waarom een fipo en lapohunten?quote:
Aha, dat klinkt best leuk en je had er mooi weer voorquote:Op zondag 30 juni 2013 21:47 schreef Marco001 het volgende:
[..]
jup, naar Chopperdag in appingedam geweest.
was maar matig weer hier..quote:Op zondag 30 juni 2013 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aha, dat klinkt best leuk en je had er mooi weer voor
Ooh, dat is wel een beetje jammer dan. Nou ja, als je het maar leuk hebt gehadquote:
Niet veel bijzonders gedaan eigenlijk. Nieuwe schoenen gekocht en verder nietsquote:
Ik vind het wel fijn.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook wel. Maar je moet wel van achtbanen houden
Ik vind het jammer dat er geen zwembad is zoals bij Duinrell
Achtbanen of geen zwembad? Of gewoon Walibi?quote:
Beide eigenlijk welquote:Op zondag 30 juni 2013 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Achtbanen of geen zwembad? Of gewoon Walibi?
Not too bad thanks. Ben geloof ik wel toe aan vakantie. En hoe is het met jou?quote:
Geen idee. Hij deed hetzelfde in TAL SC. Maar goed, blijkbaar mag dat soort baggerquote:Op zondag 30 juni 2013 22:59 schreef Xeor het volgende:
Waarom deed Atemno het vorige topic volspammen en wilde hij zo graag een FIPO?
Ach ja..quote:Op zondag 30 juni 2013 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee. Hij deed hetzelfde in TAL SC. Maar goed, blijkbaar mag dat soort bagger
Ook toe aan vakantiequote:Op zondag 30 juni 2013 22:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Not too bad thanks. Ben geloof ik wel toe aan vakantie. En hoe is het met jou?
Vreemd hoor deze user.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee. Hij deed hetzelfde in TAL SC. Maar goed, blijkbaar mag dat soort bagger
Heey, dat is leuk. Waar in Spanje ga je naartoe?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:02 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ook toe aan vakantieik ga het weekend van 2 t/m 4 Augustus even naar Spanje.
[..]
Vreemd hoor deze user.
Nou ik en een paar vrienden kwamen vandaag op het idee om naar Port Adventura te gaan (Pretpark) in Salouquote:Op zondag 30 juni 2013 23:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heey, dat is leuk. Waar in Spanje ga je naartoe?
Dat ken ik ook. Mijn ouders wonen 6 maanden per jaar in de buurt van Salou namelijkquote:Op zondag 30 juni 2013 23:04 schreef Xeor het volgende:
[..]
Nou ik en een paar vrienden kwamen vandaag op het idee om naar Port Adventura te gaan (Pretpark) in Salou
Ben er zelf ook al eens geweestquote:Op zondag 30 juni 2013 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat ken ik ook. Mijn ouders wonen 6 maanden per jaar in de buurt van Salou namelijk
Ze zitten daar 6 maanden per jaar, even na Cambrils. Ik ben er dit jaar 2x geweestquote:Op zondag 30 juni 2013 23:05 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ben er zelf ook al eens geweestsuper gaaf park en volgens mij hebben ze ook een waterpark. Leuk dat ze daar wonen wel
Nice. Er gaan treinen vanaf Barcelona dus dat komt wel goedquote:
Schaam je eigen, zo dicht bij en dan niet even gaanquote:Op zondag 30 juni 2013 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze zitten daar 6 maanden per jaar, even na Cambrils. Ik ben er dit jaar 2x geweest
Het is zeker een leuk park. Laatste keer dat ik er was is echter zo'n 10 jaar geleden though
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klopt heb al gekeken, tussen de 8 en 10 euro en de sneltrein oplopend tot 20 geloof ik. Kost zo goed als niks dus.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nice. Er gaan treinen vanaf Barcelona dus dat komt wel goed
quote:Op zondag 30 juni 2013 23:09 schreef Xeor het volgende:
[..]
Schaam je eigen, zo dicht bij en dan niet even gaanhaha. Cambrils ben ik overigens ook al een paar keer geweest. Nu alleen nog een slaapplek zien te scoren maar slaapplaatsen genoeg daar
Op het strand slapen zou ik niet durvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Klopt heb al gekeken, tussen de 8 en 10 euro en de sneltrein oplopend tot 20 geloof ik. Kost zo goed als niks dus.![]()
Er zijn zelfs een hoop campings daar
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Heb het al een paar keer gedaan, maar dat was omdat ik gewoonweg te zat was om terug te lopen naar het hotelquote:Op zondag 30 juni 2013 23:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op het strand slapen zou ik niet durven![]()
Er zijn zelfs een hoop campings daar
Niet echt. Ik ga voor 5 of 6 weken naar Nederland maar echt heel spannend is dat verder nietquote:Op zondag 30 juni 2013 23:11 schreef Xeor het volgende:
[..]
Heb het al een paar keer gedaan, maar dat was omdat ik gewoonweg te zat was om terug te lopen naar het hotel. Maar een slaapplaats komt wel goed hoor
Jij nog vakantieplannen?
Niks te doen hier in Nederlandquote:Op zondag 30 juni 2013 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet echt. Ik ga voor 5 of 6 weken naar Nederland maar echt heel spannend is dat verder niet![]()
Mijn ouders hebben een huis in Hoofddorp dus daar verblijf ikquote:Op zondag 30 juni 2013 23:13 schreef Xeor het volgende:
[..]
Niks te doen hier in Nederlandwaar ergens in NL?
Geen last van schiphol daar?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben een huis in Hoofddorp dus daar verblijf ik
Not really, nee. Ik geloof dat mensen in Zwanenburg dat meer hebbenquote:
Kan ik me eigen nog wel iets bij voorstellen jaquote:Op zondag 30 juni 2013 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Not really, nee. Ik geloof dat mensen in Zwanenburg dat meer hebben
Dat snap ik dat je moe bent. Welterusten man en tot morgenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:19 schreef Xeor het volgende:
[..]
Kan ik me eigen nog wel iets bij voorstellen jamaar ik ga maar eens slapen, erg moe na een dag slenteren door het pretpark
![]()
Slaapze
Tot morgenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat snap ik dat je moe bent. Welterusten man en tot morgen
quote:(i) Top 20 in de GRTDOJW-reeks op 30-06-2013 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 032 Stuart
02. 020 Xeor
03. 009 Marco001
04. 006 goldfinger1963
05. 006 Atemno
06. 001 kanovinnie
Reeks-statistieken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |