Als ik een foto van mijn buik zou plaatsen (wat ik niet doe, maar álsquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij hoeft niet tevreden te zijn over mijn buik, maar ík!
Ben ook al wel blijer ermee hoor, maar t gaat niet snel genoeg uiteraard.
Oké, dus m'n ontbijt zonder die knakworstjes is op zich wel goed. En als ik bij het middageten dan nog wat fruit en kwark doe dan is dat ook in orde?quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:15 schreef _Dido_ het volgende:
Fruit én kwark kan ook. Ik eet vanmiddag een banaan in mn kwark
Ik heb hier alleen pinda's dus. Echt een nono denk ik zoquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:17 schreef _Dido_ het volgende:
En klopt, gezouten nootjes zijn evilook niet alle noten zijn even gezond. Walnoten bijvoorbeeld wel. Die eet ik elke dag
Wat ik heb begrepen is dat alle noten in principe geroosterd worden, alleen wanner je dus cocktailnootjes hebt, ze ook nog eens gefrituurd worden vanwege dat krokante laagje er omheen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:39 schreef V1z0R het volgende:
Gebrande noten worden gefrituurd, geroosterde verhit met hete lucht.
Law of attraction heet hetquote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:48 schreef Perruche het volgende:
[..]
Law of attraction heet het![]()
Dido wat heb ik je misdaan dat je denkt dat ik de happines zou leven
Ik kom bij The Secret uit?quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:48 schreef Perruche het volgende:
[..]
Law of attraction heet het![]()
Dido wat heb ik je misdaan dat je denkt dat ik de happines zou lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
wheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bak vrijwel nooit taarten, hoewel ik dat erg leuk vind, omdat ze ook nog op moeten op de een of andere manier...
compact en kleverig.
collega's en burenquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
whehe
Ik bak vrijwel nooit taarten, hoewel ik dat erg leuk vind, omdat ze ook nog op moeten op de een of andere manier...
Ja, ik nam weleens wat mee naar mn werk en de buren hebben ook weleens wat gehad, maar ja, nu geen werk meer en eergisteren al een bak koude schotel naar ze toe gebrachtquote:
Je kan ook gewoon sporten omdat t leuk is en fijn en verder gewoon leven enzoquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:12 schreef the85mc het volgende:
Meer krachttraining met je onderlichaam doen? Dat zou wel moeten werken.
Ik zat net een soort planning voor training te maken. Ik wil eerst zwaarder worden door KT, maar wel langzaam. Zo'n 250 gram per week tot ik 90 kg weeg. Daarna aftrainen tot ongeveer 83kg. Als ik dat ga doen, dan ben ik eerst 12 weken bezig om zwaarder te worden, daarna zo'n 14 om lichter te worden. Kortom dan ben ik op zn vroegst een half jaar verder.. Wat lijkt dat lang..
*doneert met liefde*quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:01 schreef anna82 het volgende:
Ik vind mijn buik te dun![]()
Op slechte dagen vind ik dat ik een uitgemergeld bovenlijf en een cellulite onderlijf heb![]()
Maar over het algemeen bedekt mijn kleding alle gedoetjes
Das een goede vraag.. Ik heb duidelijke doelen nodig om mezelf te blijven motiveren. Als ik dat niet heb, ga ik maar een beetje aan lopen kloten..quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:14 schreef Nallie het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon sporten omdat t leuk is en fijn en verder gewoon leven enzo
Waarom dat doel?
Ik wou dat ik jouw uitgemergelde buik hadquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:01 schreef anna82 het volgende:
Ik vind mijn buik te dun![]()
Op slechte dagen vind ik dat ik een uitgemergeld bovenlijf en een cellulite onderlijf heb![]()
Maar over het algemeen bedekt mijn kleding alle gedoetjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |