Volgens mij hebben we het hier gewoon over afgetrainde lichamen. Dat hoeft niet perse bereikt te zijn dmv. bodybuilding.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:45 schreef gelly het volgende:
[..]
Een gezonder geest in een gezond lichaam idd. Je lichaam continu overbelasten hoort daar niet bij. De oude grieken deden ook niet aan bodybuilding maar aan atletiek.
Ik verwacht dat je onderhand prima weet wat voor uitwerking jouw woordkeuze heeft op mensen en daar kies je dus willens en wetens voor. Je vindt het lekker om te provoceren.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik lach waarschijnlijk nog het hardst om mijn eigen grappen, nu moet ik wel een heel walgelijk en belachelijk persoon zijn.
Dat ook. Verder ook uitspraken over maximale ontwikkeling van het mannelijke lichaam, etc. Mooie woorden, zelf zag hij er ook uit als een jonge Hercules.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:45 schreef gelly het volgende:
[..]
Een gezonder geest in een gezond lichaam idd. Je lichaam continu overbelasten hoort daar niet bij. De oude grieken deden ook niet aan bodybuilding maar aan atletiek.
Dat doen de Blauwe Beren van de plaatselijke basisschool ook. Lekker springen op die recreatiemachine.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:44 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Ik waardeer je kont wel hoor, Lienekien
Ik weet niet beter, laten we het daar maar op afschuiven. Lekker makkelijk.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik verwacht dat je onderhand prima weet wat voor uitwerking jouw woordkeuze heeft op mensen en daar kies je dus willens en wetens voor. Je vindt het lekker om te provoceren.
Ik ben mild en ga er daarom maar vanuit dat je alleen hier zo'n grote bek hebt.
Nope. Ik heb op de een of andere manier toch nog wat hersens terwijl ik 6 dagen per week sport. Misschien ben ik een uitzondering.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Plato heeft een aantal mooie uitspraken gedaan over mannelijkheid, sport en lichamelijke ontwikkeling, en de potentie daarvan.
Zelf heb ik Plato minstens zo hoog zitten als Einstein.
[..]
Dat moet wel, want je hebt een mooie bil. DM?
hm, ik heb twee zwagers gehad die bbers waren en een vriendje dat een behoorlijke sixpack had, maar ik vind het toch echt te hard aanvoelenquote:Op maandag 1 juli 2013 14:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik lach waarschijnlijk nog het hardst om mijn eigen grappen, nu moet ik wel een heel walgelijk en belachelijk persoon zijn.
[..]
Een sixpack is niet zo hard als het eruit ziet. Is gewoon warm en zacht, maar met meer vorm.
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mwah, je hebt een punt, maar ook jij overdrijft hier weer.
[..]
En ik ga liever voor die pronte mbo-aars van jou dan voor dat verzakte cellulitis-springkussen van Lienekien.
Niet al te veel gok ik. Dus dan valt de uitzondering nog best mee.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:46 schreef Gwniemand het volgende:
[..]
Nope. Ik heb op de een of andere manier toch nog wat hersens terwijl ik 6 dagen per week sport. Misschien ben ik een uitzondering.
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:13 schreef Ole het volgende:
[..]
Als je dit topic lees dan ga je wel denken dat ze dom zijn hoor
Word je nou geil van zo'n plaatje?quote:Op maandag 1 juli 2013 14:51 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Plato in zijn jonge jaren, perfectie alom. Waarom streven naar minder? Verlicht me.
Ik ben het helemaal met je eens hoor. Sommige mensen hebben gewoon andere interesses dan hun uiterlijk.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gvd, zit ik hier een heel lange, inhoudelijke en persoonlijke post te tikken, reageert er gewoon fucking níemand![]()
voor jullie!
waar dan?quote:Op maandag 1 juli 2013 14:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gvd, zit ik hier een heel lange, inhoudelijke en persoonlijke post te tikken, reageert er gewoon fucking níemand![]()
voor jullie!
Ooh gelukkig.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:48 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Who cares? Zolang je maar een lekkere kont hebt.
ik vind dit dus al té.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:51 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Plato in zijn jonge jaren, perfectie alom. Waarom streven naar minder? Verlicht me.
Anderen vinden lekker eten en drinken weer belangrijker voor hun levensvreugde. Of vinden het leuker hun vrije tijd anders te besteden dan in een sportschool.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:51 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
De jonge Plato die zonder veiligheidsgordel of achterliggende reden tot grote hoogtes klimt. Beregeil.quote:
Waarom denk je je reacties beledigend persoonlijk te moeten maken met cellulitis-billen en een Amstelbierbuik?quote:Op maandag 1 juli 2013 14:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
De jonge Plato die zonder veiligheidsgordel of achterliggende reden tot grote hoogtes klimt. Beregeil.
[ afbeelding ]
Jij ziet liever je mannelijke man die met zijn ronde buik en een flesje Amstel op de bank zit? Lekker zacht, zodat jij en het Kasteel lekker onzeker kunnen zijn?
wat voller zijn =/= onzeker zijn hequote:Op maandag 1 juli 2013 14:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
De jonge Plato die zonder veiligheidsgordel of achterliggende reden tot grote hoogtes klimt. Beregeil.
[ afbeelding ]
Jij ziet liever je mannelijke man die met zijn ronde buik en een flesje Amstel op de bank zit? Lekker zacht, zodat jij en het Kasteel lekker onzeker kunnen zijn?
Uiterst bewonderenswaardig inderdaad.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:56 schreef gelly het volgende:
Wel mooi dat de oude Grieken al prachtige actiefoto's konden maken.
3 uur per week, man. Overdrijf niet zo.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:55 schreef gelly het volgende:
[..]
Anderen vinden lekker eten en drinken weer belangrijker voor hun levensvreugde. Of vinden het leuker hun vrije tijd anders te besteden dan in een sportschool.
Ik krijg wel een beetje de indruk dat je vooral met je lichaam bezig bent vanwege een ietwat onzekere persoonlijkheid. Die is wat minder makkelijk te trainen en mooi te maken voor anderen.
Gewoon ditquote:Op maandag 1 juli 2013 14:51 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |