Dayuuuuumn! Die wil ikquote:
Jij een L?quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:43 schreef loveli het volgende:
Is behoorlijk stretch, je moet wel een maat groter hebben. Afhankelijk van het model heb ik een L nodig.
*mental image*quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:44 schreef Perruche het volgende:
Staat je vast goed li! Maar jij een maat L? Whoei.
Voordeel van goed sterke bovenbeenspieren en veel oefenen met squatten; openbare toiletten zijn een minder groot obstakel dan voorheen
Ik ga ff loeren, belastinggeld is binnen en ik heb wel een jurk verdiendquote:
Wanneer ga jij weer eens goed voor jezelf zorgen dan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:50 schreef loveli het volgende:
Dit model heeft van vrij brede schouders en extra ruimte in de mouwen, van een model met strakke mouwen zou ik van boven de XL moeten.
Ik zit 2 kilo onder m'n hoogste gewicht ooit hoor
Prachtig!quote:
Ga ik wel poosje voelen inderdaad en kijk ook niet uit naar morgen nee...quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Auw V1 .. dat is pijnlijk! Morgen nog meer ben ik bang
Doe je 'm dan met één been per keer of echt alleen maar met één kant?quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:13 schreef V1z0R het volgende:
Positief nieuws: gisteren eerste workout gehad waar ik de volgende dag geen last van knie heb gehad
Die one leg leg-press houd ik er maar in de komende tijd.
Wat een prachtige jurk.quote:
Het laatste.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:29 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Doe je 'm dan met één been per keer of echt alleen maar met één kant?
Toen ik knieblessure had en bij een achteraf gezien wat minder goeie fysio zat, moest ik namelijk dat laatste doen, wat ervoor zorgde dat ik een onwijs krachtsverschil in mn benen kreeg en mn nieuwe fysio zei dat het niet zo gek was dat ik nog steeds last had met zoveel verschil in kracht (geloof dat tot 10% ofzo oke was, en bij mij was het 40%)..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |