Je met een briljante OP bemoeien.quote:
Denken dat het niet zo is.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Doen alsof je briljante teksten op een internetforum schrijft
Date op biologische basis denk ik?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat is alternatief daten dan? Ergens zonder een tijd of plaats af te spreken aan komen kakken en dan een berichtje naar de stomverbaasde ander sturen waar ze blijft?
Wel fijn dat je inziet dat het blijkbaar vooral mannen zijn die dergelijke acties uithalenquote:Op maandag 1 juli 2013 16:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat is alternatief daten dan? Ergens zonder een tijd of plaats af te spreken aan komen kakken en dan een berichtje naar de stomverbaasde ander sturen waar ze blijft?
Omdat het hier toevallig over een hij gaat? Beetje rare aanname van je. Was naar aanleiding van deze post trouwens:quote:Op maandag 1 juli 2013 16:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wel fijn dat je inziet dat het blijkbaar vooral mannen zijn die dergelijke acties uithalen
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:53 schreef Joanne35 het volgende:
Ik mag eindelijk legaal posten hier, vanavond heeft deze laatbloeier voor het eerst gedate![]()
Voor mijn gevoel was 't best wel een mislukte date, maar hij zei wel dat hij het leuk vond en we misschien nog eens vaker kunnen afspreken. En ik merk nu dat ik het idee heb dat hij best leuk is en ik daar ook voor opensta. Dus misschien was het toch een geslaagde date?
De reden waarom het voor mijn gevoel mislukt was: We hadden nog geen tijd of plaats afgesproken, en hij had helemaal niets van zich laten horen vandaag, en ik dacht al dat hij me gewoon liet zitten. Dus ik was al een beetje pissig. Krijg ik opeens een berichtje dat hij op het station staat met de vraag waar ik ben. Moest me nog helemaal klaarmaken, dus ik was half boos, half gestressed (heb ik hem ook gezegd), maar ben hem toch maar af gaan halen op het station om hem mee te nemen naar een café.
Misschien mede hierdoor liep het gesprek best wel moeizaam, het kwam niet echt op gang. Veel stiltes ook waardoor ik echt het gevoel had dat het totaal niet liep. Uiteindelijk toch nog drie wijntjes gedronken terwijl ik na de eerste eigenlijk al weg wou.
Maar het vreemde is dus, ik heb wel het gevoel dat het toch best een hele leuke man is. En toen we samen terugliepen naar het station leek de spanning er wat af te zijn en liep het gesprek al wat beter. Bij het afscheid heb ik ook even gezegd dat ik het gevoel had dat ik heel gespannen was en dat het daardoor totaal niet liep, maar hij zei dat hij dat helemaal niet vreemd vond bij de eerste ontmoeting. En hij stelde ook voor om nog eens vaker wat af te spreken.
Dus stiekem heb ik toch wel een beetje een positief gevoel er bij
Weet ik, maar vond het gewoon geinigquote:Op maandag 1 juli 2013 16:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
Omdat het hier toevallig over een hij gaat? Beetje rare aanname van je. Was naar aanleiding van deze post trouwens:
Voor alternatief daten was het anders nogal een saaie date hoorquote:Op maandag 1 juli 2013 16:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Heb je er verder nog wat van gehoord trouwens?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:14 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Voor alternatief daten was het anders nogal een saaie date hoor
Dus uiteindelijk was het toch meer een kwestie van te graag willen in plaats van dat je hem echt leuk vond, gezien je eerdere positiviteit?quote:
Ik weet niet of je m'n andere posts er over ook gelezen hebt?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dus uiteindelijk was het toch meer een kwestie van te graag willen in plaats dat je hem echt leuk vond, gezien je eerdere positiviteit?
Ik denk allemaal mensen die naar Muse luisteren.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:08 schreef Lucas321 het volgende:
Alternatief daten? hmm mischien iets waar minder saaie mainstream figuren te vinden zijn...
I hate musequote:Op maandag 1 juli 2013 16:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk allemaal mensen die naar Muse luisteren.
PD is/wordt de vrouwelijke silenus?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:41 schreef Cinderella_Man het volgende:
Zo, wie was dan ook al weer de next in line voor PD ?
Vind het best lastig om daar antwoord op te geven. Ik zou een tweede date willen als ik echt een klik met hem gevoeld had. Ik zou absoluut *geen* tweede date willen als ik afknappers in hem ontdekt had. Maar geen van beiden is eigenlijk het geval hier, behalve dan dat het gesprek niet goed liep. En daardoor zou ik misschien overwegen om het nog een tweede kansje te geven mocht hij daar ook voor in zijn.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:27 schreef Cue_ het volgende:
Denk dat HJ vooral bedoelde dat je evt toch zat te twijfelen over een tweede date, want ondanks alles was het best wel oke. En wou je (denk ik) toch dat het een geslaagde date was.
Als dat zo echt was, dank verwacht je dat iemand ook nog evt een tweede date zou willen. Maar blijkbaar was het ook weer niet zo positief.
Maar je vind het niet erg dat ie niets meer van zich laat horen en jij laat ook niets meer van je horen, want blijkbaar niet leuk genoeg.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:43 schreef Joanne35 het volgende:
Vind het best lastig om daar antwoord op te geven. Ik zou een tweede date willen als ik echt een klik met hem gevoeld had. Ik zou absoluut *geen* tweede date willen als ik afknappers in hem ontdekt had. Maar geen van beiden is eigenlijk het geval hier, behalve dan dat het gesprek niet goed liep. En daardoor zou ik misschien overwegen om het nog een tweede kansje te geven mocht hij daar ook voor in zijn.
Daar komt het eigenlijk wel op neer jaquote:Op maandag 1 juli 2013 16:43 schreef Cue_ het volgende:
Maar je vind het niet erg dat ie niets meer van zich laat horen en jij laat ook niets meer van je horen, want blijkbaar niet leuk genoeg.
Bespaar je de moeite, de praktijk leert dat de muurbloempjes die zijn blijven hangen in de tijd dat het stoer was om met een Linkin Park-shirt "anders" te zijn in de hoek van het schoolplein met je altovriendjes de boventoon voeren op die site.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:08 schreef Lucas321 het volgende:
Alternatief daten? hmm mischien iets waar minder saaie mainstream figuren te vinden zijn...
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk allemaal mensen die naar Muse luisteren.
Is het ook niet...maar er wordt wel veel gedate via badoo. Ook via facebook, maar om de één of andere reden wordt dat nooit een datingsite genoemd.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:48 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Sinds wanneer is badoo een datingsite?
Als Badoo geen dating site is, wat is het dan wel?quote:Op maandag 1 juli 2013 18:23 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Is het ook niet...maar er wordt wel veel gedate via badoo. Ook via facebook, maar om de één of andere reden wordt dat nooit een datingsite genoemd.
Sociaal netwerk...vergelijkbaar met facebook. Er staan dan ook genoeg niet singles op. Het is vooral bedoelt om met andere mensen in contact te komen. Ik vermoed wel dat ze de opzet van de site steeds meer hebben aangepast op daten.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:31 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Als Badoo geen dating site is, wat is het dan wel?
Die verbazend goed werkt!quote:Op maandag 1 juli 2013 18:40 schreef Pinkdwarf het volgende:
Een beetje zoals de nieuwe contacten groep hier
Welnee, die moeten we gescheiden houden.quote:
Inderdaad. Lijkt me toch zeer onwenselijk als dat opeens als een soort van datingplek wordt gezien.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:59 schreef Wolken het volgende:
[..]
Welnee, die moeten we gescheiden houden.
Noooo.. meen je niet!quote:Op maandag 1 juli 2013 19:06 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Inderdaad. Lijkt me toch zeer onwenselijk als dat opeens als een soort van datingplek wordt gezien.
Precies, zit er niet zo op te wachten als een meeting opeens een plek wordt waar bleke Fokkers aan de vrouw proberen te komen. Er kan altijd een vonk overspringen, maar mensen die zich aanmelden omdat ze single zijn kunnen beter ergens anders kijken.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:06 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Inderdaad. Lijkt me toch zeer onwenselijk als dat opeens als een soort van datingplek wordt gezien.
Ik heb toch een andere mening, ik denk namelijk dat het juist een perfecte plek is om aan een date te komen. Hoor vaak zat dat mensen in hun huidige omgeving niet genoeg vrouwen of mannen tegen het lijf lopen, je moet daarom nieuwe mensen leren kennen.. een fok meet lijkt mij daar juist perfect voor!quote:Op maandag 1 juli 2013 19:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Precies, zit er niet zo op te wachten als een meeting opeens een plek wordt waar bleke Fokkers aan de vrouw proberen te komen. Er kan altijd een vonk overspringen, maar mensen die zich aanmelden omdat ze single zijn kunnen beter ergens anders kijken.
Dat is toch ook wat ik zeg? Je kan altijd iemand tegen het lijf lopen met wie het ontzettend klikt. Maar die reeks is bedoeld voor alle mensen die nieuwe contacten op willen doen, en heeft dus niet als uitgangspunt dat je daar aan de man dan wel vrouw kunt komen. Ik zou het niet prettig vinden als het als zodanig te boek zou staan.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:38 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Ik heb toch een andere mening, ik denk namelijk dat het juist een perfecte plek is om aan een date te komen. Hoor vaak zat dat mensen in hun huidige omgeving niet genoeg vrouwen of mannen tegen het lijf lopen, je moet daarom nieuwe mensen leren kennen.. een fok meet lijkt mij daar juist perfect voor!
Correct me if im wrong, maar het lijkt mij een betere manier dan bijvoorbeeld via een PAIQ..
Niemand gaat opzoek naar een relatie, maar om nieuwe mensen te ontmoeten, maar het is juist goed om als uitgangspunt aan te houden dat je er bijvoorbeeld mannen of vrouwen tegen het lijf kunt lopen.. en de meeste zijn volgens mij singlequote:Op maandag 1 juli 2013 19:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is toch ook wat ik zeg? Je kan altijd iemand tegen het lijf lopen met wie het ontzettend klikt. Maar die reeks is bedoeld voor alle mensen die nieuwe contacten op willen doen, en heeft dus niet als uitgangspunt dat je daar aan de man dan wel vrouw kunt komen. Ik zou het niet prettig vinden als het als zodanig te boek zou staan.
Dat kan. Maar gezien jouw track record in deze reeks ben jij sowieso nogal snel onder de indruk van mannenquote:Op maandag 1 juli 2013 19:43 schreef Pinkdwarf het volgende:
Dat is toch ook niet zo? Maar het zou kunnen. De sfeer is alleen totaal anders dan bij dates. En ja. Ik heb gisteren best leuke mannen op de meeting ontmoet. Kan toch?
hahahahahahaquote:Op maandag 1 juli 2013 19:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat kan. Maar gezien jouw track record in deze reeks ben jij sowieso nogal snel onder de indruk van mannen
Nou zeg! Ik heb maar 2 mannen gedate hier, waarvan maar eentje serieusquote:Op maandag 1 juli 2013 19:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat kan. Maar gezien jouw track record in deze reeks ben jij sowieso nogal snel onder de indruk van mannen
Niet zo happenquote:Op maandag 1 juli 2013 19:51 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Nou zeg! Ik heb maar 2 mannen gedate hier, waarvan maar eentje serieusValt dus geloof ik best mee! En eerlijk gezegd ben ik best kritisch. Maar vooruit
Trolololquote:Op maandag 1 juli 2013 19:51 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Nou zeg! Ik heb maar 2 mannen gedate hier, waarvan maar eentje serieusValt dus geloof ik best mee! En eerlijk gezegd ben ik best kritisch. Maar vooruit
Alsjeblieft niet zeg. Ik geloof niet dat die reeks gebaat is bij een toestroom aan bleke, puisterige KPD-rukkers die iedere vrouw die ze spotten plat dm'en en dat werk je op zo'n manier wel in de hand.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:43 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Niemand gaat opzoek naar een relatie, maar om nieuwe mensen te ontmoeten, maar het is juist goed om als uitgangspunt aan te houden dat je er bijvoorbeeld mannen of vrouwen tegen het lijf kunt lopen.. en de meeste zijn volgens mij single
Niets mis mee om het beestje een naam te geven wat mij betreft.
Oke, gaan even terug naar de basis van "normaal" daten, of het ontmoeten van vrouwen.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. Ik geloof niet dat die reeks gebaat is bij een toestroom aan bleke, puisterige KPD-rukkers die iedere vrouw die ze spotten plat dm'en en dat werk je op zo'n manier wel in de hand.
Waanzinnig slecht uitgangspunt lijkt me.
Is het ook niet joh, jij ook niet zo happenquote:Op maandag 1 juli 2013 20:30 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Oke, gaan even terug naar de basis van "normaal" daten, of het ontmoeten van vrouwen.
1. Je vriendengroep, gaat naar verjaardagen, gaat stappen met vrienden en ontmoet vrouwen.
2. Ben je dit zat of heb je geen succes, dan moet je je focus gaan verbreden.
3. Je kunt kiezen om voor een datingsite te gaan, maar je kan er ook voor kiezen om op een teamsport te gaan, je socialewereldje verbrenden.
en nu komt punt 4 waar bijvoorbeeld een meeting van een forum best handig kan zijn om nieuwe mensen te leren kennen, dat je uitgangspunt dan niet is: ik ga een chick scoren snap ik, ik bijvoorbeeld naar de fokmeeting in Zoetermeer, niet omdat ik een chick nodig heb, maar gewoon voor de gezelligheidmaar kan goed begrijpen dat bepaalde mensen er juist voor kiezen in de hoop dat ze een leuke vrouw tegenkomen.
Het is juist het tegenovergestelde van een nerd zijn, want die zitten inderdaad de hele dag te internetdaten, althans.. te hopen dat ze een date scoren.
Niets mis mee om naar meets te gaan met als doel een leuke vrouw tegen te komen! Snap ook niet waarom mensen daar zo vreemd aan doen..
Ik denk dat je het nooit moet zien als uitgangspunt en al helemaal niet als doel op zich. Ja, je kunt erop hopen dat je iemand van het andere geslacht tegen het lijf loopt die leuker is dan normaal, maar dat zou je in een willekeurige supermarkt ook kunnen hebben.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:30 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Oke, gaan even terug naar de basis van "normaal" daten, of het ontmoeten van vrouwen.
1. Je vriendengroep, gaat naar verjaardagen, gaat stappen met vrienden en ontmoet vrouwen.
2. Ben je dit zat of heb je geen succes, dan moet je je focus gaan verbreden.
3. Je kunt kiezen om voor een datingsite te gaan, maar je kan er ook voor kiezen om op een teamsport te gaan, je socialewereldje verbrenden.
en nu komt punt 4 waar bijvoorbeeld een meeting van een forum best handig kan zijn om nieuwe mensen te leren kennen, dat je uitgangspunt dan niet is: ik ga een chick scoren snap ik, ik bijvoorbeeld naar de fokmeeting in Zoetermeer, niet omdat ik een chick nodig heb, maar gewoon voor de gezelligheidmaar kan goed begrijpen dat bepaalde mensen er juist voor kiezen in de hoop dat ze een leuke vrouw tegenkomen.
Het is juist het tegenovergestelde van een nerd zijn, want die zitten inderdaad de hele dag te internetdaten, althans.. te hopen dat ze een date scoren.
Niets mis mee om naar meets te gaan met als doel een leuke vrouw tegen te komen! Snap ook niet waarom mensen daar zo vreemd aan doen..
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:06 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Omdat ik je post lees, denk ik NU aan FREAKING ROZE CROCS EN DWERGEN!!!quote:Op maandag 1 juli 2013 20:43 schreef _Dido_ het volgende:
Hallo allemaalDenken jullie nog weleens aan roze crocs?
Ach Eef, laat ons nou even!quote:Op maandag 1 juli 2013 20:39 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Is het ook niet joh, jij ook niet zo happen
Dat is misschien de ideologie van de Fok! meetings ja en ik ben het er zeker mee eens, maar begrijp mij niet verkeerd: het is een stuk gemakkelijker om in gesprek te raken met mannen/vrouwen dan iemand aanspreken in de supermarkt. Die verhalen over "date" gescored in de supermarkt zijn leuk voor het verhalenboek, maar echt serieus kan ik ze niet noemen. De kans dat, dat werkt is haast 0 en daarnaast hebben 9 van de 10 mensen niet eens de de behoefte om het daar te zoeken..quote:Op maandag 1 juli 2013 20:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik denk dat je het nooit moet zien als uitgangspunt en al helemaal niet als doel op zich. Ja, je kunt erop hopen dat je iemand van het andere geslacht tegen het lijf loopt die leuker is dan normaal, maar dat zou je in een willekeurige supermarkt ook kunnen hebben.
Alles kán natuurlijk wel en dat maakt het concept zo mooi. Maar als je het als doel op zich stelt zie ik hele rare dingen gebeuren. Het is fok waar we het over hebben en als die reeks te boek staat als dating hangout trek je gewoon een horde kansloze debielen aan die er louter en alleen met die intentie rondhangen.
Ik denk dat het aantal vrouwen drastisch zal dalen na dat een tijdje aangezien te hebben.
Kijk, onofficieel zijn de Fok!meets een geile bende, maar officieel moet dat het niet worden. Net zoals je naar de disco gaat omdat je van "dansen" houdt (de enkeling daargelaten die dat werkelijk doet).quote:Op maandag 1 juli 2013 20:49 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Dat is misschien de ideologie van de Fok! meetings ja en ik ben het er zeker mee eens, maar begrijp mij niet verkeerd: het is een stuk gemakkelijker om in gesprek te raken met mannen/vrouwen dan iemand aanspreken in de supermarkt. Die verhalen over "date" gescored in de supermarkt zijn leuk voor het verhalenboek, maar echt serieus kan ik ze niet noemen. De kans dat, dat werkt is haast 0 en daarnaast hebben 9 van de 10 mensen niet eens de de behoefte om het daar te zoeken..
Oke ik hap.. who cares..
Dat is t punt niet van hj volgens mij. Gaat erom dat het ontmoeten van andermans geslacht op een meet met als hoop op wat leuks te spotten niet je doel moet zijn om te meeten.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:49 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Dat is misschien de ideologie van de Fok! meetings ja en ik ben het er zeker mee eens, maar begrijp mij niet verkeerd: het is een stuk gemakkelijker om in gesprek te raken met mannen/vrouwen dan iemand aanspreken in de supermarkt. Die verhalen over "date" gescored in de supermarkt zijn leuk voor het verhalenboek, maar echt serieus kan ik ze niet noemen. De kans dat, dat werkt is haast 0 en daarnaast hebben 9 van de 10 mensen niet eens de de behoefte om het daar te zoeken..
Oke ik hap.. who cares..
Dat nieuwe account was wel een goed idee, hm?quote:Op maandag 1 juli 2013 20:43 schreef _Dido_ het volgende:
Hallo allemaalDenken jullie nog weleens aan roze crocs?
Maar dat ben ik ook absoluut met je eens. Je raakt zeker heel makkelijk met iemand in gesprek en in die zin klopt het ook wel dat er sneller een vonk overslaat dan dat je op de vleesafdeling van Dirk van den Broek aan die blonde stoot vraagt of ze je de leverworst aan wil reiken.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:49 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Dat is misschien de ideologie van de Fok! meetings ja en ik ben het er zeker mee eens, maar begrijp mij niet verkeerd: het is een stuk makkelijker om gesprek te raken met mannen/vrouwen dan iemand aanspreken in de supermarkt. Die verhalen over "date" gescored in de supermarkt zijn leuk voor het verhalenboek, maar echt serieus kan ik ze niet noemen. De kans dat, dat werkt is haast 0 en daarnaast hebben 9 van de 10 mensen niet eens de de behoefte om het daar te zoeken..
Oke ik hap.. who cares..
quote:Op maandag 1 juli 2013 20:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat nieuwe account was wel een goed idee, hm?
Tja...quote:Op maandag 1 juli 2013 20:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kijk, onofficieel zijn de Fok!meets een geile bende, maar officieel moet dat het niet worden. Net zoals je naar de disco gaat omdat je van "dansen" houdt (de enkeling daargelaten die dat werkelijk doet).
*terug naar lurkmodus*
quote:
Dit lijkt het lagerhuis wel..! Never ending discussion!quote:Op maandag 1 juli 2013 20:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Maar dat ben ik ook absoluut met je eens. Je raakt zeker heel makkelijk met iemand in gesprek en in die zin klopt het ook wel dat er sneller een vonk overslaat dan dat je op de vleesafdeling van Dirk van den Broek aan die blonde stoot vraagt of ze je de leverworst aan wil reiken.
Ik heb alleen wat minder vertrouwen in een goede afloop op de lange termijn dan jij als het een soort onofficiele ''onderlinge datereeks'' gaat worden en ook als zodanig te boek zal staan. Dat werkt als een magneet voor retards imho.
Mijn insteek van meets is iig niet het ontmoeten van vrijgezelle mannen. Dan duik ik liever bij mij in de woonplaats de kroeg in. En volgens mij is het voor vele niet de insteek.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:10 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Dit lijkt het lagerhuis wel..! Never ending discussion!
Zullen er echt mensen in die groep zitten die dat wel als insteek hebben dan? Dat idee heb ik in elk geval niet.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:25 schreef Wolken het volgende:
[..]
Mijn insteek van meets is iig niet het ontmoeten van vrijgezelle mannen. Dan duik ik liever bij mij in de woonplaats de kroeg in. En volgens mij is het voor vele niet de insteek.
Maar goed, ik heb eigenlijk geen recht van spreken....
Ja, dat denk ik wel. Maar ze zullen er niet zo voor uit komen. Je merkt het al in het verschil of er een man of vrouw zich aanmeld. Bij een man is er een handjevol mensen die ze welkom heeten, bij vrouwen duiken er 20 bovenop.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:26 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Zullen er echt mensen in die groep zitten die dat wel als insteek hebben dan? Dat idee heb ik in elk geval niet.
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:29 schreef Wolken het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik wel. Maar ze zullen er niet zo voor uit komen. Je merkt het al in het verschil of er een man of vrouw zich aanmeld. Bij een man is er een handjevol mensen die ze welkom heeten, bij vrouwen duiken er 20 bovenop.
Dudewhereismycar zit niet in de groep die jij bedoelt denk ik.quote:
Oke, maar ik ben toch niet de enige die het opvalt?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dudewhereismycar zit niet in de groep die jij bedoelt denk ik.
Het is overal op Fok hoor. Check de userfoto's-topics maar, of gewoon nieuwe vrouwen hier in dit topic, of de KPD-topics.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:37 schreef Wolken het volgende:
[..]
Oke, maar ik ben toch niet de enige die het opvalt?
en welke groep is dat?!quote:Op maandag 1 juli 2013 21:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dudewhereismycar zit niet in de groep die jij bedoelt denk ik.
Terwijl ik gisteren hoorde dat ik iemand van dit topic had gemist daar. Toch maar eens toegang aanvragen...quote:Op maandag 1 juli 2013 21:38 schreef Silenus het volgende:
Oh wacht, ik kijk natuurlijk nooit in KPD. Geen idee waarom ik dat zei.
Zeker niet. Maar dat zag je ook al in de inmiddels opgeheven SC van genoemde reeks destijds. Op het moment dat daar een vrouw mee begon te posten sprongen er twintig man uit de digitale struiken met hun lul al in de aanslag. Heel sneu schouwspel. Vandaar mijn eerdere zorgen, zeg maar.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:37 schreef Wolken het volgende:
[..]
Helemaal gelijk. En dan vooral wat Silenus zegt. Soms komt er één enkele foto van een vrouwelijke user voorbij en de eerstvolgende 150 reacties zijn van mannelijke users in de trant van: "Oh!" "Netjes!" "Mooi!" etc etc.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:37 schreef Wolken het volgende:
[..]
Welcome on earth.. zo werken mannen nou eenmaal. Dit is het zelfde als zeggen: mannen mogen niet naar borsten kijken die er haast uit vallen. Ik snap best dat het awkward is, maar komop.. zo zit het leven nou eenmaal in elkaar!quote:Op maandag 1 juli 2013 21:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Helemaal gelijk. En dan vooral wat Silenus zegt. Soms komt er één enkele foto van een vrouwelijke user voorbij en de eerstvolgende 150 reacties zijn van mannelijke users in de trant van: "Oh!" "Netjes!" "Mooi!" etc etc.
Niks mis met een complimentje geven, maar kom op zeg.
Ja beetje water naar de zee dragen daarover zeuren.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:53 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Welcome on earth.. zo werken mannen nou eenmaal. Dit is het zelfde als zeggen: mannen mogen niet naar borsten kijken die er haast uitvallen. Ik snap best dat het awkward is, maar komop.. zo zit het leven nou eenmaal in elkaar!
Ik probeer hier even de advocaat van de duivel te spelen.. don't shoot the messenger, mmmkay!!
Allicht zijn mannen zo, en als er een mooie vrouw voorbij loopt kijk ik ook altijd even om, net als het gros van de andere mannen.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:53 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Welcome on earth.. zo werken mannen nou eenmaal. Dit is het zelfde als zeggen: mannen mogen niet naar borsten kijken die er haast uit vallen. Ik snap best dat het awkward is, maar komop.. zo zit het leven nou eenmaal in elkaar!
Ik probeer hier even de advocaat van de duivel te spelen.. don't shoot the messenger, mmmkay!!
Nouja, zo werken ze ja. Maar de meesten snappen dus niet dat je met dat slijmerige kontlik-gedrag dus totaal geen chickies je bed in hosselt. Je moet juist altijd cool blijven en niet meteen met zo'n reactie komen als 'oehhhh dat is een leuke foto haha, hmmmm je bent zo mooi!quote:Op maandag 1 juli 2013 21:53 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Welcome on earth.. zo werken mannen nou eenmaal. Dit is het zelfde als zeggen: mannen mogen niet naar borsten kijken die er haast uit vallen. Ik snap best dat het awkward is, maar komop.. zo zit het leven nou eenmaal in elkaar!
Dat dus eigenlijk wat ik probeerde te zeggenquote:Op maandag 1 juli 2013 21:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nouja, zo werken ze ja. Maar de meesten snappen dus niet dat je met dat slijmerige kontlik-gedrag dus totaal geen chickies je bed in hosselt. Je moet juist altijd cool blijven en niet meteen met zo'n reactie komen als 'oehhhh dat is een leuke foto haha, hmmmm je bent zo mooi!'
Neger alsjeblieft. Gewoon normaal blijven doen.
Doet me denken aan een fokdate die ik eens had. Ze begon hier mee te posten in de reeks, ergens vorig jaar en trok nogal wat aandacht van de toen aanwezige mannelijke users. Een volle inbox, kontlik gedrag, je kent het wel.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nouja, zo werken ze ja. Maar de meesten snappen dus niet dat je met dat slijmerige kontlik-gedrag dus totaal geen chickies je bed in hosselt. Je moet juist altijd cool blijven en niet meteen met zo'n reactie komen als 'oehhhh dat is een leuke foto haha, hmmmm je bent zo mooi!'
Stille wateren...quote:Op maandag 1 juli 2013 22:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Doet me denken aan een fokdate die ik eens had. Ze begon hier mee te posten in de reeks, ergens vorig jaar en trok nogal wat aandacht van de toen aanwezige mannelijke users. Een volle inbox, kontlik gedrag, je kent het wel.
Later vertelde ze dat ik de enige aanwezige was die haar straal negeerde en niet overging tot het sturen van sneue dm's. Wat - zo vertelde ze - mij juist interessant maakte, en dus benaderde ze mij per dm.
Lang verhaal kort, we hebben nog lang gedate daarna.
Mijn date is vanmorgen pas weggegaan. Leuk weekend gehad!quote:Op maandag 1 juli 2013 22:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Stille wateren...
Nog meer dates in de planning trouwens H_J?
Dat werkt het beste iddquote:Op maandag 1 juli 2013 22:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Later vertelde ze dat ik de enige aanwezige was die haar straal negeerde en niet overging tot het sturen van sneue dm's
PUAquote:Op maandag 1 juli 2013 22:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Doet me denken aan een fokdate die ik eens had. Ze begon hier mee te posten in de reeks, ergens vorig jaar en trok nogal wat aandacht van de toen aanwezige mannelijke users. Een volle inbox, kontlik gedrag, je kent het wel.
Later vertelde ze dat ik de enige aanwezige was die haar straal negeerde en niet overging tot het sturen van sneue dm's. Wat - zo vertelde ze - mij juist interessant maakte, en dus benaderde ze mij per dm.
Oke, nu ga ik even heel direct doen.. Je komt nu wel erg jaloers over, althans, die indruk wek je nu bij mij.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hahaha, alsjeblieft niet...quote:
Goed te horen!quote:Op maandag 1 juli 2013 22:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Mijn date is vanmorgen pas weggegaan. Leuk weekend gehad!
Silenus besprong Pinkdwarf toch hier als eerste ?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:05 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Oke, nu ga ik even heel direct doen.. Je komt nu wel erg jaloers over, althans, die indruk wek je nu bij mij.
Waarom zou je, je uberhaupt druk maken over het feit dat mannen aan slijmerig kontlik-gedrag doen? Ik ga niet slijmen, ben ik ook totaal het persoon niet voor (ja, weer even de advocaat van de duivel!), maar vrouwen en ook MANNEN vinden het geweldig om aandacht te krijgen. Wil je een chickie hosselen(niveau.. jongenssss!), dan wordt zelfverzekerdheid juist gewaardeerd en ja je mag best zeggen dat een vrouw er mooi uit ziet, als dat ook echt zo is..
Vrouwen pikken de kneusjes er echt wel tussen uit, en besides that kan ik er smakelijk om lachen!![]()
*pets* op de kont van een mooie vrouw
Dit topic is net als de reden waarom ik niet in wokrestaurants eet: ik voel me er toch net iets te goed voor om in de rij te staan voor mijn eten tussen een stel zweterige paupers.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |