Ja en? Zeg dan niksquote:
Waar gaat het over?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
2011 uitgebracht.... ik heb volgens mij de 2de druk
is een Engels boek he
quote:
In het kort het verhaal van Kvothe en dat is een soort van tovenaarsleerling (al hou ik het dan wel heel eenvoudig)quote:
ik ben al verbaasd dat deze shit leeft.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoe kan je DAAR nou verbaasd om zijn?
Ik zag vanmorgen op de markt shirts voor kleine meisjes met YOLOquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
Tisjeboi
#swagallday #aristocracy #PureChocolade
Harry Potter voor volwassenen dus heel kort door de bochtquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
In het kort het verhaal van Kvothe en dat is een soort van tovenaarsleerling (al hou ik het dan wel heel eenvoudig)
En dat zonder YT linkjesquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik ben al verbaasd dat deze shit leeft.
O M Gquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen op de markt shirts voor kleine meisjes met YOLO
Past goed bij de hedendaagse opvoedingquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen op de markt shirts voor kleine meisjes met YOLO
Nee, dat dan weer niet helemaalquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Harry Potter voor volwassenen dus heel kort door de bocht
You can say that againquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:51 schreef Jenelin het volgende:
[..]
Past goed bij de hedendaagse opvoeding
Het klinkt wel interessant iigquote:
ik heb net een patatje waterfiets opquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:54 schreef Evie het volgende:
[..]heyhey, nog helemaal niks behoudens een glaasje wijn... dat komt zo pas
Jij?
nieuw bloed?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:51 schreef Jenelin het volgende:
[..]
Will doquote:
Hoi, wie ben jij?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:51 schreef Jenelin het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:
brr... Geel ... wat een kleurquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Inderdaad.
Van die vieze geel ook nog.
Wie weet is dat wel jouw gelukquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Neh, niet zoals ik het noemen wil. Daar kennen wel elkaar nog niet goed genoeg voor.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:39 schreef Jenelin het volgende:
[..]
[..]
Ik ben bang geworden, ik krijg geen 2e kans
Ik geloof niet in liefde op het eerste gezicht, loop nog eens langsquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:39 schreef Jenelin het volgende:
[..]
[..]
Ik ben bang geworden, ik krijg geen 2e kans
No thanks.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik geloof niet in liefde op het eerste gezicht, loop nog eens langs
Wie heeft jou wat gevraagd?quote:
Ik zeg ook wat als me niets gevraagd wordt.quote:
Dat is je goed rechtquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zeg ook wat als me niets gevraagd wordt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:46 schreef Joysa het volgende:
[..]Bedankt voor de bijdrage.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het meisje waar ik vorig jaar verliefd op was, heeft zowaar rondingen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Echt dat dit kan een vrouw met rondingenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bedankt voor de bijdrage.
Maar het meisje waar ik vorig jaar verliefd op was, heeft zowaar rondingen.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:46 schreef Joysa het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee in dit hout bevinden zich wel wat vochtplekken wat bol is gaan staan
![]()
Ja man, echt bizar.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Echt dat dit kan een vrouw met rondingen
Het voelt alsof ik je al ken.quote:
Joy is gewoon jaloers dat ik haar met haar ass niet hosselde.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:50 schreef Jenelin het volgende:
[..]nee in dit hout bevinden zich wel wat vochtplekken wat bol is gaan staan
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bedankt voor de bijdrage.
Maar het meisje waar ik vorig jaar verliefd op was, heeft zowaar rondingen.
Vertel ons meer.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:50 schreef Jenelin het volgende:
[..]nee in dit hout bevinden zich wel wat vochtplekken wat bol is gaan staan
Ik had je toch wel eens een foto laten zien, of niet?quote:
Mag ik haar nummer?quote:
Ik vroeg om haar nummer niet haar leeftijdquote:
Uiteindelijk wel ja maar Ik accepteer mijn lot, YOLOquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:54 schreef dawg het volgende:
hout wat vochtig is gaat rotten normaal gesproken.
Ze is 20quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vroeg om haar nummer niet haar leeftijd
Mooiquote:
die 2e kans? Gaat hem niet worden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:59 schreef Jenelin het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel ja maar Ik accepteer mijn lot, YOLO
Curves babyquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Echt dat dit kan een vrouw met rondingen
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:00 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Zet je nu Engels rondingen te kakken?
Post jij ook eens wat curvesquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:00 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Zet je nu Engels rondingen te kakken?
Zijn SNL werk is echt geweldig.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De meeste van hem vind ik grappig, maar niet alles
Bongu, babyquote:
Dag engelmevrouwquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bongu
HEY maltaman
Of is hallo voor mannen anders geschreven
Nee, beetje saai hier eigenlijk.quote:
Nopequote:Op donderdag 23 mei 2013 21:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bongu
HEY maltaman
Of is hallo voor mannen anders geschreven
Maar ik hou van een mooie BOEMquote:
Prima wel.... ik heb een goed boek gevonden (is alleen wel t 2de deel blijkbaarquote:
Wat voor speeltje en waarom komt het niet uit?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:34 schreef PeuRac het volgende:
Hmm, krijg een heel leuk speeltje aangeboden wat ik al lang wil hebben, maar komt eigenlijk niet goed uit
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat voor speeltje en waarom komt het niet uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+/-160pk uit carburateurs op 1080kg semi kuipstoelen voorin, zwaar aangepast onderstel."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Welk boek?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar ik hou van een mooie BOEM
[..]
Prima wel.... ik heb een goed boek gevonden (is alleen wel t 2de deel blijkbaar)
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]FUCKING AWESOME!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+/-160pk uit carburateurs op 1080kg semi kuipstoelen voorin, zwaar aangepast onderstel.![]()
Quanta costa?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]I likeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+/-160pk uit carburateurs op 1080kg semi kuipstoelen voorin, zwaar aangepast onderstel.![]()
![]()
als je hem toch koopt, mag ik dan 1 xtje mee touren![]()
Zegt me niksquote:
Niet veel, weinig genoeg om in mijn budget voor speeltjes te vallen.quote:
Ja hoor, als je durftquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
I like![]()
![]()
als je hem toch koopt, mag ik dan 1 xtje mee touren
Okay ik ga een mooie boem regelenquote:
2x 4-punts semi race gordels voorin en 2x 3-punts normaal achterin.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat durf ik wel, jij rijdt
Ennuh er zitten toch gordels enzo in?
Dat klinkt stoer.....quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
2x 4-punts semi race gordels voorin en 2x 3-punts normaal achterin.
heb geen ruimte (woon in het centrum) en mn dagelijkse auto moet net apk (met werk) en grote beurt + distributie en airco pomp vervangen.quote:
het is een straat auto sterk aangepast voor sporadisch circuit gebruikquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat klinkt stoer.....
is het een soort van rally auto???
A, nu snap ik hetquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
het is een straat auto sterk aangepast voor sporadisch circuit gebruik
Ik heb een extra parkeerplaats, precies groot genoeg voor die GTV. Tis een Bertone toch?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heb geen ruimte (woon in het centrum) en mn dagelijkse auto moet net apk (met werk) en grote beurt + distributie en airco pomp vervangen.
Goeiequote:Op donderdag 23 mei 2013 21:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb een extra parkeerplaats, precies groot genoeg voor die GTV. Tis een Bertone toch?
Bijnaquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb een extra parkeerplaats, precies groot genoeg voor die GTV. Tis een Bertone toch?
Past ook. En past goed in de omgeving. Opgelost, slotje!quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bijna
Het is een Alfetta Berlinasedan dus
haha, 2 puntjes, stuur zit verkeerd voor dat eiland en volgens mij is transport niet goedkoopquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Past ook. En past goed in de omgeving. Opgelost, slotje!
Kut Europeanenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
haha, 2 puntjes, stuur zit verkeerd voor dat eiland en volgens mij is transport niet goedkoop
quote:
Dat kan natuurlijk, tof!quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]binnenkort maar naar t noorden rijden om hier een proefritje mee te maken.
Je woont op een rots en met zo'n trage (diesel?) valt het tenminste niet op dat het zo'n kleine rots isquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk, tof!Ik heb hier een oude Landrover Defender te koop zien staan, best verleidelijk. Maar wat moet ik er eigenlijk mee?
Gezien het wegdek hier is een 4X4 niet onverstandig hoor.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je woont op een rots en met zo'n trage (diesel?) valt het tenminste niet op dat het zo'n kleine rots is
Voor de leuk is een Defender super, het liefste een softtop natuurlijk, maar een dichte is ook geinig.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gezien het wegdek hier is een 4X4 niet onverstandig hoor.Dat, of klein en heel licht. En er rijden hier nog veel oude auto's rond, ook veel oude Mini Coopers. Met regelmaat voor een leuke prijs te krijgen en vaak zat reserve onderdelen te vinden in goede staat. Haast heb ik toch nooit, manana manana en zo.
Er zijn er een paar, Ta' Qali, Dinghli, Mehlliha en nog een aantal andere plaatsen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor de leuk is een Defender super, het liefste een softtop natuurlijk, maar een dichte is ook geinig.
Zijn er ook plekken waar je echt het terrein in mag/kan?
Wat houdt je tegen om het te doen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er zijn er een paar, Ta' Qali, Dinghli, Mehlliha en nog een aantal andere plaatsen.
hehe, mooie wereld is dat nog.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:23 schreef Barbusse het volgende:
En MAG is een groot woord. Als het KAN probeer je het, mocht een boertje het er niet mee eens zijn dan komt hij wel aanrennen met een jachtgeweer
Auto kopen alleen voor de leuk vind ik eerlijk gezegd zo zinloos.quote:
Net moedig je mij nog aan om dat te doenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Auto kopen alleen voor de leuk vind ik eerlijk gezegd zo zinloos.
Dat klopt, maar jij bent meer iemand van de speledingetjes dan ikquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Net moedig je mij nog aan om dat te doen
Goed puntquote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat klopt, maar jij bent meer iemand van de speledingetjes dan ik
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed punt![]()
Een afspraak maken om die auto te zien voelt net als een date
en qua kleurschema's heel erg overeenkomend.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zelfde tekenstijl in ieder geval ff kijken of ik kan vinden wie dit getekend heeft
quote:
Dat ookquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
en qua kleurschema's heel erg overeenkomend.
Festival, veel van het artwork is een beetje in die stijlquote:
A...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Festival, veel van het artwork is een beetje in die stijl
I heb een t-shirt van Long distance calling in die stijl.quote:
Ik vind het mooi getekendquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
I heb een t-shirt van Long distance calling in die stijl.
Ja het is zeker mooi getekend.quote:
jij begint?quote:Op zondag 26 mei 2013 14:05 schreef Kimberliedje het volgende:
Ja, kom maar op met alle sappige hosselstory's van dit weekend!
Wel toepasselijk voor Kimberliedje haar signature (Sammi van Jersey Shorequote:Op zondag 26 mei 2013 14:15 schreef Joysa het volgende:
Mijn weekend? Fistpumpen & grasmaaien. ipv snoeien.
Ik heb al gehosseld, einde.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:05 schreef Kimberliedje het volgende:
Ja, kom maar op met alle sappige hosselstory's van dit weekend!
En dat terwijl Kimberliedje ook van snoeien houdtquote:Op maandag 27 mei 2013 10:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wel toepasselijk voor Kimberliedje haar signature (Sammi van Jersey Shore)
Zagen ben ik ook niet vies vanquote:Op maandag 27 mei 2013 17:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
En dat terwijl Kimberliedje ook van snoeien houdt
niet zo zeuren ik was eerder weg en later thuisquote:Op zondag 26 mei 2013 23:01 schreef PeuRac het volgende:
8u vertrokken en net pas thuis, alleen maar in de auto gezeten vandaag. Net als gisteren
Tsja, keuzes, keuzes, ik kreeg ook niks betaald hoorquote:Op maandag 27 mei 2013 20:09 schreef Evie het volgende:
[..]
niet zo zeuren ik was eerder weg en later thuisas usual.. en krijg er niks voor betaald
Was het maar waarquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:08 schreef Kimberliedje het volgende:
Leuke meid met pech langs de weg maar ze bleek niet zo leuk achteraf?
Ik ging voor de apk, blijkt de voorkant rot te zijn, remmen versleten, remleidingen kapot, lpg slang kapot en nog een aantal zaken welke ik vergeet. Daarbij moet de distributie vervangen worden, waardoor de rekening op >¤2.000 zou komen.quote:
gewoon hem terug trekken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:23 schreef Kimberliedje het volgende:
Dat is dan weer minder..
Het lijkt er op dat ik aandacht heb getrokken van een zekere jongeman
Ja, ach, nu of meer budget aan speeltje besteden of geen speeltje en leukere auto terug kopen.quote:
Had ik niet eens op gelet, aangezien:quote:
quote:SC is niet meer bij te houden, dus gewoon beginnen met posten en accepteren dat als je even niet kijkt, we 2 delen verder zijn!
Dat is de laatste tijd niet meerquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Had ik niet eens op gelet, aangezien:
[..]
Geen idee, was mijn 1e postquote:
quote:
Wie is de volgende die verdwijnt?quote:
Krijg je als je mensen die elkaar niet mogen in een topic dwingt, en als diezelfde groep grotendeels ook nog eens in een andere reeks post.quote:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb geen wijf. Die hebben geen interesse in me
Herkenbaar, vooral 1e gedeelte (wel andere topic-reeksquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Krijg je als je mensen die elkaar niet mogen in een topic dwingt, en als diezelfde groep grotendeels ook nog eens in een andere reeks post.
Mjaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Krijg je als je mensen die elkaar niet mogen in een topic dwingt, en als diezelfde groep grotendeels ook nog eens in een andere reeks post.
Herkenbaar, ik heb geen interesse in zequote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
En jij bent nog wel cool met pool en kyte.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
richting de zomer wordt Fok altijd rustiger hequote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja
Overigens is die andere reeks ook een stuk stiller tegenwoordig
Da's niet voldoendequote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En jij bent nog wel cool met pool en kyte.
Ik ben vanaf morgen officieel een ouwe lul trouwens.quote:
Gecondoleerd alvastquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben vanaf morgen officieel een ouwe lul trouwens.
dank, maar dat is niet van toepassing.quote:
30?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben vanaf morgen officieel een ouwe lul trouwens.
Oke dan hatelijk gefeliciteerd alvastquote:
Nee, dat duurt nog anderhalf jaar, morgen haal ik mn Lancia Kappa Coupe opquote:
Owquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, dat duurt nog anderhalf jaar, morgen haal ik mn Lancia Kappa Coupe op
DAs niet. Ik zocht gewoon op SC'S OMDAT vervelingquote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:57 schreef zeefje het volgende:
[..]
DAs niet. Ik zocht gewoon op SC'S OMDAT verveling
Hoi zeefjequote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:57 schreef zeefje het volgende:
[..]
alleen dan zijn we goed genoeg voor je he?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:57 schreef zeefje het volgende:
[..]
NEe hoorquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
alleen dan zijn we goed genoeg voor je he?
te laat.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:59 schreef zeefje het volgende:
[..]
NEe hoorjullie zijn ook gewoon leuk omdat jullie jullie zijn
het was een kick na een dag of 6 pas.... niet na 6 maandenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:00 schreef PeuRac het volgende:
leuk, staat blijkbaar toch nog bij iedereen in de MyAT
daarvoor was t topic ook niet bijzonder levendigquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
het was een kick na een dag of 6 pas.... niet na 6 maanden
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van drop, maar voor kusjes ben ik altijd in de stemming.
Ah ok.. ik postte regelmatig in een zeer levendig forum... alleen was het vooral het forum van 1 persoonquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
daarvoor was t topic ook niet bijzonder levendig
Mehehehe een prive forumquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ah ok.. ik postte regelmatig in een zeer levendig forum... alleen was het vooral het forum van 1 persoon![]()
Niet meer ik post er ookquote:
Goed idee, er moet muziek in dit topicquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Topic topic.....
Hee TB
Wordt dit nu onze duo muziekytlinkjes topic![]()
En toch wordt het van tijd tot tijd gereanimeerdquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:01 schreef Barbusse het volgende:
Dit topic is echt serieusdiepdiepserieus zo dood als disco
Meh, tis zomer. Tijd voor een dansjequote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En toch wordt het van tijd tot tijd gereanimeerd![]()
Of zijn dit de stuiptrekkingen?
Ik ben half dood, dansen zit er niet meer in. Vorig jaar 6 weken alleen maar op slippers gelopen, maar nu na 2 dagen zijn mn knieën echt kapotquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meh, tis zomer. Tijd voor een dansje![]()
Dude, wtf?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben half dood, dansen zit er niet meer in. Vorig jaar 6 weken alleen maar op slippers gelopen, maar nu na 2 dagen zijn mn knieën echt kapot![]()
Ohja en mn hoofd kan fungeren als een rode lamp voor een verkeerslicht.
Het was eindelijk lekker weer hier in NLquote:
Dus je besloot om een zomer te concentreren in 1 dag?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het was eindelijk lekker weer hier in NL
Twee dagen, was gisteren vrij.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus je besloot om een zomer te concentreren in 1 dag?![]()
Mijn vakantie is net begonnen.quote:
heerlijk, ik moet die van mij nog plannen, heb alleen nog geen idee hoe/wat/waar.quote:
Ik moet heen en weer rennen in Hollandistanquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heerlijk, ik moet die van mij nog plannen, heb alleen nog geen idee hoe/wat/waar.
ach wat vervelend, biertje met wat Fok!ers ook erbij of alleen familie/oude vrienden perikelen?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moet heen en weer rennen in HollandistanDaarna zon, zee en zeilen in den mediterranee
Alleen familie, aangezien mijn moeder alle dagen dat ik er ben 24/7 heeft vol geplannedquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ach wat vervelend, biertje met wat Fok!ers ook erbij of alleen familie/oude vrienden perikelen?
Moedersquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alleen familie, aangezien mijn moeder alle dagen dat ik er ben 24/7 heeft vol geplanned![]()
![]()
Daarom het relaxen als ik thuiskom
Inderdaad jaquote:
Beterschap!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:40 schreef Burner82 het volgende:
Ik heb vrij en ben hartstikke ziekmaandag weer beetje de oude... en dan mag ik weer werken
Zussen, moeders en oma's.... kun je geen nee tegen zeggenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Inderdaad ja![]()
Maar mijn moederke isVind het fijn om mijn familie weer te zien
van die dingen waar je ook in zwemt normaal... Ideaal om in te zonnen (wat ik eigenlijk nooit doequote:
Disco is heul niet dood en een fijne vakantiequote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:01 schreef Barbusse het volgende:
Dit topic is echt serieusdiepdiepserieus zo dood als disco
Ik ken maar weinig mannen die zo'n ding leuk makenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
van die dingen waar je ook in zwemt normaal... Ideaal om in te zonnen (wat ik eigenlijk nooit doe)
Hier op het balkon om te zonnen hoeft het ook niet leuk te zijn voor andere hequote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ken maar weinig mannen die zo'n ding leuk maken
Mannen in boxerzwembroek dat is meestal wel jumjumjuum
Wat doe jij eigenlijk tegenwoordig?quote:
Die is sowieso in Boven-leeuwen, en wat moest je doen in Beneden-leeuwen?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:53 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk tegenwoordig?
Ik was laatst nog in Beneden-Leeuwen, maar geen kroeg meer om langs te gaan
Oh, daar was ik ook wel een beetje. Fietste erlangs toen ik van Den Bosch onderweg was naar Wageningenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die is sowieso in Boven-leeuwen, en wat moest je doen in Beneden-leeuwen?
Maar de kroeg is er nog wel hoor, alleen andere naam en eigenaar.
En ik heb nog niks vasts, maar doe af en toe wat klusjes.
Op de fiets!!!!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh, daar was ik ook wel een beetje. Fietste erlangs toen ik van Den Bosch onderweg was naar Wageningen
En met iemand anders is het niet leuk natuurlijk
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op de fiets!!!!
Gaat het verder wel goed met je?
Oh, de omgeving is zeker mooi ja, maar is nog wel een eind fietsen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:58 schreef SiIk het volgende:
[..]Was lekker. Mooie omgeving, beetje langs de Waal fietsen enzo
60 km, 3,5 uurquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh, de omgeving is zeker mooi ja, maar is nog wel een eind fietsen.
Ja dat wel, en in de buurt van Rhenen en Wageningen is het ook mooi fietsenquote:Op zondag 23 juni 2013 00:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
60 km, 3,5 uur
Doe ik niet dagelijks, maar voor af en toe wel leuk
Ja, nu nog mooi weer. Dan is het wat leukerquote:Op zondag 23 juni 2013 00:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat wel, en in de buurt van Rhenen en Wageningen is het ook mooi fietsen
Ja, dan is het ook lekker om naar de waal te gaanquote:Op zondag 23 juni 2013 00:05 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, nu nog mooi weer. Dan is het wat leuker
Gooi maar deze kant op dan, ik heb geen fiets, maar kan er wel een gebruikenquote:Op zondag 23 juni 2013 10:28 schreef Faxie het volgende:
Ik heb een fiets maar heb 'm al 3 jaar niet aangeraakt
't Is wel een ouwe fiets met platte bandenquote:Op zondag 23 juni 2013 11:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gooi maar deze kant op dan, ik heb geen fiets, maar kan er wel een gebruiken
En dan moet ik em nog ophalen ook zekerquote:Op zondag 23 juni 2013 11:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
't Is wel een ouwe fiets met platte banden
oke oke oke.........quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hier op het balkon om te zonnen hoeft het ook niet leuk te zijn voor andere he
En om in te zwemmen gaat het niet om leuk.. maar om afstand en snelheid
hoe komt het dat dit zo weggezakt is, was ooit toch druk zatquote:
sowieso mag het wel in de klikoquote:Op zondag 30 juni 2013 23:19 schreef Koen66 het volgende:
Dat dit topic eens afgesloten wordt vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |