Ik ook niet. Het is denk ik meer dat de mogelijkheid er niet is, om spontaan een goed lichaam te hebben, waardoor deze mensen zich liever verschuilen achter dat ze het toch niet zouden willen als het kon. Dat is minder confronterend.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:30 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Maar je legt niet uit waarom je denkt dat mensen liever vadsig dan afgetraind zijn. Dan zit er toch iets goed fout bij die mensen. Ik geloof het niet.
De maatschappij? Wat? Het is juist iets dat natuurlijk is.. En man hoort groot en sterk te zijn, daarvoor is het een man (volgens de natuur).quote:Op maandag 1 juli 2013 14:31 schreef Re het volgende:
niet iedereen wil een afgetraind en gespierd lichaam, het is een ideaalbeeld opgedrongen door de maatschappij, maar om nou te zeggen dat iedereen dat wil is natuurlijk onzin. Ik vind het veel belangrijker om een balans te vinden tussen gezond leven en tevreden kunnen leven...
Dikke mensen zijn vaker ziek, dat is wel aangetoond, maar dat betekent niet dat je dan maar met een six-pack moet rondlopen
Precies. Even buiten het feit om dat die mogelijkheid er natuurlijk altijd is, maar de wilskracht ontbreekt.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:32 schreef Serene het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het is denk ik meer dat de mogelijkheid er niet is, om spontaan een goed lichaam te hebben, waardoor deze mensen zich liever verschuilen achter dat ze het toch niet zouden willen als het kon. Dat is minder confronterend.
Haha, leg eens uit?quote:Op maandag 1 juli 2013 14:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Gezien je stellige overtuiging denk ik dat jij ook wat last hebt van cognitieve dissonantie.
Ik bedoelde meer de mogelijkheid om op een knop te drukken, waardoor je een goed lichaam krijgt. Voor een goed lichaam moet nu eenmaal veel moeite gedaan worden, waar ze simpelweg geen zin in hebben.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:33 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Precies. Even buiten het feit om dat die mogelijkheid er natuurlijk altijd is, maar de wilskracht ontbreekt.
de evolutie zijn we al lang voorbijgestreefd ...quote:Op maandag 1 juli 2013 14:33 schreef Serene het volgende:
[..]
De maatschappij? Wat? Het is juist iets dat natuurlijk is.. En man hoort groot en sterk te zijn, daarvoor is het een man (volgens de natuur).
Jij denkt dat iedereen net zo gelukkig wordt van een afgetraind lijf als jij. Jij denkt dat iedereen die niet dat afgetrainde lijf heeft, ongelukkig is. Er is bij jou geen ruimte voor enige nuance.quote:
Voorbijgestreefd? De drang hiernaar is juist iets waar we weinig controle over hebben. Vrouwen vinden normaliter een grote, sterke en succesvolle man ook aantrekkelijker dan iemand die hier niets van heeft, louter door hoe het biologisch aangelegd is.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:35 schreef Re het volgende:
[..]
de evolutie zijn we al lang voorbijgestreefd ...
Het is obsessief (dwangmatig) zodra je er ongelukkig van wordt als het een keer niet kan. Wat dat betreft is teveel vreten hetzelfde als teveel trainen, of teveel wow spelen.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat is obsessief? En wie bepaalt het wanneer iets obsessief is? Als ik vertel dat ik 4-5 dagen per week naar de sportschool ga noemen mensen dat obsessief. Maar als ik diezelfde tijd op de bank zou zitten voor de televisie dan is er niks aan de hand.
Ik doe aan bodybuilding en ik speel WoW, wat nu?
Oh please.....je gaat mij echt niet vertellen dat dikkertjes blij zijn met hun lichaam hoor.....en al helemaal niet met al die ziektes die erin zitten.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij denkt dat iedereen net zo gelukkig wordt van een afgetraind lijf als jij. Jij denkt dat iedereen die niet dat afgetrainde lijf heeft, ongelukkig is. Er is bij jou geen ruimte voor enige nuance.
Ik vind het bijna lachwekkend.
nou nee, niet meer, anders zouden er geen vetkleppen in de wereld zijn... en succes heeft niets met gespierdheid te maken tegenwoordig... ik denk niet dat Einstein nou zo'n bodybuilder wasquote:Op maandag 1 juli 2013 14:37 schreef Serene het volgende:
[..]
Voorbijgestreefd? De drang hiernaar is juist iets waar we weinig controle over hebben. Vrouwen vinden normaliter een grote, sterke en succesvolle man ook aantrekkelijker dan iemand die hier niets van heeft, louter door hoe het biologisch aangelegd is.
Mwah, je hebt een punt, maar ook jij overdrijft hier weer.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij denkt dat iedereen net zo gelukkig wordt van een afgetraind lijf als jij. Jij denkt dat iedereen die niet dat afgetrainde lijf heeft, ongelukkig is. Er is bij jou geen ruimte voor enige nuance.
Ik vind het bijna lachwekkend.
En ik ga liever voor die pronte mbo-aars van jou dan voor dat verzakte cellulitis-springkussen van Lienekien.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:31 schreef Gwniemand het volgende:
Ik ga voor een inhoudsloze bodybuilder dan een dikkertje met inhoud.
dat ze prima tevreden zijn hoe ze zijn, een partner hebben die ze mooi vindt zoals ze zijn, veel aandacht krijgen, gewoon lekker in hun vel zitten en wellicht niet weten dat ze wat voller zijnquote:
Ik heb niet eens op het mbo gezetenquote:Op maandag 1 juli 2013 14:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mwah, je hebt een punt, maar ook jij overdrijft hier weer.
[..]
En ik ga liever voor die pronte mbo-aars van jou dan voor dat verzakte cellulitis-springkussen van Lienekien.
Plato heeft een aantal mooie uitspraken gedaan over mannelijkheid, sport en lichamelijke ontwikkeling, en de potentie daarvan.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:39 schreef Re het volgende:
[..]
nou nee, niet meer, anders zouden er geen vetkleppen in de wereld zijn... en succes heeft niets met gespierdheid te maken tegenwoordig... ik denk niet dat Einstein nou zo'n bodybuilder was
Dat moet wel, want je hebt een mooie bil. DM?quote:
quote:
Kijk, zo maak je jezelf echt belachelijk. Leuk, hoor. Even lekker lachen met Panzermaus.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mwah, je hebt een punt, maar ook jij overdrijft hier weer.
[..]
En ik ga liever voor die pronte mbo-aars van jou dan voor dat verzakte cellulitis-springkussen van Lienekien.
dat dus ook idd, ik wil ook echt liever een man zonder sixpack.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:31 schreef Re het volgende:
niet iedereen wil een afgetraind en gespierd lichaam, het is een ideaalbeeld opgedrongen door de maatschappij, maar om nou te zeggen dat iedereen dat wil is natuurlijk onzin. Ik vind het veel belangrijker om een balans te vinden tussen gezond leven en tevreden kunnen leven...
Dikke mensen zijn vaker ziek, dat is wel aangetoond, maar dat betekent niet dat je dan maar met een six-pack moet rondlopen
Ik lach waarschijnlijk nog het hardst om mijn eigen grappen, nu moet ik wel een heel walgelijk en belachelijk persoon zijn.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kijk, zo maak je jezelf echt belachelijk. Leuk, hoor. Even lekker lachen met Panzermaus.
Een sixpack is niet zo hard als het eruit ziet. Is gewoon warm en zacht, maar met meer vorm.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat dus ook idd, ik wil ook echt liever een man zonder sixpack.
Maar goed, dat is natuurlijk niet waar en maak ik mezelf maar wijs.
(Ik vind het niet zo fijn aanvoelen, een buikje hoeft niet, maar heb ik, als ik moet kiezen wel liever. Let op 'je' in buikje btw)
Precies dit. In de tegenwoordige tijd moeten vrouwen zo slank mogelijk zijn, op het ongezonde af, kijk naar catwalkmodellen, kijk naar artiesten die er al goed uitzien van zich zelf, maar op coverfoto's op magazines worden ze toch nog geshopt.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:31 schreef Re het volgende:
Ik waardeer je kont wel hoor, Lienekienquote:Op maandag 1 juli 2013 14:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kijk, zo maak je jezelf echt belachelijk. Leuk, hoor. Even lekker lachen met Panzermaus.
Een gezonder geest in een gezond lichaam idd. Je lichaam continu overbelasten hoort daar niet bij. De oude grieken deden ook niet aan bodybuilding maar aan atletiek.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Plato heeft een aantal mooie uitspraken gedaan over mannelijkheid, sport en lichamelijke ontwikkeling, en de potentie daarvan.
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |