Ja en? Zeg dan niksquote:
Waar gaat het over?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
2011 uitgebracht.... ik heb volgens mij de 2de druk
is een Engels boek he
quote:
In het kort het verhaal van Kvothe en dat is een soort van tovenaarsleerling (al hou ik het dan wel heel eenvoudig)quote:
ik ben al verbaasd dat deze shit leeft.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoe kan je DAAR nou verbaasd om zijn?
Ik zag vanmorgen op de markt shirts voor kleine meisjes met YOLOquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
Tisjeboi
#swagallday #aristocracy #PureChocolade
Harry Potter voor volwassenen dus heel kort door de bochtquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
In het kort het verhaal van Kvothe en dat is een soort van tovenaarsleerling (al hou ik het dan wel heel eenvoudig)
En dat zonder YT linkjesquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik ben al verbaasd dat deze shit leeft.
O M Gquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen op de markt shirts voor kleine meisjes met YOLO
Past goed bij de hedendaagse opvoedingquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen op de markt shirts voor kleine meisjes met YOLO
Nee, dat dan weer niet helemaalquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Harry Potter voor volwassenen dus heel kort door de bocht
You can say that againquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:51 schreef Jenelin het volgende:
[..]
Past goed bij de hedendaagse opvoeding
Het klinkt wel interessant iigquote:
ik heb net een patatje waterfiets opquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:54 schreef Evie het volgende:
[..]heyhey, nog helemaal niks behoudens een glaasje wijn... dat komt zo pas
Jij?
nieuw bloed?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:51 schreef Jenelin het volgende:
[..]
Will doquote:
Hoi, wie ben jij?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:51 schreef Jenelin het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:
brr... Geel ... wat een kleurquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Inderdaad.
Van die vieze geel ook nog.
Wie weet is dat wel jouw gelukquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Neh, niet zoals ik het noemen wil. Daar kennen wel elkaar nog niet goed genoeg voor.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:39 schreef Jenelin het volgende:
[..]
[..]
Ik ben bang geworden, ik krijg geen 2e kans
Ik geloof niet in liefde op het eerste gezicht, loop nog eens langsquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:39 schreef Jenelin het volgende:
[..]
[..]
Ik ben bang geworden, ik krijg geen 2e kans
No thanks.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik geloof niet in liefde op het eerste gezicht, loop nog eens langs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |