quote:Op dinsdag 2 juli 2013 03:12 schreef xcachet het volgende:
Had een adoratie TT verwacht. Valt me tegen TienVingers.
Ik krijg ook nooit adoratie TT'squote:Op dinsdag 2 juli 2013 03:12 schreef xcachet het volgende:
Had een adoratie TT verwacht. Valt me tegen TienVingers.
Dat is al lang geledenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 03:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
JNG / [JNG SC #1478] One Direction & Tienvingers O+
Mooi zoquote:Op dinsdag 2 juli 2013 04:02 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
uitstekend. Het is lekker rustig.
Lekker geslapen?
misschien heb je van de week niet genoeg geslapen of ben je vandaag lichamelijk hard aan het werk geweest ofzo en moet je lichaam bij tankenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 04:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mooi zo.
Op zich wel, maar ik voel me nog wel moe, al heb ik 7,5 uur geslapen nu. Ik ben om 19:50 gaan slapen en werd om 3:30 wakker. Misschien straks nog wat bijslapen, want in principe zou dit voldoende moeten zijn.
Ik denk dat het is dat ik niet genoeg geslapen heb deze week ja. Want ik ben vandaag alleen maar met m'n moeder te winkelen geweest.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 04:46 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
misschien heb je van de week niet genoeg geslapen of ben je vandaag lichamelijk hard aan het werk geweest ofzo en moet je lichaam bij tanken
van winkelen zou ik juist moe wordenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 04:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik denk dat het is dat ik niet genoeg geslapen heb deze week ja. Want ik ben vandaag alleen maar met m'n moeder te winkelen geweest.
Oh, ik niet hoorquote:Op dinsdag 2 juli 2013 04:52 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
van winkelen zou ik juist moe wordendat slenteren... winkel in winkel uit...
ja maar jij bent een vrouw... die krijgen daar juist energie van heb ik het ideequote:Op dinsdag 2 juli 2013 04:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ik niet hoor. Dat kan ik eeuwig volhouden
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |