Je moet ergens het voordeel van zien!quote:Op maandag 1 juli 2013 17:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ze zeiden toch dat je heel lang met een tank benzine doetzeker als je constant stil staat met pech
Er is geen 'de' Harley dag. Als je gaat mag je wel uitkijken dat je je banden niet lek rijdtquote:Op maandag 1 juli 2013 20:42 schreef klawie het volgende:
gaat er nog iemand naar de harley dag 7 juli???
lol ik rij om de boutjes heenquote:Op maandag 1 juli 2013 20:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er is geen 'de' Harley dag. Als je gaat mag je wel uitkijken dat je je banden niet lek rijdt
waar ga je naar toe????quote:Op maandag 1 juli 2013 22:44 schreef Vinniiee het volgende:
Maar goed dat ik de routes voor mijn vakantie nog maar eens naloop, zou bijna 250km moeten omrijden
Alles over elkaar heen aantrekken of met een vliegtuig opsturen. Ben ik nog niet over uit.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:51 schreef klawie het volgende:
[..]
hoe doe je dat dan met bagage op de motor???
ik moest wel lachenquote:Op maandag 1 juli 2013 22:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alles over elkaar heen aantrekken of met een vliegtuig opsturen. Ben ik nog niet over uit.
Nee, geelquote:Op maandag 1 juli 2013 22:54 schreef klawie het volgende:
[..]
ik moest wel lachen
jij bent toch de rode honda rijder ???
Ezeltje achter de honda knopenquote:Op maandag 1 juli 2013 22:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alles over elkaar heen aantrekken of met een vliegtuig opsturen. Ben ik nog niet over uit.
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:56 schreef klawie het volgende:
[..]
spuitbusjes van de action doen wonderen ;p
ga je alleen??
Wat voor schildpad reed jij ook alweer?quote:
12 dagen, 4000km totaal. Maar dat is eigenlijk voor hier:quote:Op maandag 1 juli 2013 23:02 schreef klawie het volgende:
[..]
hoelang ga je over de reis doen en hoeveel ga je rijden???
fucking vet!!!!quote:Op maandag 1 juli 2013 23:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
12 dagen, 4000km totaal. Maar dat is eigenlijk voor hier:
TRV / Reizen op de motor #2: Tweewieler Nomaden
Aanhangwagen.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:51 schreef klawie het volgende:
[..]
hoe doe je dat dan met bagage op de motor???
quote:Op maandag 1 juli 2013 23:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat voor schildpad reed jij ook alweer?
Sinds de laatste keer heeft hij dat niet meer gedaan. Kan mij ook niet herinneren dat hij inhield of zo.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Overigens, deed ie nou tijdens de rit ook nog dat 'klak' geluid waar ie het over had? Ik hoorde toen ik achter je reed zo'n vreemd geluid en zag je wat terugzakken.. Waar zou ik niet meer precies weten.
Imperiaaltjequote:Op maandag 1 juli 2013 23:15 schreef klawie het volgende:
[..]
bij jou verwacht ik dakdragers op je helm
Hmm, nja dan zal het iets anders geweest zijnquote:Op maandag 1 juli 2013 23:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sinds de laatste keer heeft hij dat niet meer gedaan. Kan mij ook niet herinneren dat hij inhield of zo.
¤899 betalen en dan alsnog maar 75kg mee mogen nemenquote:Op maandag 1 juli 2013 23:16 schreef klawie het volgende:
[..]
http://www.halfords.nl/shop/auto-accessoires/dakkoffers/115705
doen ze gwn om veilig te zitten in een topcase mag officeel ook maar 5 kilo en je mag niet harder dan 120 met een koffer tis gwn een disclaimerquote:Op maandag 1 juli 2013 23:17 schreef BlackLining het volgende:
¤899 betalen en dan alsnog maar 75kg mee mogen nemen
Ik heb nog wel eens dat ik per ongeluk m'n gas dicht draai als ik laag in toeren rij, dan denk ik zelf ook wel eens 'wat de neuk is dit?!'quote:Op maandag 1 juli 2013 23:17 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hmm, nja dan zal het iets anders geweest zijnAls ie het niet meer doet zul je er niet meer achter gaan komen wat het nou was denk ik. Maar het blijft vreemd.
veeel succes!!!!quote:Op maandag 1 juli 2013 23:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb nog wel eens dat ik per ongeluk m'n gas dicht draai als ik laag in toeren rij, dan denk ik zelf ook wel eens 'wat de neuk is dit?!'Nee, als ie kadoek ik ga ik daar niet achter komen nee.
Anyway, ik ga pitten. Hoop morgen m'n koekblikbewijs te halen
Hehe, zal het denk ik wel zijn ja. Want ik zag je nog kijken naar je motor van 'wtf?'quote:Op maandag 1 juli 2013 23:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb nog wel eens dat ik per ongeluk m'n gas dicht draai als ik laag in toeren rij, dan denk ik zelf ook wel eens 'wat de neuk is dit?!'Nee, als ie kadoek ik ga ik daar niet achter komen nee.
Anyway, ik ga pitten. Hoop morgen m'n koekblikbewijs te halen
Klopt jaquote:Op maandag 1 juli 2013 23:19 schreef klawie het volgende:
[..]
doen ze gwn om veilig te zitten in een topcase mag officeel ook maar 5 kilo en je mag niet harder dan 120 met een koffer tis gwn een disclaimer
gwn proberen hij valt er vanzelf vanafquote:Op maandag 1 juli 2013 23:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Klopt jaWel jammer dat je daardoor niet goed meer kunt vergelijken hoe sterk zo'n bevestiging nou echt is voor je de hele handel aanschaft.
gelukkig nu gauw in elkaar zetten en morgen weer crossenquote:Op maandag 1 juli 2013 23:47 schreef motorbloempje het volgende:
Was het 'busje' waarmee de kabel aan de hendel vastzit eruit gerold vanochtendhelemaal niet op gelet, want nog geen koffie en chagerijnig
_!
Dus wij zoeken, komt er een man aanlopen: "Zoek je iets?" Dus wij uitleggen wat we zoeken, 3 seconden later: "deze?"![]()
![]()
Heeft er de hele dag gelegen, NET NAAST EEN PUT
![]()
_!
*phew*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |