SPOILER: De bazen die aanwezig waren:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt zijn op de stonermeet waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket, zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.
De inlogcodes van de www.photobucket.com account zijn per DM verkrijgbaar voor bazenstoners/aanwezigen.
De OP vind je hier.Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentSPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Munchiesquote:Op maandag 1 juli 2013 12:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]Ja ik heb ook echt chips, hamburgers, cupcakes, vleeslapjes, snoep, koekjes en mergpijpen door elkaar gegeten
Toen wij een rokende massa hadden gemaakt, was ik even bezorgd. Maar die eerste twee hamburgers stelde me gerust.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:04 schreef Murdera het volgende:
Ik was overigens nog verbaasd hoe goed het BBQen ging.
Zelfs op die van Vas
Grapjen hoor, volgende keer beterquote:Op maandag 1 juli 2013 12:04 schreef Sardu het volgende: [..] Mweh. Had die avond ervoor een momentje van dit kan een heel goed idee worden of een hele slechte. Uiteindelijk wel een awesome avond gehad maar ten koste van de meet.
Dit dus..quote:Op maandag 1 juli 2013 12:07 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Toen wij een rokende massa hadden gemaakt, was ik even bezorgd. Maar die eerste twee hamburgers stelde me gerust.
Echt, als er eentje bij was met herpes..quote:Op maandag 1 juli 2013 12:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
holy shit![]()
Ik heb echt geen idee hoeveel ik er gerookt heb
Ik heb ván heel veel jointjes gerookt, maar dan een paar hijsjes en weer doorgegeven, en zelf gewoon denk ik 2 ofzo maarmaar VOORAL VEEL FUCKING HIJSJES VAN ALLERHANDE SOORTEN WIET EN JOINTS DOOR ELKAAR
quote:Op maandag 1 juli 2013 12:08 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Echt, als er eentje bij was met herpes..![]()
Maar inderdaad, op de hoogtepunten gingen alle kanten joints op, ging ie naar links, oh nee, is al, weer terug naar rechts.
Viel me wel op dat ik eigenlijk geen hasj opgemerkt heb. Ik dacht er nog even over om wat te halen, maar ik ben zo'n prutsdraaier wat betreft hasj.
Het is dat we geen vorken hadden, anders waren we zeker weten de beste BBQ'ers aanwezig.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:08 schreef Olment het volgende:
[..]
Dit dus..
Leek alsof ze alleen ontdooide in het beginMaar kwam heel aardig terecht
quote:Op maandag 1 juli 2013 12:09 schreef Olment het volgende:
[..]Herpes... Zou wel een mooie afsluiter zijn
Ze waren nog lekker ookquote:Op maandag 1 juli 2013 12:08 schreef Sardu het volgende:
Die cupcakes zien er wel nice uit!
Die hand in die doos op de achtergrond.![]()
Fixedquote:Op maandag 1 juli 2013 12:09 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Het is dat we geen vorken hadden, anders waren we zeker weten de beste BBQ'ers aanwezig.
Wel jammer dat niemand van onze bbq wilde durfde eten hoor.![]()
Heb ik ook nog ff aan gedacht, maar dat is altijd zo'n gekloot iddquote:Op maandag 1 juli 2013 12:08 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Echt, als er eentje bij was met herpes..![]()
Maar inderdaad, op de hoogtepunten gingen alle kanten joints op, ging ie naar links, oh nee, is al, weer terug naar rechts.
Viel me wel op dat ik eigenlijk geen hasj opgemerkt heb. Ik dacht er nog even over om wat te halen, maar ik ben zo'n prutsdraaier wat betreft hasj.
Nee, die bbq van Mano gaf veel vertrouwen.quote:
Wat, die ging als een speerquote:Op maandag 1 juli 2013 12:11 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Nee, die bbq van Mano gaf veel vertrouwen.
Of die papierzooi naast ons.
Ik krijg altijd gezeik van anderen dat ik de hasj teveel verhit en hoe zonde dat is en allemaal prachtige verhalen over wat de meeste efficiente manier is tot aan percentages aan toe.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:10 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Heb ik ook nog ff aan gedacht, maar dat is altijd zo'n gekloot idd
hij wilde er duidelijk 2quote:Op maandag 1 juli 2013 12:11 schreef Moira. het volgende:
En die vage kutburen die geen hamburgers wilden![]()
kom dan ook niet zo dicht bij ons zitten
Of wilde hij er nou 2?
Whehe dat zou wat zijn geweest. Een totaal onbekende ergens op een stonermeet in utrecht ontmoeten en blijkt je dubbelganger te zijn.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Op 't eerste gezicht dan he, toen ik rustig zat besefte ik me dat het niet klopte.
Damn... Kan je er misschien niet 1 met de post sturen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |