind ik een complimentquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:28 schreef Cee het volgende:
wolfrolf is een beetje de Seth Gaaikema van dit topic.
gezelliggg mijn hello kitty heeft ook een oranje strikje ergensquote:
ohh, wat gezellig mag ik een fris en smurfjes ?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hee klinks
Welkom! Pino112 heeft bier, henkde_j heeft fris en Cee heeft Haribo Smurfensnoepjes.
En ja, dat blondje ben ik
Wat ben je dan van hem?quote:
Uh oke.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gezelliggg mijn hello kitty heeft ook een oranje strikje ergensals je naar mn fobo gaat zie je die
[..]
Waarom geen bier?quote:ohh, wat gezellig mag ik een fris en smurfjes ?
[..]
Partner.quote:Wat ben je dan van hem?Een huisdier? Een handtas?
Ik serveer alleen Hertog-Jan en/of Warsteiner.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ok mag ik een bier?
[..]
Snoeziiig.Hoe lang al?
ahha, je hebt gewoon je autocorrect uitstaan dusquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik heb het tevens op mijn iPhone geschreven.
Skillz
Ik heb het ook vaak genoeg op mijn PC gemaakt zo'n post en daar bestaat die auto correct it nietquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ahha, je hebt gewoon je autocorrect uitstaan dus
Lekkerquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:38 schreef henkde_j het volgende:
Ik heb ook nibbit dropveter kettingen trouwens
Nibbit? Is dat niet van de chips?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:38 schreef henkde_j het volgende:
Ik heb ook nibbit dropveter kettingen trouwens
Alleen om dat zij ALT-J gebruiken?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat was dat live op Pinkpop en Glastonbury goed
mijn posthistory vermoed ik.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat brengt jou opeens in het topic als ik vragen mag?
Ik ga wel in een hoekje zitten en me schamen.quote:
Ik niet. Ik geef geen neuk wat anderen vinden over mijn muziekkennis.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ga wel in een hoekje zitten en me schamen.
Is dit geen cuntry classic?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
oke succesquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
hallo statement!!!!!!1!1!!!!11111quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik niet. Ik geef geen neuk wat anderen vinden over mijn muziekkennis.
Die ken ik niet allemaalquote:
Welkom Klinkerbotsing.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ok mag ik een bier?
[..]
Snoeziiig.Hoe lang al?
ja wolfjen zn blonde lokjes en allesquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat brengt jou opeens in het topic als ik vragen mag?
quote:
Ahh hallo SCquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Welkom Klinkerbotsing.
Ik ben SC en ik hossel chicks in deze reeks
Nice to meet you
Ik vind trouwens dat je een goede username hebtquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja wolfjen zn blonde lokjes en alles
[..]
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Welkom Klinkerbotsing.
Ik ben SC en ik hossel chicks in deze reeks
Nice to meet you
Waarom dan?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:49 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik vind trouwens dat je een goede username hebt
Hoi Klinkerbotsing. Ik ben leerling van SC.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom dan?Maar bedankt en alles
![]()
![]()
![]()
Rolt lekker over de tong.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom dan?Maar bedankt en alles
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:52 schreef Bronson het volgende:
[..]
Hoi Klinkerbotsing. Ik ben leerling van SC.
Neuken?
Ik heb ook een websitequote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Rolt lekker over de tong.
Ik zie nu trouwens pas dat het een echt woord is
Dacht aan straatkoppen![]()
Dat woord niet kennenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Groningenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]We blijven FOK!kers he en die seksen niet.
Bah. Seks.
[..]
Ik heb ook een website
En ja, die tegeltjes inderdaad.Whehe.
hahah ik daxht dat ej sgreef rolft -o_quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:52 schreef Bronson het volgende:
[..]
Hoi Klinkerbotsing. Ik ben leerling van SC.
Neuken?
Ga je me straffen?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Terug de klas in jij, dit lijkt nergens op
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hahah ik daxht dat ej sgreef rolft -o_
Halfjaar studievertraging, hà, dat zal je leren!quote:
Ik geef geen neuk wat anderen vinden VAN mijn woordkennis.quote:
Hallo statement!!111quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:58 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk wat anderen vinden VAN mijn woordkennis.
Nee ik ben henkde_j, niet Statement.quote:
what de frack??quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:00 schreef Ame_thyst het volgende:
even het niveau weer omhoog brengen hier
Dat zou je wel willen hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:15 schreef ieniminimuis het volgende:
haha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:
Hmm, dat blog ga ik thuis zeker nog wel uitgebreid bekijkenquote:
Trouwens, even ter ondersteuning van mijn hosselactiesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Trouwens, even ter ondersteuning van mijn hosselactiesDat op je eigen deur plakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
Nietquote:
eng meisje datquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hmm, dat blog ga ik thuis zeker nog wel uitgebreid bekijken
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Trouwens, even ter ondersteuning van mijn hosselactiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wowie
oh jijbent dat niet?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
eng meisje datze komt ook op fok, of ze heeft er iig wel over geblogd eens
WAAROM HEEFT ZE MIJN USERNAME GEBRUIKT? raarrrrrrr
[..]Wowie
yoloquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:40 schreef SilentChaos het volgende:
Ik wel net zo'n goede troller worden als Wolf
grgr
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]ik dacht dat je wist hoe ik eruit zag
de liefde is bij deze over
Kijk Bronson... ZO doe je dat, like a bossquote:
als jij ook doetquote:
mag ik ook een fax? ik heb nog nooit een fax ontvangenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:47 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga je zo ff een fax sturen btw Wolfje
Je bent nieuw in het topic, je weet niet wat je nu vraagtquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
als jij ook doet
[..]
mag ik ook een fax? ik heb nog nooit een fax ontvangen
Weet je zekers dat je een fax wilt?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
als jij ook doet
[..]
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kijk Bronson... ZO doe je dat, like a boss
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je bent nieuw in het topic, je weet niet wat je nu vraagt
nee eigenlijk ben ik nu een beetje bang gewordenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weet je zekers dat je een fax wilt?
Van het moment dat ik opsta tot het punt dat ik 's avonds ga eten. Soms zelfs 's avonds nog als ik geen tv ga kijken.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
nee eigenlijk ben ik nu een beetje bang geworden
help ik meende het niet
luisteren jullie 24/7 3FM?
Je gaat weer die grens over nuquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:51 schreef Bronson het volgende:
[..]
Hoi wolf.stuur je die fapfoto door?
Samen met die van jou?
Een blurred line?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je gaat weer die grens over nu
It's a thin line...
Zo zou je het ook kunnen noemen ja! WOOOquote:
wowiequote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Van het moment dat ik opsta tot het punt dat ik 's avonds ga eten. Soms zelfs 's avonds nog als ik geen tv ga kijken.
Nee, want dat ben ik al.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wowieword je niet helemaal gek daarvan dan?
Heerlijk, in 1 keer eruitgeflatst?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:54 schreef wolfrolf het volgende:
Ow tering een spoedfax wil er ineens uit
Klap in mn maag enzo
Standby blijven SC
ja zo hossel je niks hequote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heerlijk, in 1 keer eruitgeflatst?
1 keer vegen (2 keer voor de zekerheid altijd)?
Uiteindelijk zijn het onderwerpen waar je gewoon over moet kunnen pratenquote:
Portable faxmachine regelenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:58 schreef SilentChaos het volgende:
Verontrustend nieuws hier... morgen gaan ze met de riolering bezig hier en mogen we beperkt het toilet gebruiken in de ochtend...
Ik vrees met grote vrezen...
Owjee... Succes ermeequote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:58 schreef SilentChaos het volgende:
Verontrustend nieuws hier... morgen gaan ze met de riolering bezig hier en mogen we beperkt het toilet gebruiken in de ochtend...
Ik vrees met grote vrezen...
Ik geloof dat ik een Dixiquote:
Godsamme, kon je de fles azijn weer niet laten staan?quote:
Ik reageer net zoals jij, dus dan geldt jouw vraag ook voor jezelf.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Godsamme, kon je de fles azijn weer niet laten staan?
doe maar zure room een karnemelkquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet toch zo nog naar de supermarkt, zal ik dan maar een paar flessen azijn meenemen? Of hebben jullie liever zuurpruimen?
Niet twéé?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:08 schreef Pino112 het volgende:
http://www.wtf.nl/grenzel(...)elfde-fotoserie.html
Wat één baas
Kort pittig kapsel alertquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
Amber, Cheyenne en Mike![]()
Lekker gekke moeder!
en een panterleggingquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:52 schreef alors het volgende:
[..]
Nee dit is er zo een met lichtroze lippenstift en extensions.
Zo eentje die slaapt onder de zonnenbank?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:52 schreef alors het volgende:
[..]
Nee dit is er zo een met lichtroze lippenstift en extensions.
Ja, en maar dure crème smeren tegen de rimpelsquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zo eentje die slaapt onder de zonnenbank?
Ik heb nu zo'n Nel Veerkamp-beeld in mijn hoofdquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:54 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, en maar dure crème smeren tegen de rimpels
Wat? echt? Nou ik mag het niet hopen, wat een verschrikkelijke Train rip off. En dat is al erg, kun je nagaan.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zou dit de Megahit worden? Vind het wel een leuk liedje van Gavin DeGraw. Of heeft hij geen concertkaarten weg te geven?
Ga dan!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:27 schreef minthy het volgende:
Barbecuen met Jannes op de achtergrond. Buren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |