abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128459554
Ik ga voor een inhoudsloze bodybuilder dan een dikkertje met inhoud. :{w
  maandag 1 juli 2013 @ 14:31:23 #127
262 Re
Kiss & Swallow
pi_128459557
niet iedereen wil een afgetraind en gespierd lichaam, het is een ideaalbeeld opgedrongen door de maatschappij, maar om nou te zeggen dat iedereen dat wil is natuurlijk onzin. Ik vind het veel belangrijker om een balans te vinden tussen gezond leven en tevreden kunnen leven...

Dikke mensen zijn vaker ziek, dat is wel aangetoond, maar dat betekent niet dat je dan maar met een six-pack moet rondlopen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_128459591
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:30 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Maar je legt niet uit waarom je denkt dat mensen liever vadsig dan afgetraind zijn. Dan zit er toch iets goed fout bij die mensen. Ik geloof het niet.
Ik ook niet. Het is denk ik meer dat de mogelijkheid er niet is, om spontaan een goed lichaam te hebben, waardoor deze mensen zich liever verschuilen achter dat ze het toch niet zouden willen als het kon. Dat is minder confronterend.
pi_128459629
quote:
3s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:31 schreef Re het volgende:
niet iedereen wil een afgetraind en gespierd lichaam, het is een ideaalbeeld opgedrongen door de maatschappij, maar om nou te zeggen dat iedereen dat wil is natuurlijk onzin. Ik vind het veel belangrijker om een balans te vinden tussen gezond leven en tevreden kunnen leven...

Dikke mensen zijn vaker ziek, dat is wel aangetoond, maar dat betekent niet dat je dan maar met een six-pack moet rondlopen
De maatschappij? Wat? Het is juist iets dat natuurlijk is.. En man hoort groot en sterk te zijn, daarvoor is het een man (volgens de natuur).
pi_128459632
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:32 schreef Serene het volgende:

[..]

Ik ook niet. Het is denk ik meer dat de mogelijkheid er niet is, om spontaan een goed lichaam te hebben, waardoor deze mensen zich liever verschuilen achter dat ze het toch niet zouden willen als het kon. Dat is minder confronterend.
Precies. Even buiten het feit om dat die mogelijkheid er natuurlijk altijd is, maar de wilskracht ontbreekt.
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
pi_128459647
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:29 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Gezien je stellige overtuiging denk ik dat jij ook wat last hebt van cognitieve dissonantie.
Haha, leg eens uit?
pi_128459670
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:33 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Precies. Even buiten het feit om dat die mogelijkheid er natuurlijk altijd is, maar de wilskracht ontbreekt.
Ik bedoelde meer de mogelijkheid om op een knop te drukken, waardoor je een goed lichaam krijgt. Voor een goed lichaam moet nu eenmaal veel moeite gedaan worden, waar ze simpelweg geen zin in hebben.
  maandag 1 juli 2013 @ 14:35:58 #133
262 Re
Kiss & Swallow
pi_128459715
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:33 schreef Serene het volgende:

[..]

De maatschappij? Wat? Het is juist iets dat natuurlijk is.. En man hoort groot en sterk te zijn, daarvoor is het een man (volgens de natuur).
de evolutie zijn we al lang voorbijgestreefd ...
  maandag 1 juli 2013 @ 14:36:34 #134
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_128459745
quote:
10s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:33 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Haha, leg eens uit?
Jij denkt dat iedereen net zo gelukkig wordt van een afgetraind lijf als jij. Jij denkt dat iedereen die niet dat afgetrainde lijf heeft, ongelukkig is. Er is bij jou geen ruimte voor enige nuance.

Ik vind het bijna lachwekkend.
The love you take is equal to the love you make.
pi_128459777
quote:
3s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:35 schreef Re het volgende:

[..]

de evolutie zijn we al lang voorbijgestreefd ...
Voorbijgestreefd? De drang hiernaar is juist iets waar we weinig controle over hebben. Vrouwen vinden normaliter een grote, sterke en succesvolle man ook aantrekkelijker dan iemand die hier niets van heeft, louter door hoe het biologisch aangelegd is.
pi_128459789
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:22 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Wat is obsessief? En wie bepaalt het wanneer iets obsessief is? Als ik vertel dat ik 4-5 dagen per week naar de sportschool ga noemen mensen dat obsessief. Maar als ik diezelfde tijd op de bank zou zitten voor de televisie dan is er niks aan de hand.

Ik doe aan bodybuilding en ik speel WoW, wat nu?
Het is obsessief (dwangmatig) zodra je er ongelukkig van wordt als het een keer niet kan. Wat dat betreft is teveel vreten hetzelfde als teveel trainen, of teveel wow spelen.
pi_128459824
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:36 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Jij denkt dat iedereen net zo gelukkig wordt van een afgetraind lijf als jij. Jij denkt dat iedereen die niet dat afgetrainde lijf heeft, ongelukkig is. Er is bij jou geen ruimte voor enige nuance.

Oh please.....je gaat mij echt niet vertellen dat dikkertjes blij zijn met hun lichaam hoor.....en al helemaal niet met al die ziektes die erin zitten.
  maandag 1 juli 2013 @ 14:39:04 #138
262 Re
Kiss & Swallow
pi_128459844
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:37 schreef Serene het volgende:

[..]

Voorbijgestreefd? De drang hiernaar is juist iets waar we weinig controle over hebben. Vrouwen vinden normaliter een grote, sterke en succesvolle man ook aantrekkelijker dan iemand die hier niets van heeft, louter door hoe het biologisch aangelegd is.
nou nee, niet meer, anders zouden er geen vetkleppen in de wereld zijn... en succes heeft niets met gespierdheid te maken tegenwoordig... ik denk niet dat Einstein nou zo'n bodybuilder was
pi_128459867
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:36 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Mwah, je hebt een punt, maar ook jij overdrijft hier weer.

quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:31 schreef Gwniemand het volgende:
Ik ga voor een inhoudsloze bodybuilder dan een dikkertje met inhoud. :{w
En ik ga liever voor die pronte mbo-aars van jou dan voor dat verzakte cellulitis-springkussen van Lienekien.
pi_128459873
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:27 schreef Serene het volgende:

[..]

Wat is de reden daarvan dan?
dat ze prima tevreden zijn hoe ze zijn, een partner hebben die ze mooi vindt zoals ze zijn, veel aandacht krijgen, gewoon lekker in hun vel zitten en wellicht niet weten dat ze wat voller zijn

Het klinkt natuurlijk erg ongeloofwaardig, maar er zijn heel veel mensen die een ander beeld hebben van zichzelf dan de buitenwereld. Die voelen zich niet 'te dik' maar vinden zichzelf prima.

Even een voorbeeldje van mezelf dan maar, waarin ik me erg bloot geef, dus ga alsjeblieft niet lopen zeiken }:|

Ik was altijd wat voller, vanaf mn bevallingen, dat heb ik nooit erg gevonden, mn ex vond me heel mooi, ik werd regelmatig nagefloten en ik kreeg als ik op stap was heel veel aandacht. Ik vond mezelf mooi en was erg blij met hoe ik eruit zag, ik zág ook niet dat ik wat te zwaar was. (Ben altijd heel tevreden geweest met mn uiterlijk)

En toen ging mn relatie uit en viel ik van de stress elf kilo af. Dat is veel en ik was toen té mager, maar ik vond mn lichaam ineens nóg mooier! Ik wist voor die tijd serieus niet dat dat kon en ik zou nóóit een pilletje hebben genomen om slanker te worden :{w
En toen kwam ik natuurlijk weer wat aan (afvallen door stress is niet echt houdbaar) en nu ben ik die kilo's weer weg aan het werken omdat ik graag weer dat stresslichaam wil :')

Kun je beargumenteren dat iedereen het dús wil, maar ik was van mn 20e tot mn 28e écht heel erg blij met mn lijf. Als ik niet was afgevallen, was ik dat nu nog steeds geweest.
compact en kleverig.
pi_128459948
quote:
10s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:39 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

[..]

En ik ga liever voor die pronte mbo-aars van jou dan voor dat verzakte cellulitis-springkussen van Lienekien.
Ik heb niet eens op het mbo gezeten :')
pi_128459952
quote:
3s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:39 schreef Re het volgende:

[..]

nou nee, niet meer, anders zouden er geen vetkleppen in de wereld zijn... en succes heeft niets met gespierdheid te maken tegenwoordig... ik denk niet dat Einstein nou zo'n bodybuilder was
Plato heeft een aantal mooie uitspraken gedaan over mannelijkheid, sport en lichamelijke ontwikkeling, en de potentie daarvan.

Zelf heb ik Plato minstens zo hoog zitten als Einstein. :)

quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:41 schreef Gwniemand het volgende:

[..]

Ik heb niet eens op het mbo gezeten :')
Dat moet wel, want je hebt een mooie bil. DM?
pi_128459972
quote:
pronte mbo-aars
_O-
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
  maandag 1 juli 2013 @ 14:42:51 #144
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_128460012
quote:

[..]

[..]

Kijk, zo maak je jezelf echt belachelijk. Leuk, hoor. Even lekker lachen met Panzermaus.
The love you take is equal to the love you make.
pi_128460033
quote:

dat dus ook idd, ik wil ook echt liever een man zonder sixpack.
Maar goed, dat is natuurlijk niet waar en maak ik mezelf maar wijs.

(Ik vind het niet zo fijn aanvoelen, een buikje hoeft niet, maar heb ik, als ik moet kiezen wel liever. Let op 'je' in buikje btw)
compact en kleverig.
pi_128460066
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:42 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Kijk, zo maak je jezelf echt belachelijk. Leuk, hoor. Even lekker lachen met Panzermaus.
Ik lach waarschijnlijk nog het hardst om mijn eigen grappen, nu moet ik wel een heel walgelijk en belachelijk persoon zijn.

quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:43 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat dus ook idd, ik wil ook echt liever een man zonder sixpack.
Maar goed, dat is natuurlijk niet waar en maak ik mezelf maar wijs.

(Ik vind het niet zo fijn aanvoelen, een buikje hoeft niet, maar heb ik, als ik moet kiezen wel liever. Let op 'je' in buikje btw)
Een sixpack is niet zo hard als het eruit ziet. Is gewoon warm en zacht, maar met meer vorm.
pi_128460075
quote:
Precies dit. In de tegenwoordige tijd moeten vrouwen zo slank mogelijk zijn, op het ongezonde af, kijk naar catwalkmodellen, kijk naar artiesten die er al goed uitzien van zich zelf, maar op coverfoto's op magazines worden ze toch nog geshopt.

Terwijl in de oudheid het hele volle, dikke juist weer als toonbeeld van schoonheid werd gezien. Zie bijvoorbeeld beeldjes van "ronde" vrouwen die zijn opgegraven.
pi_128460085
quote:

[..]

Ik waardeer je kont wel hoor, Lienekien :@
pi_128460114
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:41 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Plato heeft een aantal mooie uitspraken gedaan over mannelijkheid, sport en lichamelijke ontwikkeling, en de potentie daarvan.

Een gezonder geest in een gezond lichaam idd. Je lichaam continu overbelasten hoort daar niet bij. De oude grieken deden ook niet aan bodybuilding maar aan atletiek.
pi_128460144
quote:

[..]

:* op je kadetjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')