top gefikst!quote:Op maandag 1 juli 2013 23:55 schreef motorbloempje het volgende:
Hij rijdt alweer hoor! Ter plekke even de kabel vervangenmoest ook nog naar huis
Gelukkig hadden we nog een kabel liggen, dus die Mr.Mo 'even' (uur rijden) komen brengen, ding er snel opgeklust (is 't werk niet, zo'n ding vervangen) en weer naar huis brommeren
moet morgen ook op pad, en woensdag naar London; no wai dat ik dat met de auto wil doen
hoiquote:Op maandag 1 juli 2013 22:54 schreef klawie het volgende:
[..]
ik moest wel lachen
jij bent toch de rode honda rijder ???
die hoort zo.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
Overigens ziet die carterbescherming er ook niet lekker uit imo
Oeh Dikke fiets!quote:
Nicequote:Op maandag 1 juli 2013 17:13 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kijk Juicyhil, zo is jouw motor in elkaar gezet
Leek mij niet echt iets voor het ritjes topic, dus ik quote je hier maarquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:25 schreef Skv het volgende:
Godverdomme.
Sluitpin van mijn schijfremslot tyft bij het openen zó de gracht in.
Nieuwe pin gekocht voor 40 Euro.
ik betaalde voor en complete ketting (ART4) waarbij het slot zelf evt. ook als schijfremslot gebruikt kan worden 35 euro op de motorbeursquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:37 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Leek mij niet echt iets voor het ritjes topic, dus ik quote je hier maar
Wat voor schijfremslot heb je dan wel niet? Mijn hele ART4 schijfremslot (incl. geel reminder draadje) koste 35 euro. Wat voor fancy ding heb je dan wel niet als alleen de pin al 40 euro kost?
Het enige waar ze naar kijken en wat ze onthoudenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:11 schreef Salatrel het volgende:
de kleur is voor de vrouw toch het belangrijkste?
Zag er vanochtend nog een over de dijk op en neer rijden. Zelfde kleur.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:02 schreef DarkNoize het volgende:
Toch wel mooi dat het 7 pagina's later nog over mijn brommertje gaat![]()
Net een nieuwe achterband besteld, kan ik aan het eind van de week weer rijden
quote:Het laatste nieuws uit Straatsburg is niet positief.
Het Europees parlement heeft zojuist met een nipte meerderheid gestemd VOOR een APK voor motorfietsen. Wordt vervolgd.
Ratten.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:50 schreef Maegrim het volgende:
http://www.mag-nl.org/cms(...)0&cntnt01returnid=15
[..]
brommers krijgen ook apkquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:55 schreef Salatrel het volgende:
Dan maar een tomos kopen waar is dat brommertopic?
Ze zitten nu weer in Straatsburg. Efficientie, daar gaat het omquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:09 schreef Sounddragon het volgende:
Dat ze in Brussel effe lekker de vinkentering krijgen met zijn allen![]()
Natuurlijk niet. NL kennende maken ze het weer strenger dan de EU richtlijnquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:09 schreef Sounddragon het volgende:
Dat ze in Brussel effe lekker de vinkentering krijgen met zijn allen![]()
Overigens heeft nl gewoon de mogelijkheid om dat besluit lekker te negeren, maar dat zal wel weer niet.
oh?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:09 schreef Sounddragon het volgende:
Overigens heeft nl gewoon de mogelijkheid om dat besluit lekker te negeren, maar dat zal wel weer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |