Prima bbq weer!quote:Op maandag 1 juli 2013 23:42 schreef MadMaster het volgende:
7 Juli: 24 graden en een 10 (!!) met een griffel op www.weeronline.nl
beterschapquote:Op dinsdag 2 juli 2013 07:03 schreef iamredleader het volgende:
Mogguh![]()
Brak geslapen, verstopte neus, zere keel, koppijn en rillerig. Gadverdamme
Toch nog een mooie afsluiting van de vakantie.quote:
Al het nieuwe is vaak eng, maar je kunt het sowieso anders had je cv niet gematchtquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:34 schreef Etcetera het volgende:
Ze belden nog een keer of ik vandaag zou kunnen![]()
Het punt is vooral dat ik het doodeng vind om aan iets nieuws te beginnenik kan niet overzien of ik het leuk ga vinden, of dat ik het werk zou kunnen enzo. En dat haat ik.
http://livemocha.com/quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:35 schreef B.ertha het volgende:
LB, de LOI geeft gratis audio taalcursussen bij iedere inschrijving. Mocht je inderdaad een cursus gaan doen bij de LOI en geen enkele behoefte hebben om een nieuwe taal te leren, dan heb ik heel veel interesse
http://loi.nl/actie/index.htm
succes Etcie, hopelijk levert het je wat leuks opquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:39 schreef Etcetera het volgende:
Trueeerst maar eens wegdrukken die zenuwen en een beetje werken.
Wat voor functie gaat het eigenlijk om?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:39 schreef Etcetera het volgende:
Trueeerst maar eens wegdrukken die zenuwen en een beetje werken.
Dankquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:04 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
http://livemocha.com/
Voorzover ik weet voorlopig nog gratis.
online marketeer / site beheerquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat voor functie gaat het eigenlijk om?
Expert-tip: paracetamol nemen, even wachten, ibuprofen er achteraan.quote:
Weet niet of het nog nodig is, maar welke taal zou je willen?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:35 schreef B.ertha het volgende:
LB, de LOI geeft gratis audio taalcursussen bij iedere inschrijving. Mocht je inderdaad een cursus gaan doen bij de LOI en geen enkele behoefte hebben om een nieuwe taal te leren, dan heb ik heel veel interesse
http://loi.nl/actie/index.htm
Thanks! Doet nu best pijnquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:41 schreef LadyBlack het volgende:
Succes Etc!
En MaJo, ai...hopelijk helpt de ab snel!
Dubbele paracetamol kan wonderen doen voor hoofdpijn, sterkte IARL!
Dat is wel een goeie jaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:18 schreef MadMaster het volgende:
Druk, net even bijgelezen.
Hier is het wat dat betreft gelukkig niet zo druk...
WG, happy birthday!
Ets, succes en zo rond dit tijdstip heb je die job dus hopelijk wel in de pocket!
MaJo, begin eens met je collega's over de verschillen van urine tijdens/na een bevalling en een blaasontsteking. Gewoon om ze bij jouw shit te betrekken. Eens kijken hoe ze dan reageren...;)
Frans. Of Spaans als het een absoluut beginnersniveau is, dan is Frans namelijk te makkelijkquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Weet niet of het nog nodig is, maar welke taal zou je willen?
Te grappig...quote:
quote:Je beloofde me
en ik dacht dat u
Je beloofde me de zon in de winter
en een regenboog
je me beloofd het gouden zand
Ik kreeg een postkaart
je me beloofd hemel en aarde
en een leven van liefde
je me beloofd je hart, je glimlach
maar ik had gezichten
je me beloofd
en ik dacht dat u
je me beloofd het gevleugelde paard
Ik heb nog nooit gehad
je me beloofd de broodkruimel
maar je hebt geknipt
je me beloofd de noten van Mozart
niet gebroken gerechten
je had beloofd dat ik je koningin te zijn,
Ik had de scepter een bezem
je me beloofd
en ik dacht dat u
ben je genaaid
tu-tu-tu ...
ben je genaaid
tu-tu-tu ...
Ik weet niet wat er gebeurt
maar ik weet waarom mijn naam is
Mis geen kans
Duim, duim, duim...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:08 schreef Etcetera het volgende:
Weer thuis
was een positief gesprek, baan is me iets duidelijker geworden, bedrijf is me veel duidelijker geworen en als het goed is hoor ik begin volgende week meer - of ik door ben naar de volgende ronde bijvoorbeeld
Ik ga voor je duimen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:08 schreef Etcetera het volgende:
Weer thuis
was een positief gesprek, baan is me iets duidelijker geworden, bedrijf is me veel duidelijker geworen en als het goed is hoor ik begin volgende week meer - of ik door ben naar de volgende ronde bijvoorbeeld
Hebben ze vrijdag wel (een soort van) afscheid van je genomen of wist niemand zich een houding te geven of zo?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:22 schreef Etcetera het volgende:
Neewel een berichtje over een vergadering vanmiddag, of ik zou inbellen of dat ik druk was. Teruggestuurd: druk en niet thuis, afgemeld bij <organisator overleg>
Morgen maar eens informeren wat in godsnaam de status is
Gelijk heb je, het is zeer onfatsoenlijk en dan druk ik me netjes uit...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:27 schreef Etcetera het volgende:
Nope, donderdag was ik voor het laatst op kantoor en toen was het n heel rustig n iedereen ging er wel vanuit dat het goed kwam.
Ik zou donderdag naar Vianen voor een overleg, maar ik begin te denken dat ik dat maar afzeg en gewoon de rest van de week vrij neem. Stelletje flikkers.
Dat is ook nog eens een 'leuke' last op je schouders...quote:Als het zo doorgaat heb ik geen loon volgende week.
Groot gelijk.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:33 schreef Etcetera het volgende:
Ik kan nu m'n uren voor de opdrachtgever waar het wl rond mee was niet insturen.
Fuck this, ik ga eens bellen.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:55 schreef Etcetera het volgende:
Zo, ik kan in elk geval mijn uren weer invullen n krijg loon volgende week. En als die opdrachtgever besluit om wl met een verlenging te komen dan ga ik het nog mooier maken: die weiger ik, en ik ga ze melden dat ze maar gewoon met een jaarcontract moeten komen want ik ben het spuug- en dan ook echt spgzat met ze.
that's the spiritquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:55 schreef Etcetera het volgende:
Zo, ik kan in elk geval mijn uren weer invullen n krijg loon volgende week. En als die opdrachtgever besluit om wl met een verlenging te komen dan ga ik het nog mooier maken: die weiger ik, en ik ga ze melden dat ze maar gewoon met een jaarcontract moeten komen want ik ben het spuug- en dan ook echt spgzat met ze.
Als je ze de mond wilt snoeren op een awkward manier, zeg je gewoon dat ze blij moeten zijn dat ze berhaupt zwanger zijnquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:01 schreef MaJo het volgende:
En ik begin mijn collega's inmiddels wel een beetje zat te wordenZe zijn dus allebei zwanger en zitten alleen maar te klagen over hun kwaaltjes. Ik heb een blaasontsteking, daar zit ik toch ook niet de hele dag over te zeiken? (pun intended
)
Ik wil eerst een maaltijd hebben gehad. Daarna weer de junkie spelenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:00 schreef Etcetera het volgende:
Dan pasik denk niet dat ik het zo lang volhou
Aint that the truth...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als je ze de mond wilt snoeren op een awkward manier, zeg je gewoon dat ze blij moeten zijn dat ze berhaupt zwanger zijnik ken toevallig genoeg mensen die dolblij zouden zijn met elk kwaaltje
Snap ik heel goedquote:
Mag ik meedoen? Inmiddels flinke buikpijnquote:
Dat is echt een goeiequote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als je ze de mond wilt snoeren op een awkward manier, zeg je gewoon dat ze blij moeten zijn dat ze berhaupt zwanger zijnik ken toevallig genoeg mensen die dolblij zouden zijn met elk kwaaltje
quote:
Zou ik ook niet snel doen nee, behalve bij goede vrienden. Het stomme is dat de grootste zeur nu daar altijd heel uitgesproken over was dat ze dat not done vond en nu dus zelf zit te miepenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:09 schreef iamredleader het volgende:
Mede om zulke redenen zal ik nooit vragen wanneer iemand een keer kinderen op de wereld gaat zetten, of dergelijke opmerkingen
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zit nog eens na te denken over wat LB zegt. Voor hetzelfde geld ben ik al jaren aan het proberen zwanger te raken, weten zij veel. Dan is het wel erg pijnlijk om dat gezeur de hele dag aan te moeten horen
Als ik de CD behorend bij mijn 'Spaans voor Dummies' boek terug kan vinden wil ik wel een kopie trekken voor je?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:24 schreef B.ertha het volgende:
[..]
DankIk ken meerdere gratis varianten, meestal online. Maar ik rijd veel en wil juist ook een audiocursus voor in de auto, vandaar dat mijn interesse werd gewekt.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:08 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Als ik de CD behorend bij mijn 'Spaans voor Dummies' boek terug kan vinden wil ik wel een kopie trekken voor je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |