top gefikst!quote:Op maandag 1 juli 2013 23:55 schreef motorbloempje het volgende:
Hij rijdt alweer hoor! Ter plekke even de kabel vervangenmoest ook nog naar huis
Gelukkig hadden we nog een kabel liggen, dus die Mr.Mo 'even' (uur rijden) komen brengen, ding er snel opgeklust (is 't werk niet, zo'n ding vervangen) en weer naar huis brommeren
moet morgen ook op pad, en woensdag naar London; no wai dat ik dat met de auto wil doen
hoiquote:Op maandag 1 juli 2013 22:54 schreef klawie het volgende:
[..]
ik moest wel lachen
jij bent toch de rode honda rijder ???
die hoort zo.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
Overigens ziet die carterbescherming er ook niet lekker uit imo
Oeh Dikke fiets!quote:
Nicequote:Op maandag 1 juli 2013 17:13 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kijk Juicyhil, zo is jouw motor in elkaar gezet
Leek mij niet echt iets voor het ritjes topic, dus ik quote je hier maarquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:25 schreef Skv het volgende:
Godverdomme.
Sluitpin van mijn schijfremslot tyft bij het openen zó de gracht in.
Nieuwe pin gekocht voor 40 Euro.
ik betaalde voor en complete ketting (ART4) waarbij het slot zelf evt. ook als schijfremslot gebruikt kan worden 35 euro op de motorbeursquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:37 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Leek mij niet echt iets voor het ritjes topic, dus ik quote je hier maar
Wat voor schijfremslot heb je dan wel niet? Mijn hele ART4 schijfremslot (incl. geel reminder draadje) koste 35 euro. Wat voor fancy ding heb je dan wel niet als alleen de pin al 40 euro kost?
Het enige waar ze naar kijken en wat ze onthoudenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:11 schreef Salatrel het volgende:
de kleur is voor de vrouw toch het belangrijkste?
Zag er vanochtend nog een over de dijk op en neer rijden. Zelfde kleur.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:02 schreef DarkNoize het volgende:
Toch wel mooi dat het 7 pagina's later nog over mijn brommertje gaat![]()
Net een nieuwe achterband besteld, kan ik aan het eind van de week weer rijden
quote:Het laatste nieuws uit Straatsburg is niet positief.
Het Europees parlement heeft zojuist met een nipte meerderheid gestemd VOOR een APK voor motorfietsen. Wordt vervolgd.
Ratten.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:50 schreef Maegrim het volgende:
http://www.mag-nl.org/cms(...)0&cntnt01returnid=15
[..]
brommers krijgen ook apkquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:55 schreef Salatrel het volgende:
Dan maar een tomos kopen waar is dat brommertopic?
Ze zitten nu weer in Straatsburg. Efficientie, daar gaat het omquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:09 schreef Sounddragon het volgende:
Dat ze in Brussel effe lekker de vinkentering krijgen met zijn allen![]()
Natuurlijk niet. NL kennende maken ze het weer strenger dan de EU richtlijnquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:09 schreef Sounddragon het volgende:
Dat ze in Brussel effe lekker de vinkentering krijgen met zijn allen![]()
Overigens heeft nl gewoon de mogelijkheid om dat besluit lekker te negeren, maar dat zal wel weer niet.
oh?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:09 schreef Sounddragon het volgende:
Overigens heeft nl gewoon de mogelijkheid om dat besluit lekker te negeren, maar dat zal wel weer niet.
nee 1,25 Miljard daar gaat hen om...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ze zitten nu weer in Straatsburg. Efficientie, daar gaat het om
Las het net ja.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:50 schreef Maegrim het volgende:
http://www.mag-nl.org/cms(...)0&cntnt01returnid=15
[..]
Beetje voorbarig, er zijn helemaal nog geen eisen bekend waar je motor dan aan moet voldoen. Auto's hoeven ook niet alles origineel, bijv. uitlaat wordt alleen gecheckt voor gasdichtheid (en bij moderne auto's ook emissie eisen?).quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:37 schreef Gummiebeer het volgende:
Ah, kan ik de knippers en de uitlaat er weer af slopen. Fijn
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-motoren-en-caravans
Oooh, 2016 pas, dat haalt ie niet meer![]()
Mocht het echt door gaan zullen er vast wel versoepelings eisen komen voor oudere fietsen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:42 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Beetje voorbarig, er zijn helemaal nog geen eisen bekend waar je motor dan aan moet voldoen. Auto's hoeven ook niet alles origineel, bijv. uitlaat wordt alleen gecheckt voor gasdichtheid (en bij moderne auto's ook emissie eisen?).
Ik zeg PVVquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:37 schreef Gummiebeer het volgende:
Ah, kan ik de knippers en de uitlaat er weer af slopen. Fijn
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-motoren-en-caravans
Oooh, 2016 pas, dat haalt ie niet meer![]()
Maar het is wel vermaakquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:50 schreef KneusTeun het volgende:
PVV![]()
Das net als die brag and boosters veel lawaai maar geen actie.
Ik zie meer verrotte brommers rijden dan verrotte motorenquote:Europarlementariërs hebben ingestemd met verplichte controles op motoren vanaf 2016 en van brommers vanaf 2018, tenzij onderzoek door de Commissie uitwijst dat keuringen van brommers niet effectief zullen zijn
Achja, ik verveel mij ook wel eens op een dinsdagquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:53 schreef lipjes het volgende:
Tevens ook echt dit:
[..]
Ik zie meer verrotte brommers rijden dan verrotte motoren
Omzet van keuringsmoloch DEKRA gaat hiermee met de helft omhoog. Lobbyen kunnen ze dus welquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
nee 1,25 Miljard daar gaat hen om...
Ja die van mij komt er ook wel doorheen, maar het is wel weer tijd en geld wat het kost.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, geen probleem met de APK hier. Brommer hier moest er ook doorheen, en deed dat met vlag en wimpel met wat toch al gepland onderhoud. 2 tientjes ofzo. Nou ja, ik maak me er iig niet druk omNet lekker gebrommerd, en morgen helemaal naar London. Hopelijk is 't droog
Banden wisselen laat ik niet bij een motorzaak doen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
Plan het met je banden verwisselen of ander onderhoud ofzo en het kost je geen extra tijd. En die twee tientjes, ach... nogmaals: ik maak me er niet zoveel druk om.
Verzekering?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:35 schreef Chokeme het volgende:
Weet iemand hoe je kunt nachecken of je motor in het verleden schade heeft gehad? Ik kan alleen autoverleden.nl vinden, maar dat schijnt niet betrouwbaar te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |