Thanks voor de reminder! Die moet ik nog steeds zien maar was 'm helemaal vergeten.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Heeft iemand hier al Adam Chaplin gezien? Zwaar bloederige film die illustreert hoe een live action mix van Dragonball Z en Fist of the Northstar er zou uitzien, waarbij dus mensen in stukken worden geslagen, 100 vuistslagen binnen een seconde worden uitgedeeld, lichaamsdelen van lichamen worden gerukt en meer van dat leuks.
Opgelet, het is absoluut geen goede film, maar wel hilarisch slechte, lekker over-the-top splatterpulp.met freaky personages, idiote CGI en bizarre make-up. Soort Story of Ricky, maar dan in het Italiaans en wat grimmiger/donkerder/humorlozer. Helaas ook met te lange (saaie) stukken uiteenzetting tussen de bloederige scenes, maar dat hoort een beetje bij het genre.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het einde was ook wel goed maar te voorspelbaar en de rest van de film had het al te erg verpest.
2/10 would not watch again.It's not too late to change your hikikomori ways!
Alleen lijken ze allemaal een beetje op elkaar.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:14 schreef Atmosphere82 het volgende:
Stephen King is iemand die de meest walgelijke karakters kan bedenken. Dat is één van de redenen waarom ik hem als schrijver zo goed vind!
Ik heb denk duizenden horrorfilms gezien, honderden recensies erover geschreven, maar Chucky is de enige waar ik nog naar van wordt. De grofste bloeddingen, doen mij niets, maar man man, die kutpop.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:48 schreef DeHovenier het volgende:
Heb net de trailer van The Curse Of Chucky gekeken. Heeft iemand de film gezien?
quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb denk duizenden horrorfilms gezien, honderden recensies erover geschreven, maar Chucky is de enige waar ik nog naar van wordt. De grofste bloeddingen, doen mij niets, maar man man, die kutpop.
Ik ben bij Child's play 2 dan ook opgehouden. Maarja horror is voor verschrikking toch. Misschien maar gewoon een avondje doen en dan heel die poppenellende afkijken.quote:
Klinkt als een goed plan!quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ben bij Child's play 2 dan ook opgehouden. Maarja horror is voor verschrikking toch. Misschien maar gewoon een avondje doen en dan heel die poppenellende afkijken.
Het is echt die specifieke pop.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Klinkt als een goed plan!
Deze al gezien dan?
Ik heb het helemaal niet op poppen in horrorfilms. ALLE poppen. Hoe heet die ene ook alweer.. Dead Silence geloof ik. Ook vreselijk,quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb denk duizenden horrorfilms gezien, honderden recensies erover geschreven, maar Chucky is de enige waar ik nog naar van wordt. De grofste bloeddingen, doen mij niets, maar man man, die kutpop.
Kan niemand gezien hebben..quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:48 schreef DeHovenier het volgende:
Heb net de trailer van The Curse Of Chucky gekeken. Heeft iemand de film gezien?
Curse of Chucky Official Trailer
Curse of Chucky Official Trailer
Hier ook nog een poppen/clown hater. Child play 1 gekeken, verder blijf ik uit de buurt van zulke films.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:23 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet op poppen in horrorfilms. ALLE poppen. Hoe heet die ene ook alweer.. Dead Silence geloof ik. Ook vreselijk,
Oh en clowns vind ik ook kut. IT bijvoorbeeldNiet leuk.
The Descent.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:10 schreef dikkedaniel het volgende:
Wie weet er horrorfilms waar veel lekkere wijven in spelen?
Ik wil graag 2 favo films in 1 klap slaan: een horrorfilm en film met lekkere wijven.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Iedere slasher..quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:10 schreef dikkedaniel het volgende:
Wie weet er horrorfilms waar veel lekkere wijven in spelen?
Ik wil graag 2 favo films in 1 klap slaan: een horrorfilm en film met lekkere wijven.
Haha ik heb ook een pokkehekel aan clowns, de Child Play films vond ik wel de betere horror eigenlijk. Ouderwetse horror dan, zoals ook Friday 13th en Nightmare on Elmstreet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:59 schreef blessed19 het volgende:
Hier ook nog een poppen/clown hater. Child play 1 gekeken, verder blijf ik uit de buurt van zulke films
Jammer dat ze chucky een heel ander gezicht hebben gegeven als hij kwaad is (volgens mij)quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:48 schreef DeHovenier het volgende:
Klinkt goed. Draait in filmhuizen zie ik.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:30 schreef maniace het volgende:
Byzantium
Eindelijk weer eens een film met inhoud! Eindelijk een vampieren film die het weer eens anders doet. Verwacht geen actie volle film! Maar enjoy the ride. De manier van filmen en het gebruik van de muziek komt de film echt ten goede.
De verschillen tussen de vampieren wordt netjes uitgebeeld. 80% zal het wel niks vinden maar ik vond het een nette film.
http://www.slashingthrough.com/reviews.php?id=242
Voor de gene die een keiharde horror verwachten dat is deze film dus niet.
Ik heb alle Twilights gedownloaded, maar ik denk er over om die serie te kopen op Amazon.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is echt die specifieke pop.
Love Object doet mij ook niets, maar ik ken alle Twilights. Heerlijk spul.
Dead Silence is tofquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:23 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet op poppen in horrorfilms. ALLE poppen. Hoe heet die ene ook alweer.. Dead Silence geloof ik. Ook vreselijk,
Oh en clowns vind ik ook kut. IT bijvoorbeeldNiet leuk.
Ik nam aan dat ie al was gelekt ofzo.quote:
Descent is idd tof! Sinister staat ook nog op m'n lijstje, net als Insidious en Slice.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:59 schreef Smeich het volgende:
Dat vond ik echt een toffe film, The Descent
Gisteravond Sinister gekeken, ik vond hem lekker eng/spooky
[..]
Geniale trilogie. Vooral deel 2 en 3quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:35 schreef Karina het volgende:
Evil Dead Trilogy maar weer eens "gehaald". Denk dat ik die van het weekend ga kijken. De remake had ik vorige week gekeken, prima film vond ik, lekker bloederig.
Eigenlijk zoek ik nog een goede Japanse horror, de wat oudere heb ik volgens mij allemaal gezien (die ik wilde zien), ik weet geen nieuwere titels meer.
[..]
Haha ik heb ook een pokkehekel aan clowns, de Child Play films vond ik wel de betere horror eigenlijk. Ouderwetse horror dan, zoals ook Friday 13th en Nightmare on Elmstreet.
Ja, het is toch anders met CGI gezichtsuitdrukkingen. Minder natuurlijk, minder eng...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:05 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Jammer dat ze chucky een heel ander gezicht hebben gegeven als hij kwaad is (volgens mij)
Moet het perse Japans zijn of mag het ook Aziatisch zijn?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:35 schreef Karina het volgende:
Evil Dead Trilogy maar weer eens "gehaald". Denk dat ik die van het weekend ga kijken. De remake had ik vorige week gekeken, prima film vond ik, lekker bloederig.
Eigenlijk zoek ik nog een goede Japanse horror, de wat oudere heb ik volgens mij allemaal gezien (die ik wilde zien), ik weet geen nieuwere titels meer.
[..]
Haha ik heb ook een pokkehekel aan clowns, de Child Play films vond ik wel de betere horror eigenlijk. Ouderwetse horror dan, zoals ook Friday 13th en Nightmare on Elmstreet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |