Ja en? Zeg dan niksquote:
Waar gaat het over?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
2011 uitgebracht.... ik heb volgens mij de 2de druk
is een Engels boek he
quote:
In het kort het verhaal van Kvothe en dat is een soort van tovenaarsleerling (al hou ik het dan wel heel eenvoudig)quote:
ik ben al verbaasd dat deze shit leeft.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoe kan je DAAR nou verbaasd om zijn?
Ik zag vanmorgen op de markt shirts voor kleine meisjes met YOLOquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
Tisjeboi
#swagallday #aristocracy #PureChocolade
Harry Potter voor volwassenen dus heel kort door de bochtquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
In het kort het verhaal van Kvothe en dat is een soort van tovenaarsleerling (al hou ik het dan wel heel eenvoudig)
En dat zonder YT linkjesquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik ben al verbaasd dat deze shit leeft.
O M Gquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen op de markt shirts voor kleine meisjes met YOLO
Past goed bij de hedendaagse opvoedingquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen op de markt shirts voor kleine meisjes met YOLO
Nee, dat dan weer niet helemaalquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Harry Potter voor volwassenen dus heel kort door de bocht
You can say that againquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:51 schreef Jenelin het volgende:
[..]
Past goed bij de hedendaagse opvoeding
Het klinkt wel interessant iigquote:
ik heb net een patatje waterfiets opquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:54 schreef Evie het volgende:
[..]heyhey, nog helemaal niks behoudens een glaasje wijn... dat komt zo pas
Jij?
nieuw bloed?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:51 schreef Jenelin het volgende:
[..]
Will doquote:
Hoi, wie ben jij?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:51 schreef Jenelin het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:
brr... Geel ... wat een kleurquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Inderdaad.
Van die vieze geel ook nog.
Wie weet is dat wel jouw gelukquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Neh, niet zoals ik het noemen wil. Daar kennen wel elkaar nog niet goed genoeg voor.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:39 schreef Jenelin het volgende:
[..]
[..]
Ik ben bang geworden, ik krijg geen 2e kans
Ik geloof niet in liefde op het eerste gezicht, loop nog eens langsquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:39 schreef Jenelin het volgende:
[..]
[..]
Ik ben bang geworden, ik krijg geen 2e kans
No thanks.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik geloof niet in liefde op het eerste gezicht, loop nog eens langs
Wie heeft jou wat gevraagd?quote:
Ik zeg ook wat als me niets gevraagd wordt.quote:
Dat is je goed rechtquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zeg ook wat als me niets gevraagd wordt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:46 schreef Joysa het volgende:
[..]Bedankt voor de bijdrage.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het meisje waar ik vorig jaar verliefd op was, heeft zowaar rondingen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Echt dat dit kan een vrouw met rondingenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bedankt voor de bijdrage.
Maar het meisje waar ik vorig jaar verliefd op was, heeft zowaar rondingen.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:46 schreef Joysa het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee in dit hout bevinden zich wel wat vochtplekken wat bol is gaan staan
![]()
Ja man, echt bizar.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Echt dat dit kan een vrouw met rondingen
Het voelt alsof ik je al ken.quote:
Joy is gewoon jaloers dat ik haar met haar ass niet hosselde.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:50 schreef Jenelin het volgende:
[..]nee in dit hout bevinden zich wel wat vochtplekken wat bol is gaan staan
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bedankt voor de bijdrage.
Maar het meisje waar ik vorig jaar verliefd op was, heeft zowaar rondingen.
Vertel ons meer.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:50 schreef Jenelin het volgende:
[..]nee in dit hout bevinden zich wel wat vochtplekken wat bol is gaan staan
Ik had je toch wel eens een foto laten zien, of niet?quote:
Mag ik haar nummer?quote:
Ik vroeg om haar nummer niet haar leeftijdquote:
Uiteindelijk wel ja maar Ik accepteer mijn lot, YOLOquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:54 schreef dawg het volgende:
hout wat vochtig is gaat rotten normaal gesproken.
Ze is 20quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vroeg om haar nummer niet haar leeftijd
Mooiquote:
die 2e kans? Gaat hem niet worden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:59 schreef Jenelin het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel ja maar Ik accepteer mijn lot, YOLO
Curves babyquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Echt dat dit kan een vrouw met rondingen
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:00 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Zet je nu Engels rondingen te kakken?
Post jij ook eens wat curvesquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:00 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Zet je nu Engels rondingen te kakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |