SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:05 schreef kanovinnie het volgende:
Ik kan niets met het themaAls dat nou eens de hollandse zomer van dit jaar zou zijn he, dat zou wel geniaal zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan niets met het themavanavond weer regen voorspeld johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:52 schreef over_hedge het volgende:
Ligt het aan mij of staat er niks in de regels over hoe de beste foto gekozen wordt?
quote:De foto's worden naar de FOK!server geüpload en genummerd hieronder in het topic geplaatst. Dus inzending 1, 2, 3 enz. Zodra de uiterlijke inzendtermijn verstreken is opent één van de FOT-mods het stemtopic en mogen de FOK!kers stemmen op de ingezonden foto's. Na het stemmen wordt bekend gemaakt welke foto bij welke username hoort.
Lag wel aan mij dusquote:
Wees creatief met een pak stroopwafels, zak drop en Delfts blauw op een onbewoond eiland in de Stille Oceaanquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:57 schreef Dven het volgende:
leuk thema voor de mensen die in het buitenland wonen
Ik kan niets met het themaTijd voor een reflectieschermSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
Ik wacht gewoon tot het hier eens waardeloos weer isquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:12 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Wees creatief met een pak stroopwafels, zak drop en Delfts blauw op een onbewoond eiland in de Stille Oceaan
Blijf positief, we hebben nog een potje zomer te goed, zo niet dan knallen we gewoon weer het najaar in en gelden de zeldzame zomerfoto's des te meer.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:14 schreef Baran09 het volgende:
Haha Hollandse zomer is het thema? Dat worden alleen maar foto's met bewolking en/of regen. Succes guys!
Alle FOK!kersquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:20 schreef Schanulleke het volgende:
Mag straks iedere Fok!er stemmen, of alleen de inzenders?
He jammer, dit is voor mij namelijk het ultieme Hollandse Zomer plaatjequote:• Een foto moet voor deze wedstrijd worden gemaakt en mag niet uit je archief worden getrokken.
Het huidige zwembadquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:33 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ireth, da's wel een hele leuke foto (en wat let je een soortgelijke te maken, al zullen de voetjes inmiddels wel een paar maatjes groter zijn)
Laten we als stelregel hanteren, het moment waarop de wedstrijd is geplaatst in dit geval (1 Juli) dat de foto minimaal in Juli gemaakt moet zijn.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:48 schreef Stefan het volgende:
Wat is niet uit je archief? Mag ik een foto insturen die half juni is gemaakt?
Je weet dat t de bedoeling is dat je anoniem bent?quote:
Ja, daarom dacht ik, ik geef niet teveel info weg. Maar blijkbaar toch nog iets teveel ;-)quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:01 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je weet dat t de bedoeling is dat je anoniem bent?
Waarom kun je uitgesloten worden van stemmen?quote:
Goeie gok.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
Waarom kun je uitgesloten worden van stemmen?
Of is het als je 2x stemt met een kloon?
quote:
Tsjah. je kan toch niet voorkomen dat er gesjoemeld wordt.quote:
Dat met vriendjes kunnen we niets aan doen, maar kloon cq. op jezelf stemmen kunnen we wel wat aan doenquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:48 schreef Stefan het volgende:
Sowieso is t niet waterdicht, ik kan ook lobbyen bij FOK!vriendjes te stemmen op mn foto
En omdat t anoniem is kun je ook op jezelf stemmen
Staat niks van in de regels maar als je zo aan een canvasdoek wil komen prima
De FOT mods weten wel welke foto van wie is als het goed is, dus op jezelf stemmen kan ook gechecked worden. En lobby'en bij je FOK!vriendjs kan ook altijd, als je zo een beroerde foto wilt laten winnen en daar trots op bent moet je dat vooral doen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:48 schreef Stefan het volgende:
Sowieso is t niet waterdicht, ik kan ook lobbyen bij FOK!vriendjes te stemmen op mn foto
En omdat t anoniem is kun je ook op jezelf stemmen
Staat niks van in de regels maar als je zo aan een canvasdoek wil komen prima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:04 schreef Ireth het volgende:
Wat wordt er nu gedaan met dat beetje punten die gegeven zijn aan foto 13? Krijgt diegene dan een melding dat ie die punten aan een ander moet toekennen of zijn die gewoon verloren?Die punten gaan naar FOTO 12SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo te zien heeft alleen PizzaLuigi gestemd op 13 dus die kan ff benaderd worden?Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Nee, je vindt die foto jouw persoonlijke mooiste foto, de mooiste foto die jij hebt gemaakt; er is grote kans aanwezig dat een deelnemer een andere foto zelf nog mooier vindt. En verder is het gewoon oneerlijk en kinderachtig. En als je het werkelijk normaal had gevonden dat je op jezelf mocht stemmen, dan had je dat gewoon met je eigen account gedaan, natuurlijk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:42 schreef bigbass het volgende:
Waarom zou je niet op jezelf mogen stemmen? Ik neem aan dat je je eigen foto altijd het mooist vindt, anders zou je hem niet insturen, toch?
Het doel van een 'stem-wedstrijd' is dat iedereen de kans krijgt om random te stemmen en dat de mooiste foto daar gaat winnen. Bij het stemmen op je eigen foto schiet dat een beetje het doel voorbij. Dus vandaar. En wat betreft klonen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:42 schreef bigbass het volgende:
Waarom zou je niet op jezelf mogen stemmen? Ik neem aan dat je je eigen foto altijd het mooist vindt, anders zou je hem niet insturen, toch?
Prijsvragen-FAQ: http://frontpage.fok.nl/faq/43quote:Het is niet toegestaan familieleden antwoorden te laten insturen of zogenaamde kloons in te zetten om meerdere malen deel te nemen aan eenzelfde prijsvraag.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:04 schreef Ireth het volgende:
Wat wordt er nu gedaan met dat beetje punten die gegeven zijn aan foto 13? Krijgt diegene dan een melding dat ie die punten aan een ander moet toekennen of zijn die gewoon verloren?Die user heeft een DM ontvangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vandaar dat je ook de 3 punten komt geven natuurlijkquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:31 schreef Simpson1991 het volgende:
Zucht, ik ben goed bevriend met de fotograaf van foto 13. Ik weet zeker dat er geen enkele foute intenties waren, en dat hij ook zo bereid was geweest zijn eigen stem terug te trekken had hij geweten dat dit niet had gemogen. Bovenstaande Prijsvragen FAQ werd niet aangehaald in de startpost van de fotowedstrijd, en zou ik zelf niet hebben gevonden. Voor alle duidelijkheid zijn er geen kloons aangemaakt, en waarom zou familie (met een fok account) niet mogen stemmen, maar zou je wel gewoon "vrienden" mogen aansporen om te stemmen. Wees dan adequaat en zorg dat de regels waterdicht zijn voor "vriendjespolitiek". OF doe dit helemaal niet, en laat gewoon iedereen stemmen op wat hij wil stemmen. Ik vond het een heel leuk initiatief, beter zelfs, ik VIND dit heel leuk. Was zelf net te laat met insturen, maar wilde zeker volgende keer mee gaan doen. Wel vind ik het heel jammer dat, puur door een andere interpretatie van enigszins onduidelijke regels foto 13 nu is uitgesloten. Zoals ik al zei, ook in deze foto was veel energie en moeite gestoken, dus waarom zou je jezelf dan met opzet saboteren. Met als gevolg dat deze nu, puur door onwetendheid, is uitgesloten. Daarnaast vind ik dat sommige moderators erg bot, kort door de bocht en onprofessioneel hebben gereageerd. Er is vanuit gegaan dat er klonen aanwezig waren (niet waar). En daarnaast zie ik dat er ook niet erg aardig wordt gereageerd op het model van foto 13, in het stemtopic, wanneer zij normaal vraagt wat er met de foto is gebeurd. Dit ben ik niet gewend van Fok! Jammer.
Het was maar 1 tiet ookquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
. Dat d'r tetjens uitgesloten waren/niet meer meetellen was dan ook vooral quasi-grappig bedoeld,
Als je met klonen gaat stemmen ben je bewust bezig om de boel op te lichten naar mijn mening.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:50 schreef Simpson1991 het volgende:
@Stefan: Speelt iemand vals als diegene zich daar niet bewust van is? Ik vind het lastig hoor.
Ik vind het een prima keus dat de fotograaf is gediskwalificeerd. Beter een discussie met 1 fotograaf dan dat iedereen zegt: ow nou dan stof ik ook oude klonen af of maak nieuwe en dan ga ik ook al mn vriendjes optrommelen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:56 schreef Simpson1991 het volgende:
@Stefan: Ik kan je garanderen dat er in dit geval met geen enkele kloon is gestemd. Alle stemmen kwamen van verschillende individuen. Deze vlieger gaat dus niet op.
En ik ben met je eens dat met verschillende accounts van 1 persoon (ik neem aan dat dit zo ongeveer de definitie van een kloon is) stemmen gewoonweg zielig is.
Maar je snapt toch ook dat jij eigenlijk je punten moet geven aan de foto die jij t mooist vindt en niet hier 3 punten wil geven aan de foto van je vriendquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:08 schreef Simpson1991 het volgende:
Daar ben ik het ook helemaal mee eens. Maar je snapt ook dat ik het jammer vind dat iemand die ik aardig vind diegene is die eruit word gezet zodat volgende keer de regels verscherpt worden. En ja, dat is emotioneel beargumenteerd, en niet rationeel. Maar ik neem aan, dat je dat met enig inlevingsvermogen wel snapt. Betekent niet dat ik het niet met je eens ben. Er moest zoiets als dit gebeuren om de regels te verduidelijken. Vind het gewoon jammer dat hij het is
Dat is een aanname, geen feit aangezien je vast niet 24/7 over zn schouder meekijktquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:08 schreef Simpson1991 het volgende:
(Daarnaast, nogmaals... hij is niet dom, en ook geen bewuste valsspeler, er zijn GEEN clones in het spel. Hij heeft al jaren dezelfde account, nooit een tweede aangemaakt en daar al helemaal niet mee gestemd)
Dat snap ik, daar zit ook een grijs gebied. Maar jij hebt dus al te horen gekregen welke foto van hem was nietwaar? Dan ben je toch niet onbevoordeeld meer? En ik kan me moeilijk voorstellen dat zijn moeder daar toevallig ook op stemt. En op het moment dat je met voorkennis van wie welke foto is op een anonieme wedstrijd gaat stemmen is het idee van de wedstrijd ook een beetje weg.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:12 schreef Simpson1991 het volgende:
Ja, maar wie gaat er zeggen welke foto ik het mooist vind. Is het dan volledig onmogelijk dat ik foto 13 het mooist had gevonden. Ik ben een man en hou van borsten, dan spreekt foto 13 me toch al zeker heel erg aan. Daarnaast verplicht het stemsysteem me ook op andere foto's te stemmen, dus hadden mijn tweede en derde keus er best voor kunnen zorgen dat er uiteindelijk heel iemand anders had gewonnen. Ik snap volledig dat het de bedoeling is dat ik stem op de foto die ik het mooist vind, maar dat anderen voor mij zouden bepalen dat dat niet de foto van een vriend van me mag zijn vind ik jammer.
Je kwam hier om 3 punten te geven aan foto 13 en vroeg waar de foto van je vriend heenwasquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:12 schreef Simpson1991 het volgende:
Ja, maar wie gaat er zeggen welke foto ik het mooist vind. Is het dan volledig onmogelijk dat ik foto 13 het mooist had gevonden.
We zijn in contact met de fotograaf, daarin moeten een aantal dingen naar voren komen. Als die beantwoordt zijn is duidelijk of de fotograaf vals gespeeld heeft of niet. Kan ik je nu nog niet teveel over melden aangezien we de antwoorden nog niet hebben.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:33 schreef Stefan het volgende:
Maar heeft 13 nu valsgespeeld of niet?
Dat is nog wel een vraag die ik wil stellen tot slot
Ik liet net een windquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:42 schreef motorbloempje het volgende:
Thema Wind is in elk geval voor iedereen te doen!Al is het nu angstvallig windstil hier als ik zo naar buiten kijk
Huh? Is dat het volgende thema dan? Ik had daar nog niets over gezienquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:42 schreef motorbloempje het volgende:
Thema Wind is in elk geval voor iedereen te doen!Al is het nu angstvallig windstil hier als ik zo naar buiten kijk
Nee is van de andere wedstrijd. Er lopen er 2 naast elkaar in FOTquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Huh? Is dat het volgende thema dan? Ik had daar nog niets over gezien
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Huh? Is dat het volgende thema dan? Ik had daar nog niets over gezien
De ene heeft een mooie prijs, de ander is om je eigen skills steeds weer uit te dagen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |