abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128724500
quote:
2s.gif Op maandag 8 juli 2013 00:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Heeft iemand hier al Adam Chaplin gezien? Zwaar bloederige film die illustreert hoe een live action mix van Dragonball Z en Fist of the Northstar er zou uitzien, waarbij dus mensen in stukken worden geslagen, 100 vuistslagen binnen een seconde worden uitgedeeld, lichaamsdelen van lichamen worden gerukt en meer van dat leuks :P.

Opgelet, het is absoluut geen goede film, maar wel hilarisch slechte, lekker over-the-top splatterpulp.met freaky personages, idiote CGI en bizarre make-up. Soort Story of Ricky, maar dan in het Italiaans en wat grimmiger/donkerder/humorlozer. Helaas ook met te lange (saaie) stukken uiteenzetting tussen de bloederige scenes, maar dat hoort een beetje bij het genre.
Thanks voor de reminder! Die moet ik nog steeds zien maar was 'm helemaal vergeten.
Lijkt me echt een bizarre film, na het zien van wat trailers.
pi_128822912
Iemand had me the mist aangeraden. Nog nooit een film zo kut gevonden, vanaf het begin had ik meteen een bloedhekel aan elk character behalve Ollie. Sommige iets minder dan anderen maar zodra het minder begon te worden deden ze weer iets stoms.
Enige leuke scene
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het einde was ook wel goed maar te voorspelbaar en de rest van de film had het al te erg verpest.

2/10 would not watch again.
It's not too late to change your hikikomori ways!
  donderdag 11 juli 2013 @ 17:14:23 #53
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_128840979
Stephen King is iemand die de meest walgelijke karakters kan bedenken. Dat is één van de redenen waarom ik hem als schrijver zo goed vind! _O_
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_128841728
Heb Cabin In The Woods gezien, vond 'm erg vermakelijk maar ik snap niet echt waar als die ophef/opwinding vandaan kwam :P
Children of the night. What music they make.
pi_128841752
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:14 schreef Atmosphere82 het volgende:
Stephen King is iemand die de meest walgelijke karakters kan bedenken. Dat is één van de redenen waarom ik hem als schrijver zo goed vind! _O_
Alleen lijken ze allemaal een beetje op elkaar.
Toch hou ik van hem O+
Tap tap tap
pi_128841828
Heb net de trailer van The Curse Of Chucky gekeken. Heeft iemand de film gezien?

† In Memoriam † donderdag 11 juli 2013 @ 18:00:30 #57
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_128842120
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:48 schreef DeHovenier het volgende:
Heb net de trailer van The Curse Of Chucky gekeken. Heeft iemand de film gezien?

Ik heb denk duizenden horrorfilms gezien, honderden recensies erover geschreven, maar Chucky is de enige waar ik nog naar van wordt. De grofste bloeddingen, doen mij niets, maar man man, die kutpop.
Carpe Libertatem
pi_128842152
quote:
15s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:00 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ik heb denk duizenden horrorfilms gezien, honderden recensies erover geschreven, maar Chucky is de enige waar ik nog naar van wordt. De grofste bloeddingen, doen mij niets, maar man man, die kutpop.
_O-
  † In Memoriam † donderdag 11 juli 2013 @ 18:05:54 #59
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_128842221
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:02 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

_O-
Ik ben bij Child's play 2 dan ook opgehouden. Maarja horror is voor verschrikking toch. Misschien maar gewoon een avondje doen en dan heel die poppenellende afkijken.
Carpe Libertatem
pi_128842299
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:05 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ik ben bij Child's play 2 dan ook opgehouden. Maarja horror is voor verschrikking toch. Misschien maar gewoon een avondje doen en dan heel die poppenellende afkijken.
Klinkt als een goed plan!

Deze al gezien dan? :P

† In Memoriam † donderdag 11 juli 2013 @ 18:12:22 #61
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_128842379
quote:
Het is echt die specifieke pop.

Love Object doet mij ook niets, maar ik ken alle Twilights. Heerlijk spul.
Carpe Libertatem
pi_128846313
quote:

[..]

Ik heb het helemaal niet op poppen in horrorfilms. ALLE poppen. Hoe heet die ene ook alweer.. Dead Silence geloof ik. Ook vreselijk,

Oh en clowns vind ik ook kut. IT bijvoorbeeld -O- Niet leuk.
pi_128853161
quote:

Curse of Chucky Official Trailer
Curse of Chucky Official Trailer
Kan niemand gezien hebben..
pi_128863268
Byzantium

Eindelijk weer eens een film met inhoud! Eindelijk een vampieren film die het weer eens anders doet. Verwacht geen actie volle film! Maar enjoy the ride. De manier van filmen en het gebruik van de muziek komt de film echt ten goede.

De verschillen tussen de vampieren wordt netjes uitgebeeld. 80% zal het wel niks vinden maar ik vond het een nette film.

http://www.slashingthrough.com/reviews.php?id=242

Voor de gene die een keiharde horror verwachten dat is deze film dus niet.
pi_128864005
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:23 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Ik heb het helemaal niet op poppen in horrorfilms. ALLE poppen. Hoe heet die ene ook alweer.. Dead Silence geloof ik. Ook vreselijk,

Hier ook nog een poppen/clown hater. Child play 1 gekeken, verder blijf ik uit de buurt van zulke films. ;(

Desondanks dat clowns ook erg creepy zijn heb ik gister toch aangedurft om stitches te kijken. Blij dat ik dat heb gedaan, want het was een mooie humoristische film. :)
  vrijdag 12 juli 2013 @ 12:10:41 #66
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_128866292
Wie weet er horrorfilms waar veel lekkere wijven in spelen?
Ik wil graag 2 favo films in 1 klap slaan: een horrorfilm en film met lekkere wijven.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  vrijdag 12 juli 2013 @ 12:59:28 #67
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_128867850
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 12:10 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik wil graag 2 favo films in 1 klap slaan: een horrorfilm en film met lekkere wijven.
The Descent.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_128867861
Dat vond ik echt een toffe film, The Descent _O_

Gisteravond Sinister gekeken, ik vond hem lekker eng/spooky ^O^

quote:

[..]

:D
pi_128881348
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 12:10 schreef dikkedaniel het volgende:
Iedere slasher..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Moderator vrijdag 12 juli 2013 @ 18:35:33 #70
9859 crew  Karina
Woman
pi_128881446
Evil Dead Trilogy maar weer eens "gehaald". Denk dat ik die van het weekend ga kijken. De remake had ik vorige week gekeken, prima film vond ik, lekker bloederig.

Eigenlijk zoek ik nog een goede Japanse horror, de wat oudere heb ik volgens mij allemaal gezien (die ik wilde zien), ik weet geen nieuwere titels meer.

quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 10:59 schreef blessed19 het volgende:
Hier ook nog een poppen/clown hater. Child play 1 gekeken, verder blijf ik uit de buurt van zulke films
Haha ik heb ook een pokkehekel aan clowns, de Child Play films vond ik wel de betere horror eigenlijk. Ouderwetse horror dan, zoals ook Friday 13th en Nightmare on Elmstreet.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_128882444
quote:

Jammer dat ze chucky een heel ander gezicht hebben gegeven als hij kwaad is (volgens mij)
  vrijdag 12 juli 2013 @ 19:47:55 #72
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_128884003
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 10:30 schreef maniace het volgende:
Byzantium

Eindelijk weer eens een film met inhoud! Eindelijk een vampieren film die het weer eens anders doet. Verwacht geen actie volle film! Maar enjoy the ride. De manier van filmen en het gebruik van de muziek komt de film echt ten goede.

De verschillen tussen de vampieren wordt netjes uitgebeeld. 80% zal het wel niks vinden maar ik vond het een nette film.

http://www.slashingthrough.com/reviews.php?id=242

Voor de gene die een keiharde horror verwachten dat is deze film dus niet.
Klinkt goed. Draait in filmhuizen zie ik.
pi_128885862
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:12 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Het is echt die specifieke pop.

Love Object doet mij ook niets, maar ik ken alle Twilights. Heerlijk spul.
Ik heb alle Twilights gedownloaded, maar ik denk er over om die serie te kopen op Amazon.

Ik zal die film eens checken.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:23 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Dead Silence is tof :D

IT vond ik niet zo veel aan eigenlijk, maar dat komt vast omdat ik hem pas een jaar geleden voor het eerst heb gezien.
pi_128885985
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:48 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Kan niemand gezien hebben..
Ik nam aan dat ie al was gelekt ofzo.

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 12:59 schreef Smeich het volgende:
Dat vond ik echt een toffe film, The Descent _O_

Gisteravond Sinister gekeken, ik vond hem lekker eng/spooky ^O^

[..]

:D
Descent is idd tof! Sinister staat ook nog op m'n lijstje, net als Insidious en Slice.

quote:
99s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 18:35 schreef Karina het volgende:
Evil Dead Trilogy maar weer eens "gehaald". Denk dat ik die van het weekend ga kijken. De remake had ik vorige week gekeken, prima film vond ik, lekker bloederig.

Eigenlijk zoek ik nog een goede Japanse horror, de wat oudere heb ik volgens mij allemaal gezien (die ik wilde zien), ik weet geen nieuwere titels meer.

[..]

Haha ik heb ook een pokkehekel aan clowns, de Child Play films vond ik wel de betere horror eigenlijk. Ouderwetse horror dan, zoals ook Friday 13th en Nightmare on Elmstreet.
Geniale trilogie. Vooral deel 2 en 3 _O_

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 19:05 schreef johnnyblaze11 het volgende:

[..]

Jammer dat ze chucky een heel ander gezicht hebben gegeven als hij kwaad is (volgens mij)
Ja, het is toch anders met CGI gezichtsuitdrukkingen. Minder natuurlijk, minder eng...
pi_128889448
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 18:35 schreef Karina het volgende:

[..]

Moet het perse Japans zijn of mag het ook Aziatisch zijn?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')