Oeh!quote:Op maandag 1 juli 2013 21:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja een beetje, een gezegde, maar ik moest toch opzoeken wat het betekende
Wat heb je vandaag, Lut?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:02 schreef Lutte het volgende:
Vandaag de grote dag
Eerst even aan de drukte ontsnappen en een half uurtje hardlopen, daarna mogen ze me lenen
Joahquote:
Omdat die nieuwe allemaal aan de muur hangen dudequote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Joah
Ik ben vooral blij omdat nieuwe tv's zoveel fijner kijken, schele als ik ben, daar ga ik echt plezier aan beleven.![]()
En die dikke kast vreet ook ruimte. Wel zit ik alvast te zoeken op tv-meubels, maar ze zijn allemaal zo diep als die dikke kast nu, daar verbaas ik me dan over.
Dan is het toch geen tv-meubel meer, dan koop je gewoon een dressoir als je er toch geen tv op plaatstquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Omdat die nieuwe allemaal aan de muur hangen dude
Dat mondje op die busfoto, het is ook zo'n snoesjequote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:20 schreef oh-oh het volgende:
Keesje is jarig vandaag, dus strakjes komen Thessa en papa ons halen en dan gaan we wandelen en frietjes eten
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:28 schreef oh-oh het volgende:
Bij de busmongool op schoot mocht ze.
Omdat het feest is!
Dat feest!quote:
Of anders gewoon ergens staanquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Omdat die nieuwe allemaal aan de muur hangen dude
Zo lang? Net 24 uurquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:47 schreef oh-oh het volgende:
Oh werd dat ook nog allemaal zo lang van te voren gemaakt?
Huuu![]()
Ik had uberhaupt gemist welk feest hoor
Oh ja natuurlijk!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat feest!
Was niet bewust een raadsel oh-oh, maar ik heb voor m'n gevoel honderd keer over die gehaktballen geklaagd dus ja
Oh kak, dat is de grootste ergernis, als het ineens niet binnen die 24 uur komt.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:21 schreef oh-oh het volgende:
Wat vet veel stommer is is dat ik die kutcamere bestelde bij Bol voor 23.00 en dat ik wel tig keer de melding kreeg dat ie dan vandaag al hier zou zijn en dat ik dan toch doodleuk een mail krijg dat ie morgen bezorgd wordt.
Ik ga wel een andere kopen vandaag lijers, stuur hem wel terug
8u-21:30, holy crappers ookquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:16 schreef Pagan het volgende:
Godverdegodverdegodver.![]()
Er komen drie pakketten van Zooplus via postanaal, twee daarvan worden vandaag tussen 08:00 en 21:30 bezorgd. En onze honden hun pis maar ophouden.
Nummer drie komt morgen, zeker omdat die zwaar is.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh kak, dat is de grootste ergernis, als het ineens niet binnen die 24 uur komt.
Dat is heel ingeburgerd.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:56 schreef oh-oh het volgende:
Gehaktballen in satésaus?
Is dat echt iets bestaands?
Qua snackbars zit er wel een gigantisch verschil! Van die Vietnamese of Nederlandse zooi, of zelfgemaaktequote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar we krijgen niet beter voorgeschoteld.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is denk ik maar goed dat je niet weet wat ze erin pureren.
Oke, daar gaat mijn broodquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is denk ik maar goed dat je niet weet wat ze erin pureren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |