Ik wou dat ik jouw benen had!quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik wou dat ik jouw uitgemergelde buik had
Al het vet dat op m'n borsten en billen had moeten zitten, zit op m'n buik. Verder ^^quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:22 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik wou dat ik jouw benen had!
Ik weet niet of / wat er mis is met jouw buik, maar laten we ons dan gelukkig prijzen dat we niet jouw buik en mijn benen hebben
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:22 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik wou dat ik jouw benen had!
Ik weet niet of / wat er mis is met jouw buik, maar laten we ons dan gelukkig prijzen dat we niet jouw buik en mijn benen hebben
Je mag het ook in een tasje bewaren op zolder, voor als het ooit nodig lijktquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:20 schreef anna82 het volgende:
[..]
Dankies, maar vandaag is geen slechte dag hoor
Een buik kan niet te dun zijnquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:01 schreef anna82 het volgende:
Ik vind mijn buik te dun![]()
Op slechte dagen vind ik dat ik een uitgemergeld bovenlijf en een cellulite onderlijf heb![]()
Maar over het algemeen bedekt mijn kleding alle gedoetjes
Voor mijn gevoel ben jij als dude veeel te veel met je lijf bezigquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:12 schreef the85mc het volgende:
Meer krachttraining met je onderlichaam doen? Dat zou wel moeten werken.
Ik zat net een soort planning voor training te maken. Ik wil eerst zwaarder worden door KT, maar wel langzaam. Zo'n 250 gram per week tot ik 90 kg weeg. Daarna aftrainen tot ongeveer 83kg. Als ik dat ga doen, dan ben ik eerst 12 weken bezig om zwaarder te worden, daarna zo'n 14 om lichter te worden. Kortom dan ben ik op zn vroegst een half jaar verder.. Wat lijkt dat lang..
Is dat deze?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:14 schreef An24 het volgende:
Ik moest lachen om de nieuwe campina melk reclame. Tijd om af te wassen en naar kantoor te gaan
Ja haha ik denk het. Misschien compenseren met vroeger, toen deed ik maar wat en heb ik mijn lichaam genoeg mishandeld/verkloot.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:30 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel ben jij als dude veeel te veel met je lijf bezigIs dit je vrouwelijke kant ofzo
Waarom zou je langzwaam zwaarder worden? Gewoon rammen, eten en droge massa winnen....en qua cutten, hetzelfde. Je bent een vent, test komt bijna uit je oren...use it!
En wat ga je doen als je 300 gr. bijkomt
Ja sorry, was weer eens op stage; geen internet op telefoon daarquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:40 schreef _Dido_ het volgende:
Naja, tips: veel stretchen, voldoende drinken, potje magnesiumtabletjes en calciumtabletjes halen en dingen eten waar magnesium in zit. Evt even laten masseren door de fysio. Niet fijn iig! Succes!
Doe ik ook wel eens.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:39 schreef Laureline het volgende:
Ik heb net gedachteloos een zak borrelnootjes van 200 gram leeggegeten.
Proef je in een smoothie toch niet. Ik hou van smoothies met soyamelkquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
OmnomsmoothieSoyamelk, diepvriesframbozen en blauwe bessen, aardbeien, hennepzaad
En dat terwijl ik soyamelk vaak niet echt te nassen vind![]()
Site doet het niet op Iphone. Gaat over een mini judoka meisje.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:31 schreef Probability het volgende:
[..]
Is dat deze?
http://www.campina.nl/
Fotoooooo!quote:
Ik zie dat je vanavond je armen gaat trainen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ok, ik heb dus spierpijn in
- de voorkant van mijn dijen
- de achterkant van mijn dijen
- mijn billen
- mijn rug
- mijn schouders
- mijn buik
Best knap.
Wauwquote:
Ik doe straks wel even wat pushups na het wandelen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik zie dat je vanavond je armen gaat trainen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |