quote:Op zondag 30 juni 2013 23:09 schreef stinkie het volgende:
[..]
Fzr is ook een heerlijke motor. Voelt lomp aan totdat gas open gaat. Dan wordt het een lichtvoetig kreng
quote:
In je giechel moest het zijn.quote:
Zo een is er bij ons net nog onderuit gegaan, een zwarte dan welquote:
Pff, amateurquote:Op zondag 30 juni 2013 23:28 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zo een is er bij ons net nog onderuit gegaan, een zwarte dan wel
Ik vind juist dat oranje wel erg baas.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:34 schreef chiren het volgende:
[..]
Brute Kawa zeg! Jammer dat ie niet groen is
Had hiervoor een groene zx6r. Deze móest oranjequote:Op zondag 30 juni 2013 23:34 schreef chiren het volgende:
[..]
Brute Kawa zeg! Jammer dat ie niet groen is
die is wel vet!!!quote:Op zondag 30 juni 2013 23:37 schreef pindaplukker het volgende:
hoppaa nieuw pakkie op de kop getikt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij ga je al 50 km/h harder met wandelen, als je die jas maar aantrekt..quote:Op zondag 30 juni 2013 23:37 schreef pindaplukker het volgende:
hoppaa nieuw pakkie op de kop getikt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lol had jij niet net een nieuwe band????quote:Op zondag 30 juni 2013 23:43 schreef BlackLining het volgende:
Net nog even rondjes gereden op onze foto-spot. Paar mooie plaatjes weer
Krijg alleen die verdomde schaamrand rechts er niet afsnapt er niks van. Links is ie nog iets van 3, 4 mm, rechts nog een hele dikke centimeter
Maandje, maar zit alweer zo'n 2.000km opquote:Op zondag 30 juni 2013 23:45 schreef klawie het volgende:
[..]
lol had jij niet net een nieuwe band????
dan is een band toch niet versleten hoop ik???quote:Op zondag 30 juni 2013 23:46 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Maandje, maar zit alweer zo'n 2.000km op
Nee, dat zeg ik toch ook nietquote:Op zondag 30 juni 2013 23:50 schreef klawie het volgende:
[..]
dan is een band toch niet versleten hoop ik???
Mooi is dat hequote:Op zondag 30 juni 2013 23:49 schreef einschtein het volgende:
Hulde aan de motorrijders die binnen no-time stopten, trouwens. Paar honderd meter achter mij reden een 5-tal motoren. Die zagen mij een halve slalom maken en dus snel de vluchtstrook opschieten. Daar achter reed dan weer politie, dus dat had ik er allemaal snel bij.
alleen sommige chopper rijders zijn een volk apartquote:Op maandag 1 juli 2013 00:14 schreef einschtein het volgende:
Motorrijders onder elkaarEen en al 'vriendschap' terwijl het enige wat je gemeen hebt is de motorfiets. Niets mis mee.
Ja, maar moet ook zeggen dat ze nooit zo vriendelijk zijn..quote:Op maandag 1 juli 2013 00:16 schreef klawie het volgende:
[..]
alleen sommige chopper rijders zijn een volk apart
viel me op dat hun ook bijna nooit zwaaienquote:Op maandag 1 juli 2013 00:17 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, maar moet ook zeggen dat ze nooit zo vriendelijk zijn..
Inderdaad.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:18 schreef klawie het volgende:
[..]
viel me op dat hun ook bijna nooit zwaaien
Schaamrandquote:Op maandag 1 juli 2013 00:17 schreef klawie het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 1 juli 2013 00:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik toch ook nietKrijg alleen de schaamrand er niet af rechts. Links is ie al bijna helemaal weg.
Overigens gaat deze band het nog een kilometer of 3.500-4.000 volhouden denk ik, en dan mag de achterste er alweer onderuit.
[..]
3mm is toch bijna??? bij 2 knal je hem er onderuit toch????
oooh okequote:Op maandag 1 juli 2013 00:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Schaamrand
Niet het profiel.
Dit is schaamrand:
[ afbeelding ]
Ongebruikt stukkie band omdat je hem niet plat weet te leggen in de bochtLinks heb ik dat al helemaal kaal gereden, rechts is ie nog een ruime centimeter.
Noem ik niet echt een schaamrand. Een schaamrand noem ik wanneer maar 1/3 van de band in gebruik is. Dan ga je de bochten zo rechtop door..quote:Op maandag 1 juli 2013 00:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Schaamrand
Niet het profiel.
Dit is schaamrand:
[ afbeelding ]
Ongebruikt stukkie band omdat je hem niet plat weet te leggen in de bochtLinks heb ik dat al helemaal kaal gereden, rechts is ie nog een ruime centimeter.
quote:Op maandag 1 juli 2013 00:21 schreef einschtein het volgende:
[..]
Noem ik niet echt een schaamrand. Een schaamrand noem ik wanneer maar 1/3 van de band in gebruik is. Dan ga je de bochten zo rechtop door..
Beste wat ik kon vindenquote:Op maandag 1 juli 2013 00:21 schreef einschtein het volgende:
[..]
Noem ik niet echt een schaamrand. Een schaamrand noem ik wanneer maar 1/3 van de band in gebruik is. Dan ga je de bochten zo rechtop door..
Ach, iedereen weet wel wat je bedoeld.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Beste wat ik kon vinden
Sowieso is schaamrand niet eens zo heel relevant. Bochten rijden gaat er natuurlijk niet om dat je je motor zo plat mogelijk legt. Maar het hangt ook af van de band. Ik heb een oversize achterband, staat dus iets boller dus de echte uiteinden (3, 4mm) kun je niet eens aan de grond rijden, dat zit ie net zijn steps al op het asfalt.
Maar goed, bij mij is ie rechts dus echt gigantisch, een ware schaamrand volgens jouw definitieKan hier nergens echt mooie bochtjes rechtsom vinden helaas. Misschien maar eens rotondes langs de andere kant gaan nemen.
Mjaquote:Op maandag 1 juli 2013 00:28 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ach, iedereen weet wel wat je bedoeld.Ligt aan de band en type motor. Als je een verlaagde Hayabusa hebt met lage stepjes, dan tja, kun je nooit hele platte bochten maken.
Beter zo dan andersom.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mjahet is vaak ook een kwestie van vertrouwen. De motor kan veel schuiner door de bocht dan de berijder vaak aandurft.
quote:
Toen jij mij, langs dat kanaal, zo lachend aankeek dacht ik eerst 'dafuq moet hij weer'. Toen je dat gebaar met je handen maakte snapte ik het pas.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:33 schreef BlackLining het volgende:
[..]Voor je het weet lig je ergens in de sloot.
de bochten naar links op de terugweg weer nemenquote:Op maandag 1 juli 2013 00:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Beste wat ik kon vinden
Sowieso is schaamrand niet eens zo heel relevant. Bochten rijden gaat er natuurlijk niet om dat je je motor zo plat mogelijk legt. Maar het hangt ook af van de band. Ik heb een oversize achterband, staat dus iets boller dus de echte uiteinden (3, 4mm) kun je niet eens aan de grond rijden, dat zit ie net zijn steps al op het asfalt. Al zegt het wel wat, inderdaad alleen het middelste stuk gebruikt duidt er vaak op dat mensen hun motor of banden niet vertrouwen en niet plat durven te leggen.
Maar goed, bij mij is ie rechts dus echt gigantisch, een ware schaamrand volgens jouw definitieKan hier nergens echt mooie bochtjes rechtsom vinden helaas. Misschien maar eens rotondes langs de andere kant gaan nemen.
Wordt niet zo gewaardeerd als je dat op een afrit van een snelweg doetquote:Op maandag 1 juli 2013 00:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
de bochten naar links op de terugweg weer nemenen dan naar rechts
Hahahaquote:Op maandag 1 juli 2013 00:34 schreef einschtein het volgende:
[..]
Toen jij mij, langs dat kanaal, zo lachend aankeek dacht ik eerst 'dafuq moet hij weer'. Toen je dat gebaar met je handen maakte snapte ik het pas.
En da's jammer, want bochten rijden is nou net het mooiste van het hele motorrijden.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:35 schreef klawie het volgende:
ik heb een hekel aan bochten ooit eens met een brommer plat door de bocht gegaan toen het glad was nu neem ik me bochten op tweewielers stapvoets
tja ooit komt het wel weer eerst een goeie motor kopenquote:Op maandag 1 juli 2013 00:36 schreef BlackLining het volgende:
[..]
En da's jammer, want bochten rijden is nou net het mooiste van het hele motorrijden.
Rechtdoor rijdenSaai gedoe.
Ja, totdat het een afrit van een snelweg is. Dan kijkt men zo raar.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
de bochten naar links op de terugweg weer nemenen dan naar rechts
die heb ik niet meer ik heb nu een zr7s maar ben aan het azze op een volty die kan ook plat of een oldtimer voor een paar honderd euroquote:Op maandag 1 juli 2013 00:42 schreef BlackLining het volgende:
Kawaski er-5 kan prima plat door de bochten.
ZR-7s kan ook plat door de bocht, mákkelijk.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:43 schreef klawie het volgende:
[..]
die heb ik niet meer ik heb nu een zr7s maar ben aan het azze op een volty die kan ook plat
geef mij maar snelweg ipv van een dijkquote:Op maandag 1 juli 2013 00:46 schreef BlackLining het volgende:
[..]
ZR-7s kan ook plat door de bocht, mákkelijk.
Wat dat betreft kan elke motor plat, kwestie van hard genoeg douwen. Maar gewoon rijdend in een bocht gaat dat ook prima.
lol ik geniet toch niet van een weiland uitzicht vind het niet fijn rijden ik knal liever ergens lekker snel naar toequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
quote:Op maandag 1 juli 2013 00:52 schreef BlackLining het volgende:
Tja. Dat heb je soms.lol is het zo ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom rij je dan motor zegquote:
omdat als ik nu een auto koop alles schofterig duur is en zo kan ik me schadevrije jaren en alles opbouwenquote:
quote:
Ik zal de schaamrandjes wel effe bijwerken voor jou als de nieuwe ketting erom ligtquote:Op maandag 1 juli 2013 00:43 schreef klawie het volgende:
[..]
die heb ik niet meer ik heb nu een zr7s maar ben aan het azze op een volty die kan ook plat of een oldtimer voor een paar honderd euro
kijk ook weer gefikstquote:Op maandag 1 juli 2013 01:09 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik zal de schaamrandjes wel effe bijwerken voor jou als de nieuwe ketting erom ligt
er zijn toch wel meer bochten in je omgeving dan de snelweg? of zijn wij hier in Twente als enigste gezegend met bochten in ons wegen netwerk?quote:Op maandag 1 juli 2013 00:42 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, totdat het een afrit van een snelweg is. Dan kijkt men zo raar.
Nee hoor, zeker nietquote:Op maandag 1 juli 2013 01:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
er zijn toch wel meer bochten in je omgeving dan de snelweg? of zijn wij hier in Twente als enigste gezegend met bochten in ons wegen netwerk?
Jij zei toch diezelfde weg?quote:Op maandag 1 juli 2013 01:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
er zijn toch wel meer bochten in je omgeving dan de snelweg? of zijn wij hier in Twente als enigste gezegend met bochten in ons wegen netwerk?
Meh volgens mij corrigeer je dan automatisch met je lichaam.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:44 schreef Gummiebeer het volgende:
Probeer eens tegen te sturen. Dus bocht naar rechts, dan met je rechterhand tegen het stuur duwen.
Mja die ken ik wel. Gewicht verplaatsen voor een lager zwaartepunt ook wel, maar alsnog wil het nietquote:Op maandag 1 juli 2013 01:44 schreef Gummiebeer het volgende:
Probeer eens tegen te sturen. Dus bocht naar rechts, dan met je rechterhand tegen het stuur duwen.
Schaamrand?quote:Op maandag 1 juli 2013 00:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Schaamrand
Niet het profiel.
Dit is schaamrand:
[ afbeelding ]
Psst, de speeltuin.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee hoor, zeker nietHet is prachtig rijden in Brabant.
Maar de mooiste bochten liggen hier op dijkweggetjes. En daar ga je nou eenmaal niet met 100 in het uur overheen.
En ze zijn hier in de buurt heel goed in het plaatsen van drempels en van die op de weg geplakte waarschuwings 'borden' in de mooiste bochtenMaar ook als ik een keer een mooie bocht weet te vinden die rechtsom ook lekker gaat (je zit ook met zicht, verkanting, binnenbocht/buitenbocht en uitloopmogelijkheid natuurlijk) krijg ik hem op een of andere manier niet netjes plat.
Laatst wel mijn bochtentechniek zitten fotograferen en filmen, misschien kan ik er zo achter komen wat ik verkeerd doe
En de nieuwe achterveer die er waarschijnlijk binnenkort onder komt zou ook al een mooi verschil moeten maken. Nu zakt ie weg als je echt hard door de bocht komt, veranderd de hoek en pakt het achterwiel een iets grotere cirkel. Opzich niet zo'n probleem, maar echt vertrouwen geeft het niet.
Nicequote:
PROCYCLE olie van louis? wel netjes geprijsd altijd en soms nog in de aanbiedingquote:Op maandag 1 juli 2013 13:56 schreef Gummiebeer het volgende:
Iemand nog een tip voor goedkope motorolie?
Ook een beetje goede olie? Want de prijs is iig wel goed.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
PROCYCLE olie van louis? wel netjes geprijsd altijd en soms nog in de aanbieding
ik heb het wel eens in de GSR gegooid en hij ging er niet slechter van lopen (al heb ik geen idee wat er voorheen inzat)quote:Op maandag 1 juli 2013 14:10 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ook een beetje goede olie? Want de prijs is iig wel goed.
Okee. Ik ga gewoon bestellenquote:Op maandag 1 juli 2013 14:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb het wel eens in de GSR gegooid en hij ging er niet slechter van lopen (al heb ik geen idee wat er voorheen inzat)
Wat vind je goedkoop?quote:Op maandag 1 juli 2013 13:56 schreef Gummiebeer het volgende:
Iemand nog een tip voor goedkope motorolie?
Goedkoop als in goedkoper dan Motorexquote:
Aftapplug is M14.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:26 schreef Gummiebeer het volgende:
Weet jij trouwens zo uit je hoofd welke maat afdichtingsring ik nodig heb voor de aftap plug?
Is dat hok Made in Italy ja?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:32 schreef Dekatria het volgende:
Zonet het plan gemaakt om met de Alp in Italië ook even z'n geboorteplek aldaar te bezoeken. Kijken wat Honda Italia terugstuurt
Na '97 kwamen ze uit Italiëquote:Op maandag 1 juli 2013 16:34 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Is dat hok Made in Italy ja?
Dacht dat dat ook allemaal gewoon uit Japan kwam.
Hé ouwe!quote:Op maandag 1 juli 2013 16:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Baas, tof je hier te vinden.
Hoe gaat ie?
Mooi man, ja ik inmiddels ook. Een Hont VFR 750.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Hé ouwe!Jij hier? Gaat lekker hoor
! Rij je ook motor?
Ze kwamen er in '97 waarschijnlijk achter dat dingen uit Japan lostrilden enzo.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
alle betrouwbare techniek komt uit italie
Ligt er aan wanneer die is, ik ben verhuisd van Enschede naar Haarlem!quote:Op maandag 1 juli 2013 17:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mooi man, ja ik inmiddels ook. Een Hont VFR 750.
Ga je mee met de rit in Twente?
Staat hier (PTA / [aanmelden] 7e Motorrijders New/Oldbierit! 10-08-2013 #17) in de op.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:11 schreef Skv het volgende:
[..]
Ligt er aan wanneer die is, ik ben verhuisd van Enschede naar Haarlem!
Bedankt. Ik was er inmiddels ook achter gekomen na het doorspitten van de Haynesquote:Op maandag 1 juli 2013 16:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Aftapplug is M14.
Zonet het plan gemaakt om met de Alp in Italië ook even z'n geboorteplek aldaar te bezoeken. Kijken wat Honda Italia terugstuurt
waarom val je Deka lastig met onbenullige vragen als je het antwoord gewoon in je haynes hebt staan?quote:Op maandag 1 juli 2013 17:14 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Bedankt. Ik was er inmiddels ook achter gekomen na het doorspitten van de Haynes
mijn jammerja is ook in italie in elkaar geschroefd.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ze kwamen er in '97 waarschijnlijk achter dat dingen uit Japan lostrilden enzo.
ze zeiden toch dat je heel lang met een tank benzine doetquote:Op maandag 1 juli 2013 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
Koppelingskabel weer gebroken. Hoezee.
Ik heb na een hele speurtocht ook de fabriek gevondenquote:Op maandag 1 juli 2013 17:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mijn jammerja is ook in italie in elkaar geschroefd.
onder Licentie van Yamaha hier in elkaar geschroefd
die fabriek van mij is niet serieus maar maegrim snapt hem wel denk ikquote:Op maandag 1 juli 2013 17:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik heb na een hele speurtocht ook de fabriek gevondennergens een adres of wat, niet op Google Maps... echt alsof je Area 51 op aan het zoeken bent.
http://goo.gl/maps/55lqM
Yamafyraquote:Op maandag 1 juli 2013 17:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die fabriek van mij is niet serieus maar maegrim snapt hem wel denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |