Ja, maar zonder mij te quoten zie ik niet gelijk dat er iemand anders ook nog post hequote:
en zonder internet kan men niet posten ... he Koenieeeequote:Op zondag 30 juni 2013 23:16 schreef Koen66 het volgende:
het viel me ook op omdat Engel de laatste poster was, die is ook vrij zeldzaam de laatste tijd
Oh sorry, ik zal je voortaan quoten hoorquote:Op zondag 30 juni 2013 23:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, maar zonder mij te quoten zie ik niet gelijk dat er iemand anders ook nog post he
Hello daaaaaar!
[..]
en zonder internet kan men niet posten ... he Koenieeee
Zeldzaam als Edelweiss.... bloeide nog niet
hehehequote:Op zondag 30 juni 2013 23:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh sorry, ik zal je voortaan quoten hoor
Maar hoe gaat het met -Engel-?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe
Als het druk is, is dat niet nodig, maar nu kreeg ik geen seintje toen ik door de topics heen aan het lurken was.....
Edelweiss voor jou
Beetje ziek, druk op het werk en 2 weken pleite geweestquote:Op zondag 30 juni 2013 23:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar hoe gaat het met -Engel-?
Long time no see
Hier ook prima, beetje moe van een druk weekend.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Beetje ziek, druk op het werk en 2 weken pleite geweest
Prima verder
En met jou?
Ja, naar Oostenrijk..... de wegen van de plaats waar ik heen ging werden net op tijd vrijgegevenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier ook prima, beetje moe van een druk weekend.
Ben je op vakantie geweest?
Dat kan gewoonquote:
Oh lekker.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, naar Oostenrijk..... de wegen van de plaats waar ik heen ging werden net op tijd vrijgegeven
Sporen waren nog wel zichtbaar ... omgevallen leidingsmasten etc.
Ik snatch tegenwoordig maar dat ga ik niemand laten opzoekenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat kan gewoon
moppersnor.... had er een squat ingetikt moeten worden..... kan je trouwens ook prima met hooibalen doen
Wandelen idd.... duits kletsen, bloemen bekeken... niet geplukt (sommige waren zeldzaam) en eindelijk eens een echt klavertje vier gevondenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh lekker.
Je bent dus lekker gaan wandelen in de bergen enzo?
En op jacht geweest naar Wilhelm in zijn lederhosen.
Goede catch dan, neem je samen het pension over en dan komen wij er meets houden.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wandelen idd.... duits kletsen, bloemen bekeken... niet geplukt (sommige waren zeldzaam) en eindelijk eens een echt klavertje vier gevonden
oja en bier gedronken....
Geen jacht....Al bleek een van de kleinzoons van de pensionhoudster wel leuk geworden te zijn.... laatste keer dat ik die had gezien was die 5 ofzo
![]()
![]()
ik googlde .....quote:Op zondag 30 juni 2013 23:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik snatch tegenwoordig maar dat ga ik niemand laten opzoeken
Lopen is ook slecht voor je knieen zekerquote:Op zondag 30 juni 2013 23:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik googlde .....
lijkt me erg slecht voor je rug
Ik begreep van zijn vader dat ie eigenlijk bouwkundig ingenieur is, in zijn vrije tijd wat wilt hobbyboeren.... maar op zich wil ik best dat pension hebben ....quote:Op zondag 30 juni 2013 23:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goede catch dan, neem je samen het pension over en dan komen wij er meets houden.
Ja man.... vooral voor mijn schoenenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Lopen is ook slecht voor je knieen zeker
Het is wel een oefening waarbij dingen fout kunnen gaan maar ben hem nu op relatief laag gewicht aan het leren.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja man.... vooral voor mijn schoenen
Arme sneakers.....
Sweet dreams Engelquote:Op zondag 30 juni 2013 23:55 schreef -Engel- het volgende:
Ja kom nou zeg.... bedtijd
daaaaag lieve medetikkersssssssssssssssss
Wat noem jij een laag gewicht..... volgens mij kan ik dat nog steeds niet tillenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is wel een oefening waarbij dingen fout kunnen gaan maar ben hem nu op relatief laag gewicht aan het leren.
Zit er dik inquote:Op zondag 30 juni 2013 23:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat noem jij een laag gewicht..... volgens mij kan ik dat nog steeds niet tillen
Op 8 hoog is er niet veel te glurenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oke oke oke.........
Je hebt sowieso gelijk.... maar soms is gluren gewoon leuk
GvEquote:
Goed hequote:
Wat kan je daar precies doen?quote:Op zondag 7 juli 2013 18:24 schreef PeuRac het volgende:
hmm vakantie, net ff naar Kroatie geweest, was best fijn.
is misschien wel wat voor jou, je kan doen wat je wil, van super actief tot alleen maar strand/coktailbar hangen.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
GvE
[..]
Goed he
[..]
Wat kan je daar precies doen?
Klinkt wel als een plan.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
is misschien wel wat voor jou, je kan doen wat je wil, van super actief tot alleen maar strand/coktailbar hangen.
Nee TBquote:Op zondag 7 juli 2013 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
Weer een schop![]()
Straks schop je dit topic nog dood
Ja, naar graspop geweest dat was mijn vakantie dit jaar. Maandag weer aan het werkquote:
jij mag maar een paar dagen per jaar op vakantie?quote:Op zondag 7 juli 2013 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, naar graspop geweest dat was mijn vakantie dit jaar. Maandag weer aan het werk
Ja erg hequote:Op zondag 7 juli 2013 19:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij mag maar een paar dagen per jaar op vakantie?
Maar Graspop is toch maar een dag toch?quote:Op zondag 7 juli 2013 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja erg heik ga naar een festival en neem dan 2 weken vrij.
Nee 3 dagen.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar Graspop is toch maar een dag toch?
Jaquote:Op zondag 7 juli 2013 20:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O
Maar dan toch.... waarom 2 weken vrij dan?
Moet je zo erg bij komen?
Dat vind ik dus vies tegenvallen, Italie is voor mijn gevoel goedkoper. Niet dat het uitmaakte, t was een halve zakenreis, dus heb nauwelijks iets uitgegeven.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:35 schreef Koen66 het volgende:
Kroatie, tof vakantieland, en ook nog lekker betaalbaar
kan laatste jaren veranderd zijn, ze worden natuurlijk ook EU lid over een tijdjequote:Op zondag 7 juli 2013 22:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat vind ik dus vies tegenvallen, Italie is voor mijn gevoel goedkoper. Niet dat het uitmaakte, t was een halve zakenreis, dus heb nauwelijks iets uitgegeven.
Ze zijn als EU lid, sinds vorige week maandag.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan laatste jaren veranderd zijn, ze worden natuurlijk ook EU lid over een tijdje
in 2008 kon je er nog voor relatief weinig geld lekker eten
verrek, dat heb ik compleet gemistquote:Op zondag 7 juli 2013 22:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze zijn als EU lid, sinds vorige week maandag.
Goed om te horenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:12 schreef einschtein het volgende:
Ik had hier een half jaar geleden een topic gemaakt, ook in deze reeks, waarin ik mij af vroeg wat te doen. Daarin werd mij ook verteld dat het het beste was om met de huidige vriendin uit te maken, want ze had idioot weinig vertrouwen in mij. Alleen al als ik met een ander appte. Jaloezie vind ik gezond, mits het niet te veel is. Noem ik 'bang zijn om iemand kwijt te raken', wat in mijn ogen goed is.
Dat heb ik dus gedaan, tevens ook met de reden dat ze vreemd was gegaan.Nu heb ik dus een nieuwe vriendin, waar ik 4/5 jaar geleden op de middelbare school ook al wat mee had en 't voelt weer goed.
Lijken sprekend op elkaar, we voelen elkaar precies aan en we kennen elkaar zó goed, bijna eng goed soms.
61, 62, 63 en push 61,62,63 ......quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:49 schreef PeuRac het volgende:
Even een reanimatie poging met mijn nieuwe favoriete winkel: http://www.manandshaving.(...)ssiek_scheermes.aspx
Schijnt wel ja, ik heb het nog niet geprobeerd, maar diegene welke ik wil staat in de top 5 van beste scheermesjes (net 1 positie hoger dan mijn huidige Gillette Mach 3). De eerste aanschaf is een stuk duurder, maar daarna kosten de mesjes iets van ¤5 per 10 stuks. Ipv 20 euro per 5quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
61, 62, 63 en push 61,62,63 ......
Hmm ik ga hier ff een liedje bij zoeken![]()
BTW dat zijn best leuke scheerdingetjes.... en scheert het beter dan die dingen van bijvoorbeeld de drogist?
Hmm... dat loont de moeite iig welquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Schijnt wel ja, ik heb het nog niet geprobeerd, maar diegene welke ik wil staat in de top 5 van beste scheermesjes (net 1 positie hoger dan mijn huidige Gillette Mach 3). De eerste aanschaf is een stuk duurder, maar daarna kosten de mesjes iets van ¤5 per 10 stuks. Ipv 20 euro per 5
Dat schijnt juist heel slecht te zijn voor je huidquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... dat loont de moeite iig welIk gebruik nu van alles door elkaar
Hmm... weet ik niet... ik wissel het nu af omdat epileren, harsen, scheren etc. allemaal zijn voor- en nadelen heeftquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat schijnt juist heel slecht te zijn voor je huid
We zitten allemaal verspreidquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:51 schreef kree het volgende:
Tis zo dood als ik weet niet wat jah,
Dacht laat ik weer eens op fok kijken enzo, maar van dat oude topic waar t met 20 paginas per dag ging is weinig over volgens mij,
Jammer hoorquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We zitten allemaal verspreid
Sex SC, VBL SC, Radio SC, KSC
jostiquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:15 schreef kree het volgende:
Ja nou ik dacht ff kijken dan en dacht een leuk en gezellig topic aan te treffen zoals "vroeger"
Maar er is geen reet meer aan gewoon. juist omdat iedereen ergens anders zit,
Ok ik gister nog een nieuwe maken maar die werd gesloten want blijkbaar mogen er maar 2 SC zijn
Hij is 1 van de weinige die hier post knuppelquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:29 schreef kree het volgende:
Owh gezellig jij komt er ook even bij, was te verwachten natuurlijk
yep en de enige straks.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij is 1 van de weinige die hier post knuppel
kut, van de week weer gesolliciteerd. nou hoor ik vrijdag weer meer overquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:46 schreef charmed_angel het volgende:
Kree hoe gaat het met je baan? huis?
Hallo, ik hoor niet bij dit groepje.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:44 schreef kree het volgende:
ik zal wel ongelijk hebben hoor, blijf lekker lullen met elkaar dan en het zelfde groepje.
Schijt eraan heb ik.
Ze wilden van alle SC's af, dus gingen ze alles samenvoegen, nu zit iedereen weer overalquote:
Ow balen, maar je woont nog wel steeds in dat nieuwe huis?quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:47 schreef kree het volgende:
[..]
kut, van de week weer gesolliciteerd. nou hoor ik vrijdag weer meer over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |