Ja, maar zonder mij te quoten zie ik niet gelijk dat er iemand anders ook nog post hequote:
en zonder internet kan men niet posten ... he Koenieeeequote:Op zondag 30 juni 2013 23:16 schreef Koen66 het volgende:
het viel me ook op omdat Engel de laatste poster was, die is ook vrij zeldzaam de laatste tijd
Oh sorry, ik zal je voortaan quoten hoorquote:Op zondag 30 juni 2013 23:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, maar zonder mij te quoten zie ik niet gelijk dat er iemand anders ook nog post he
Hello daaaaaar!
[..]
en zonder internet kan men niet posten ... he Koenieeee
Zeldzaam als Edelweiss.... bloeide nog niet
hehehequote:Op zondag 30 juni 2013 23:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh sorry, ik zal je voortaan quoten hoor
Maar hoe gaat het met -Engel-?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe
Als het druk is, is dat niet nodig, maar nu kreeg ik geen seintje toen ik door de topics heen aan het lurken was.....
Edelweiss voor jou
Beetje ziek, druk op het werk en 2 weken pleite geweestquote:Op zondag 30 juni 2013 23:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar hoe gaat het met -Engel-?
Long time no see
Hier ook prima, beetje moe van een druk weekend.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Beetje ziek, druk op het werk en 2 weken pleite geweest
Prima verder
En met jou?
Ja, naar Oostenrijk..... de wegen van de plaats waar ik heen ging werden net op tijd vrijgegevenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier ook prima, beetje moe van een druk weekend.
Ben je op vakantie geweest?
Dat kan gewoonquote:
Oh lekker.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, naar Oostenrijk..... de wegen van de plaats waar ik heen ging werden net op tijd vrijgegeven
Sporen waren nog wel zichtbaar ... omgevallen leidingsmasten etc.
Ik snatch tegenwoordig maar dat ga ik niemand laten opzoekenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat kan gewoon
moppersnor.... had er een squat ingetikt moeten worden..... kan je trouwens ook prima met hooibalen doen
Wandelen idd.... duits kletsen, bloemen bekeken... niet geplukt (sommige waren zeldzaam) en eindelijk eens een echt klavertje vier gevondenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh lekker.
Je bent dus lekker gaan wandelen in de bergen enzo?
En op jacht geweest naar Wilhelm in zijn lederhosen.
Goede catch dan, neem je samen het pension over en dan komen wij er meets houden.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wandelen idd.... duits kletsen, bloemen bekeken... niet geplukt (sommige waren zeldzaam) en eindelijk eens een echt klavertje vier gevonden
oja en bier gedronken....
Geen jacht....Al bleek een van de kleinzoons van de pensionhoudster wel leuk geworden te zijn.... laatste keer dat ik die had gezien was die 5 ofzo
![]()
![]()
ik googlde .....quote:Op zondag 30 juni 2013 23:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik snatch tegenwoordig maar dat ga ik niemand laten opzoeken
Lopen is ook slecht voor je knieen zekerquote:Op zondag 30 juni 2013 23:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik googlde .....
lijkt me erg slecht voor je rug
Ik begreep van zijn vader dat ie eigenlijk bouwkundig ingenieur is, in zijn vrije tijd wat wilt hobbyboeren.... maar op zich wil ik best dat pension hebben ....quote:Op zondag 30 juni 2013 23:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goede catch dan, neem je samen het pension over en dan komen wij er meets houden.
Ja man.... vooral voor mijn schoenenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Lopen is ook slecht voor je knieen zeker
Het is wel een oefening waarbij dingen fout kunnen gaan maar ben hem nu op relatief laag gewicht aan het leren.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja man.... vooral voor mijn schoenen
Arme sneakers.....
Sweet dreams Engelquote:Op zondag 30 juni 2013 23:55 schreef -Engel- het volgende:
Ja kom nou zeg.... bedtijd
daaaaag lieve medetikkersssssssssssssssss
Wat noem jij een laag gewicht..... volgens mij kan ik dat nog steeds niet tillenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is wel een oefening waarbij dingen fout kunnen gaan maar ben hem nu op relatief laag gewicht aan het leren.
Zit er dik inquote:Op zondag 30 juni 2013 23:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat noem jij een laag gewicht..... volgens mij kan ik dat nog steeds niet tillen
Op 8 hoog is er niet veel te glurenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oke oke oke.........
Je hebt sowieso gelijk.... maar soms is gluren gewoon leuk
GvEquote:
Goed hequote:
Wat kan je daar precies doen?quote:Op zondag 7 juli 2013 18:24 schreef PeuRac het volgende:
hmm vakantie, net ff naar Kroatie geweest, was best fijn.
is misschien wel wat voor jou, je kan doen wat je wil, van super actief tot alleen maar strand/coktailbar hangen.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
GvE
[..]
Goed he
[..]
Wat kan je daar precies doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |