Heb je nog maar 28 keer gezegd in 3 dagen.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:20 schreef inZanity het volgende:
Zonder lullig te willen doen. Maar ik wil toch even de chauvinistische Hollanders hier uit hun droom helpen. Ook dit jaar gaat er geen Nederlander een etappe winnen.
Uh, oke.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:20 schreef inZanity het volgende:
Zonder lullig te willen doen. Maar ik wil toch even de chauvinistische Hollanders hier uit hun droom helpen. Ook dit jaar gaat er geen Nederlander een etappe winnen.
Ja, saaiquote:
Is de quote: 'dit is nog nooit gebeurd' al voorbij gekomen?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:20 schreef Remzz het volgende:
Waarom doet Ducrot al zolang dat hij verslag geeft alsof het bijzonder is dat een kopgroep vlak voor de streep word terug gepakt.
Omdat er inmiddels ook nog maar 2800 mensen hebben geroepen dat er een Nederlander een etappe gaat winnen.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb je nog maar 28 keer gezegd in 3 dagen.
Nee, dan begrijp ik dat je je geroepen voelt om het steeds te vermelden.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:21 schreef inZanity het volgende:
[..]
Omdat er inmiddels ook nog maar 2800 mensen hebben geroepen dat er een Nederlander een etappe gaat winnen.
op 800.000 kijkers valt dat wel mee hoorquote:Op maandag 1 juli 2013 15:21 schreef inZanity het volgende:
[..]
Omdat er inmiddels ook nog maar 2800 mensen hebben geroepen dat er een Nederlander een etappe gaat winnen.
Je was goed bezig in het Feijenoordtopic, had daar gebleven man.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:21 schreef inZanity het volgende:
[..]
We nemen het mee.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:20 schreef inZanity het volgende:
Och meneer voelt zich constant geroepen hoorquote:Op maandag 1 juli 2013 15:21 schreef inZanity het volgende:
[..]
Lijkt me logies.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:23 schreef ejfaar het volgende:
[..]
De starttijden worden vanavond zeker pas bekend?
Ook al zijn ze kansloos, kan het best leuk/spannend zijn. Zou je als feyenoorder moeten herkennen toch?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:20 schreef inZanity het volgende:
Ja, is normaal de volgorde van het ploegenklassement met de ploeg met geel als laatste.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:23 schreef ejfaar het volgende:
[..]
De starttijden worden vanavond zeker pas bekend?
Dat komt omdat het officiele tourkanaal dat meldt denk ikquote:Op maandag 1 juli 2013 15:24 schreef Marcoss het volgende:
Herbert heeft al een paar minuten over Terpstra in de kopgroep
Ook komend seizoen wordt Feyenoord geen kampioen.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:20 schreef inZanity het volgende:
Ravijn in reed?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:25 schreef maartend het volgende:
Terstra voorop? Sorry, maar ik schakel net in. Maar ik lees ook dat hij een ravijn in reed.
WTF?
Zie TTquote:Op maandag 1 juli 2013 15:25 schreef maartend het volgende:
Terstra voorop? Sorry, maar ik schakel net in. Maar ik lees ook dat hij een ravijn in reed.
WTF?
Verkeerde naam geroepen. Hij bedoelde westraquote:Op maandag 1 juli 2013 15:25 schreef maartend het volgende:
WTF?
Aha, thnx. Ben dus nu bij.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:26 schreef muzas het volgende:
[..]
Verkeerde naam geroepen. Hij bedoelde westra
Heb je een glazenbol of?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ook komend seizoen wordt Feyenoord geen kampioen.
Ja ik wordt immers een beetje moe van dat geroep om Nederlanders de hele tijd. Terwijl de Nederlandse renners stuk voor stuk geen enkele rol van betekenis spelen.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, dan begrijp ik dat je je geroepen voelt om het steeds te vermelden.
Ik ben altijd goed bezig.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je was goed bezig in het Feijenoordtopic, had daar gebleven man.
Ik wordt...quote:Op maandag 1 juli 2013 15:27 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ja ik wordt immers een beetje moe van dat geroep om Nederlanders de hele tijd. Terwijl de Nederlandse renners stuk voor stuk geen enkele rol van betekenis spelen.
Kijk gewoon naar een leuke wielerronde zonder het iedere keer over Nederlanders te hebben man...
Oke, als het strax weer de competitie voetbal is doe jij dan hetzelfde over feyenoord/quote:Op maandag 1 juli 2013 15:27 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ja ik wordt immers een beetje moe van dat geroep om Nederlanders de hele tijd. Terwijl de Nederlandse renners stuk voor stuk geen enkele rol van betekenis spelen.
Kijk gewoon naar een leuke wielerronde zonder het iedere keer over Nederlanders te hebben man...
*wordt. Waarom mogen we niet nationalistisch zijn?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:27 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ga dan naar fok.fr, fok.co.uk, fok.be of fok.es zou ik zeggen.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:27 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ja, daar heb je last van ja. Helemaal begrijpelijk.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:27 schreef inZanity het volgende:
Wat is er precies spannend aan dan?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:24 schreef muzas het volgende:
[..]
Ook al zijn ze kansloos, kan het best leuk/spannend zijn. Zou je als feyenoorder moeten herkennen toch?
Maakt ook niet uit hè of Ajax of Feyenoord kampioen wordt, als het voetbal maar leuk isquote:Op maandag 1 juli 2013 15:30 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat is er precies spannend aan dan?
Ik zie het eerlijk gezegd niet zo. Ik vind het net zo spannend als Greipel of Gilbert een etappe wint als dat een Terpstra of een Ten Dam een etappe wint. Gaat mij om een mooie koers. Welke nationaliteit de etappewinnaar heeft kan me gestolen worden.
En zo boeit het je ook niet wie de competitie wint? Mag Ajax zijn, zolang het maar een mooie competitie was?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:30 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat is er precies spannend aan dan?
Ik zie het eerlijk gezegd niet zo. Ik vind het net zo spannend als Greipel of Gilbert een etappe wint als dat een Terpstra of een Ten Dam een etappe wint. Gaat mij om een mooie koers. Welke nationaliteit de etappewinnaar heeft kan me gestolen worden.
Hahaquote:Op maandag 1 juli 2013 15:24 schreef muzas het volgende:
[..]
Ook al zijn ze kansloos, kan het best leuk/spannend zijn. Zou je als feyenoorder moeten herkennen toch?
Ja goedquote:Op maandag 1 juli 2013 15:30 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik schakel net in. Hoe staat het ermee?
Van mij mag het hoor. Ik zeg alleen dat je wel realistisch moet blijven.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
*wordt. Waarom mogen we niet nationalistisch zijn?
Ja jij. Voor mij heeft het toch wat extra's als een nederlander kans maakt op een ritzege. Ook al is die kans klein, en zal het niet snel/vaak gebeuren.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:30 schreef inZanity het volgende:
Behalve als Barcelona speelt of in Israël.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit hè of Ajax of Feyenoord kampioen wordt, als het voetbal maar leuk is
De realiteit leert dat Nederlanders vaak genoeg goede kansen hebben op een etappezege. Alleen zal jij dat vast niet willen zien met die tunnelvisie van jouw kant.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Van mij mag het hoor. Ik zeg alleen dat je wel realistisch moet blijven.
Er wordt teveel gehapt eigenlijk jaquote:Op maandag 1 juli 2013 15:32 schreef Kopsterk het volgende:
inZanity is weer succesvol aan het trollen zie ik.
Totaal niet met elkaar te vergelijken.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit hè of Ajax of Feyenoord kampioen wordt, als het voetbal maar leuk is
Totaal niet met elkaar te vergelijken.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:31 schreef maartend het volgende:
[..]
En zo boeit het je ook niet wie de competitie wint? Mag Ajax zijn, zolang het maar een mooie competitie was?
Modjes hebben 15.30u Cup-a-Soup zeker.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:32 schreef Kopsterk het volgende:
als je een neutrale fan bent is het leuk als de beste en leukst spelende ploeg kampioen wordt.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lekkere dooddoener ook zoquote:Op maandag 1 juli 2013 15:33 schreef inZanity het volgende:
[..]
Totaal niet met elkaar te vergelijken.
Verklaar je anti-NederlandsElftal houding.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:34 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom zou ik als Hollander anti-holland zijn??
in het klassement jaquote:Op maandag 1 juli 2013 15:35 schreef maartend het volgende:
Auch. Terpstra op dik 17 minuten. Die moet zich gaan haasten.
In het klassement jaquote:Op maandag 1 juli 2013 15:35 schreef maartend het volgende:
Auch. Terpstra op dik 17 minuten. Die moet zich gaan haasten.
Ik zou het niet volhouden hoor. Dit komt overeen met acteren.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:32 schreef Kopsterk het volgende:
twitter:NOScommunicatie twitterde op maandag 01-07-2013 om 15:32:40Henry Schut en Hugo Borst zijn de nieuwe presentatoren van @NOSLangsdeLijn op zondagmiddag: http://t.co/nTVHdevPqh #NOS reageer retweet
Die waren wel leuk duo bij het WK journaal.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:37 schreef Pino112 het volgende:
Voor de geinteresseerden:twitter:NOScommunicatie twitterde op maandag 01-07-2013 om 15:32:40Henry Schut en Hugo Borst zijn de nieuwe presentatoren van @NOSLangsdeLijn op zondagmiddag: http://t.co/nTVHdevPqh #NOS reageer retweet
Hugo Borst? Die wilde toch niets meer met de media te maken hebben? Centjes nodig?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:37 schreef Pino112 het volgende:
Voor de geinteresseerden:twitter:NOScommunicatie twitterde op maandag 01-07-2013 om 15:32:40Henry Schut en Hugo Borst zijn de nieuwe presentatoren van @NOSLangsdeLijn op zondagmiddag: http://t.co/nTVHdevPqh #NOS reageer retweet
Henry Schut.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:37 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op maandag 1 juli 2013 15:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hugo Borst? Die wilde toch niets meer met de media te maken hebben? Centjes nodig?
quote:Ik zal meer de side-kick en vragensteller zijn en Henry de presentator. Maar het lijkt me geweldig. Overigens zal ik, tot het WK van volgend jaar, geen andere tv-klussen aanpakken.”
Want? Het is toch ook totaal niet met elkaar te vergelijken?quote:
Ik dacht dat je altijd wel fan was van Gio.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:35 schreef TheArt het volgende:
Kiryienka die tegenwoordig bij Movistar rijdt, aldus Gio Lippens
Ik heb er gewoon helemaal niks mee.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verklaar je anti-NederlandsElftal houding.
Bij het WK stond je ook op de banken te juichen toen Robben miste denk ikquote:Op maandag 1 juli 2013 15:40 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want? Het is toch ook totaal niet met elkaar te vergelijken?
Feyenoord en Ajax zijn clubteams. Dat is heel wat anders dan renners van een bepaalde nationaliteit.
Zelfs wielerploegen zijn doorgaans totaal niet te vergelijken met voetbalclubs. Sowieso is de wielersport totaal niet te vergelijken met voetbal.
Mhua, beetje neutraal. Geen fan, maar ook niet tegen hem. Toch maakt ook hij ook enorm veel fouten.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik dacht dat je altijd wel fan was van Gio.
Inmiddels terugquote:Op maandag 1 juli 2013 15:40 schreef maartend het volgende:
Aha, Terpstra op 2.30 min. Is idd wat anders.
Ik ook niet, helemaal niets. Maar ik vind het niet nodig om iedere 15 minuten mijn ongevraagde mening over onderwerpen te geven waar anderen wel plezier aan beleven.quote:
Die mocht dus niet mee omdat hij zijn contract nog niet had verlengd. Hadden ze dat nou maar wel gedaan.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:42 schreef Marcoss het volgende:
Seeldraeyers wint opnieuw in Oostenrijk, maar dat geheel terzijde
Is waar. Toch vind ik hem wel verstand van de koers hebben. Al moet hij niet in de studio ergens context bij gaan geven. Te weinig uitstraling.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mhua, beetje neutraal. Geen fan, maar ook niet tegen hem. Toch maakt ook hij ook enorm veel fouten.
Nee, maar dat komt meer omdat ik een hekel aan het Spaanse elftal heb. Verder kan het me over het algemeen niet zoveel schelen wie er wint als Nederland speelt.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:41 schreef Remzz het volgende:
[..]
Bij het WK stond je ook op de banken te juichen toen Robben miste denk ik
hap ik weer
Astana 1, 2 en 3.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:42 schreef Marcoss het volgende:
Seeldraeyers wint opnieuw in Oostenrijk, maar dat geheel terzijde
Dan doe je het toch niet?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, helemaal niets. Maar ik vind het niet nodig om iedere 15 minuten mijn ongevraagde mening over onderwerpen te geven waar anderen wel plezier aan beleven.
Bespreek hier gewoon deze touretappe. Het Nederlands elftal zeur je maar elders over. En probeer je hier te gedragen aub.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:44 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee, maar dat komt meer omdat ik een hekel aan het Spaanse elftal heb. Verder kan het me over het algemeen niet zoveel schelen wie er wint als Nederland speelt.
Oudere broer, maar heeft niet het talent dat zijn broertje heeft.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Zit even te kijken wie er mee doen aan die Tour of Austria, is Juraj Sagan de broer/het broertje van?
Broer. Helaas voor hem is al het talent naar z'n broertje gegaan. Hij kan er zelf helemaal niets van.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Zit even te kijken wie er mee doen aan die Tour of Austria, is Juraj Sagan de broer/het broertje van?
Ja, het excuus-broertje, die kan er niet zoveel vanquote:Op maandag 1 juli 2013 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, oudere broer zelfs.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
True. Zoidl is nog wel een baas, verder is het niet veel.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nu moet ik ook zeggen dat de concurrentie wel dramatisch is dit jaar
quote:Op maandag 1 juli 2013 15:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Broer. Helaas voor hem is al het talent naar z'n broertje gegaan. Hij kan er zelf helemaal niets van.
Bedankt.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, het excuus-broertje, die kan er niet zoveel van
Als Zoidl volgend jaar geen contract heeft bij een WorldTour-ploeg dan is er toch iets goed mis.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
True. Zoidl is nog wel een baas, verder is het niet veel.
Had je geen weekendje weg moeten gaan.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met dank aan de ns moet ik de finale zo missen
NS
Argos zou 'm bijvoorbeeld goed kunnen gebruiken.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als Zoidl volgend jaar geen contract heeft bij een WorldTour-ploeg dan is er toch iets goed mis.
-weg-quote:Op maandag 1 juli 2013 15:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Bespreek hier gewoon deze touretappe. Het Nederlands elftal zeur je maar elders over. En probeer je hier te gedragen aub.
Mod van dit subforum en iemand die je even herinnert aan de afspraken die je gisteren hebt gemaakt..quote:
ik moet toegeven, je hebt een punt.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:50 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat jij afhankelijk bent van de NS is meer de schuld van je eigen falen.
Mexicanobakker
Nibali.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:55 schreef maartend het volgende:
Wie is er een hele goede klimmer/daler?
Die zou echt iets kunnen doen daar.
Sanchez, Hushovd. Maar die zijn er allebei niet.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:55 schreef maartend het volgende:
Wie is er een hele goede klimmer/daler?
Die zou echt iets kunnen doen daar.
Ik bedoel wel in het peleton.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Sanchez, Hushovd. Maar die zijn er allebei niet.
Maar alleen de laatste 2km van de klim zijn echt zwaar. 2km @9,5%quote:
En kan hij wat dalen?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zeg, die Westra he, is dat nou een Fries?
Stel je voor dat het een Zeeuw zou zijn geweest, of een Drent.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zeg, die Westra he, is dat nou een Fries?
Beter ook dat ze terug gepakt worden, krijgen we dadelijk nog een pak aanvallen op dat klimmetje.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:59 schreef INViCTuS het volgende:
Dit houden ze als groepje nooit vol, tijd dat westra versnelling hoger gaat
Dan zou hij Sjonnie hetenquote:Op maandag 1 juli 2013 15:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Stel je voor dat het een Zeeuw zou zijn geweest,
Ik denk dat ze het kunnen houdenquote:Op maandag 1 juli 2013 16:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Knap wel dat ze zo lang vooruit zijn gebleven, ook al was de voorsprong nooit groot.
Graag.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:02 schreef maartend het volgende:
Wordt tijd dat ze die pleurisoortjes verbieden.
Dat vond Vincent van Gogh ook.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:02 schreef maartend het volgende:
En dan?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:02 schreef maartend het volgende:
En de wattagemeters, gewoon lekker tegen elkaar fietsen.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:02 schreef maartend het volgende:
Westraquote:Op maandag 1 juli 2013 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk net niet, maar ik gun het ze.
eh watquote:Op maandag 1 juli 2013 16:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
Nog meer minuten pakken, dan kan hij straks 2 etappes winnen.
Volgens Herbert spaarde hij zich voor deze rit.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kon ie gisteren ook al niet en dat was echt niet uit luxe lossen.
Juist niet. Oortjes zijn juist een enorme verbeteringquote:Op maandag 1 juli 2013 16:02 schreef maartend het volgende:
quote:
Voor de spanning?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:12 schreef inZanity het volgende:
Oortjes zijn juist een enorme verbetering
Als ze het profiel van de klim hadden bekeken hadden ze dat gewoon gewetenquote:Op maandag 1 juli 2013 16:15 schreef Mani89 het volgende:
Clarke gaat het toch niet redden, jammer Herbert.
quote:
Sprint en Sagan gaat winnen, mark my words.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:17 schreef inZanity het volgende:
Benieuwd of we nog een interessante ontsnapping gaan krijgen of dat het toch een sprint gaat worden.
Gewaagd, zeker na gisteren.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sprint en Sagan gaat winnen, mark my words.
Die kans acht ik ook vrij groot inderdaad.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
2011 niet gekeken?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:19 schreef Cavaliers het volgende:
Antón is niet veel meer sinds 2010. Zonde, want het was (is) een prachtrenner.
http://www.procyclinglive.com/livestream/quote:Op maandag 1 juli 2013 16:22 schreef waaromniet1988 het volgende:
Heeft iemand nog een fatsoenlijke stream. Die van NOS wordt steeds wazig
Het hele peloton kan er nog bij komen dan. Ze moeten toch nog een heel stuk?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Rolland kan niet dalen, dus daar moeten Nieve en Nordhaug nog wel bij kunnen komen.
Dat betekent dat je internet te langzaam is.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:22 schreef waaromniet1988 het volgende:
Heeft iemand nog een fatsoenlijke stream. Die van NOS wordt steeds wazig
tnxquote:Op maandag 1 juli 2013 16:22 schreef mincemeat het volgende:
[..]
http://www.procyclinglive.com/livestream/
Zoals Chavanel nu aan het fietsen is komt het hele peloton er nog bij ja.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het hele peloton kan er nog bij komen dan. Ze moeten toch nog een heel stuk?
Valverde zou leuk zijn, is mijn winnaar vandaag.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:22 schreef Ambrosius het volgende:
Toch wat grote mannen op de eerste rij: Evans en Valverde.
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:24 schreef Eenskijken het volgende:
mooi om alle kenners hier weer te zien die wel ff vertellen hoe je moet fietsen vanuit hun luie stoel
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:24 schreef Eenskijken het volgende:
mooi om alle kenners hier weer te zien die wel ff vertellen hoe je moet fietsen vanuit hun luie stoel
Beste stuurlui hèquote:Op maandag 1 juli 2013 16:24 schreef Eenskijken het volgende:
Gaat nog altijd om het rennenquote:Op maandag 1 juli 2013 16:26 schreef Remzz het volgende:
Chavanel, Roland, Voeckler bah, lelijke renners al die Fransen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |