Daar vind ik dan weer geen ruk aan. Zo zie je maar dat smaken verschillen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:19 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Vond ik geen sterk nummer van hem. Wel onderstaand.
En niet te vergetenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:59 schreef Pedroso het volgende:
Duran Duran ook zo'n typisch jaren 80 bandje
Kippevel .. Zeker zo vroeg in de morgenquote:Op maandag 28 oktober 2013 07:08 schreef Scootmobiel het volgende:
Prachtig nummer dat me altijd weer kippenvel bezorgde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schoot me het eerst binnen. Eentje uit 1982.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:58 schreef Kingstown het volgende:
Te weinig Duitse muziek komt er voorbij, terwijl de NDW toch een tijdjelang een redelijk grote stroming was in de jaren 80.
Ga die keuken dan ook een keer uitquote:
Eentje in jouw stijlquote:Op woensdag 13 november 2013 01:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ga die keuken dan ook een keer uit![]()
lekker plaatje trouwens....
Nog eentje van Jona...Stop the Cavalry.quote:Op woensdag 13 november 2013 01:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ga die keuken dan ook een keer uit![]()
lekker plaatje trouwens....
Begreep dat nummer (toen dus) nooit zo. Gek genoeg kocht ik het wel vanwege de kunstig uitziende hoes die de single had.Ligt nog ergens op zolder met de rest van de vele singles die ik nog heb.quote:
On topic naar de 70'squote:Op zaterdag 16 november 2013 14:57 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Begreep dat nummer (toen dus) nooit zo. Gek genoeg kocht ik het wel vanwege de kunstig uitziende hoes die de single had.Ligt nog ergens op zolder met de rest van de vele singles die ik nog heb.
on topic.
Mijn favoriete jaren 80-nummer.quote:
ja die staat bij mij ook hoog aangeschrevenquote:
Deze van Kim Wilde uit 1982 vond ik mooier.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |