quote:Op dinsdag 2 juli 2013 03:12 schreef xcachet het volgende:
Had een adoratie TT verwacht. Valt me tegen TienVingers.
Ik krijg ook nooit adoratie TT'squote:Op dinsdag 2 juli 2013 03:12 schreef xcachet het volgende:
Had een adoratie TT verwacht. Valt me tegen TienVingers.
Dat is al lang geledenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 03:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
JNG / [JNG SC #1478] One Direction & Tienvingers O+
Mooi zoquote:Op dinsdag 2 juli 2013 04:02 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
uitstekend. Het is lekker rustig.
Lekker geslapen?
misschien heb je van de week niet genoeg geslapen of ben je vandaag lichamelijk hard aan het werk geweest ofzo en moet je lichaam bij tankenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 04:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mooi zo.
Op zich wel, maar ik voel me nog wel moe, al heb ik 7,5 uur geslapen nu. Ik ben om 19:50 gaan slapen en werd om 3:30 wakker. Misschien straks nog wat bijslapen, want in principe zou dit voldoende moeten zijn.
Ik denk dat het is dat ik niet genoeg geslapen heb deze week ja. Want ik ben vandaag alleen maar met m'n moeder te winkelen geweest.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 04:46 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
misschien heb je van de week niet genoeg geslapen of ben je vandaag lichamelijk hard aan het werk geweest ofzo en moet je lichaam bij tanken
van winkelen zou ik juist moe wordenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 04:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik denk dat het is dat ik niet genoeg geslapen heb deze week ja. Want ik ben vandaag alleen maar met m'n moeder te winkelen geweest.
Oh, ik niet hoorquote:Op dinsdag 2 juli 2013 04:52 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
van winkelen zou ik juist moe wordendat slenteren... winkel in winkel uit...
ja maar jij bent een vrouw... die krijgen daar juist energie van heb ik het ideequote:Op dinsdag 2 juli 2013 04:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ik niet hoor. Dat kan ik eeuwig volhouden
.
Oh, dat zou best kunnen hoorquote:Op dinsdag 2 juli 2013 04:54 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ja maar jij bent een vrouw... die krijgen daar juist energie van heb ik het idee
als ik ga winkelen ben ik binnen een uur klaarquote:
Oh, dat is wel even wat anders dan hoe ik winkel. Als ik echt iets nodig heb dan onthoud ik dat ook wel, maar ik wil ook graag kijken wat er nog meer is.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 05:00 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
als ik ga winkelen ben ik binnen een uur klaarik weet van te voren naar welke winkels ik wil en wat ik wil hebben.
gezelligquote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zo, ik was even wat anders aan het doen. Maar nu ben ik er weer.
Oh, leuk hoorquote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:09 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
gezellig![]()
Ik mag zo weer de hond van mn broertje uit gaan laten
het zonnetje schijnt en ik kan daar heerlijk rustig door het park lopen dus mij hoor je niet klagenquote:
Oké danquote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:13 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
het zonnetje schijnt en ik kan daar heerlijk rustig door het park lopen dus mij hoor je niet klagen
hij begint elke dag om vier uur met werken. Zn vriendin laat hem altijd rond half 9 uit maar ze is regelmatig ziek zwak of misselijk of ze verslaapt zich en dan mag ik opdravenquote:
Oh, stomme vriendinquote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:20 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
hij begint elke dag om vier uur met werken. Zn vriendin laat hem altijd rond half 9 uit maar ze is regelmatig ziek zwak of misselijk of ze verslaapt zich en dan mag ik opdraven
Ohquote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik was in slaap gevallen
Ik vraag me nu alleen af hoe ik niet wakker werd van het pompen
Die bloeddrukband schat ..quote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh.
Pompen? Was je zelf aan het "pompen"?
Prima te doen..quote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
over 20 min het huis uit en ik zit nog aan mn ontbijt fml
Dat is te doen toch? Of moet je behalve ontbijt ook nog andere dingen doen?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
over 20 min het huis uit en ik zit nog aan mn ontbijt fml
Oh, ik dacht seksquote:
Laat maar.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
met je haar in een handdoek en nog geen makeup op je snoet? yeah right
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ik dacht seks. Dat je in je slaap iemand besprongen had en wakker werd terwijl je bezig was
.
Kuuuutquote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
... die was serieusquote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Is dat sarcastisch of een serieuze vraag?
Op mijn arm en een muggenbult na gaat t primaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh. Ja, goed hoor. Alleen een beetje moe nog.
En met jou?
Oké. Hoelang moet je nog?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Op mijn arm en een muggenbult na gaat t prima
Eh.. op het apparaat terug brengen na helemaal niksquote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat valt nog mee. En wat zijn je plannen voor daarna?
Haar droog wrijven en gaan?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
En jij? Of moet je nog slapenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat valt nog mee. En wat zijn je plannen voor daarna?
Oké.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Eh.. op het apparaat terug brengen na helemaal niks
meerdere denk ikquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Aha. Ze moet een schop onder haar kont hebben.
Mietjequote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:07 schreef d4v1d het volgende:
Fuck mijn leven.
Er gaat hier ergens een wekker af en ik wil mn bed niet uit
Veroorzaak kortsluiting vanuit je bedquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:07 schreef d4v1d het volgende:
Fuck mijn leven.
Er gaat hier ergens een wekker af en ik wil mn bed niet uit
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:08 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
Veroorzaak kortsluiting vanuit je bed
Waarom terug naar huis als ik daar al ben?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ga dan naar huis om verder te slapen.
dus je bent toch je bed uit?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waarom terug naar huis als ik daar al ben?
Ik heb nu al koffie
Nah, dan word ik ergens rond 1 uur wakker en is m'n halve dag alweer verpest.quote:
daar zou ik ook niet vrolijk van worden..quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nah, dan word ik ergens rond 1 uur wakker en is m'n halve dag alweer verpest.
Ik mag straks ook nog even anderhalfuur reizen om de bloeddrukmeter in te leveren
Waarschijnlijk ook nog in een overvolle busquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:35 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
daar zou ik ook niet vrolijk van worden..
OVquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook nog in een overvolle bus![]()
(Bus die richting de uithof gaat in Utrecht, dat is zegmaar waar de universiteit zit etc.)
dan moet je je school ff bellenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:12 schreef Spatieloos het volgende:
Ik kan nergens vinden hoe laat ik mijn diploma uitreiking heb vanavond :/
Geen automonteur worden dan maarquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:12 schreef Spatieloos het volgende:
Ik kan nergens vinden hoe laat ik mijn diploma uitreiking heb vanavond :/
Goedemorgenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:01 schreef msacras het volgende:
Tevens goeiemorgen, ik moet weer een hele dag leren![]()
word dus waarschijnlijk een halve dag op fok zitten
Sammiequote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:01 schreef msacras het volgende:
Tevens goeiemorgen, ik moet weer een hele dag leren![]()
word dus waarschijnlijk een halve dag op fok zitten
Nooit 2001: A Space Oddessey gezien?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ga er zo tussenuit voor anderhalf uur om een van de beste films ooit: Grease te aanschouwen.
Hoi VAquote:
Je bent geniaalquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jullie hebben nodig! Omg, zaak opgelost. Daarom is het hier zo stil.
Ik ook 1 tot 6. Maar is niks joh.quote:
DM.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Artikel 56.4; geen gehossel via de slowchat.
Zelfde hierquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook 1 tot 6. Maar is niks joh.
quote:
Ik ga een stuk of 30 containers sorteren op gang. GRquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zelfde hier
Niks? Alleen maar scannen
Niet overdrijven jijquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga een stuk of 30 containers sorteren op gang. GR
Lama'squote:
"De_Lama's_1_Het_Beste_Van" ZIjn meerdere afleveringenquote:
Young Money Brick Squadquote:
Jemig. Ga je dat allemaal op 1 dag kijken?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]![]()
Ik ben nu begonnen met seizoen 1, heb alle 7 seizoenen gedownload dus
Eh jaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
"De_Lama's_1_Het_Beste_Van" ZIjn meerdere afleveringen
Wie weetquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jemig. Ga je dat allemaal op 1 dag kijken?
Alle seizoenen? Is dat niet ergens te streamen?quote:
Alles mag via DMquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:51 schreef d4v1d het volgende:
oh wacht, om iets illegaals gedownload met een forummod te delen is niet slim
Geen idee, Ik heb ze gedownload via nieuwsgroepenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Alle seizoenen? Is dat niet ergens te streamen?
Is het HD?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Geen idee, Ik heb ze gedownload via nieuwsgroepen
Hihaho heb een payserver, kom maar doorrrrrquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Geen idee, Ik heb ze gedownload via nieuwsgroepen
Ohquote:
Ik zoek wel een streamquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik tel iig nog geen pixels op mijn FullHD scherm
DMquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hihaho heb een payserver, kom maar doorrrrr
wie?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:00 schreef supersof het volgende:
WAAROM NEGEERT HIJ MIJ
of hij is gewoon langzaam
Wie watquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:00 schreef supersof het volgende:
WAAROM NEGEERT HIJ MIJ
ik?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:00 schreef supersof het volgende:
WAAROM NEGEERT HIJ MIJ
quote:
quote:
Mijn date gisteren. Maar ik denk dat hij nu nog slaapt.quote:
Oh vind je hem leukquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:02 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mijn date gisteren. Maar ik denk dat hij nu nog slaapt.
Maar als hij er wel is dan reageert ie ook niet snel ofzo.
Dus het was een succes?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:02 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mijn date gisteren. Maar ik denk dat hij nu nog slaapt.
Maar als hij er wel is dan reageert ie ook niet snel ofzo.
ja samen knus film kijken enzoquote:
nopequote:
echt niet?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
heeee dat heb je mij allemaal niet verteld tante troel
Min of meer ja.quote:
Awhquote:
Welke?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn broertje is donderdag jarig en wil nog een paar oortjes. Ik heb ook nog een paar nodig dus bestel er gewoon 2
Weet niet. Hij zei wel dat hij het leuk vond.quote:
> fb chatquote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet niet. Hij zei wel dat hij het leuk vond.
Daarna niet echt meer gepraat.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:10 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom blijft hij stil staan![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:10 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom blijft hij stil staan![]()
![]()
Tell me more, nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als je een keer nieuwsgroepen hebt gebruikt wil je geen torrents meer.
Ik welquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als je een keer nieuwsgroepen hebt gebruikt wil je geen torrents meer.
Hoi Ryanquote:
Bevriend met 2 fb accounts van je jaquote:
Ja, maar ik ben meestal degene die het gesprek op gang houdt. Maar in het echt was hij dat meer.quote:
Oja. Ik heb echt meer vrienden nodig op die 2e ! :/quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Bevriend met 2 fb accounts van je ja
waarom heb je die 2e eigenlijk?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oja. Ik heb echt meer vrienden nodig op die 2e ! :/
WAAROM 2?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oja. Ik heb echt meer vrienden nodig op die 2e ! :/
Wat is abbo??quote:
Oh das wel positief!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben meestal degene die het gesprek op gang houdt. Maar in het echt was hij dat meer.
Okquote:
Ja alleen, nu moet ik niet te veel gaan praten denk ik. En hem laten beginnen.quote:
abbo?quote:
Nou ehh, Krabs bracht me op het idee om meerdere facebook accounts aan te maken voor meerdere gratis maanden spotify. En ik had geen inspiratie om een leuke naam te verzinnen en ik dacht ik maak gewoon een 2e echte. En het klinkt best origineel, ik zie nooit mensen met 2 Facebook accounts.quote:
Waarom tiep je dan abboquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ja ik weet dat een abonnement met 1 B is
Ah, ik mag zijn account delenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou ehh, Krabs bracht me op het idee om meerdere facebook accounts aan te maken voor meerdere gratis maanden spotify. En ik had geen inspiratie om een leuke naam te verzinnen en ik dacht ik maak gewoon een 2e echte. En het klinkt best origineel, ik zie nooit mensen met 2 Facebook accounts.
Waarom faal je dan?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ja ik weet dat een abonnement met 1 B is
Nou hij geeft zn gegevens aan mij en ik gebruik hetquote:
Uhohhhquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:21 schreef supersof het volgende:
vriendin van me had om half tien een tentamen. En ik belde haar net want ik dacht wel dat ze klaar was. Maar ze nam op en zei niks en hing toen weer op. STRAKS WAS ZE NOG BEZIG OMG
In mijn whatsapp statusquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:21 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Waar kan ik zien hoeveel ik er al heb
zal ik nog een keer proberen?quote:
quote:
Maar mobieltjes mogen toch helemaal niet in zo'n zaal? Of wel?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:21 schreef supersof het volgende:
vriendin van me had om half tien een tentamen. En ik belde haar net want ik dacht wel dat ze klaar was. Maar ze nam op en zei niks en hing toen weer op. STRAKS WAS ZE NOG BEZIG OMG
Ik zou eerst smsenquote:
Wat de fuck heb je gedaan?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:24 schreef Etsu het volgende:
Ok, nu lig ik op het ziekenhuisbed en te wachten tot half 2.
nja ik bel zo wel weer denk ik.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:23 schreef LittleBrownie het volgende:
Of wachten totdat ze wat zegt over telefoontje van je. Kan ook
Je staat nu in de min, meneertje. Ik zou er maar snel wat aan doen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Stond ik al wel in de plus of sta ik nu in de min?
Ben je al geopereerd?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:24 schreef Etsu het volgende:
Ok, nu lig ik op het ziekenhuisbed en te wachten tot half 2.
Die reclame is voor autisten.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik snap die condoom-anoniem reclames niet. Gewoon als een baas de kruidvat in lopen en die shit halen. Wat is daar zo raar aan?
Niet iedereen durft dat.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik snap die condoom-anoniem reclames niet. Gewoon als een baas de kruidvat in lopen en die shit halen. Wat is daar zo raar aan?
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:24 schreef supersof het volgende:
[..]
nja ik bel zo wel weer denk ik.
straks heb ik het voor haar verpest
Niksquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat een onzin, jij hebt toch ook al een keer seks gehad
quote:
Hahahahahaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat een onzin, jij hebt toch ook al een keer seks gehad
Ik zou juist hopen dat er zo veel mogelijk bekenden zijn, al is het mijn oma.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:26 schreef TienVingers het volgende:
Hoewel ik wel naar de Kruidvat in een grote stad waar ik geen of weinig mensen ken zou gaan
Ja daar heb ik ook last van :/quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:27 schreef LittleBrownie het volgende:
Tja ik denk dat sommigen het jammer vinden dat ze anderen kwetsen met hun grote package xdxd
Gewoon zeggen; 'het zelfde!'quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dat je bij de kruidvat condooms haalt en de cassiere zegt: veel plezier ermee!
Toen viel ik wel even stil
Ik ook :Squote:
'Kijk mij condooms kopen'quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik zou juist hopen dat er zo veel mogelijk bekenden zijn, al is het mijn oma.
Toch wel raar, ik ben wel bang voor een docent, maar niet bang om condooms te halen met mijn oma.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dat je bij de kruidvat condooms haalt en de cassiere zegt: veel plezier ermee!
Toen viel ik wel even stil
Uhhhhhhh ja tja uhm eh ja uh hehquote:
Sorry, maar ik vind een clitorisrex viesquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Uhhhhhhh ja tja uhm eh ja uh heh
Had je terug moeten zeggen "Ik wel."quote:
Ik wil ook geen sex met jouquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind een clitorisrex vies
Etenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:30 schreef xcachet het volgende:
Laten we het over eten hebben seksloze mensen
Why? Kan een bijbaantje zijnquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Had je terug moeten zeggen "Ik wel."
Sowieso is er wat mis met je als je voor je 40ste bij de Kruidvat gaat werken
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:30 schreef xcachet het volgende:
seksquote:
Alsof jij nu seks hebt, aardbei!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:30 schreef xcachet het volgende:
Dan kan je toch wel wat beters vinden?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Why? Kan een bijbaantje zijn
manboobsquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo niet ?
Ik heb best grote tieten
Achja, je hebt altijd de Wibra nog. Oh wacht..quote:
mooiquote:
Oh nu heb ik trek!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat kan jij helemaal niet weten, chocoladepopcorn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |