Oeh!quote:Op maandag 1 juli 2013 21:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja een beetje, een gezegde, maar ik moest toch opzoeken wat het betekende
Wat heb je vandaag, Lut?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:02 schreef Lutte het volgende:
Vandaag de grote dag
Eerst even aan de drukte ontsnappen en een half uurtje hardlopen, daarna mogen ze me lenen
Joahquote:
Omdat die nieuwe allemaal aan de muur hangen dudequote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Joah
Ik ben vooral blij omdat nieuwe tv's zoveel fijner kijken, schele als ik ben, daar ga ik echt plezier aan beleven.![]()
En die dikke kast vreet ook ruimte. Wel zit ik alvast te zoeken op tv-meubels, maar ze zijn allemaal zo diep als die dikke kast nu, daar verbaas ik me dan over.
Dan is het toch geen tv-meubel meer, dan koop je gewoon een dressoir als je er toch geen tv op plaatstquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Omdat die nieuwe allemaal aan de muur hangen dude
Dat mondje op die busfoto, het is ook zo'n snoesjequote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:20 schreef oh-oh het volgende:
Keesje is jarig vandaag, dus strakjes komen Thessa en papa ons halen en dan gaan we wandelen en frietjes eten
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:28 schreef oh-oh het volgende:
Bij de busmongool op schoot mocht ze.
Omdat het feest is!
Dat feest!quote:
Of anders gewoon ergens staanquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Omdat die nieuwe allemaal aan de muur hangen dude
Zo lang? Net 24 uurquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:47 schreef oh-oh het volgende:
Oh werd dat ook nog allemaal zo lang van te voren gemaakt?
Huuu![]()
Ik had uberhaupt gemist welk feest hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |