Ik lift ff mee op jouw woordenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:58 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, skills heb ik niet. Dan maar voor een prijs![]()
Kan altijd komen als je met beide wedstrijden mee gaat doenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:58 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, skills heb ik niet. Dan maar voor een prijs![]()
Hela, in de andere heb je de eer dat je winnaar bent EN mag je het volgende thema uitkiezen. Dat is ook een prijs van formaat!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
[..]
De ene heeft een mooie prijs, de ander is om je eigen skills steeds weer uit te dagen.
Je begrijpt het idee van 'anoniem' niet?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:36 schreef over_hedge het volgende:
Toch is deze wedstrijd makkelijk te winnen als je maar genoeg mensen kent op fokZo heb ik ook een keer gewonnen en kon ik gratis gaan paintballen
![]()
Al kreeg mijn foto toen ook nog redelijk wat stemmen van mensen die ik niet kende.
Maar zou je hier ook makkelijk kunnen doen. trommel je fok vriendjes op en je wint
Je kan toch zeggen welke foto van jou is. En daar op stemmen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je begrijpt het idee van 'anoniem' niet?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je kan toch zeggen welke foto van jou is. En daar op stemmen?
"ik heb een foto van een paarse olifant stem daar eens op"
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je begrijpt het idee van 'anoniem' niet?
je hebt toch een lijst met foto waar je uit moet stemmen? Of er nou namen bij staan of niet veranderd er niks aan.quote:
Ik heb toen ook gewonnen door gewoon een goede foto te maken ipv zieltjes te werven.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:36 schreef over_hedge het volgende:
Toch is deze wedstrijd makkelijk te winnen als je maar genoeg mensen kent op fokZo heb ik ook een keer gewonnen en kon ik gratis gaan paintballen
![]()
Al kreeg mijn foto toen ook nog redelijk wat stemmen van mensen die ik niet kende.
Maar zou je hier ook makkelijk kunnen doen. trommel je fok vriendjes op en je wint
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:24 schreef Rebubbled het volgende:
Ik ben schijnbaar ook kinderachtig en retarted, want ik had net ook op mezelf gestemd. Duh, mijn foto is fantastisch.Ik heb ook nergens zien staan dat dat niet mocht. Maar ik heb het al gewijzigd, no worries.
Nou dat is mooi. Maar dat is me punt nietquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb toen ook gewonnen door gewoon een goede foto te maken ipv zieltjes te werven.
Stem op mij!quote:
Editgeschiedenisquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:47 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Stem op mij!Meteen het beste halen uit de situatie right.
Maar dan zit jij wel de hele tijd te F5'en in dat topic, want ik dacht dat ik redelijk ninja was..
Shit, nu weten al mijn haters het ook.quote:
Ik snap dit soort suggesties nooit, wat is de volgende stap? Misschien suggesties gaan geven qua compositie "Prober het afwijken van de rule of thirds beperkt te houden tot enkele procenten, natuurlijk hoort het kiezen van de juiste compositie bij fotograferen, maar dit is geen compositie wedstrijd."quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:28 schreef Stefan het volgende:
Over het aanscherpen van de regels de volgende keer
Wat zijn de regels?
Uiteraard hoort bewerken bij fotograferen, maar dit is geen fotobewerkwedstrijd. Probeer het bewerken beperkt te houden tot kleine dingen als kleur- en belichtingscorrecties.
Dit is geen regel maar een suggestie, dus het zou niet bij de regels moeten staan.
Als je daar zelf happy van wordt.... Denk dat iedereen moet doen wat hij zelf mooi vindt. En de rest beoordeeld wel of het te veel of te weinig photoshop is (met het verdelen van de punten). Iedereen zijn mening...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:30 schreef Stefan het volgende:
Precies. Als ik een mooie zonsondergang wil plakken achter een mooi landschap en ik doe dat naadloos dan is t gewoon een goede foto.
Ben ik met je eens. Luchten uitknippen en ergens anders achtekrnippen gaat te ver, dat is ook wat die regel suggereerd. Maar leuk om te zien dat mensen er lekker rebels tegenin gaan.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:40 schreef RikH het volgende:
[..]
Als je daar zelf happy van wordt.... Denk dat iedereen moet doen wat hij zelf mooi vindt. En de rest beoordeeld wel of het te veel of te weinig photoshop is (met het verdelen van de punten). Iedereen zijn mening...
Mijn mening is, dat door bijvoorbeeld andere lucht te plakken achter een mooi landschap, dit mooie plaatjes opleverd... maar of het dan nog een foto (momentopname) is?
Maar zoals ik al zei, iedereen denkt daar anders over.
Het probleem met zo'n regels opstellen is dat de grens van heel moeilijk te bepalen is. De regel is wel bewust zo opgesteld en het zou voor iedereen duidelijk moeten zijn wat er bedoeld wordt.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:40 schreef RikH het volgende:
[..]
Als je daar zelf happy van wordt.... Denk dat iedereen moet doen wat hij zelf mooi vindt. En de rest beoordeeld wel of het te veel of te weinig photoshop is (met het verdelen van de punten). Iedereen zijn mening...
Mijn mening is, dat door bijvoorbeeld andere lucht te plakken achter een mooi landschap, dit mooie plaatjes opleverd... maar of het dan nog een foto (momentopname) is?
Maar zoals ik al zei, iedereen denkt daar anders over.
Gaat te ver voor wie. Het is geen harde regel en ook een stomme regel. Je wilt inzendingen laat mensen lekker aanklooien, bij de een zie je het bij de ander niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Luchten uitknippen en ergens anders achtekrnippen gaat te ver, dat is ook wat die regel suggereerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |