Prima bbq weer!quote:Op maandag 1 juli 2013 23:42 schreef MadMaster het volgende:
7 Juli: 24 graden en een 10 (!!) met een griffel op www.weeronline.nl
beterschapquote:Op dinsdag 2 juli 2013 07:03 schreef iamredleader het volgende:
Mogguh![]()
Brak geslapen, verstopte neus, zere keel, koppijn en rillerig. Gadverdamme
Toch nog een mooie afsluiting van de vakantie.quote:
Al het nieuwe is vaak eng, maar je kunt het sowieso anders had je cv niet gematchtquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:34 schreef Etcetera het volgende:
Ze belden nog een keer of ik vandaag zou kunnen![]()
Het punt is vooral dat ik het doodeng vind om aan iets nieuws te beginnenik kan niet overzien of ik het leuk ga vinden, of dat ik het werk zou kunnen enzo. En dat haat ik.
http://livemocha.com/quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:35 schreef B.ertha het volgende:
LB, de LOI geeft gratis audio taalcursussen bij iedere inschrijving. Mocht je inderdaad een cursus gaan doen bij de LOI en geen enkele behoefte hebben om een nieuwe taal te leren, dan heb ik heel veel interesse
http://loi.nl/actie/index.htm
succes Etcie, hopelijk levert het je wat leuks opquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:39 schreef Etcetera het volgende:
Trueeerst maar eens wegdrukken die zenuwen en een beetje werken.
Wat voor functie gaat het eigenlijk om?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:39 schreef Etcetera het volgende:
Trueeerst maar eens wegdrukken die zenuwen en een beetje werken.
Dankquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:04 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
http://livemocha.com/
Voorzover ik weet voorlopig nog gratis.
online marketeer / site beheerquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat voor functie gaat het eigenlijk om?
Expert-tip: paracetamol nemen, even wachten, ibuprofen er achteraan.quote:
Weet niet of het nog nodig is, maar welke taal zou je willen?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:35 schreef B.ertha het volgende:
LB, de LOI geeft gratis audio taalcursussen bij iedere inschrijving. Mocht je inderdaad een cursus gaan doen bij de LOI en geen enkele behoefte hebben om een nieuwe taal te leren, dan heb ik heel veel interesse
http://loi.nl/actie/index.htm
Thanks! Doet nu best pijnquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:41 schreef LadyBlack het volgende:
Succes Etc!
En MaJo, ai...hopelijk helpt de ab snel!
Dubbele paracetamol kan wonderen doen voor hoofdpijn, sterkte IARL!
Dat is wel een goeie jaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:18 schreef MadMaster het volgende:
Druk, net even bijgelezen.
Hier is het wat dat betreft gelukkig niet zo druk...
WG, happy birthday!
Ets, succes en zo rond dit tijdstip heb je die job dus hopelijk wel in de pocket!
MaJo, begin eens met je collega's over de verschillen van urine tijdens/na een bevalling en een blaasontsteking. Gewoon om ze bij jouw shit te betrekken. Eens kijken hoe ze dan reageren...;)
Frans. Of Spaans als het een absoluut beginnersniveau is, dan is Frans namelijk te makkelijkquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Weet niet of het nog nodig is, maar welke taal zou je willen?
Te grappig...quote:
quote:Je beloofde me
en ik dacht dat u
Je beloofde me de zon in de winter
en een regenboog
je me beloofd het gouden zand
Ik kreeg een postkaart
je me beloofd hemel en aarde
en een leven van liefde
je me beloofd je hart, je glimlach
maar ik had gezichten
je me beloofd
en ik dacht dat u
je me beloofd het gevleugelde paard
Ik heb nog nooit gehad
je me beloofd de broodkruimel
maar je hebt geknipt
je me beloofd de noten van Mozart
niet gebroken gerechten
je had beloofd dat ik je koningin te zijn,
Ik had de scepter een bezem
je me beloofd
en ik dacht dat u
ben je genaaid
tu-tu-tu ...
ben je genaaid
tu-tu-tu ...
Ik weet niet wat er gebeurt
maar ik weet waarom mijn naam is
Mis geen kans
Duim, duim, duim...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:08 schreef Etcetera het volgende:
Weer thuis
was een positief gesprek, baan is me iets duidelijker geworden, bedrijf is me veel duidelijker geworen en als het goed is hoor ik begin volgende week meer - of ik door ben naar de volgende ronde bijvoorbeeld
Ik ga voor je duimen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:08 schreef Etcetera het volgende:
Weer thuis
was een positief gesprek, baan is me iets duidelijker geworden, bedrijf is me veel duidelijker geworen en als het goed is hoor ik begin volgende week meer - of ik door ben naar de volgende ronde bijvoorbeeld
Hebben ze vrijdag wel (een soort van) afscheid van je genomen of wist niemand zich een houding te geven of zo?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:22 schreef Etcetera het volgende:
Neewel een berichtje over een vergadering vanmiddag, of ik zou inbellen of dat ik druk was. Teruggestuurd: druk en niet thuis, afgemeld bij <organisator overleg>
Morgen maar eens informeren wat in godsnaam de status is
Gelijk heb je, het is zeer onfatsoenlijk en dan druk ik me netjes uit...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:27 schreef Etcetera het volgende:
Nope, donderdag was ik voor het laatst op kantoor en toen was het n heel rustig n iedereen ging er wel vanuit dat het goed kwam.
Ik zou donderdag naar Vianen voor een overleg, maar ik begin te denken dat ik dat maar afzeg en gewoon de rest van de week vrij neem. Stelletje flikkers.
Dat is ook nog eens een 'leuke' last op je schouders...quote:Als het zo doorgaat heb ik geen loon volgende week.
Groot gelijk.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:33 schreef Etcetera het volgende:
Ik kan nu m'n uren voor de opdrachtgever waar het wl rond mee was niet insturen.
Fuck this, ik ga eens bellen.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:55 schreef Etcetera het volgende:
Zo, ik kan in elk geval mijn uren weer invullen n krijg loon volgende week. En als die opdrachtgever besluit om wl met een verlenging te komen dan ga ik het nog mooier maken: die weiger ik, en ik ga ze melden dat ze maar gewoon met een jaarcontract moeten komen want ik ben het spuug- en dan ook echt spgzat met ze.
that's the spiritquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:55 schreef Etcetera het volgende:
Zo, ik kan in elk geval mijn uren weer invullen n krijg loon volgende week. En als die opdrachtgever besluit om wl met een verlenging te komen dan ga ik het nog mooier maken: die weiger ik, en ik ga ze melden dat ze maar gewoon met een jaarcontract moeten komen want ik ben het spuug- en dan ook echt spgzat met ze.
Als je ze de mond wilt snoeren op een awkward manier, zeg je gewoon dat ze blij moeten zijn dat ze berhaupt zwanger zijnquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:01 schreef MaJo het volgende:
En ik begin mijn collega's inmiddels wel een beetje zat te wordenZe zijn dus allebei zwanger en zitten alleen maar te klagen over hun kwaaltjes. Ik heb een blaasontsteking, daar zit ik toch ook niet de hele dag over te zeiken? (pun intended
)
Ik wil eerst een maaltijd hebben gehad. Daarna weer de junkie spelenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:00 schreef Etcetera het volgende:
Dan pasik denk niet dat ik het zo lang volhou
Aint that the truth...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als je ze de mond wilt snoeren op een awkward manier, zeg je gewoon dat ze blij moeten zijn dat ze berhaupt zwanger zijnik ken toevallig genoeg mensen die dolblij zouden zijn met elk kwaaltje
Snap ik heel goedquote:
Mag ik meedoen? Inmiddels flinke buikpijnquote:
Dat is echt een goeiequote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als je ze de mond wilt snoeren op een awkward manier, zeg je gewoon dat ze blij moeten zijn dat ze berhaupt zwanger zijnik ken toevallig genoeg mensen die dolblij zouden zijn met elk kwaaltje
quote:
Zou ik ook niet snel doen nee, behalve bij goede vrienden. Het stomme is dat de grootste zeur nu daar altijd heel uitgesproken over was dat ze dat not done vond en nu dus zelf zit te miepenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:09 schreef iamredleader het volgende:
Mede om zulke redenen zal ik nooit vragen wanneer iemand een keer kinderen op de wereld gaat zetten, of dergelijke opmerkingen
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zit nog eens na te denken over wat LB zegt. Voor hetzelfde geld ben ik al jaren aan het proberen zwanger te raken, weten zij veel. Dan is het wel erg pijnlijk om dat gezeur de hele dag aan te moeten horen
Als ik de CD behorend bij mijn 'Spaans voor Dummies' boek terug kan vinden wil ik wel een kopie trekken voor je?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:24 schreef B.ertha het volgende:
[..]
DankIk ken meerdere gratis varianten, meestal online. Maar ik rijd veel en wil juist ook een audiocursus voor in de auto, vandaar dat mijn interesse werd gewekt.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:08 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Als ik de CD behorend bij mijn 'Spaans voor Dummies' boek terug kan vinden wil ik wel een kopie trekken voor je?
Andersom lijkt me nog minder...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
waarom wordt het met verhuizen altijd eerst erger voor het beter wordt?
Bij de Promiss in Utrecht hebben ze paspoppen met maat 40/42.quote:
Is het personeel daar ook een maatje meer?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Bij de Promiss in Utrecht hebben ze paspoppen met maat 40/42.
Hulde!
Maat 40/42 is geen anorexia, dus moet je er m.i. geen anorexia verkoopster bij hebben. Dat lijkt me voor de volslanke bezoeker van de shop ook niet bijdragen aan haar positieve zelfbeeld...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:53 schreef Etcetera het volgende:
Want? Die paspoppen moeten toch een beeld geven van de gemiddelde klant, niet van de gemiddelde verkoopster
Die moet je inhuren vanwege hun verkoopkunsten
Er zijn wel modezaken met levende paspoppen, die mijd ik per definitie.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:58 schreef Etcetera het volgende:
Daar heb je gelijk inik vraag me trouwens af of iemand een verkoopster zou aannemen die eng dun is, maar dat zal vast wel. Ik ben soms wat naief
Vet en Kenia klinkt mij niet als een logische combinatie...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:15 schreef MaJo het volgende:
Ik krijg net een uitnodiging voor een huwelijk in Kenia deze winter![]()
Zit nu vliegtickets te kijken maar is vrij prijzig. Zou wel erg vet zijn!
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vet en Kenia klinkt mij niet als een logische combinatie...
Ik op Marokko na ook nog nooit. Afrika trekt me niet per se maar als het me zo aangereikt word wil ik die uitdaging wel aangaanquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben nog nooit in Kenia geweest.
Nog nooit in Afrika zelfs...
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:33 schreef Etcetera het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)raat-9/fotos/#foto-8
Voor een paar dagen misschien wel leuk, maar Afrika lijkt mij ook niet iets voor mij...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik op Marokko na ook nog nooit. Afrika trekt me niet per se maar als het me zo aangereikt word wil ik die uitdaging wel aangaan
Het zou sowieso voor een week ofzo zijn, geen hele lange reis. Maar wie weet vind ik het wel fantastisch. Mombasa is wel gaaf volgens mijquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor een paar dagen misschien wel leuk, maar Afrika lijkt mij ook niet iets voor mij...
Een safari daar lijkt me wel mooi...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het zou sowieso voor een week ofzo zijn, geen hele lange reis. Maar wie weet vind ik het wel fantastisch. Mombasa is wel gaaf volgens mij
Dat lijkt me ook wel een mustquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een safari daar lijkt me wel mooi...
Jazeker, bijvoorbeeld om felicitaties in ontvangst te nemenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:08 schreef Soempie het volgende:
Kijkt WG hier nog weleens? In elk geval gefeliciteerd!
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jazeker, bijvoorbeeld om felicitaties in ontvangst te nemen
Waarvoor dank allen
Mocht je je daar vervelen: http://www.knbsbstats.nl/2013/WPT/live/xlive.htmquote:
Nu afgelopen gok ik?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mocht je je daar vervelen: http://www.knbsbstats.nl/2013/WPT/live/xlive.htm
Extra innings nu...
Flinke klus geweest?quote:
mja, maar toch mooi allemaal zelf gedaanquote:
ja, dat is je dan mooi geluktquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tevens gefeliciteerd voor WG! Ik hoop dat ik nu de laatste ben die je nog op de dag zelf heeft gefeliciteerd
Score!quote:
Niet?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:37 schreef MaJo het volgende:
Check: http://www.google.nl/sear(...)oAQ&biw=1280&bih=680 Niet verkeerd
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
mja, maar toch mooi allemaal zelf gedaan
Mogguh.quote:Op woensdag 3 juli 2013 06:04 schreef Cobra4 het volgende:
Net de brandweer op bezoek gehad op het werk.
'Muricaquote:Op woensdag 3 juli 2013 07:55 schreef MadMaster het volgende:
Morgen...
Wakker geworden met een helikopter boven de wijk.
Overval met schietpartij bij de plaatselijke supermarkt...
http://www.at5.nl/artikel(...)zijlplein-overvallen
Rookdetectie in een serverruimte. Flinke schroeilucht. Maar, ook mbv warmtebeeldcamera's, geen oorzaak kunnen vinden.quote:
quote:
Hmmm, minder, beetje ziek zwak en misselijk dusquote:Op woensdag 3 juli 2013 08:50 schreef iamredleader het volgende:
Blechneus verstopt, hoesten en koppijn. En bij jou?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 08:44 schreef Etcetera het volgende:
Huisarts maar eens gebeld, dat wordt dus echt cocktailen vandaag. Paracetamol x2, ibuprofen erachteraan en dat mag verspreid over de dag 4x. En als dt niet helpt dan maar weer eens bellen
quote:
Mjah, denk aan vermoeidheid+stress+vatbaar (kinderen h)quote:Op woensdag 3 juli 2013 08:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hmmm, minder, beetje ziek zwak en misselijk dus![]()
Hier alles rustig. Ben alleen vreselijk suf van de medicatie, zul je zondag wel merken
Water en pijnstillersquote:Op woensdag 3 juli 2013 08:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Goeiemorgen, toch maar een bakkie thee?
Hahahahaquote:Op woensdag 3 juli 2013 08:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Goede vraag... Genoeg ziekenboeg hier
Gegoktquote:Op woensdag 3 juli 2013 09:00 schreef iamredleader het volgende:
Mensen, er staat een vraag in de AKQ
Wel goed geantwoordquote:Op woensdag 3 juli 2013 09:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nou ja zeg, opzoeken mag ook al niet
quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:57 schreef Etcetera het volgende:
Gisteren vroeg E. of ik toezicht wilde gaan doen tijdens onze vakantie - hij organiseert dat gedeelte. Ik zei dat ik dan zeker orders van hem aan moest nemen, en dat ik dat niet zag zitten. HIj zei 'doe je thuis ook al niet he'![]()
![]()
Toezicht tijdens jullie vakantie? Badmeester spelen als hij aan het zwemmen is?quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:57 schreef Etcetera het volgende:
Gisteren vroeg E. of ik toezicht wilde gaan doen tijdens onze vakantie - hij organiseert dat gedeelte. Ik zei dat ik dan zeker orders van hem aan moest nemen, en dat ik dat niet zag zitten. HIj zei 'doe je thuis ook al niet he'![]()
![]()
zorgen dat er geen mensen het terrein opkomen die er niet horen, helpen als er bijvoorbeeld een ambulance het terrein op moet (en dan vooral zorgen dat er geen hoop mensen toestroomt om te kijken wat er aan de hand is). Het is gewoon een grasveld met hekken erom heen, dus als je wilt kun je best het terrein op komen en dingen gaan jattenquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Toezicht tijdens jullie vakantie? Badmeester spelen als hij aan het zwemmen is?
Ah, computerkamp zonder een computer te zien dus?quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zorgen dat er geen mensen het terrein opkomen die er niet horen, helpen als er bijvoorbeeld een ambulance het terrein op moet (en dan vooral zorgen dat er geen hoop mensen toestroomt om te kijken wat er aan de hand is). Het is gewoon een grasveld met hekken erom heen, dus als je wilt kun je best het terrein op komen en dingen gaan jattenToezicht helpt dat voorkomen.
Dat jaquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, computerkamp zonder een computer te zien dus?
Krijg je een NCIS pet om je te onderscheiden van de rest van het plebs?quote:
Lijkt FOK! wel. Crew zijn en gewoon moeten dokken voor wat extra's.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:11 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben gewoon deelnemeren mag dus ook gewoon betalen
![]()
crew krijgt t-shirts met verschillende kleuren om het onderscheid met de deelnemers te maken.
Klinkt als de armbandjes voor Dynamo Open Air.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:15 schreef Etcetera het volgende:
Het shirt-ontwerp en de kleuren is een van de best bewaarde geheimenweten we pas als we er zijn
Huh? Je gaat toch bij toezicht werken?quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:18 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het wel relaxed dat ik gewoon deelnemer ben. Ik hoef helemaal niks behalve ontspannen en lol maken
Nee juist nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Huh? Je gaat toch bij toezicht werken?
Ja ja. Over een tijdje zien we foto's verschijnen waar jij aan een poort staat.quote:
Ik mis iets geloof ik.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:33 schreef Etcetera het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)raat-9/fotos/#foto-8
quote:
quote:
Hmm apart, het was een foto van de badkamer met een ENORME dildo in de vensterbankquote:
Dat jaquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hmm apart, het was een foto van de badkamer met een ENORME dildo in de vensterbank
quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hmm apart, het was een foto van de badkamer met een ENORME dildo in de vensterbank
De eigenaren van de woning zullen zich wel afgevraagd hebben waarom er zoveel mensen hun woning online kwamen bekijken en niemand een bod uitbracht...quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat is het dan wel?quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik denk overigens dat het een dildo lk.
Kleiknutsel voor moederdag. Papieropzijnplekhoudinges.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is het dan wel?
Ik kan er weinig anders in herkennen...
Over fantasien gesproken...quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Kleiknutsel voor moederdag. Papieropzijnplekhoudinges.
Het optreden van The Gathering in '96 vond ik super. Mijn maten en ik stonden aan de zijkant op het podium. Was echt geweldig!quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:17 schreef Etcetera het volgende:
Fan-tas-tisch. Ik wou dat ik er 450 euro voor zou krijgen
Kort, krachtig, mooiquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb gisteren trouwens mijn kortste sollicitatiebrief ooit geschreven. 1 Alinea'ik werk nu daar, ik ben toe aan een nieuwe uitdaging en ik denk dat die ligt bij jullie vacature' was zo ongeveer de strekking
All they really need to knowquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb gisteren trouwens mijn kortste sollicitatiebrief ooit geschreven. 1 Alinea'ik werk nu daar, ik ben toe aan een nieuwe uitdaging en ik denk dat die ligt bij jullie vacature' was zo ongeveer de strekking
whats up?quote:
wat mij helpt is dat je er een vaste tijd voor inplant, anders schuif je het steeds voor je uit. Ik heb woensdagmiddag studiedag, al is vandaag de derde keer op rij dat ik er niet aan toe komquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:36 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb me nu echt ingeschreven voor de LOI-opleiding!![]()
Spannend wel, of dat een beetje gaat met een baby. Het is dan wel 'maar' een MBO-opleiding, maar wel op een heel ander gebied dan ik gewend ben, en je hebt natuurlijk wel zelfdiscipline nodig voor een thuisstudie.
Dat is inderdaad het bestequote:Op woensdag 3 juli 2013 12:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
wat mij helpt is dat je er een vaste tijd voor inplant, anders schuif je het steeds voor je uit. Ik heb woensdagmiddag studiedag, al is vandaag de derde keer op rij dat ik er niet aan toe kom
Nog geen verwijzing of nog geen akkoord voor vergoeding oid?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nog steeds geen indicatie van opname
Beidenquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nog geen verwijzing of nog geen akkoord voor vergoeding oid?
Niet over 1 nacht ijs gaan. Vraag bij verschillende bedrijven offertes op, vraag om een inruilprijs en gebruik die om andere dealers tegen elkaar uit te spelen...quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:50 schreef MaJo het volgende:
De MG brengt helaas een stuk minder op dan we gehoopt hadden
Ik heb er ook een slecht gevoel bij, ze bieden 1500 terwijl ze op Marktplaats tussen de 3000 en de 5000 euro vragenquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet over 1 nacht ijs gaan. Vraag bij verschillende bedrijven offertes op, vraag om een inruilprijs en gebruik die om andere dealers tegen elkaar uit te spelen...
Zo hebben wij in 3 dagen tijd ruim 4.000 meer teruggekregen voor onze auto dan tijdens het eerste inruilbod...
Ben benieuwd of het wat is. Wanneer krijg je de spullen thuisgestuurd?quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:36 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb me nu echt ingeschreven voor de LOI-opleiding!![]()
Dat bleek alleen nog een gesprek met de groepsleiding te zijnquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het wat is. Wanneer krijg je de spullen thuisgestuurd?
En hoe is het met E. gegaan op het kdv? Of heb ik daar overheen gelezen?
Jawel, maar hij heeft van Mart Smeets gehoord dat je geen autocue moet gebruiken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:10 schreef Lotusss het volgende:
Volgens mij heeft de Belgische koning nog nooit van autocue gehoord...
De B&B van mijn "grootouders" hier. Zij zitten in Europa voor drie wekenquote:
ik?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:52 schreef Etcetera het volgende:
In m'n Twitter TL iemand gevonden wiens situatie kutter is dan die van mij. Aight. Gedeelde smart, halve smart, denk ik.
Het bedrijf is niks mis mee, maar men heeft besloten om de verkooptargets (wat al mijn minst favoriete onderdeel is) stevig omhoog te gaan schroeven.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:14 schreef iamredleader het volgende:
Zo, verstandige keusje moet wel echt in het bedrijf geloven
quote:
hij heeft het maar druk mee. Misschien moet de politie toch maar eens met hem gaan pratenquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:32 schreef MaJo het volgende:
Ik sprak net mijn buurvrouw die ik niet zo vaak spreek en wat blijkt, zij is laatst ook aangerand door mijn 90-jarige buurman![]()
![]()
![]()
Toch maar geen smartphone meerquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Tegenwoordig niet slecht voor een GSM
Ach ik laat dat oude ventje maarquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
hij heeft het maar druk mee. Misschien moet de politie toch maar eens met hem gaan praten
Hm, knip? PM voor hele verhaal?quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het bedrijf is niks mis mee, maar men heeft besloten om de verkooptargets (wat al mijn minst favoriete onderdeel is) stevig omhoog te gaan schroeven.
<knip>
Balen... Heb je nog een reserve toestel?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:14 schreef ErwinRommel het volgende:
Mijn GSM is kaduuk na 3 jaar trouwe dienst gedaan te hebben
Heb hem inmiddels alweer gefikst.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Balen... Heb je nog een reserve toestel?
Yep, een oude Nokia, niet stuk te krijgenquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Balen... Heb je nog een reserve toestel?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Yep, een oude Nokia, niet stuk te krijgen
Al die functies gebruik ik toch niet van een smartphone, ik wil enkel bellen en gebeld kunnen worden, plus evt sms kunnen versturen, dat is voldoende voor mij.quote:
Een wekker is idd wel handig jaquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:35 schreef iamredleader het volgende:
En een wekker. Dat is voor mij nog wel een eis. Voor de rest: wat ER zegt
Toppie, zouden meer mensen moeten doen, minder stressquote:
Misschien later, nu in elk geval niet.quote:
lijkt me de belangrijkste redenquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:56 schreef MadMaster het volgende:
De wedstrijd rondom Sjaak Swart stelde op zich niet veel voor, maar het weerzien met vele oude vrienden van 'vroeger' was onbetaalbaar...
Overmarsquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:56 schreef MadMaster het volgende:
De wedstrijd rondom Sjaak Swart stelde op zich niet veel voor, maar het weerzien met vele oude vrienden van 'vroeger' was onbetaalbaar...
Absoluut, weerzien met het Olympisch Stadion was ook mooi. Hoewel het flink veranderd is, geen hekken meer er omheen, parkjes, bankjes er naast, schitterend. Was er al 15 jaar niet meer geweest.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
lijkt me de belangrijkste reden
Ook leuk, maar ik doel meer op mijn oude vrienden van de tribune.quote:
No shitquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Iets zegt me dat het toerisme weinig gaat opleveren in Egypte dit jaar
mogguh.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |