SPOILER: De bazen die aanwezig waren:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt zijn op de stonermeet waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket, zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.
De inlogcodes van de www.photobucket.com account zijn per DM verkrijgbaar voor bazenstoners/aanwezigen.
De OP vind je hier.Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentSPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Munchiesquote:Op maandag 1 juli 2013 12:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]Ja ik heb ook echt chips, hamburgers, cupcakes, vleeslapjes, snoep, koekjes en mergpijpen door elkaar gegeten
Toen wij een rokende massa hadden gemaakt, was ik even bezorgd. Maar die eerste twee hamburgers stelde me gerust.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:04 schreef Murdera het volgende:
Ik was overigens nog verbaasd hoe goed het BBQen ging.
Zelfs op die van Vas
Grapjen hoor, volgende keer beterquote:Op maandag 1 juli 2013 12:04 schreef Sardu het volgende: [..] Mweh. Had die avond ervoor een momentje van dit kan een heel goed idee worden of een hele slechte. Uiteindelijk wel een awesome avond gehad maar ten koste van de meet.
Dit dus..quote:Op maandag 1 juli 2013 12:07 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Toen wij een rokende massa hadden gemaakt, was ik even bezorgd. Maar die eerste twee hamburgers stelde me gerust.
Echt, als er eentje bij was met herpes..quote:Op maandag 1 juli 2013 12:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
holy shit![]()
Ik heb echt geen idee hoeveel ik er gerookt heb
Ik heb ván heel veel jointjes gerookt, maar dan een paar hijsjes en weer doorgegeven, en zelf gewoon denk ik 2 ofzo maarmaar VOORAL VEEL FUCKING HIJSJES VAN ALLERHANDE SOORTEN WIET EN JOINTS DOOR ELKAAR
quote:Op maandag 1 juli 2013 12:08 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Echt, als er eentje bij was met herpes..![]()
Maar inderdaad, op de hoogtepunten gingen alle kanten joints op, ging ie naar links, oh nee, is al, weer terug naar rechts.
Viel me wel op dat ik eigenlijk geen hasj opgemerkt heb. Ik dacht er nog even over om wat te halen, maar ik ben zo'n prutsdraaier wat betreft hasj.
Het is dat we geen vorken hadden, anders waren we zeker weten de beste BBQ'ers aanwezig.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:08 schreef Olment het volgende:
[..]
Dit dus..
Leek alsof ze alleen ontdooide in het beginMaar kwam heel aardig terecht
quote:Op maandag 1 juli 2013 12:09 schreef Olment het volgende:
[..]Herpes... Zou wel een mooie afsluiter zijn
Ze waren nog lekker ookquote:Op maandag 1 juli 2013 12:08 schreef Sardu het volgende:
Die cupcakes zien er wel nice uit!
Die hand in die doos op de achtergrond.![]()
Fixedquote:Op maandag 1 juli 2013 12:09 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Het is dat we geen vorken hadden, anders waren we zeker weten de beste BBQ'ers aanwezig.
Wel jammer dat niemand van onze bbq wilde durfde eten hoor.![]()
Heb ik ook nog ff aan gedacht, maar dat is altijd zo'n gekloot iddquote:Op maandag 1 juli 2013 12:08 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Echt, als er eentje bij was met herpes..![]()
Maar inderdaad, op de hoogtepunten gingen alle kanten joints op, ging ie naar links, oh nee, is al, weer terug naar rechts.
Viel me wel op dat ik eigenlijk geen hasj opgemerkt heb. Ik dacht er nog even over om wat te halen, maar ik ben zo'n prutsdraaier wat betreft hasj.
Nee, die bbq van Mano gaf veel vertrouwen.quote:
Wat, die ging als een speerquote:Op maandag 1 juli 2013 12:11 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Nee, die bbq van Mano gaf veel vertrouwen.
Of die papierzooi naast ons.
Ik krijg altijd gezeik van anderen dat ik de hasj teveel verhit en hoe zonde dat is en allemaal prachtige verhalen over wat de meeste efficiente manier is tot aan percentages aan toe.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:10 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Heb ik ook nog ff aan gedacht, maar dat is altijd zo'n gekloot idd
hij wilde er duidelijk 2quote:Op maandag 1 juli 2013 12:11 schreef Moira. het volgende:
En die vage kutburen die geen hamburgers wilden![]()
kom dan ook niet zo dicht bij ons zitten
Of wilde hij er nou 2?
Whehe dat zou wat zijn geweest. Een totaal onbekende ergens op een stonermeet in utrecht ontmoeten en blijkt je dubbelganger te zijn.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Op 't eerste gezicht dan he, toen ik rustig zat besefte ik me dat het niet klopte.
Damn... Kan je er misschien niet 1 met de post sturen?quote:
Ja, die meuk werd mooi zwart.quote:
Ik had er zelfs eentje speciaal voor die afrikaanquote:Op maandag 1 juli 2013 12:11 schreef Moira. het volgende:
Of wilde hij er nou 2?
Had ze twee gegeven dan.quote:
Hij stak 2 vingers op maar draaide zich toen gelijk weer om dus ik had het idee dat ie gewoon een peaceteken maakte omdat ie zich niet meer omdraaidequote:Op maandag 1 juli 2013 12:11 schreef Moira. het volgende:
Of wilde hij er nou 2?
quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 12:12 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik had er zelfs eentje speciaal voor die afrikaan![]()
Denk je nou echt dat er cupcakes over blijven op een stoner-meet?quote:Op maandag 1 juli 2013 12:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whehe dat zou wat zijn geweest. Een totaal onbekende ergens op een stonermeet in utrecht ontmoeten en blijkt je dubbelganger te zijn.Ik had me meteen in een psychose gerookt.
[..]
Damn... Kan je er misschien niet 1 met de post sturen?
Sorry dat ik de hele tijd je para aan zat te staren.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij stak 2 vingers op maar draaide zich toen gelijk weer om dus ik had het idee dat ie gewoon een peaceteken maakte omdat ie zich niet meer omdraaide
Ik vond je fucking hilarisch manquote:Op maandag 1 juli 2013 12:13 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Sorry dat ik de hele tijd je para aan zat te staren.
Ik was aan het trippen manquote:Op maandag 1 juli 2013 12:15 schreef Mano_ het volgende:
[..]
En stil dat hij en Uns waren op de terugweg
Uns was sowieso wel een beetje stilletjes, met z'n zonnebrilquote:Op maandag 1 juli 2013 12:15 schreef Mano_ het volgende:
[..]
heb hem volgens mij geen woord horen zeggen.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Uns was sowieso wel een beetje stilletjes, met z'n zonnebril
Ik dacht even dat je verliefd op me was.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:13 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Sorry dat ik de hele tijd je para aan zat te staren.
quote:Op maandag 1 juli 2013 12:15 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Huhquote:Op maandag 1 juli 2013 12:18 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je verliefd op me was.![]()
Ik kreeg soms wel blikken van Vas die mij een heel schuldig gevoel gaven. Dat kon ik ook niet plaatsen.
Op jou?quote:Op maandag 1 juli 2013 12:18 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je verliefd op me was.![]()
Allemaal opquote:Op maandag 1 juli 2013 12:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whehe dat zou wat zijn geweest. Een totaal onbekende ergens op een stonermeet in utrecht ontmoeten en blijkt je dubbelganger te zijn.Ik had me meteen in een psychose gerookt.
[..]
Damn... Kan je er misschien niet 1 met de post sturen?
Echt man, teringhomo'squote:Op maandag 1 juli 2013 12:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Op jou?
Er was duidelijk een klik tussen mij en klojo.
Hee hee hhee, ik heb alleen maar zijn eikel gepolijst met m'n anus.quote:
Dit gaat rare kanten op.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Op jou?
Er was duidelijk een klik tussen mij en klojo.
Dikke kans dat ik het er zelf van gemaakt heb.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
HuhGeen idee, was gewoon knetterstoned
whehehehe zwarte burgerquote:Op maandag 1 juli 2013 12:12 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik had er zelfs eentje speciaal voor die afrikaan![]()
Still a better love story than Twilight.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:20 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Hee hee hhee, ik heb alleen maar zijn eikel gepolijst met m'n anus.
Je wil me.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zat er niet echt gemakkelijk tussenin laat ik het maar zo zeggen!
quote:Op maandag 1 juli 2013 12:22 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Still a better love story than Twilight.
Maar ook gewoon niet duidelijk "no, thanks" ofzo zeggenquote:Op maandag 1 juli 2013 12:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij stak 2 vingers op maar draaide zich toen gelijk weer om dus ik had het idee dat ie gewoon een peaceteken maakte omdat ie zich niet meer omdraaide
Daar zeg je inderdaad watquote:Op maandag 1 juli 2013 12:22 schreef Sardu het volgende:
Het enige wat ik mis en wat angstvallig stil word gehouden is het jumpen van Vas en Krul...![]()
Dat hele park zat vol met decadente luiquote:Op maandag 1 juli 2013 12:14 schreef BaasBanaan het volgende:
Die gesprekken die die lui voerde. Echt van die onderwerpen waar naieve 17-jarige havistjes het over hebben nadat ze voor het eerst meer dan drie hijsjes van een joint hebben gehad.
ik voel je broederquote:Op maandag 1 juli 2013 12:15 schreef Monopoly het volgende:
Mijn maag is van streekIk moet zo echt even wat eten
quote:Op maandag 1 juli 2013 12:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat hele park zat vol met decadente lui
Dat had ik niet getrokken.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:22 schreef Sardu het volgende:
Het enige wat ik mis en wat angstvallig stil word gehouden is het jumpen van Vas en Krul...![]()
Same shit hiero... Ben benieuwd hoe de lunch zo gaatquote:Op maandag 1 juli 2013 12:15 schreef Monopoly het volgende:
Mijn maag is van streekIk moet zo echt even wat eten
Ik snapte het ook niet, de rest van de tijd spraken ze best wel helder Engels, maar dan was het opeens wheuhwhuhw.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar ook gewoon niet duidelijk "no, thanks" ofzo zeggen
"Do you want a hamburger?"
- "whuh?"
"We've got hamburgers left, do you guys want any?"
- "uhwuhwuh" *peaceteken*
En die OUD-meeting, dat was ook wel toevallig dat die ook in Utrecht warenquote:Op maandag 1 juli 2013 12:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Toen hadden ze door dat we ze verstondenquote:Op maandag 1 juli 2013 12:25 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik snapte het ook niet, de rest van de tijd spraken ze best wel helder Engels, maar dan was het opeens wheuhwhuhw.
Oh dat is natuurlijk niet gedaan, daar zou jij ons aan herinnerenquote:Op maandag 1 juli 2013 12:22 schreef Sardu het volgende:
Hoe die lui ons aankeken toen we met meer takken aan kwamen lopen.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niet gebeurdquote:Op maandag 1 juli 2013 12:22 schreef Sardu het volgende:
Het werd genoemd, maar niet gedaanquote:Op maandag 1 juli 2013 12:22 schreef Sardu het volgende:
Is sowieso gebeurd, toen Olment en ik me even afzonderde.quote:
Het duurde 2 seconden voordat ik snap.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:25 schreef Mano_ het volgende:
[..]
En die OUD-meeting, dat was ook wel toevallig dat die ook in Utrecht waren
Iddquote:Op maandag 1 juli 2013 12:25 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik snapte het ook niet, de rest van de tijd spraken ze best wel helder Engels, maar dan was het opeens wheuhwhuhw.
Huh wacht wat heb ik gemist?quote:Op maandag 1 juli 2013 12:25 schreef Mano_ het volgende:
[..]
En die OUD-meeting, dat was ook wel toevallig dat die ook in Utrecht waren
Ik voelde me zo pauper maar was te stoned om een neuk te gevenquote:Op maandag 1 juli 2013 12:25 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Hoe die lui ons aankeken toen we met meer takken aan kwamen lopen.
Slechte voorbereiding als ze niet weten dat bijna iedereen hier tot op zekere hoogte Engels verstaat.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:25 schreef Olment het volgende:
[..]
Toen hadden ze door dat we ze verstonden
Heb al genoeg pijn in mijn kuiten.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het werd genoemd, maar niet gedaan
Heb wel nog even gesquat met Mur maar hij werd preuts en ging niet verder.
En een paar handstandjes gemaakt.
Dat was zo'n beetje genoeg excersize voor een dag
te veel seksquote:Op maandag 1 juli 2013 12:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb al genoeg pijn in mijn kuiten.Kan de trap niet meer goed oplopen en heb dikke blauw/groene plekken.
the fuck.
"De takken zijn bijna op.. Wie gaat er halen?"quote:Op maandag 1 juli 2013 12:25 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Hoe die lui ons aankeken toen we met meer takken aan kwamen lopen.
Ik heb intern dubbel gelegen om je squats.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het werd genoemd, maar niet gedaan
Heb wel nog even gesquat met Mur maar hij werd preuts en ging niet verder.
En een paar handstandjes gemaakt.
Dat was zo'n beetje genoeg excersize voor een dag
WAT IS ER MIS MET MIJN SQUATSquote:Op maandag 1 juli 2013 12:27 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik heb intern dubbel gelegen om je squats.
Ik moet er niet aan denken nu.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:27 schreef Moira. het volgende:
Joint is aan overigens
Ik zit klaar voor een dagje uitbrakken en niks doen
Ze waren fokking hilarisch.quote:
Neenee, aan de andere kant.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Godver
Die hebben ons ook nog gefilmd toen we mee gingen klappen en juichen he
Nja ik doe het nu voor de chill en dat ik vanavond gewoon nuchter kan gaan slapen omdat ik morgen wel van 9 tot half 6 arbeidsintensief werk moet verrichtenquote:
Voelde me wel een beetje een mongooltje toen we met 5 mensen stokken gingen zoeken in de bosjesquote:Op maandag 1 juli 2013 12:27 schreef Olment het volgende:
[..]
"De takken zijn bijna op.. Wie gaat er halen?"
"Ohhh dat komt wel goed als iemand moet pissen"![]()
Er zijn sowieso te weinig foto's gemaaktquote:Op maandag 1 juli 2013 12:28 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ze waren fokking hilarisch.
Die hadden gefilmd moeten worden.
Zo mooi als je er bij stond.
En geen neuk om geven en gewoon takken halenquote:Op maandag 1 juli 2013 12:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Voelde me wel een beetje een mongooltje toen we met 5 mensen stokken gingen zoeken!
Jep. Hahaquote:Op maandag 1 juli 2013 12:29 schreef Olment het volgende:
[..]
En geen neuk om geven en gewoon takken halen
Over scheten gesproken, mono en de telefoonscheetquote:Op maandag 1 juli 2013 12:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er zijn sowieso te weinig foto's gemaakt![]()
Volgende keer moet iedereen gewoon van elke scheet foto's maken en dan flikkeren we die allemaal bij elkaar
Mja, door al dat genavigeer door kutdorpjes was m'n accu al bijna leeg toen we eindelijk in Utrecht warenquote:Op maandag 1 juli 2013 12:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er zijn sowieso te weinig foto's gemaakt![]()
Volgende keer moet iedereen gewoon van elke scheet foto's maken en dan flikkeren we die allemaal bij elkaar
Whehehehehequote:Op maandag 1 juli 2013 12:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Over scheten gesproken, mono en de telefoonscheet
Stu had hem niet eens gehoordquote:Op maandag 1 juli 2013 12:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Over scheten gesproken, mono en de telefoonscheet
matigquote:Op maandag 1 juli 2013 12:30 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Mja, door al dat genavigeer door kutdorpjes was m'n accu al bijna leeg toen we eindelijk in Utrecht waren
Ditquote:Op maandag 1 juli 2013 12:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Voelde me wel een beetje een mongooltje toen we met 5 mensen stokken gingen zoeken in de bosjes!
Die heb ik denk ik gemistquote:Op maandag 1 juli 2013 12:31 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Die Gathering of Grannys richting de ijscokar toch
1 van de weinige redenen waarom ik met mijn brakke kop nog naar die meet zou komen.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh dat is natuurlijk niet gedaan, daar zou jij ons aan herinneren
Oepsquote:Op maandag 1 juli 2013 12:30 schreef Amarantha het volgende:
Mono die bijna een poepschoen recht in zijn gezicht kreeg
Ik hoop van niet neequote:Op maandag 1 juli 2013 12:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die heb ik denk ik gemist
Maar dat was toch geen echte OUD-meet?
Weet wel nog Robert en Arthur en wie nog meer? die gingen frisbee'en
Gast ik was vorige week fucking ziek en heb nog vies gekotst voor ik naar de meeting ging en had al zo goed als een week niet gegetenquote:Op maandag 1 juli 2013 12:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
1 van de weinige redenen waarom ik met mijn brakke kop nog naar die meet zou komen.
Philipquote:Op maandag 1 juli 2013 12:33 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik hoop van niet nee
Jasper of zo iets toch ook?
bedankt hequote:Op maandag 1 juli 2013 12:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
1 van de weinige redenen waarom ik met mijn brakke kop nog naar die meet zou komen.
Ik had ook maar een paar uurtjes geslapen en was kotsmisselijk van het geschommel van de bus en trein maar kwam wel weer goed dus dat is geen goede redenquote:Op maandag 1 juli 2013 12:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zoiets jaquote:Op maandag 1 juli 2013 12:33 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik hoop van niet nee
Jasper of zo iets toch ook?
quote:Op maandag 1 juli 2013 12:34 schreef Mano_ het volgende:
Wajoo ik heb gewoon kleur gekregen zie ik nu
Dikke joint draaien, af en toe paar chille hijsjes nemen en dan weer wegleggenquote:Op maandag 1 juli 2013 12:35 schreef Klojo120 het volgende:
Vandaag een dikke joint draaien en daar de hele dag van genieten, of een dunne joint en wat wiet overhouden. Maar dan heb ik geen tabak meer... wot 2 do?
Tabak halenquote:Op maandag 1 juli 2013 12:35 schreef Klojo120 het volgende:
Vandaag een dikke joint draaien en daar de hele dag van genieten, of een dunne joint en wat wiet overhouden. Maar dan heb ik geen tabak meer... wot 2 do?
kun je niet gewoon 2 kleintjes maken?quote:Op maandag 1 juli 2013 12:35 schreef Klojo120 het volgende:
je zou niet de enige brakke zijn geweest, damnquote:Op maandag 1 juli 2013 12:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
junkquote:Op maandag 1 juli 2013 12:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
kun je niet gewoon 2 kleintjes maken?
of gewoon een dikke en er zuinig op zijn en af en toe wegleggen
Mijne is al aan
Zo lang je niet zo ziek als mij was vorige week mag niemand klagen over brak zijnquote:Op maandag 1 juli 2013 12:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
je zou niet de enige brakke zijn geweest, damn
GODVERDOMME NU WIL IK EEN BROODJE BEENHAMquote:Op maandag 1 juli 2013 12:37 schreef Amarantha het volgende:
De mijne is bijna op. Kan ik daarna even een broodje beenham scoren, drinken en andere nuttige dingen doen
Stoned bij je opa zittenquote:Op maandag 1 juli 2013 12:37 schreef Mano_ het volgende:
Ik moet zo nog ff naar m'n opa, dus kan er nog geen aansteken
Ik wou dat vorige week al vet graag maar ja..quote:Op maandag 1 juli 2013 12:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
GODVERDOMME NU WIL IK EEN BROODJE BEENHAM
Aan jou was anders helemaal niks te merkenquote:Op maandag 1 juli 2013 12:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo lang je niet zo ziek als mij was vorige week mag niemand klagen over brak zijn![]()
Grapje. Brak zijn is best wel dikke aids
Amarantha is een naamquote:Op maandag 1 juli 2013 12:39 schreef RockNijntje het volgende:
Amarantha, komt jouw username van de band Amaranthe?
nja ik ga iig de deur niet uitquote:Op maandag 1 juli 2013 12:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wou dat vorige week al vet graag maar ja..
maar dat is niet de vraagquote:
Als dat nu het enige was.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik had ook maar een paar uurtjes geslapen en was kotsmisselijk van het geschommel van de bus en trein maar kwam wel weer goed dus dat is geen goede reden
quote:Op maandag 1 juli 2013 12:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
die was echt heilig ja
meer aanwezig dan jij, wel
Ik was ook wel weer de oude gisteren maar je wou me niet zien voor ik de trein in gingquote:Op maandag 1 juli 2013 12:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Aan jou was anders helemaal niks te merken
Waarom zou het dan van die band komen?quote:
Wheehehe en mij kan ie nu ook niet charterenquote:Op maandag 1 juli 2013 12:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
nja ik ga iig de deur niet uit
als mijn vader vraagt of ik boodschappen wil doen zeg ik wel gewoon dat ik met enorme buikkramp in bed lig ofzo
Heb dat ooit gehad, was met een paar maten in het park aan het smoken maar was even vergeten dat m' oma jarig was. Dus knetterstoned daar naar toe, vlaai schransenquote:
Nee. Ik zocht een username en toen ging ik op fantasienamen googlen volgens mij..quote:Op maandag 1 juli 2013 12:39 schreef RockNijntje het volgende:
Amarantha, komt jouw username van de band Amaranthe?
eigenlijk was het met z'n 18en sowieso nog te druk om goed met iedereen te kunnen chillenquote:
Vast niet. Wel de enige die de gigantische draak in de keuken op zou merken.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
je zou niet de enige brakke zijn geweest, damn
Wat een bar slechte vergelijkingquote:Op maandag 1 juli 2013 12:41 schreef RockNijntje het volgende:
Heet jouw kind Justin omdat je een Bieberfan bent?
- Justin is een naam.
hij gaat maar lekker zelf, de luie flikkerquote:Op maandag 1 juli 2013 12:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wheehehe en mij kan ie nu ook niet charteren
Ohquote:Op maandag 1 juli 2013 12:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. Ik zocht een username en toen ging ik op fantasienamen googlen volgens mij..
_o-quote:Op maandag 1 juli 2013 12:41 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Heb dat ooit gehad, was met een paar maten in het park aan het smoken maar was even vergeten dat m' oma jarig was. Dus knetterstoned daar naar toe, vlaai schransen![]()
Alleen hadden ze het journaal aan staan en toen was dat met die vulkaan Ejafjujakuul of iets, ik raakte echt in een lachstuip toen ik dat hoorde.
Vonden ze wel een beetje vreemd
Achja, your lossquote:Op maandag 1 juli 2013 12:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als dat nu het enige was.![]()
Ik had eigenlijk in de planning om zaterdag niet heel gek te gaan doen zodat ik zondag op tijd wakker zou zijn. Dat ging dus al vrij snel verkeerd toen ik me toch bedacht een biertje te gaan doen met wat vrienden hier.
Als ik kijk hoe positief iedereen hier is dan zit een volgende keer er zeker wel in.quote:
Als ik vrij was had ik dat gedaan.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:45 schreef Monopoly het volgende:
Nu, iedereen naar Zwolle en verder stonen
Had je ook op de meet kunnen doen.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:45 schreef RockNijntje het volgende:
Le huu. Ik was aan het neuken in een tentje.
Om daar nou de stonermeet voor te missenquote:Op maandag 1 juli 2013 12:45 schreef RockNijntje het volgende:
Le huu. Ik was aan het neuken in een tentje.
Grootse verwachtingen daar.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Lol idd, ze hadden er zelfs een fucking grote tent voor klaargezet
Een uur en een kwartier ongeveerquote:Op maandag 1 juli 2013 12:48 schreef BaasBanaan het volgende:
Wel jammer dat jullie allemaal zo fucking ver wonen. Van oude meets ben ik gewend dat mensen een beetje in de buurt zaten, dus dan kun je ook tussendoor nog even bij elkaar op de koffie. Mis jullie nu al.
Nou ja, Ede is niet zo ver denk ik.
ga nou maar je zakje wiet voor je ouders beter verstoppenquote:
Piemels, dat is net zo ver als Utrecht.quote:
geen kut en ik ben er trots opquote:Op maandag 1 juli 2013 12:48 schreef Trollscience het volgende:
heerlijk gerukt heerlijke koffie heerlijke peuk.
wat hebben jullie vandaag bereikt
quote:Op maandag 1 juli 2013 12:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vast niet. Wel de enige die de gigantische draak in de keuken op zou merken.
Ik herken dit jaquote:Op maandag 1 juli 2013 12:48 schreef BaasBanaan het volgende:
Wel jammer dat jullie allemaal zo fucking ver wonen. Van oude meets ben ik gewend dat mensen een beetje in de buurt zaten, dus dan kun je ook tussendoor nog even bij elkaar op de koffie. Mis jullie nu al.
Nou ja, Ede is niet zo ver denk ik.
heb je die live gezienquote:
whehe ja, als ik naar Kampen ga, ga ik meestal vanaf hier met de blauwe trein naar Amersfoort, da's een half uur, dan naar zwolle, da's een 35 minuten, en dan naar kampen en da's 10 minutenquote:Op maandag 1 juli 2013 12:49 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Piemels, dat is net zo ver als Utrecht.
ik wilde zo (ziekte)graag komen maar ik had geen geld en ik vond het zo kutquote:Op maandag 1 juli 2013 12:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
geen kut en ik ben er trots op
waarom was jij er gister niet?
nawww wel leuk dat iedereen nu ook ineens zo veel meer liefde voor elkaar heeftquote:Op maandag 1 juli 2013 12:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik herken dit jaIk wil veel vaker met jullie chillen
De protostreintjes.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
heb je die live gezien
[..]
whehe ja, als ik naar Kampen ga, ga ik meestal vanaf hier met de blauwe trein naar Amersfoort, da's een half uur, dan naar zwolle, da's een 35 minuten, en dan naar kampen en da's 10 minuten
gaaast zeg dat dan gewoon want dan hadden we best wat kunnen sponsorenquote:Op maandag 1 juli 2013 12:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik wilde zo (ziekte)graag komen maar ik had geen geld en ik vond het zo kut
jaquote:Op maandag 1 juli 2013 12:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
heb je die live gezien
[..]
whehe ja, als ik naar Kampen ga, ga ik meestal vanaf hier met de blauwe trein naar Amersfoort, da's een half uur, dan naar zwolle, da's een 35 minuten, en dan naar kampen en da's 10 minuten
ik haat jullie allemaal nog steeds hoorquote:Op maandag 1 juli 2013 12:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
nawww wel leuk dat iedereen nu ook ineens zo veel meer liefde voor elkaar heeft
oke oke maar volgende keer wel komenquote:Op maandag 1 juli 2013 12:53 schreef RockNijntje het volgende:
Joh Moira waarom denk je dat we niet naar de stonermeet kwamen? Godverdomme Maiden godverdomme.
Liefde, wat een liefdequote:Op maandag 1 juli 2013 12:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik haat jullie allemaal nog steeds hoor
Stap jij trouwens op bij Ede Centrum of Ede Wageningen?quote:
hebben jullie dat niet gedaan dan?quote:Op maandag 1 juli 2013 12:53 schreef BaasBanaan het volgende:
Volgens mij hadden Mono en ik iedereen zo ziek kunnen lullen over treintjes.
quote:Op maandag 1 juli 2013 12:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik haat jullie allemaal nog steeds hoor
Truequote:Op maandag 1 juli 2013 12:53 schreef BaasBanaan het volgende:
Volgens mij hadden Mono en ik iedereen zo ziek kunnen lullen over treintjes.
We hebben het kort gehouden.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
hebben jullie dat niet gedaan dan?overal waar mono komt gaat het over treinen
![]()
Ede Centrum, dat is niet ver van mijn huis.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:54 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Stap jij trouwens op bij Ede Centrum of Ede Wageningen?
Tering, volgens 9292 is dat nog wel wat langer dan vijf kwartier. Daar gaat m'n idee om even langs te hobbelen, op deze manier kunnen we nog beter in Utrecht chillen.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ede Centrum, dat is niet ver van mijn huis.
Dus daarom ga ik via Amersfoort, anders moet ik sowieso eerst nog op Ede-Wageningen overstappen naar Arnhem, en dan vanuit Arnhem naar Zwolle.
Valt mee, soms heb je op Amersfoort 6 minuten overstaptijd. Dat is precies genoeg om uit te stappen, perron af te lopen, trap op, trap af, en de trein in te stappen.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:59 schreef BaasBanaan het volgende:
Oh ik zie het al, de aansluiting in Amersfoort is vet bagger.
quote:Op maandag 1 juli 2013 13:01 schreef Vaseline_ het volgende:
Heb genoeg treinen gezien de komende tijd[ afbeelding ]
Ik moet maar eens mijn rijbewijs gaan halen. Veel makkelijker.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Valt mee, soms heb je op Amersfoort 6 minuten overstaptijd. Dat is precies genoeg om uit te stappen, perron af te lopen, trap op, trap af, en de trein in te stappen.
Soms moet je op Amersfoort 20 minuten wachten, dan is dat wel kut ja
Vind ik ookquote:Op maandag 1 juli 2013 13:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel zo netjes om even te fiksen de dag erna
50 euro, ik geef het rekeningnummer in dmquote:Op maandag 1 juli 2013 13:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Oh ja moet ik ook nog doen, hoeveel en waar naar toe? DM iemand?
quote:Op maandag 1 juli 2013 13:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
50 euro, ik geef het rekeningnummer in dm
buisje?quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 13:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
50 euro, ik geef het rekeningnummer in dm
Eens, maar in sommige gevallen wil ik gewoon zo snel mogelijk op de plaats van bestemming zijn en heb ik dat liever dan een half uur langer onderweg zijnquote:Op maandag 1 juli 2013 13:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind na een uur treinen eventjes tijd wel chill, rustig peuk roken en rustig heenlopen enz. Hou echt niet van gehaast op treinstation's. Neem liever een half uur langer de tijdKun je ook nog chill vreten halen ergens voor in de trein ofzo
Iddquote:Op maandag 1 juli 2013 13:02 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik moet maar eens mijn rijbewijs gaan halen. Veel makkelijker.
4 euro, maar moet je mono ff dm'en voor z'n rekeningnummerquote:Op maandag 1 juli 2013 13:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Oh ja moet ik ook nog doen, hoeveel en waar naar toe? DM iemand?
Whehe, je zit de foto's te bekijken ja?quote:Op maandag 1 juli 2013 13:04 schreef Sardu het volgende:
Godver en stuk voor stuk gewoon allemaal lekkere mensen op die meet.
Stoneroogjes.![]()
quote:Op maandag 1 juli 2013 13:05 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik had trouwens bijna de laatste trein vanuit Zwolle naar Kampen gemist, wat echt vet achterlijk was. Ik had daar redelijk wat tijd om over te stappen. Alleen ligt perron 1b best ver van perron 1a af. Ik zag daar al wel in de verte een sprinter staan, maar je zie het niet als die deuren op zijn. Dus ik denk "Die staat daar te wachten, en komt zo deze kant op als er ruimte is".
Uiteindelijk op het allerlaatste moment er toch maar heen gerent, was er net voor het fluitsignaal binnen. Wel echt stoner, de laatste trein bijna missen omdat die zo ver weg staat.
Komt voor de bakkerquote:Op maandag 1 juli 2013 13:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
4 euro, maar moet je mono ff dm'en voor z'n rekeningnummer
Ja was echt zo mooi hoe het in de loop van de middag allemaal steeds wat stiller viel, en al die oogjes rood samenknepenquote:Op maandag 1 juli 2013 13:04 schreef Sardu het volgende:
Godver en stuk voor stuk gewoon allemaal lekkere mensen op die meet.
Stoneroogjes.![]()
En dan de Atos van m'n moeder mee. Ik zie Mono daar al ingepropt zitten op de achterbank.quote:
als eckte broer en zusquote:Op maandag 1 juli 2013 13:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
buisje?
mijn joint is weer goed
Maar wat ik gister zei wordt nu dus wel weer bevestigd; dat wij ook echt precies op hetzelfde stonerniveau zitten
we zijn hetzelfde als we stoned zijn enzo en nu ook weer na een hele dag fucking stoned zijn brak wakker worden en er gewoon weer een op steken
Uhu. En jij mag blij zijn dat ik er niet was. Had je zo alle hoeken van het park laten zien.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Whehe, je zit de foto's te bekijken ja?
zo heb ik ook een keer een trein gemistquote:Op maandag 1 juli 2013 13:05 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik had trouwens bijna de laatste trein vanuit Zwolle naar Kampen gemist, wat echt vet achterlijk was. Ik had daar redelijk wat tijd om over te stappen. Alleen ligt perron 1b best ver van perron 1a af. Ik zag daar al wel in de verte een sprinter staan, maar je zie het niet als die deuren op zijn. Dus ik denk "Die staat daar te wachten, en komt zo deze kant op als er ruimte is".
Uiteindelijk op het allerlaatste moment er toch maar heen gerent, was er net voor het fluitsignaal binnen. Wel echt stoner, de laatste trein bijna missen omdat die zo ver weg staat.
gun je zelf ook dagjes om geen kut te doenquote:Op maandag 1 juli 2013 13:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga mijn laptop toch maar even afsluitenAnders zit ik hier over een paar uur nodig en geen steek verder hihi
quote:Op maandag 1 juli 2013 13:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
gun je zelf ook dagjes om geen kut te doen
oh wacht
Foto's zijn zo charmantquote:Op maandag 1 juli 2013 13:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Whehe, je zit de foto's te bekijken ja?
Haha herkenbaar idd. Ik kan daar op momenten ook echt last van hebben. Van die rooddoorlopen ogen.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja was echt zo mooi hoe het in de loop van de middag allemaal steeds wat stiller viel, en al die oogjes rood samenknepen
Sommigen hadden gewoon echt rood oogwit![]()
Ik zie dat echt voor me, die trein daar wegsjoefelen en dat je daar droog voor je uit kijkt.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
zo heb ik ook een keer een trein gemistniet de laatste ofzo. Maar hij stond veel verder op de hoek van het perron waardoor hij blijkbaar gewoon voor mijn neus is weggereden zonder dat ik het doorhad
Godverquote:Op maandag 1 juli 2013 13:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Uhu. En jij mag blij zijn dat ik er niet was. Had je zo alle hoeken van het park laten zien.![]()
Echt wel. Daar liggen echt wel sexy stukken stoner daar in het gras.quote:
Ik ben een keer door een Atos aangeredenquote:Op maandag 1 juli 2013 13:06 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
En dan de Atos van m'n moeder mee. Ik zie Mono daar al ingepropt zitten op de achterbank.
Kan ik ergens wel inkomenquote:Op maandag 1 juli 2013 13:09 schreef Monopoly het volgende:
Sommige die al overgemaakt hebben was meer dan 4 euro.
Ik heb morgen examen en daarna ga ik weer achter de PC zitten, dus zoek ik dat ff uit en dan krijgen mensen een refund.
Ben nog stoned van gisteren en mijn hersens doen niet wat ik wil
indeedquote:
mijne is alweer aan hoorquote:Op maandag 1 juli 2013 13:07 schreef Ro-ald het volgende:
Huisgenoten vroegen net of ik mee wilde blowen.
Toch maar even niet gedaan.
ja dat zei ik net ook alquote:Op maandag 1 juli 2013 13:08 schreef Klojo120 het volgende:
Holy shit, ik heb na 4 hijsjes alweer genoeg
ohja pietenquote:
ik heb gewoon mega knijpoogjes volgens mijquote:Op maandag 1 juli 2013 13:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Haha herkenbaar idd. Ik kan daar op momenten ook echt last van hebben. Van die rooddoorlopen ogen.
whehehequote:Op maandag 1 juli 2013 13:08 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik zie dat echt voor me, die trein daar wegsjoefelen en dat je daar droog voor je uit kijkt.
Had iedereen wel wat last vanquote:Op maandag 1 juli 2013 13:11 schreef Ro-ald het volgende:
Nog sorry voor de mensen die ik aanging staren
quote:Op maandag 1 juli 2013 13:11 schreef Ro-ald het volgende:
Nog sorry voor de mensen die ik aanging staren
Goede berichten dit.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:12 schreef Monopoly het volgende:
Wel lekker gekakt bij thuiskomst gisteravond laat.
MIJN DRINKEN, WAT DOE JEquote:Op maandag 1 juli 2013 13:12 schreef Monopoly het volgende:
Wel lekker gekakt bij thuiskomst gisteravond laat.
Dat was zeker zoquote:Op maandag 1 juli 2013 13:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Echt wel. Daar liggen echt wel sexy stukken stoner daar in het gras.
Kut, zijn er meer mensen die mijn matige grap al bedacht hadden?quote:Op maandag 1 juli 2013 13:09 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb morgen examen en daarna ga ik weer achter de PC zitten, dus zoek ik dat ff uit en dan krijgen mensen een refund.
Sow hé,,., Dat klinkt als veeeels te actiefquote:Op maandag 1 juli 2013 13:15 schreef Ro-ald het volgende:
Maar eens kamer opruimen & dan nieuwe kitten bekijken van mijn ma.groetjens
Toen was de Atos stuk?quote:Op maandag 1 juli 2013 13:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben een keer door een Atos aangereden![]()
Ik zal eens kijkenquote:Op maandag 1 juli 2013 13:15 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Kut, zijn er meer mensen die mijn matige grap al bedacht hadden?
veel plezierquote:Op maandag 1 juli 2013 13:15 schreef Ro-ald het volgende:
Maar eens kamer opruimen & dan nieuwe kitten bekijken van mijn ma.groetjens
Er ligt overal bier op de grond die plaktquote:Op maandag 1 juli 2013 13:15 schreef Olment het volgende:
[..]
Sow hé,,., Dat klinkt als veeeels te actief
Doe je rek nr eens passen danquote:Op maandag 1 juli 2013 13:09 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op maandag 1 juli 2013 13:16 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik vond het wel spannend om te zien of krul echt zulke dikke jetsers had of dat dat gewoon handige foto's waren.
Ik was niet teleurgesteld.
pedoquote:Op maandag 1 juli 2013 13:16 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik vond het wel spannend om te zien of krul echt zulke dikke jetsers had of dat dat gewoon handige foto's waren.
Ah, i see you are a stoner. I am also a stoner. We smoke a lot, get fucked up and hungry, eat all the leftovers, fall asleep and wake up hungry again.quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 13:16 schreef BaasBanaan het volgende:
Stiekem was jij ook benieuwd.. Geef ma toequote:
quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 13:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah, i see you are a stoner. I am also a stoner. We smoke a lot, get fucked up and hungry, eat all the leftovers, fall asleep and wake up hungry again.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |