De vraag was inderdaad hoe oud is Hans Kraaij Jr naar eigen zeggen. De pot gaat naar meneer Loungen.quote:
quote:
Op het moment dat ik dacht dat Hendriks niet verder kon falenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Of deze;twitter:hendriksmj twitterde op zondag 30-06-2013 om 17:35:18Yeeesss!1!!! Ik heb Irizar in m'n pool!!1 reageer retweet
Je snapt dat dat een grap is?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op het moment dat ik dacht dat Hendriks niet verder kon falen
De linkerkant stond in zwitserland, de rechterkant in Frankrijkquote:Op zondag 30 juni 2013 23:30 schreef Pino112 het volgende:
Die reportage van Fifi van dat huis dat aan de ene kant in Zwitserland staat en de andere in Frankrijk (zoiets) blijft me altijd bij
In z'n witte Allstars
Ik geloof gewoon niet dat hij zelfspot heeftquote:
Haten op Bakelantsquote:Op zondag 30 juni 2013 23:31 schreef xzaz het volgende:
Die gast die vandaag heeft gewonnen die Belg die stond ook stijf van de doping; dat het nog niet gezegd is![]()
Was een Bask, wel een beetje opletten he.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:31 schreef xzaz het volgende:
Die gast die vandaag heeft gewonnen die Belg die stond ook stijf van de doping; dat het nog niet gezegd is![]()
telegraaf opvoedingquote:Op zondag 30 juni 2013 23:32 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Voelde zich belazerd
Ondertussen probeer hij van elke mug een olifant te maken
Een NOS'jequote:Op zondag 30 juni 2013 23:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Was een Bask, wel een beetje opletten he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |