Aangezien hij mijn adoptie renner is, kan ik je vertellen dat zijn palmares echt heel wat minder is dan van Westra. En langer meegaan is ook onzin. Hij is jonger dan Westra.quote:
Ten eerste feitelijk niet waar (2007 om 2006), ten tweede is het palmares van Westra wel iets indrukwekkender.quote:
En toch had Schotte het bij het rechte eindquote:Op maandag 1 juli 2013 13:55 schreef Marcoss het volgende:
De Cauwer werd in de Giro elke keer verbeterd door Schotte dat het toch echt Siutsou is, nu zit hij naast Wuyts en wordt hij elke keer gecorrigeerd als hij geen Sivtsov zegt
quote:Op maandag 1 juli 2013 13:55 schreef Marcoss het volgende:
De Cauwer werd in de Giro elke keer verbeterd door Schotte dat het toch echt Siutsou is, nu zit hij naast Wuyts en wordt hij elke keer gecorrigeerd als hij geen Sivtsov zegt
Ze doen wel vaker net alsof:quote:Op maandag 1 juli 2013 14:01 schreef Redefine het volgende:
En dan net doen alsof ze het zelf doorhebben
Daar heb ik al genoeg over gezegdquote:Op maandag 1 juli 2013 14:02 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Ze doen wel vaker net alsof:
http://nos.nl/video/524284-bakelants-blijft-peloton-net-voor.html
Achteraf ingesproken, maar oh, wat is het spannend
Kijk voor de uitleg van mijn flauwe op je vertrouwde teletekst pagina.quote:
Dit is echt te zielig voor woorden ditquote:Op maandag 1 juli 2013 14:02 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Ze doen wel vaker net alsof:
http://nos.nl/video/524284-bakelants-blijft-peloton-net-voor.html
Achteraf ingesproken, maar oh, wat is het spannend
alsof ik niet kijk.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kijk voor de uitleg van mijn flauwe op je vertrouwde teletekst pagina.
Vuur moet je met vuur bestrijden.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:04 schreef Syntix het volgende:
[..]
as if I ain't watching.
Real funny fonzie.
Dan kun je inderdaad beter David Walsh hebben.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:04 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dit is echt te zielig voor woorden ditKut NOS, bom erop.
Boem is ho.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |