quote:Op dinsdag 2 juli 2013 03:12 schreef xcachet het volgende:
Had een adoratie TT verwacht. Valt me tegen TienVingers.
Ik krijg ook nooit adoratie TT'squote:Op dinsdag 2 juli 2013 03:12 schreef xcachet het volgende:
Had een adoratie TT verwacht. Valt me tegen TienVingers.
Dat is al lang geledenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 03:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
JNG / [JNG SC #1478] One Direction & Tienvingers O+
Mooi zoquote:Op dinsdag 2 juli 2013 04:02 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
uitstekend. Het is lekker rustig.
Lekker geslapen?
misschien heb je van de week niet genoeg geslapen of ben je vandaag lichamelijk hard aan het werk geweest ofzo en moet je lichaam bij tankenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 04:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mooi zo.
Op zich wel, maar ik voel me nog wel moe, al heb ik 7,5 uur geslapen nu. Ik ben om 19:50 gaan slapen en werd om 3:30 wakker. Misschien straks nog wat bijslapen, want in principe zou dit voldoende moeten zijn.
Ik denk dat het is dat ik niet genoeg geslapen heb deze week ja. Want ik ben vandaag alleen maar met m'n moeder te winkelen geweest.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 04:46 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
misschien heb je van de week niet genoeg geslapen of ben je vandaag lichamelijk hard aan het werk geweest ofzo en moet je lichaam bij tanken
van winkelen zou ik juist moe wordenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 04:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik denk dat het is dat ik niet genoeg geslapen heb deze week ja. Want ik ben vandaag alleen maar met m'n moeder te winkelen geweest.
Oh, ik niet hoorquote:Op dinsdag 2 juli 2013 04:52 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
van winkelen zou ik juist moe wordendat slenteren... winkel in winkel uit...
ja maar jij bent een vrouw... die krijgen daar juist energie van heb ik het ideequote:Op dinsdag 2 juli 2013 04:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ik niet hoor. Dat kan ik eeuwig volhouden
.
Oh, dat zou best kunnen hoorquote:Op dinsdag 2 juli 2013 04:54 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ja maar jij bent een vrouw... die krijgen daar juist energie van heb ik het idee
als ik ga winkelen ben ik binnen een uur klaarquote:
Oh, dat is wel even wat anders dan hoe ik winkel. Als ik echt iets nodig heb dan onthoud ik dat ook wel, maar ik wil ook graag kijken wat er nog meer is.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 05:00 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
als ik ga winkelen ben ik binnen een uur klaarik weet van te voren naar welke winkels ik wil en wat ik wil hebben.
gezelligquote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zo, ik was even wat anders aan het doen. Maar nu ben ik er weer.
Oh, leuk hoorquote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:09 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
gezellig![]()
Ik mag zo weer de hond van mn broertje uit gaan laten
het zonnetje schijnt en ik kan daar heerlijk rustig door het park lopen dus mij hoor je niet klagenquote:
Oké danquote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:13 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
het zonnetje schijnt en ik kan daar heerlijk rustig door het park lopen dus mij hoor je niet klagen
hij begint elke dag om vier uur met werken. Zn vriendin laat hem altijd rond half 9 uit maar ze is regelmatig ziek zwak of misselijk of ze verslaapt zich en dan mag ik opdravenquote:
Oh, stomme vriendinquote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:20 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
hij begint elke dag om vier uur met werken. Zn vriendin laat hem altijd rond half 9 uit maar ze is regelmatig ziek zwak of misselijk of ze verslaapt zich en dan mag ik opdraven
Ohquote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik was in slaap gevallen
Ik vraag me nu alleen af hoe ik niet wakker werd van het pompen
Die bloeddrukband schat ..quote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh.
Pompen? Was je zelf aan het "pompen"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |