abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 augustus 2013 @ 23:43:44 #51
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_129596898
Ik heb toch ook maar ingestuurd. Hoe meer inzendingen, hoe beter voor de wedstrijd. Verwacht er verder niet teveel van.
Life is what you make it.
pi_129602630
De inzendtermijn is gesloten. Op de valreep nog 3 nieuwe inzendingen. :)

Gaarne even geduld terwijl wij het stemtopic maken :P
  maandag 5 augustus 2013 @ 13:45:00 #54
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_129713415
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:37 schreef het volgende:
Uitgesloten van stemmen.
Waarom kun je uitgesloten worden van stemmen?

Of is het als je 2x stemt met een kloon?

[ Bericht 8% gewijzigd door Puala op 05-08-2013 13:51:54 ]
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 5 augustus 2013 @ 13:46:44 #55
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_129713490
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 13:45 schreef Stefan het volgende:

[..]

Waarom kun je uitgesloten worden van stemmen?

Of is het als je 2x stemt met een kloon?
Goeie gok.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 5 augustus 2013 @ 13:47:00 #56
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_129713504
Ha er wordt valsgespeeld dus :D

quote:
4s.gif Op maandag 5 augustus 2013 13:45 schreef Puala het volgende:
Foto 13 is uitgesloten van deelname.

[ Bericht 4% gewijzigd door Puala op 05-08-2013 14:01:47 ]
  maandag 5 augustus 2013 @ 13:48:24 #57
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_129713562
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 13:47 schreef Stefan het volgende:
Ha er wordt valsgespeeld dus :D

[..]

Tsjah. je kan toch niet voorkomen dat er gesjoemeld wordt.
  maandag 5 augustus 2013 @ 13:48:56 #58
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_129713577
Sowieso is t niet waterdicht, ik kan ook lobbyen bij FOK!vriendjes te stemmen op mn foto
En omdat t anoniem is kun je ook op jezelf stemmen

Staat niks van in de regels maar als je zo aan een canvasdoek wil komen prima :')
pi_129713712
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 13:48 schreef Stefan het volgende:
Sowieso is t niet waterdicht, ik kan ook lobbyen bij FOK!vriendjes te stemmen op mn foto

Staat niks van in de regels maar als je zo aan een canvasdoek wil komen prima :')
Dat met vriendjes kunnen we niets aan doen, maar kloon cq. op jezelf stemmen kunnen we wel wat aan doen :)
  maandag 5 augustus 2013 @ 13:52:42 #60
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_129713721
Aan de andere kant, op FB vraagt iedereen je altijd om op jouw foto te stemmen. Dat is wel de manier om meer hits en stemmen te krijgen voor je actie als je t niet anoniem doet

Dan open je een FaceBook pagina met de wedstrijd, doet t niet anoniem en spoor je mensen juist aan te lobbyen voor je foto. Meer hits en actie

Iets om over na te denken voor de volgende maand

Misschien heb je dan 100 inzendingen ipv 20
  maandag 5 augustus 2013 @ 14:03:27 #61
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_129714126
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 13:48 schreef Stefan het volgende:

De FOT mods weten wel welke foto van wie is als het goed is, dus op jezelf stemmen kan ook gechecked worden. En lobby'en bij je FOK!vriendjs kan ook altijd, als je zo een beroerde foto wilt laten winnen en daar trots op bent moet je dat vooral doen.
  maandag 5 augustus 2013 @ 14:04:06 #62
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_129714155
Wat wordt er nu gedaan met dat beetje punten die gegeven zijn aan foto 13? Krijgt diegene dan een melding dat ie die punten aan een ander moet toekennen of zijn die gewoon verloren?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  maandag 5 augustus 2013 @ 14:15:57 #63
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_129714631
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:04 schreef Ireth het volgende:
Wat wordt er nu gedaan met dat beetje punten die gegeven zijn aan foto 13? Krijgt diegene dan een melding dat ie die punten aan een ander moet toekennen of zijn die gewoon verloren?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die punten gaan naar FOTO 12 O-) :9~

SPOILER
Zo te zien heeft alleen PizzaLuigi gestemd op 13 dus die kan ff benaderd worden?
pi_129722013
Waarom zou je niet op jezelf mogen stemmen? Ik neem aan dat je je eigen foto altijd het mooist vindt, anders zou je hem niet insturen, toch?
pi_129722516
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:42 schreef bigbass het volgende:
Waarom zou je niet op jezelf mogen stemmen? Ik neem aan dat je je eigen foto altijd het mooist vindt, anders zou je hem niet insturen, toch?
Nee, je vindt die foto jouw persoonlijke mooiste foto, de mooiste foto die jij hebt gemaakt; er is grote kans aanwezig dat een deelnemer een andere foto zelf nog mooier vindt. En verder is het gewoon oneerlijk en kinderachtig. En als je het werkelijk normaal had gevonden dat je op jezelf mocht stemmen, dan had je dat gewoon met je eigen account gedaan, natuurlijk.
Ja doei.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 5 augustus 2013 @ 17:57:42 #66
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_129722577
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:42 schreef bigbass het volgende:
Het doel van een 'stem-wedstrijd' is dat iedereen de kans krijgt om random te stemmen en dat de mooiste foto daar gaat winnen. Bij het stemmen op je eigen foto schiet dat een beetje het doel voorbij. Dus vandaar. En wat betreft klonen.

quote:
Het is niet toegestaan familieleden antwoorden te laten insturen of zogenaamde kloons in te zetten om meerdere malen deel te nemen aan eenzelfde prijsvraag.
Prijsvragen-FAQ: http://frontpage.fok.nl/faq/43
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_129743652
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:04 schreef Ireth het volgende:
SPOILER
Die user heeft een DM ontvangen :)
pi_129747372
Zucht, ik ben goed bevriend met de fotograaf van foto 13. Ik weet zeker dat er geen enkele foute intenties waren, en dat hij ook zo bereid was geweest zijn eigen stem terug te trekken had hij geweten dat dit niet had gemogen. Bovenstaande Prijsvragen FAQ werd niet aangehaald in de startpost van de fotowedstrijd, en zou ik zelf niet hebben gevonden. Voor alle duidelijkheid zijn er geen kloons aangemaakt, en waarom zou familie (met een fok account) niet mogen stemmen, maar zou je wel gewoon "vrienden" mogen aansporen om te stemmen. Wees dan adequaat en zorg dat de regels waterdicht zijn voor "vriendjespolitiek". OF doe dit helemaal niet, en laat gewoon iedereen stemmen op wat hij wil stemmen. Ik vond het een heel leuk initiatief, beter zelfs, ik VIND dit heel leuk. Was zelf net te laat met insturen, maar wilde zeker volgende keer mee gaan doen. Wel vind ik het heel jammer dat, puur door een andere interpretatie van enigszins onduidelijke regels foto 13 nu is uitgesloten. Zoals ik al zei, ook in deze foto was veel energie en moeite gestoken, dus waarom zou je jezelf dan met opzet saboteren. Met als gevolg dat deze nu, puur door onwetendheid, is uitgesloten. Daarnaast vind ik dat sommige moderators erg bot, kort door de bocht en onprofessioneel hebben gereageerd. Er is vanuit gegaan dat er klonen aanwezig waren (niet waar). En daarnaast zie ik dat er ook niet erg aardig wordt gereageerd op het model van foto 13, in het stemtopic, wanneer zij normaal vraagt wat er met de foto is gebeurd. Dit ben ik niet gewend van Fok! Jammer.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 11:33:16 #69
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_129747442
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 11:31 schreef Simpson1991 het volgende:
Zucht, ik ben goed bevriend met de fotograaf van foto 13. Ik weet zeker dat er geen enkele foute intenties waren, en dat hij ook zo bereid was geweest zijn eigen stem terug te trekken had hij geweten dat dit niet had gemogen. Bovenstaande Prijsvragen FAQ werd niet aangehaald in de startpost van de fotowedstrijd, en zou ik zelf niet hebben gevonden. Voor alle duidelijkheid zijn er geen kloons aangemaakt, en waarom zou familie (met een fok account) niet mogen stemmen, maar zou je wel gewoon "vrienden" mogen aansporen om te stemmen. Wees dan adequaat en zorg dat de regels waterdicht zijn voor "vriendjespolitiek". OF doe dit helemaal niet, en laat gewoon iedereen stemmen op wat hij wil stemmen. Ik vond het een heel leuk initiatief, beter zelfs, ik VIND dit heel leuk. Was zelf net te laat met insturen, maar wilde zeker volgende keer mee gaan doen. Wel vind ik het heel jammer dat, puur door een andere interpretatie van enigszins onduidelijke regels foto 13 nu is uitgesloten. Zoals ik al zei, ook in deze foto was veel energie en moeite gestoken, dus waarom zou je jezelf dan met opzet saboteren. Met als gevolg dat deze nu, puur door onwetendheid, is uitgesloten. Daarnaast vind ik dat sommige moderators erg bot, kort door de bocht en onprofessioneel hebben gereageerd. Er is vanuit gegaan dat er klonen aanwezig waren (niet waar). En daarnaast zie ik dat er ook niet erg aardig wordt gereageerd op het model van foto 13, in het stemtopic, wanneer zij normaal vraagt wat er met de foto is gebeurd. Dit ben ik niet gewend van Fok! Jammer.
Vandaar dat je ook de 3 punten komt geven natuurlijk :')

Dat je iemand die valsspeelt komt verdedigen is ook triest
pi_129747466
Mijn excuses als mijn opmerking zo ontzettend vervelend is opgevat. Ik ben nou eenmaal geen fluwelenhandschoenentypje, maar houd vooral wel van een beetje zwarte humor. Dat d'r tetjens uitgesloten waren/niet meer meetellen was dan ook vooral quasi-grappig bedoeld, en geen commentaar op haar tetjens zelf. Dus, sorry als het als persoonlijk en naar is opgevat, dat was niet mijn bedoeling. Er is niets mis met haar tetjens.
Ja doei.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 11:35:07 #71
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_129747506
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
. Dat d'r tetjens uitgesloten waren/niet meer meetellen was dan ook vooral quasi-grappig bedoeld,
Het was maar 1 tiet ook
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 11:38:07 #72
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_129747579
De regels zijn niet waterdicht omdat dit de eerste keer is dat de wedstrijd gehouden wordt, helaas is jouw vriend daar nu de dupe van door samenloop van omstandigheden. Wat de juiste oplossing is weet ik niet.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 11:41:13 #73
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_129747668
Regels zijn idd niet waterdicht maar het is wel flauw op jezelf te stemmen met klonen. Ik heb in 14 jaar FOK! 30 klonen opgebouwd, allemaal met een posthistorie dus t valt newbies niet ineens op maar het is wel flauw om ze te willen winnen.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 11:46:17 #74
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_129747835
De regels zijn wel degelijk duidelijk: de foto's worden anoniem ingezonden zodat er gestemd kan worden op de beste foto en niet aan de hand van vriendjespolitiek.
Die regel moet al duidelijk genoeg zijn om te begrijpen dat er geen klonen/FOK!-vriendjes gebruikt moeten worden voor stemmen. Zij horen immers niet te weten welke foto van jou is. Ik heb ook wel genoeg FOK!-vriendjes die ik kan DM'en, maar dat doe ik gewoon niet. Is gewoon vals spelen.

Verder was die tietfoto technisch gewoon slecht.
This isn't even my final form.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 11:46:18 #75
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_129747836
Ik heb de betreffende fotograaf inmiddels een mail gestuurd, laten we het verder even afwachten in plaats van over en weer met vingers te gaan wijzen :).
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')