twitter:edwinwinkels twitterde op dinsdag 02-07-2013 om 13:35:29Fit en/of gebroken voor @NOSavondetappe Geklommen op bergje van @lancearmstrong Col de la Madone, vanaf zeenivo. http://t.co/3mFkdpQAs1 reageer retweet
Nope. Ik zie veel liever analyses van de wedstrijd van die dag. Die oude beelden heeft 60% van de kijkers niks aan, omdat ze toen nog niet geboren waren of nog geen TdF keken.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is toch juist het leuke van dit programma? Mooie beelden van vroegah en allerlei randzaken mbt het wielrennen en de Tour bespreken?
Je bedoelt dat al mijn posts super zijn en iedereen deel wilt uitmaken van #teamSyntix.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
90% van jouw posts. Het alternatief is, dat 90% van jouw posts intens dom is. Kies maar wat je wilt.
OT: beetje typisch dat ze vanavond beide Henken tegelijkertijd uitnodigen. Dat wordt gelijk een probleem voor DeMart
Ik verwacht nog steeds een uitzending waarin ze wel normaal doen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je totaal geen interesse voor de geschiedenis (archiefbeelden) en randzaken van de TDF hebt, waarom neem je dan de moeite om te kijken en jezelf te ergeren?
Ga dan lekker ergens ander naar kijken?
Haha reall funny fonzie.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is in jouw geval net zoals 'witte sneeuw', en 'de bal is rond'.
Lukt het Mart niet, dan hebben we altijd nog Edwin Winkels.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk gaat Mart hem wat betreft die Sky-ophemeling flink aan de tand voelen.
Ik vermoed dat hij niet aan tafel zit, dat Mart of een ander een interview met hem heeft. Anders zullen Henk en Henk dus ook Engels moeten spreken. In het geval het een interview is, zal het wel weinig kritisch zijn. Als het wel aan tafel is, verwacht ik ook weinig kritiek van Mart. Maar hopelijk dat Edwin dat dan wel is. We gaan het zien.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:23 schreef Van_Poppel het volgende:
'schuift aan' las ik ergens, dus dan concludeer ik dat hij er bij zit.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij niet aan tafel zit, dat Mart of een ander een interview met hem heeft. Anders zullen Henk en Henk dus ook Engels moeten spreken. In het geval het een interview is, zal het wel weinig kritisch zijn. Als het wel aan tafel is, verwacht ik ook weinig kritiek van Mart. Maar hopelijk dat Edwin dat dan wel is. We gaan het zien.
Vergeet het maar....het moet wel gezellig blijven met een quasi-kritische vraag tussendoor om de schijn op te houden dat ze "verantwoorde journalistiek" brengen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer, Genee zou zich in ieder geval een stuk kritischer opstellen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vergeet het maar....het moet wel gezellig blijven met een quasi-kritische vraag tussendoor om de schijn op te houden dat ze "verantwoorde journalistiek" brengen.
Dat dacht ik eerst ook. Maar in de twee van Martijnquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
'schuift aan' las ik ergens, dus dan concludeer ik dat hij er bij zit.
Dat is waar. Maar dan zou Walsh na de twee keer dat Genee hem interrumpeert en een slechte vraag stelt gewoon weglopen. Het is dat Dekker en Boogerd het pikten, waardoor er een goed gesprek bleef, want de meeste mensen zullen het niet accepteren.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jammer, Genee zou zich in ieder geval een stuk kritischer opstellen.
Mwah....Genee zoekt vooral de rel en probeert mensen op de kast te jagen en heeft sowieso al niet de benodigde achtergrondkennis qua wielrennen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jammer, Genee zou zich in ieder geval een stuk kritischer opstellen.
Ah gevonden:quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook. Maar in de twee van MartijnHendriks staat: Walsh vanavond in Avondetappe. Dus dan zou het mij ook niet verbazen als het alleen item/interview is.
Maar ik hoop aan tafel, want anders heeft het helemaal geen zin. Mits hij wordt aangepakt, want als het alleen maar hallelujah is, dan wordt het een vreselijke uitzending.
twitter:NOSavondetappe twitterde op dinsdag 02-07-2013 om 13:08:33Vanavond schuift David Walsh even aan in de #Avondetappe. reageer retweet
Ah ok. Dan gaan we zien hoe ze het oplossen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah gevonden:twitter:NOSavondetappe twitterde op dinsdag 02-07-2013 om 13:08:33Vanavond schuift David Walsh even aan in de #Avondetappe. reageer retweet
Hoorde net dat hij er zou zijn en wilde dit posten maar jij was me al voor.quote:
Het mag gerust nog een keerquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:51 schreef Aguero het volgende:
[..]
Hoorde net dat hij er zou zijn en wilde dit posten maar jij was me al voor.
Ik heb Mart nog nooit kritisch gezien.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:23 schreef Van_Poppel het volgende:
achteraf ja, niet toen hij Lance interviewde en ook nog eens veel verdiend aan boekjes verkopen wat over Lance ging,lolquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij Mathijs was hij behoorlijk kritisch.
Walsh en Motoman. Topshow.twitter:NOSavondetappe twitterde op dinsdag 02-07-2013 om 21:09:49Vlakbij Nice woont Philippe Maire, goede vriend van Lance. Hamilton noemt hem 'Motoman', dopingkoerier. De #Avondetappe zocht hem op. 22.10u reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |