waarom een fipo en lapohunten?quote:
Aha, dat klinkt best leuk en je had er mooi weer voorquote:Op zondag 30 juni 2013 21:47 schreef Marco001 het volgende:
[..]
jup, naar Chopperdag in appingedam geweest.
was maar matig weer hier..quote:Op zondag 30 juni 2013 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aha, dat klinkt best leuk en je had er mooi weer voor
Ooh, dat is wel een beetje jammer dan. Nou ja, als je het maar leuk hebt gehadquote:
Niet veel bijzonders gedaan eigenlijk. Nieuwe schoenen gekocht en verder nietsquote:
Ik vind het wel fijn.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook wel. Maar je moet wel van achtbanen houden
Ik vind het jammer dat er geen zwembad is zoals bij Duinrell
Achtbanen of geen zwembad? Of gewoon Walibi?quote:
Beide eigenlijk welquote:Op zondag 30 juni 2013 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Achtbanen of geen zwembad? Of gewoon Walibi?
Not too bad thanks. Ben geloof ik wel toe aan vakantie. En hoe is het met jou?quote:
Geen idee. Hij deed hetzelfde in TAL SC. Maar goed, blijkbaar mag dat soort baggerquote:Op zondag 30 juni 2013 22:59 schreef Xeor het volgende:
Waarom deed Atemno het vorige topic volspammen en wilde hij zo graag een FIPO?
Ach ja..quote:Op zondag 30 juni 2013 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee. Hij deed hetzelfde in TAL SC. Maar goed, blijkbaar mag dat soort bagger
Ook toe aan vakantiequote:Op zondag 30 juni 2013 22:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Not too bad thanks. Ben geloof ik wel toe aan vakantie. En hoe is het met jou?
Vreemd hoor deze user.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee. Hij deed hetzelfde in TAL SC. Maar goed, blijkbaar mag dat soort bagger
Heey, dat is leuk. Waar in Spanje ga je naartoe?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:02 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ook toe aan vakantieik ga het weekend van 2 t/m 4 Augustus even naar Spanje.
[..]
Vreemd hoor deze user.
Nou ik en een paar vrienden kwamen vandaag op het idee om naar Port Adventura te gaan (Pretpark) in Salouquote:Op zondag 30 juni 2013 23:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heey, dat is leuk. Waar in Spanje ga je naartoe?
Dat ken ik ook. Mijn ouders wonen 6 maanden per jaar in de buurt van Salou namelijkquote:Op zondag 30 juni 2013 23:04 schreef Xeor het volgende:
[..]
Nou ik en een paar vrienden kwamen vandaag op het idee om naar Port Adventura te gaan (Pretpark) in Salou
Ben er zelf ook al eens geweestquote:Op zondag 30 juni 2013 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat ken ik ook. Mijn ouders wonen 6 maanden per jaar in de buurt van Salou namelijk
Ze zitten daar 6 maanden per jaar, even na Cambrils. Ik ben er dit jaar 2x geweestquote:Op zondag 30 juni 2013 23:05 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ben er zelf ook al eens geweestsuper gaaf park en volgens mij hebben ze ook een waterpark. Leuk dat ze daar wonen wel
Nice. Er gaan treinen vanaf Barcelona dus dat komt wel goedquote:
Schaam je eigen, zo dicht bij en dan niet even gaanquote:Op zondag 30 juni 2013 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze zitten daar 6 maanden per jaar, even na Cambrils. Ik ben er dit jaar 2x geweest
Het is zeker een leuk park. Laatste keer dat ik er was is echter zo'n 10 jaar geleden though
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klopt heb al gekeken, tussen de 8 en 10 euro en de sneltrein oplopend tot 20 geloof ik. Kost zo goed als niks dus.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nice. Er gaan treinen vanaf Barcelona dus dat komt wel goed
quote:Op zondag 30 juni 2013 23:09 schreef Xeor het volgende:
[..]
Schaam je eigen, zo dicht bij en dan niet even gaanhaha. Cambrils ben ik overigens ook al een paar keer geweest. Nu alleen nog een slaapplek zien te scoren maar slaapplaatsen genoeg daar
Op het strand slapen zou ik niet durvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Klopt heb al gekeken, tussen de 8 en 10 euro en de sneltrein oplopend tot 20 geloof ik. Kost zo goed als niks dus.![]()
Er zijn zelfs een hoop campings daar
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Heb het al een paar keer gedaan, maar dat was omdat ik gewoonweg te zat was om terug te lopen naar het hotelquote:Op zondag 30 juni 2013 23:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op het strand slapen zou ik niet durven![]()
Er zijn zelfs een hoop campings daar
Niet echt. Ik ga voor 5 of 6 weken naar Nederland maar echt heel spannend is dat verder nietquote:Op zondag 30 juni 2013 23:11 schreef Xeor het volgende:
[..]
Heb het al een paar keer gedaan, maar dat was omdat ik gewoonweg te zat was om terug te lopen naar het hotel. Maar een slaapplaats komt wel goed hoor
Jij nog vakantieplannen?
Niks te doen hier in Nederlandquote:Op zondag 30 juni 2013 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet echt. Ik ga voor 5 of 6 weken naar Nederland maar echt heel spannend is dat verder niet![]()
Mijn ouders hebben een huis in Hoofddorp dus daar verblijf ikquote:Op zondag 30 juni 2013 23:13 schreef Xeor het volgende:
[..]
Niks te doen hier in Nederlandwaar ergens in NL?
Geen last van schiphol daar?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben een huis in Hoofddorp dus daar verblijf ik
Not really, nee. Ik geloof dat mensen in Zwanenburg dat meer hebbenquote:
Kan ik me eigen nog wel iets bij voorstellen jaquote:Op zondag 30 juni 2013 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Not really, nee. Ik geloof dat mensen in Zwanenburg dat meer hebben
Dat snap ik dat je moe bent. Welterusten man en tot morgenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:19 schreef Xeor het volgende:
[..]
Kan ik me eigen nog wel iets bij voorstellen jamaar ik ga maar eens slapen, erg moe na een dag slenteren door het pretpark
![]()
Slaapze
Tot morgenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat snap ik dat je moe bent. Welterusten man en tot morgen
quote:(i) Top 20 in de GRTDOJW-reeks op 30-06-2013 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 032 Stuart
02. 020 Xeor
03. 009 Marco001
04. 006 goldfinger1963
05. 006 Atemno
06. 001 kanovinnie
Reeks-statistieken!
om 24.00 is ie afgelopenquote:
hihihi hoe is het beertje?quote:
ik heb het zwaarquote:
hier ook zwaar... het is hier zo warm.... maar ach hehehequote:Op maandag 1 juli 2013 11:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb het zwaar
en hoe is het met jou?
dat valt hier gelukkig wel meequote:Op maandag 1 juli 2013 11:03 schreef dudesque het volgende:
[..]
hier ook zwaar... het is hier zo warm.... maar ach hehehe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op maandag 1 juli 2013 13:47 schreef essnhills het volgende:
Zo, jaarlijkse riedeltje bij de tandarts ook weer gehad:
Is al weer een jaar terug dat je hier was hè? Nog ergens last van?
Neuj, niet echt.
Even kijken, je hebt wel wat tandsteen, is ook zo lastig schoon houden hè, rond die spalkjes. *poets poets* zo, de tandarts komt er zo aan
*wacht wacht*
Hoi, nog ergens last van?
Neuj, niet echt
*tandarts kijkt 15 seconden* nou ziet er weer prima uit hoor!
En daar gaat weer 60 euro -_-"tijgertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
alles goed?quote:
haiquote:
Neuj, niet echt.
Even kijken, je hebt wel wat tandsteen, is ook zo lastig schoon houden hè, rond die spalkjes. *poets poets* zo, de tandarts komt er zo aan
*wacht wacht*
Neuj, niet echt
En daar gaat weer 60 euro -_-"essieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Jahoor, beetje drukquote:
zwaar weekend gehad, nu last van naweeënquote:Op maandag 1 juli 2013 14:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jahoor, beetje druken nu weer in de trein
En hoe is het met beertje?
onderweg naar Delft?quote:
Wat heb je gedaan dan van het weekend? Ik moest werken en allebei dw dagen waren chaotisch en vermoeiendquote:Op maandag 1 juli 2013 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zwaar weekend gehad, nu last van naweeën
en ik mis mijn tijgertje
te veel gedronken gisterenquote:Op maandag 1 juli 2013 14:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan van het weekend? Ik moest werken en allebei dw dagen waren chaotisch en vermoeiend
En
eigen schuldquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:25 schreef essnhills het volgende:
[..]somrgens, smiddags en savondsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Dus vandaag ook de hele dag een vent danquote:
ik doe mn bestquote:Op maandag 1 juli 2013 14:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus vandaag ook de hele dag een vent dan
niks mis meequote:Op maandag 1 juli 2013 14:50 schreef essnhills het volgende:
Er zat net een jongen met een rok aan in de trein
Neuj, niet echt.
*wacht wacht*
Neuj, niet echt
En daar gaat weer 60 euro -_-"EssjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is een bloemetjesrokquote:
Xeorquote:
oke, dat gaat een beetje verquote:
Stuwiequote:
Halloquote:
hipster?quote:
Hij is ook nog eens enkellangquote:
weet je het weer?quote:
Hij had wel wild krulletjes haar..quote:
en je weet zeker dat het een man is?quote:
volgens mij welquote:
wannabee hipsterquote:Op maandag 1 juli 2013 15:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij had wel wild krulletjes haar..maar geen bril
Druk maar wel goed ja. Met jou ook?quote:
Meh, volgens mij hebben vrouwen borsten en geen snorquote:Op maandag 1 juli 2013 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en je weet zeker dat het een man is?
of een erg mannelijke vrouw?
of een travo?
ja hoorquote:Op maandag 1 juli 2013 15:28 schreef Xeor het volgende:
[..]
Lang geleden, begon je al te missenAlles goed wel?
Misschien wordt het wel een trend en lopen jullie mannen straks allemaal in enkellange bloemetjesrokkenquote:
Rustig en ja heel rustigquote:
Oke ja als je druk bezig bentquote:Op maandag 1 juli 2013 15:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
ja hoorGewoon druk enzo
![]()
hoe is het met jou?
nou ik ben op een feest geweest een keer en daar zagen een vriend en ik wat we dachten een lekker wijf maar dat was dus niet zoquote:Op maandag 1 juli 2013 15:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meh, volgens mij hebben vrouwen borsten en geen snor
Dat doe ik al sinds vorig jaar zomer.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien wordt het wel een trend en lopen jullie mannen straks allemaal in enkellange bloemetjesrokken
Mooi mooiquote:Op maandag 1 juli 2013 15:32 schreef Xeor het volgende:
[..]
Rustig en ja heel rustig
[..]
Oke ja als je druk bezig bentJa prima hoor, ben gisteren naar Walibi geweest
Leukquote:Op maandag 1 juli 2013 15:32 schreef Xeor het volgende:
[..]
Rustig en ja heel rustig
[..]
Oke ja als je druk bezig bentJa prima hoor, ben gisteren naar Walibi geweest
oow dat doe ik kalm boeit me niksquote:Op maandag 1 juli 2013 15:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien wordt het wel een trend en lopen jullie mannen straks allemaal in enkellange bloemetjesrokken
nou..quote:Op maandag 1 juli 2013 15:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meh, volgens mij hebben vrouwen borsten en geen snor
Dus ik kwam jou net tegen in de trein?quote:
Stelletje hipsters hierquote:
Die bank bedoel je?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:33 schreef Xeor het volgende:
[..]
Alles behalve wat 100.000 keer over de kop gaat.
whhahahaa nou ja ik ben maybe wel alternatief maar niet in de vorm van een hipsterquote:Op maandag 1 juli 2013 15:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus ik kwam jou net tegen in de trein?
[..]
Stelletje hipsters hier
Hipsters zeggen altijd dat ze geen hipster zijnquote:Op maandag 1 juli 2013 15:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
whhahahaa nou ja ik ben maybe wel alternatief maar niet in de vorm van een hipster
ik ken geen hipsters die black metal luisteren eigenlijkquote:Op maandag 1 juli 2013 15:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hipsters zeggen altijd dat ze geen hipster zijnAnders is het niet hipster
![]()
Ja want ik ben je geheime aanbidderquote:Op maandag 1 juli 2013 15:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus ik kwam jou net tegen in de trein?
[..]
Stelletje hipsters hier
Tuurlijk wel, de andere hipstermeuk is te mainstream nu, dus ze moeten nu weer andere 'underground' dingen zoeken om nog weer hipster te zijn hè?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ken geen hipsters die black metal luisteren eigenlijk
Maar zo geheim is dat toch niet?quote:
Ja daar ben ik ook niet zo'n fan vanquote:Op maandag 1 juli 2013 15:38 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja 2 van die lange rijen wat ook water spuit.
pfff laat ze vooral wegblijven uit de black metal scene vind het juist heerlijk dat bijna niemand dat luistertquote:Op maandag 1 juli 2013 15:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, de andere hipstermeuk is te mainstream nu, dus ze moeten nu weer andere 'underground' dingen zoeken om nog weer hipster te zijn hè?
quote:Op maandag 1 juli 2013 15:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
pfff laat ze vooral wegblijven uit de black metal scene vind het juist heerlijk dat bijna niemand dat luistert
jajajaquote:
Neequote:Op maandag 1 juli 2013 15:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar zo geheim is dat toch niet?![]()
[..]
Ja daar ben ik ook niet zo'n fan vanIk ga liever nog een rondje achtbaan
Hipster hipster!quote:
Ja preciesquote:Op maandag 1 juli 2013 15:41 schreef Xeor het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
Precies dat klote ding word je alleen maar misselijk in
quote:Op maandag 1 juli 2013 15:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hipster hipster!![]()
[..]
Ja preciesVroeger benik er wel eens in geweest, maar toen kon ik er iets beter tegen..
heuj, jij hebt heul het recht niet om mij te slaan jaquote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 15:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
heuj, jij hebt heul het recht niet om mij te slaan ja
niet eens? wat een teleurstelling weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Dat moet je verdienenquote:Op maandag 1 juli 2013 15:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
niet eens? wat een teleurstelling weer
en hoe doe ik dat dan?quote:
whut moet ik je likken?quote:
Precies, we worden ook alweer een jaartje ouderquote:Op maandag 1 juli 2013 15:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hipster hipster!![]()
[..]
Ja preciesVroeger benik er wel eens in geweest, maar toen kon ik er iets beter tegen..
Met Pasen ging ik op de kermis met m'n nichtje in 1 of andere ronddraaiattractie.. Vroeger kon ik dat gerust 5x achter elkaar, maar na 1 ritje vond ik het nu wel verstandig om even te stoppenquote:Op maandag 1 juli 2013 15:49 schreef Xeor het volgende:
[..]
Precies, we worden ook alweer een jaartje ouder
Werkse Stuwiequote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 15:53 schreef Giertje het volgende:
goed ik ga ook maar eens afsluiten voor vandaag
quote:Op maandag 1 juli 2013 15:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met Pasen ging ik op de kermis met m'n nichtje in 1 of andere ronddraaiattractie.. Vroeger kon ik dat gerust 5x achter elkaar, maar na 1 ritje vond ik het nu wel verstandig om even te stoppen
Beter voor jou, balen voor hem hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uhuhquote:
hahaquote:Op maandag 1 juli 2013 15:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhuh
Maar die hoefde ook maar 1 ritje hoorNichtje wilde er nog wel een keer in, maar dat mocht niet
neequote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:14 schreef Stuart het volgende:
Ess al een tijdje niet meer gezien hier trouwens
godskolere ik ben kapotquote:Op maandag 1 juli 2013 18:39 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ess was er vandaag
Hoe gaat het met jou MK?
Vertel vertel vertelquote:Op maandag 1 juli 2013 18:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
godskolere ik ben kapot
Maar ik had echt een leuk weekend
Ik was er vanmiddagquote:
Hierquote:
Goed hoorquote:
Drukjuhs?quote:Op maandag 1 juli 2013 19:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed hoorGewoon drukjes enzo
![]()
Hoe is het met Miniempje?
Waarom heb je geen date?quote:Op maandag 1 juli 2013 19:11 schreef Miniem het volgende:
[..]
Drukjuhs?
Vakantie
Fijne en productieve dag gehad maar helaasch geen date
Zaterdag date-meneertje geweest, zondag ochtend samen naar Parkpop voor die FOK! Meet waar we beide voor stonden ingeschreven. En vanmorgen kwam ik weer thuis omdat rijlesquote:Op maandag 1 juli 2013 18:46 schreef Xeor het volgende:
[..]
Vertel vertel vertelwat heb je allemaal gedaan?
Iedereen ljkt wel een vermoeiend weekend te hebben gehadquote:Op maandag 1 juli 2013 19:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zaterdag date-meneertje geweest, zondag ochtend samen naar Parkpop voor die FOK! Meet waar we beide voor stonden ingeschreven. En vanmorgen kwam ik weer thuis omdat rijles.
En nu ben ik moe
Maar het weer was prachtiggggggquote:Op maandag 1 juli 2013 19:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Iedereen ljkt wel een vermoeiend weekend te hebben gehad![]()
Ik ben ook moe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Klinkt als een geslaagd weekendquote:Op maandag 1 juli 2013 19:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zaterdag date-meneertje geweest, zondag ochtend samen naar Parkpop voor die FOK! Meet waar we beide voor stonden ingeschreven. En vanmorgen kwam ik weer thuis omdat rijles.
En nu ben ik moe
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar het weer was prachtiggggggNiet zo veel van gemerkt, ik moest werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet zo veel van gemerkt, ik moest werken
Heb je de receiver nou al verkocht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee nog niet, er was wel interesse maar die liet niks meer van zich horen..quote:
bummerquote:Op maandag 1 juli 2013 19:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
nee nog niet, er was wel interesse maar die liet niks meer van zich horen..
Lekker hoorquote:Op maandag 1 juli 2013 19:35 schreef Marco001 het volgende:
Ben er weer.![]()
Net 30km gemountainbiket in 2 uur 20 minuten incl pauze's.
Oh wat een affreuse gedachtes heb jij daarquote:Op maandag 1 juli 2013 19:31 schreef Xeor het volgende:
[..]
Klinkt als een geslaagd weekenden nu zere voeten en pijn met het lopen dankzij je date
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet zo veel van gemerkt, ik moest werken
ohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Marcoquote:Op maandag 1 juli 2013 19:35 schreef Marco001 het volgende:
Ben er weer.![]()
Net 30km gemountainbiket in 2 uur 20 minuten incl pauze's.
Ik fantaseer al maanden over jou billenquote:Op maandag 1 juli 2013 19:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh wat een affreuse gedachtes heb jij daarZit je nu een beetje over mij en date te fantaseren? Hm?Hm?
Ja was een beetje jammerquote:
quote:
stomquote:Op maandag 1 juli 2013 19:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja was een beetje jammer
En vanmorgen weer een hoop geld weggegooid voor een nutteloos bezoekje aan de tandarts
Als haar billen net zo mooi zijn als wat ik op de foto's heb gezien....quote:
Reminds me, moet nog steeds naar de tandarts..quote:Op maandag 1 juli 2013 19:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja was een beetje jammer
En vanmorgen weer een hoop geld weggegooid voor een nutteloos bezoekje aan de tandarts
Daar gaan we weer hoor.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:39 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Als haar billen net zo mooi zijn als wat ik op de foto's heb gezien....
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:39 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Als haar billen net zo mooi zijn als wat ik op de foto's heb gezien....
Nee ik lach in het Chinees.quote:
Heb het er met collega's over gehad, wij(de 2 mannelijke begeleiders) zijn het ermee eens: Vrouwenbillen roeleren.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daar gaan we weer hoor.De billen-mannen zijn gearriveerd.
Ja, en ze moesten nog weer nieuwe foto's maken ook want dat was ook weer 4 jaar geleden alweer..quote:
Ik ga 1x per jaar..quote:Op maandag 1 juli 2013 19:39 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Reminds me, moet nog steeds naar de tandarts..
Nouja, komt na de vakantie wel.
Oh ja dat is prijzigquote:Op maandag 1 juli 2013 19:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, en ze moesten nog weer nieuwe foto's maken ook want dat was ook weer 4 jaar geleden alweer..
[..]
Ik ga 1x per jaar..En altijd hetzelfde riedeltje.. eerst tandsteen verwijderen rondom m'n spalkjes, en dan 20 minuten in die stoel liggen wachten op de tandarts, en die kijkt vervolgens 15 seconden en dan is het 'Nou ziet er weer prima uit hoor!' En dat is dan 60 euro
Mannen schouders en nekquote:Op maandag 1 juli 2013 19:41 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Heb het er met collega's over gehad, wij(de 2 mannelijke begeleiders) zijn het ermee eens: Vrouwenbillen roeleren.
Ja, vooral voor zulke onzinquote:
wauw.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:41 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Heb het er met collega's over gehad, wij(de 2 mannelijke begeleiders) zijn het ermee eens: Vrouwenbillen roeleren.
Nou, dankjequote:
hihahoquote:Op maandag 1 juli 2013 19:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee ik lach in het Chinees.
Spanjaarden lachen op internet zo; jajajajajajajja
Wij; hahahaha
Domme sletjes; hihihihi
En Chinezen; wwwww
Klachten?
gelukkig ben ik verzekerd.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, vooral voor zulke onzinDaarom ga ik ook niet 2x per jaar.
De tandarts wil er niet aan, maar ik heb het altijd 'heel druk' over een half jaar dus die bel ik altijd af en verzet ik net zo lang totdat m'n afspraak weer in juli valt
![]()
oke ja het ging over billen, over die van mij.quote:
Echt?quote:Op maandag 1 juli 2013 19:44 schreef Moeraskat het volgende:
laast kreeg ik poetsadviesIk dacht what the hell, ik kan echt wel mijn tanden poetsen hoor. Ik moest ook perse elektrisch gaan poetsen, dus maar gedaan
![]()
Ik had ook helemaal niet omdat advies gevraagd, ik had ook geen opmerking gekregen dat ik slecht of te weinig poets...
15 euro.
De tandartsverzekering is duurder dan een jaarlijkse controle..quote:
Wat is er met mijn billen?quote:Op maandag 1 juli 2013 19:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oke ja het ging over billen, over die van mij.
Laten we het over de billen van Es hebben.
Niet bij VGZquote:Op maandag 1 juli 2013 19:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
De tandartsverzekering is duurder dan een jaarlijkse controle..
pic`s van je billen - mag met broek -quote:
Hoe duur is jouw tandartsverzekering dan?quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
pic`s van je billen - mag met broek -
ik weet niet of ess goede billen heeftquote:Op maandag 1 juli 2013 19:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oke ja het ging over billen, over die van mij.
Laten we het over de billen van Es hebben.
Geen idee maar ik betaal 130 per maand. En ik ga 2x naar de tandarts. En ik heb altijd tandsteen.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe duur is jouw tandartsverzekering dan?
als ze nou even een foto post van haar achterkantje.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet niet of ess goede billen heeft
eenschquote:Op maandag 1 juli 2013 19:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
als ze nou even een foto post van haar achterkantje.
Oh, ik betaal iets van 90 per maand voor alles, en ik ga nu 1 keer per jaar naar de tandarts, en ik heb geen vullingen, nog nooit een gaatje gehad..quote:Op maandag 1 juli 2013 19:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen idee maar ik betaal 130 per maand. En ik ga 2x naar de tandarts. En ik heb altijd tandsteen.
Ik heb vullingen, en die moeten ook wel eens gefixed worden. Daarbij heb ik een tand onder controle omdat het nog een melktand is![]()
.
En eens per 2 jaar maken ze foto`s.
het was maar een suggestiequote:
Uhuhquote:
maar doe je het ?quote:
quote:Romantisch wezen uit eten geweest bij de mac donalds
Neequote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 20:00 schreef essnhills het volgende:
[..]Lekker morantisch eerst een salade als voorgerecht, daarna een Big Tasty als hoofdgerecht, en een McFlurry toe
En die zinsopbouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
nu wil ik een big tastyquote:
Ik ook, en toch moest ik van de 48,- 4,50 zelf betalen.quote:
Klopt, maar dat past wel bij het niveau van de inhoud van die zinquote:
foto's van jouw kont om deze avond toch nog goed te makenquote:
Eens.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klopt, maar dat past wel bij het niveau van de inhoud van die zin
Ess laat het vooral afweten helaasquote:
Ik ook wel op YouTube, verder nietquote:Op maandag 1 juli 2013 21:54 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik weet niet zeg ook zomaar watheb er wel op film gezien
Geen idee hoe MK eruit zietquote:Op maandag 1 juli 2013 21:59 schreef Xeor het volgende:
[..]
Daarom ookMK heb wel goede billen
Verder alles goed met Stu?
Ik heb een foto van haar.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee hoe MK eruit ziet
Ja, wel okay thanks, yourself?
Ja ze had er een tijd terug een hoop gestuurd inderdaad. Inclusief billenquote:Op maandag 1 juli 2013 22:03 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik heb een foto van haar.(nouja, haar gezicht.. )
Ja wel goed eigenlijkquote:Op maandag 1 juli 2013 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee hoe MK eruit ziet
Ja, wel okay thanks, yourself?
Leukquote:Op maandag 1 juli 2013 22:03 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik heb een foto van haar.(nouja, haar gezicht.. )
Vooral dat laatste is goed nieuwsquote:Op maandag 1 juli 2013 22:05 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja wel goed eigenlijkgeen paniekaanvallen meer
Diazepam? Oxazepam? Temazepam? Zegt me dus niets. Valium is toch een andere naam voor een van de 3? De eerste?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:07 schreef Xeor het volgende:
[..]
Jazekeren mocht het terug komen heb ik een paar pammekes
Ja, ben blij manquote:Op maandag 1 juli 2013 22:09 schreef Xeor het volgende:
[..]
2 weken hier maar goed je heb natuurlijk baas boven baas
Volgens mij is Diazepam valium maar ik heb Oxazepamquote:Op maandag 1 juli 2013 22:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Diazepam? Oxazepam? Temazepam? Zegt me dus niets. Valium is toch een andere naam voor een van de 3? De eerste?
Aha. En daar wordt je rustig van ofzo?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:09 schreef Xeor het volgende:
[..]
Volgens mij is Diazepam valium maar ik heb Oxazepam
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:12 schreef Xeor het volgende:
Dat ook wat, zeg je tegen een vrouw op de whatsapp bier en tieten.. stuurt ze een foto van een fles wijn en tieten
Nou, hopelijk heb je het niet nodigquote:
Haha bedanktquote:
Hier is het 40 graden. Voel me als een ijsbeer op het strandquote:
En waar is hierquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hier is het 40 graden. Voel me als een ijsbeer op het strand
China. Nog 2 uur en de werkdag zit er hier alweer opquote:
Aha, jij zit natuurlijk een uur of 6 verderquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
China. Nog 2 uur en de werkdag zit er hier alweer op
Ja precies 6 uur.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:36 schreef Xeor het volgende:
[..]
Aha, jij zit natuurlijk een uur of 6 verder
Geen Airco aanwezig?
Oeii dat is geen pretje dan, zweten voor het levenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja precies 6 uur.
In mijn klaslokaal en appartement heb ik wel airco ja, maar zit nu versieringen voor het klaslokaal te maken () in de knutselruimte waar het ding kapot is. Word waarschijnlijk over een jaar of 2 wel weer gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |