SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit deden we de mei-planking-challenge.
Maar er is meer! Nu is er de juni-abs-challenge! Nog meer core! Doe je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 02-07-2013 22:02:06 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
inderdaad WS....dat zijn mensen waar je wat van kan leren en je door kan laten inspireren'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Die tt kon niet missen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Het allergrootste nadeel van niet lopen vind ik nog wil dat ik dan ook meteen niet in slaap kan komen
Goeie tt RD!![]()
Ach, je hebt nog altijd minder vliegjes dan tijdens t fietsen. Zelf op mijn stationsfiets heb ik daar al veel meer last van vliegbeesten dan met lopen.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Hoe lang duurt het voordat de personal bests van Endomondo worden geüpdate? Volgens mij heb ik mijn snelste 5km gelopen, maar ik krijg geen bekertje...
-edit-
Ah, het is inmiddels bijgewerkt.
[ Bericht 24% gewijzigd door yozd op 02-07-2013 06:52:12 ]"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."![]()
Hey, ik heb een vraagje:
Weet iemand hier waar je goedkoop een apparaatje voor tijdens het hardlopen koopt die de volgende zaken meet:
-hartslag
-afgelegde weg
-snelheid
Dank!![]()
![]()
Hartslametershop of hartslagmetercenter.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:36 schreef KrasseKnar het volgende:
Hey, ik heb een vraagje:
Weet iemand hier waar je goedkoop een apparaatje voor tijdens het hardlopen koopt die de volgende zaken meet:
-hartslag
-afgelegde weg
-snelheid
Dank!![]()
1) Dat ik daar nog niet aan gedacht hebquote:![]()
2) Toen ik jouw onderschrift zag dacht ik echt even van; hey een Nederlander![]()
![]()
te arm.....quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:41 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Hartslametershop of hartslagmetercenter.![]()
Kijk ook hier voor hardlooptips. Ik las dat je 'gewoon rent tot je kapot bent', koop dan ook geen fancy horloge want dan heeft analyseren niet zoveel zin...... je hoeft niet meteen met een strict schema te lopen, maar denk om je lichaam. Je kapot lopen als gewone training is niet in orde.Ja doei.![]()
1 vraagje nog: heeft zo'n apparaat met die opties nog een bepaalde naam of moet ik gewoon op hartslagmeter of pedometer of zo zoeken?quote:![]()
Daarom wil ik ook zo'n apparaatje. Dan hoef ik nog steeds weinig moeite in 'planning' te steken om 'beter' te gaan lopenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:48 schreef motorbloempje het volgende:
Kijk ook hier voor hardlooptips. Ik las dat je 'gewoon rent tot je kapot bent', koop dan ook geen fancy horloge want dan heeft analyseren niet zoveel zin...... je hoeft niet meteen met een strict schema te lopen, maar denk om je lichaam. Je kapot lopen als gewone training is niet in orde.![]()
![]()
Ligt aan je budget. Garmin Forerunner 205 en 305 zijn relatief goedkoop te vinden nu. 301cx ook.Ja doei.![]()
Kom gewoon hier posten, we leggen het wel allemaal uit! Maar ik ga nu eerst slapen! Bijna middernacht alweer hier
Ja doei.![]()
kwam net op FB nog een paar foto's van een paar maanden terug tegen., genomen tijdens de Bridge to Beach HM van Balcutha naar Kaka Point, met Old Skool startnummer op de armSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Laatste nachtje! Neem tot vrijdag nog rust en dan wil ik eens kijken hoe het weer gaat. Ik heb het idee dat mijn knieën wel blij zijn dat ze eens rust hebben :-) Ik vond het zelf ook wel even fijn dat ik nu niet het gevoel had te 'moeten' rennen in mijn nachtdienst weekend.
Ga de uren nu aftellen. Ben het wel zat hier. Sommige bewoners zou je letterlijk achter het behang plakken
This whole world is wild at heart and weird on top![]()
hoop voor je dat het komend weekend beter gaat!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 02:34 schreef Lula het volgende:
Laatste nachtje! Neem tot vrijdag nog rust en dan wil ik eens kijken hoe het weer gaat. Ik heb het idee dat mijn knieën wel blij zijn dat ze eens rust hebben :-) Ik vond het zelf ook wel even fijn dat ik nu niet het gevoel had te 'moeten' rennen in mijn nachtdienst weekend.
Ga de uren nu aftellen. Ben het wel zat hier. Sommige bewoners zou je letterlijk achter het behang plakken
en nog even doorbijten... nachtdienst zit er bijna op
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Bij de aldi is dese week ook iets te koop. Geen ervaring mee verderquote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:51 schreef KrasseKnar het volgende:
[..]
Daarom wil ik ook zo'n apparaatje. Dan hoef ik nog steeds weinig moeite in 'planning' te steken om 'beter' te gaan lopenAll management is Strategic Management.![]()
Ik wilde opstaan om te gaan rennen, maar het is niet gelukt. Wekker uitgedrukt en blijven liggen![]()
En ik ben nog steeds moe... Gewoon geen energie de laatste dagen. Het voelt alsof m'n luchtpijp nog maar een halve cm breed is, en ik contact moeite moet doen voor lucht... Ook als ik stilzit, of in bed lig. De wc schoonmaken gisteren resulteerde in een soort van uithijgen na een 5kmVannacht zelfs nog uit bed geweest voor neusspray, maar het helpt allemaal niks.
Meh... Nu voel ik me een loser![]()
En ik hoop op stormwind en regen. Weg met de pollen /rant[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
guppers.....
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: