Dat was idd het andere hitje.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik ken de Belle Starts alleen van deze hit geloof ik.
Doe mij maar de versie van The Specials. (blow Mister Ricooooooooooooo blow)quote:
De vrouw van.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:30 schreef Cherna het volgende:
Deze zal ik nooit vergeten. Met vrienden destijds een genot om lol te trappen.
Inderdaad. Die heb ik gemist en is me onbekend. Maar leuk om zoiets op te halen.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deze viel ook wel in de rubriek "apart"
Siouxsie is altijd oké!quote:
Gelukkig!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:07 schreef Iwanius het volgende:
Goed, even weer een bekende van de jaren 80.
Je mag ze hebben.quote:
Ik kwam ook nog wat jaren 80 dames tegen.....quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:28 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je mag ze hebben.
Ga ik voor deze dames.
Ah, we gaan de kant op van de kwaliteitsmuziek van de jaren 80.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kwam ook nog wat jaren 80 dames tegen.....
[ afbeelding ]
Daar kan ik niet tegenop....jij wint.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:44 schreef Pedroso het volgende:
Oh nee, dat van Anouk van de jaren 80 is Vanity 6
Nederpop is in het vorige deel wel voorbij gekomen maar kan nooit genoeg zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
ligt het aan mij maar ontbreekt de NederPop?
mijns inzien was de opkomst van de NederPop in het begin van de jaren 80 toch van belang geweest voor de "herwaardering" van de Nederlandstalige muziek
voor mij nog altijd een van de mooiste liedjes van Klein Orkest
Is ook een erg mooie uitvoering van het Goede Doel ja. Nog mooier dan de studioversie.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:44 schreef Shaggy8675 het volgende:
Had dan mijn upload gepakt, daar zie je ze nog spelen tenminste
Anders een hoop Doe Maar van het afscheidsconcert nog eens ooit erop gezet:
Deze was ik allang vergeten, nooit meer gehoord ook. Grappig liedje idd. Ze lijkt trouwens op Sasha Mourali, dit overigens geheel terzijde.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar kan ik niet tegenop....jij wint.![]()
Deze vind ik dan wel weer grappig:
Nog minder grappig is dat de leadzangeres van The Nolans vandaag is overleden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:05 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Deze was ik allang vergeten, nooit meer gehoord ook. Grappig liedje idd. Ze lijkt trouwens op Sasha Mourali, dit overigens geheel terzijde.
Iets minder grappig is deze typische 80'er.
De daarboven geposte Baltimora is ook niet oud geworden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nog minder grappig is dat de leadzangeres van The Nolans vandaag is overleden.
Kutnummer....dat dan weer wel.
Lekker nummer ja.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:25 schreef Silfen het volgende:
Is deze al langsgekomen?
in 1981 opnieuw uitgebracht, oorspronkelijk uit 1978.
Dit ook, Ooh zo fout, maar stiekem ooh zo lekker op z'n tijdquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Is ook een erg mooie uitvoering van het Goede Doel ja. Nog mooier dan de studioversie.
Als deze op de radio voorbij komt dan weet je dat de zomer is begonnen !
Zo baasquote:Op zondag 21 juli 2013 04:11 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Fouter dan fout, toch blijft ie in je hoofd zitten
Is toch geen jaren 80 nummer ? Net niet, is van 2000quote:
Van HGD is dit toch wel mijn favoriet:quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:37 schreef Jibba het volgende:
Van het Goede Doel blijft deze de aller aller mooiste:
Schitterend. Je hebt smaak.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:27 schreef Kingstown het volgende:
Dankzij een ander muziektopic kwam ik dit weer eens tegen.
Ook al zo'n zanger die tragisch aan zijn einde is gekomen.
Beetje in hetzelfde genre, afgezien van het feit dat KJ dan wel een hit hebben gehad.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:50 schreef Cherna het volgende:
[..]
Schitterend. Je hebt smaak.
Adrian Borland(en The Sound) alleen in Nederland erkenning. In eigen land totaal onderschat en dit dank zij U2 etc.
Spotify op 40+?quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:53 schreef ThePlaneteer het volgende:
Heb even stiekem een Spotify lijst aangemaakt met heerlijke foute 80s
Foute 80's, a playlist by Christian Vergunst on Spotify
Wel een beetje vreemd maar wel lekker.quote:
Te ouderen topic?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:05 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Ik zit helemaal vast.![]()
Gelukkig is hier de nooduitgang.
En ik altijd maar denken dat Shannon blank was en Lime wat donkerder gekleurd ..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:36 schreef Pedroso het volgende:
Disco hier, disco daar, disco overal !
Veel 80er kun je het niet hebben.
Volgens mij is MTV al heel lang geen muziekzender meer. Er is nog een topic over MTV op dit forum btw:quote:Op donderdag 8 augustus 2013 05:19 schreef breaky het volgende:
Jaren 80 en 90 waren trouwens ook de hoogtepunten voor MTV. Volgens mij is MTV ook niet zo populair meer of wel?
Dat Shannon donker gekleurd was wist ik wel maar Lime, zeker de zangeres had ik ook wel donker verwacht. Plaat vaak zat gehoord maar heb ze er nooit bij gezien (Lime).quote:Op donderdag 8 augustus 2013 05:16 schreef breaky het volgende:
[..]
En ik altijd maar denken dat Shannon blank was en Lime wat donkerder gekleurd ..
Precies, dus wat doet-ie in het ultieme jaren 80-topic?quote:
Oop 2 decennia tegelijk posten gaat fout ...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Precies, dus wat doet-ie in het ultieme jaren 80-topic?
Dat was inderdaad een heel mooi nummer, met Oletta Adams.quote:
Heerlijk nummerquote:
Kende ik niet en hoewel niet helemaal mijn smaak, valt het aardig te verteren....een 6+.quote:
Deze dan uit 1987?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kende ik niet en hoewel niet helemaal mijn smaak, valt het aardig te verteren....een 6+.
Die ken ik wel en is ook al een stuk leuker, maar over het algemeen ben ik van het iets ruigere- en rauwere werk.quote:
quote:
Vond ik geen sterk nummer van hem. Wel onderstaand.quote:Op maandag 23 september 2013 20:16 schreef Pedroso het volgende:
Nu we toch op de Nederlandse toer zijn :
Daar vind ik dan weer geen ruk aan. Zo zie je maar dat smaken verschillen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:19 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Vond ik geen sterk nummer van hem. Wel onderstaand.
En niet te vergetenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:59 schreef Pedroso het volgende:
Duran Duran ook zo'n typisch jaren 80 bandje
Kippevel .. Zeker zo vroeg in de morgenquote:Op maandag 28 oktober 2013 07:08 schreef Scootmobiel het volgende:
Prachtig nummer dat me altijd weer kippenvel bezorgde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schoot me het eerst binnen. Eentje uit 1982.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:58 schreef Kingstown het volgende:
Te weinig Duitse muziek komt er voorbij, terwijl de NDW toch een tijdjelang een redelijk grote stroming was in de jaren 80.
Ga die keuken dan ook een keer uitquote:
Eentje in jouw stijlquote:Op woensdag 13 november 2013 01:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ga die keuken dan ook een keer uit![]()
lekker plaatje trouwens....
Nog eentje van Jona...Stop the Cavalry.quote:Op woensdag 13 november 2013 01:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ga die keuken dan ook een keer uit![]()
lekker plaatje trouwens....
Begreep dat nummer (toen dus) nooit zo. Gek genoeg kocht ik het wel vanwege de kunstig uitziende hoes die de single had.Ligt nog ergens op zolder met de rest van de vele singles die ik nog heb.quote:
On topic naar de 70'squote:Op zaterdag 16 november 2013 14:57 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Begreep dat nummer (toen dus) nooit zo. Gek genoeg kocht ik het wel vanwege de kunstig uitziende hoes die de single had.Ligt nog ergens op zolder met de rest van de vele singles die ik nog heb.
on topic.
Mijn favoriete jaren 80-nummer.quote:
ja die staat bij mij ook hoog aangeschrevenquote:
Deze van Kim Wilde uit 1982 vond ik mooier.quote:
Verrek! Je hebt gelijk. Sorry. Jaartje te vroeg.quote:
A Flock of Seagulls, ook zo'n lekker jaren 80 bandje.quote:
Echt een feest van herkenning dit, wist niet dat het al zo oud was.quote:
ik zeg dezequote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:54 schreef Pedroso het volgende:
Even dit topic wat opvrolijken met wat 80's disco.
Ook echt zo'n jaren 80 disco bandje inderdaad.quote:
Geweldig nummerquote:
Die blonde knul van Spetters heeft zelfmoord gepleegd, wist je dat?quote:
Jaquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Die blonde knul van Spetters heeft zelfmoord gepleegd, wist je dat?
In de film ook, maar ook in het écht...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hans_van_Tongeren
Oh ja, die had je ook nog. Gepersifleerd door Dingetje.quote:Op zaterdag 20 september 2014 07:34 schreef Treehut362 het volgende:
What'sa matta you, hey
Gotta no respect, whatta you think you do
Why you looka so sad?
It's-a not so bad, it's-a nice-a place
Ah, shaddap you face
quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:00 schreef RoxyMusic1969 het volgende:
Weet niet of ie al genoemd is (heb niet de hele post doorgenomen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Treehut362 op 12-04-2015 19:39:57 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Die mag wel in het Spaanstalige topic...quote:[img]http://i.fokzin[url]http://forum.fok.nl/topic/2242963[/url]e.net/p/0s.gif[/img] Op zaterdag 22 augustus 2015 18:14 schreef minilot het volgende:
Ik blijf er eens in de zoveel tijd naar terugkeren: een van mijn favoriete filmpjes op YouTube: live-uitvoering in Manchester van Los nińos del parque van Liaisons Dangereuses in 1982
Zo strak. Zo intens!
Verrukkelijk
Land of Confusion vind ik nog steeds geweldig. Wat een geweldige clip.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |